Oletko kateellinen koskaan Saulille ja Jennille, kun he saavat
...syödä hienoja juhla-aterioita, tavata kuninkaallisia, matkustella kotimaassa ja ulkomailla sekä asua huippupaikalla kartanossa Helsingin Mäntyniemessä? Ja kaikki valtion piikkiin!
Kommentit (20)
En kadehdi kumpaakaan. Jenniä saatan enintään sääliä lapsettomuuden takia. Tuskin hän haluaa tehdä lapsia n. 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
En ole kateellinen. Mikään suhde ei ole täydellinen..
Olisi kamalaa olla ihmisten silmätikkuna KOKO AJAN. En ole kade, en tosiaan.
En tosiaan. En haluaisi herätä saulin näköisen miehen vierestä minään aamuna. :X
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:41"]En kadehdi kumpaakaan. Jenniä saatan enintään sääliä lapsettomuuden takia. Tuskin hän haluaa tehdä lapsia n. 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
[/quote]
Oon muuten miettinyt kauan että kuinka vanha Jenni on? Sauli on ainakin yli 50v.
En ole. Olen aivan liian laiska ja mukavuudenhaluinen edustustehtäviin. Helsinki on täynnä hyviä ravintoloita, joissa voi käydä syömässä milloin vaan haluaa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:41"]En kadehdi kumpaakaan. Jenniä saatan enintään sääliä lapsettomuuden takia. Tuskin hän haluaa tehdä lapsia n. 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. [/quote] Oon muuten miettinyt kauan että kuinka vanha Jenni on? Sauli on ainakin yli 50v.
[/quote]66..
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:41"]En kadehdi kumpaakaan. Jenniä saatan enintään sääliä lapsettomuuden takia. Tuskin hän haluaa tehdä lapsia n. 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. [/quote] Oon muuten miettinyt kauan että kuinka vanha Jenni on? Sauli on ainakin yli 50v.
[/quote]37v
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:45"]
[/quote]66..
[/quote]
Eli 29 vuoden ikäero. Jaa...
[/quote]
Jenni on 37 ja Sauli 66...
En tiedä, kyllä itsestäkin tuntuisi varmaan presidentin puolisona olo aika karulta, kun toinen on se mediamylläkässä oleva mahtipersoona ja oma ura taas korvautuu jollain "pikkusievillä" vierailuilla johonkin maakuntamummojen tapaamisiin!
Rakastan olla tuntematon ja vapaa. En mistään hinnasta menisi siihen kultaiseen häkkiin, jossa jokainen valtionpäämies puolisoineen joutuu elämään. Kuninkaallisista puhumattakaan.
Olen itse työni puolesta kuullunut ns eliittiin. Voin vaan todeta, että kaikkeen kyllästyy. Loppujen lopuksi tavallinen arki on parasta..ei edustuslounaat ja gloria
Kaikki av:lla ovat kuuluneet eliittiin, mutta downshiftanneet oravanpyörästä!
Ei kiitos, ei kiinnosta sen enempää edustaminen kuin juhla-ateriatkaan. Kun laitan itse ruokani, tiedän, mitä syön. Herrojen kotkotukset jätän sikseen.
No en, koska en osaa pokkuroida ja vihaan seurasssa syömistä. Hermostuttaa jo pomon läsnäollessa niin että haarukka tippuu ja kädet tutisee, saati sitten Ruotsin kuninkaan tai Obaman seurasssa.
No jos joku saisi tuon kaiken ilmaiseksi, joutumatta ottamaan mitään vastuuta, niin sitten olisin kateellinen. Mutta se kaikki tuo mukanaan hirveen määrän vastuuta, joten en ole.
N22
Olen kateellinen vain siitä, että saavat nauttia toisistaan.
En tosiaan ole kateellinen. Koko ajan joku on arvostelemassa ulkonäköä, älyä ja käytöstä. Koko ajan pitää skarpata ja seurustella. Ei tosiaan voi viettää perjantaita verkkareissa sohvalla miehen kainalossa syömässä pitsaa, ikinä, koska tuskin kummallakaan on juuri koskaan yhteistä vapaa-aikaa. Jos jotain haluaa ostaa ihan itse ruuakseen lähisalesta, saa olla varma että kohta oma naama on seiskassa jossain suttuisessa käynnykkäkuvassa.
Jos olisin Jenni, olisin hermoraunio.
En haluaisi mitään noista paitsi juhla-aterioita.