Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatteko kolmekymppiset vielä kirkkaita hassuja sukkia?

Vierailija
19.03.2015 |

Vai joko olette siirtyneet tylsiin yksivärisiin mustiin aikuisten sukkiin?

Mä ite tykkään ostella kaikkee kivoja kirkkaita pallurapollura-sukkia. En halua ostaa vielä mitään tylsyyksiä. Pienet ne on ilot köyhälläkin. ;-)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän vasta olen alkanut pitää niitä. Ja ostan sen mukaan että mitä törkeämmän rumat ja räikeät, sen paremmat!

Vierailija
22/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:18"]

Toivottavasti. Olisi mukava riisua semmoiset hassut sukat sympaattisen naisen jaloista, laittaa ne sängyn päätyyn päällekkäin ja hieroa jalkapohjia ja varpaita, jalkaterät täpärästi peiton ulkopuolelle pilkistäen. Nainenkin voisi siinä samalla hymyillä ja vähän hymähdellä tai naureskella jos kosketus sattuisi vähän kutittamaan varovaisuudesta huolimatta.

Minulla oli varsin monta vuotta sellaiset siniset laatusukat, joissa oli hymyilevän karhun kuva. Valitettavasti hamsterini jyrsi ainakin toisen niistä enemmän tai vähemmän pilalle...mutta muistan kun olin 23-vuotias ja eräs silloin minuun ihastunut muutaman vuoden nuorempi tyttö innostui hihittelemään niille sukille tai sille tavalle, millä niitä kutsuin...en muista mikä se oli, mutta silti.

-Mies 29v-

[/quote]

Kuulostat aivan S24 / Sinkut -palstalle kirjoittaneelta Mies1985:ltä?

[/quote]Sehän se onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:34"]

Tämä keski-ikäisten naisten villitys pitää "vallattomia" Muumi-pompula-rusetti-raita -sukkia on aivan käsittämätön. Kertoo käyttäjänsä yksinkertaisuudesta ja halusta ilmeisesti palata huolettomaan lapsuuteen.

Mökkivillasukat voi olla raidalliset, ehkä. Muuten mennään mustasukkaisesti.

[/quote]

Miä vikaa on paluussa huolettomaan lapsuuteen sukkien muodossa? Tosin itse olen ajatellut regressoitua pidemmälle ja lopettaa sukkien pitämisen kokonaan. Kuljen tästä lähtien avojaloin kesät talvet. 

Vierailija
24/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän! Kukat, pilkut ja raidat on pop! Mustiakin omistan ja kyllä vituttaa ripustella kuivumaan, kun saa tarkkaan syynätä, mitkä nyt olikaan pari (ja juu, on useammat samanlaiset, mutta silti niitä on kertynyt eri erissä ostettuja)

Vierailija
25/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan varvassukkia... kamala ikävä mun pinkkejä, pörröisiä, varvassukkia :(

Vierailija
26/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:34"]

Tämä keski-ikäisten naisten villitys pitää "vallattomia" Muumi-pompula-rusetti-raita -sukkia on aivan käsittämätön. Kertoo käyttäjänsä yksinkertaisuudesta ja halusta ilmeisesti palata huolettomaan lapsuuteen.

Mökkivillasukat voi olla raidalliset, ehkä. Muuten mennään mustasukkaisesti.

[/quote]

Ne lapselliset värikkäät sukat piristää päivää kummasti. Kokeile joskus.

Vierailija
27/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, et täällä on näinkin monta iloisten väristen ja kuvioisten väristen sukkien ystäviä. En oo ainut. ;-) Ne kuulkaa piristää kummasti päivää ja niistä näkee, onko ihminen huumorintajuinen vai ei. :-P Ap

Vierailija
28/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:14"]Ihana, et täällä on näinkin monta iloisten väristen ja kuvioisten väristen sukkien ystäviä. En oo ainut. ;-) Ne kuulkaa piristää kummasti päivää ja niistä näkee, onko ihminen huumorintajuinen vai ei. :-P Ap
[/quote]
Siis iloisen väristen ja kuvioisten.....mitä mä oikein höpötän. Heh!!! :D

Vierailija
29/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan osta mitään pallosukkia.

Vierailija
30/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät tai kuviolliset sukat on viesti seksuaalivähemmistölle. Pari ministeriäkin suosii niitä ilmaisten tukea.

Vierailija
31/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan till i die :DDDDD

Vierailija
32/32 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän mm. Hello kitty -sukkia ja olen 33-vuotias.