Meidän naapuriin muutti huumeiden käyttäjä? Asun kerrostalossa.
Kommentit (34)
Lähtee tavarat taloyhtiön tiloista kävelemään nopeasti.
Sellaista se on kaupungin vuokrakortteleissa.
Kammoan tosi paljon että mun taloon muuttaisi narkkeja
Mee bailuihin mukaan ja tutustu uusiin naapureihin.
Nää on niitä unelmien naapureita. Edes narkit itse ei halua asua narkkien naapurissa.
Mistä tiedät, että ovat huumeidenkäyttäjiä? Tai miksi epäilet että ovat?
Poliisille voi tehdä nimettömän rikosilmoituksen
hei, epäilen että asunnossa XY asuu rikollisia ja syyt.
Joka ilta soitto poliisille. Värität vielä hätäpuhelua ja sano, että narkki uhkaa jonkun henkeä tai asunnossa aseita.
Kaveri sai narkille häädön kun pyysi muut asukkaat mukaan valitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ihan itse sen päätä kuka sinun taloosi muuttaa?
Olisihan se nyt täysin laitonta muuttaa toisen omistamaan kiinteistöön. Poliisithan sellaisen tunkeutujan vie ja saa syytteen kotirauhan häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää vaan hyväksyä kun asuu valtiokustanteisessa kommuunissa.
Todennäköisesti pitää tehdä isännöitsijälle kirjallinen valitus, voi vaatia vähintään kaksi naapuria omalla nimellään. Helsingissä poliisi ei välttämättä edes lähde paikan päälle tutkimaan mahdollista kannabiksen tms. käyttäjää, koska tapauksia niin paljon.
Miten narkkareilla olisi muka varaa ostaa oma osake? Vai oletko sinäkin jokin vuokralainen joka asustaa toisen asunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen voi muuttaa vaikka sun naapurin sijoitusasuntoon. Ei ne yleensä kerro että ovat narkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on omistusosakkeessakin. Koskaan voi tietää kuka ostaa sen viereisen asunnon.
Huh. Jälleen kerran onnittelin itseäni kun ostin oman talon.
Ei jaksais tuota kt caccaa enää.
Mitä pelkäät. Katso ovisilmästä ennen kuin meet ja kuuntele käytävää. Jos se ei ole pahimmasta päästä. Vai pelkäätkö että sen asunnossa jää hella päälle tai suihku. Mitä jos menee vain äkkiä aina kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti epäilen ettei sinulla mitään taloa edes ole.
Jos häiriötä, yleensä on, niin soita poliisille ja aina myös isännöitsijälle valitus, pyydä naapurit mukaan valitukseen.