Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä en saisi olla väsynyt ja huonovointinen

Vierailija
19.03.2015 |

Olen raskaana rv8 ja olo on kauhea. Etova olo koko ajan, väsyttää hulluna ja kaiken lisäksi flunssaa pukkaa (nenä aivan tukossa ja räkä valuu).

Suuttui minulle, kun en jaksanut lähteä urheilemaan hänen ja lasten kanssa. Haukkui minut lasten kuullen maanrakoon ja kamalaksi äidiksi. Ja lapsille selitti, että äidin takia ette nyt pääse mukaan (halusi välttämättä mennä paikkaan, jossa pitää olla 1 aikuinen 1 lasta kohden.

Sitten laittoi lapset arpomaan nopalla keskenään, kumpi pääsee mukaan. Että hän ottaa vain yhden. Samalla jaksoi muistuttaa, kuinka hän on totaalisen tympääntynyt mun olotiloihin ja väsymykseen. Että perheellä ei voi tehdä yhdessä mitään.

Lähti sitten toisen lapsen kanssa ja toinen jäi itkemään perään.

Ja mun syytä nyt kaikki :( Olisi pitänyt tässä kunnossa raijautua mukaan. En vaan jaksa. Oliko miehen käytös teistä oikeutettua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa tuo mies mukavakin olla. Nyt vain jostain syystä ärsyyntynyt tähän mun olotilaan, jota kestänyt nyt kuukauden verran vai milloin nyt positiivisen testin teinkään. Että hiukan ihmettelen, voinko minä olla vain pelkästään syy vai onko takana nyt jotain muuta, jonka purkaa minuun :/

Ap

Vierailija
22/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä ollut aivan raivoissani! Enpä kyllä tiedä, miten tuohon suhtautuisi.. Olin itse ihan järkyttävän väsynyt, mutta ei mies sitä pahana pitänyt! Teki itse, mitä jaksoi ja kaikki muu sai odottaa..

Jos minun mieheni käyttäytyisi noin, epäilisin kyllä jonkun muun vaivaavan.. Tosin ei ikinä kyllä lasten kuullen puhuisi tuollaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mies. Täytyy olla mieleltään vinksahtanut että suoltaa lapsille tuollaista passiivisaggressivista p***aa.

Vierailija
24/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sanoit oman mielipiteesi asiasta ja miksi päästit tilanteen noin pitkälle? Minä olisin ainakin sinuna räjähtänyt miehelle jo ihan alussa, enkö olisi todellakaan katsellut ja kuunnellut miehen mäkätystä alkua pitemmälle. itkua en olisi alkanut tihertämään ja valittavalla äänellä selityksiä selitellyt, vaan selkeästi ilmaissut, että mies hoitaa nyt lapset niin kuin parhaaksi katsoo ja minä lepään.

Nyt ap siis vähän enemmän itsevarmuutta peliin ja nynnyilyn unohdat ihan kokonaan. Lapset seuraavat sinun ja miehesi käytöstä ja tuosta ei varmasti heille tule hyvää esimerkkiä miten asiat hoidetaan. Tosin he ovat varmasti nähneet vastaavaa kymmeniä kertoja aikaisemminkin, joten voi olla myöhäistä enää muuttaa asioita. Sinulla ap on kuitenkin avaimet siihen, joten nyt alat miettimään minkälaista esimerkkiä näytätte.

Vierailija
25/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku muukin sanoi, niin jos mun mies puhuisi noin, niin olisin aivan järkyttävän tolaltani. Ottaisin huomenna lapset mukaani ja lähdettäisi reissuun ilman miestä. Tuollaisten puheiden jälkeen en sietäisi olla saman katon alla ennen kuin tulisi nöyrä anteeksipyyntö.

Vierailija
26/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei usko, että voi olla kuukauden huono olo raskauden alkuvaiheessa, koska aiemmissa raskauksissa ei niin ollut. Tai voi tosiaan olla jotain muuta stressiä kuten ap ajatteli.

Ei nyt kannata ylireagoida, jos tilanne on uusi

Vierailija
27/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei saa lapsille kostaa omaa pahoinvointiaan. Niin teki mies nyt, ja sellaista on vaikea antaa anteeksi.

Vierailija
28/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:25"]

Ehkä mies ei usko, että voi olla kuukauden huono olo raskauden alkuvaiheessa, koska aiemmissa raskauksissa ei niin ollut. Tai voi tosiaan olla jotain muuta stressiä kuten ap ajatteli.

Ei nyt kannata ylireagoida, jos tilanne on uusi

[/quote]Eli mielestäsi miehen tekemiset ja lasten arpomiset ovat ihan ok ja hyväksyttävä asia? Nyt paijaat vain miehen päätä, että Pekka ei oikein tiedä miten suhtautua tilanteeseen, Pekka ei ymmärrä ja on siksi vähän pois tolaltaan...? Sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan