Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vien naisen treffeille korkeasaareen niin pitääkö minun maksaa lippu sinne?

Vierailija
25.02.2026 |

Maksan kuitenkin sen jälkeen ruuan ravintolassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi vai naiselle?

Vierailija
2/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Korkeasaaressa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun idea ja kutsuit/pyysit hänet mukaan?

Vierailija
4/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos SINÄ ehdotat treffejä Korkeasaareen, totta helvetissä maksat koko paskan. Mutta kuka aikuinen lähtee katsomaan vangittuja eläimiä? Meillä edes lapset eivät viihdy eläintarhassa.

Vierailija
5/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lippu pitää maksaa ja omat syömiset.

Vierailija
6/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa kaiken.

Vierailija
7/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vaikuttaa kuinka kiinnostunut olet naisesta? Jos tuossa vaiheessa jo pitää tälläistä kysellä palstalla, niin ilmeisesti olet liian pihi aika monelle naiselle. Lippuhan sinne on halvempi kuin esim. leffaan. 

Vierailija
8/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa kaiken. Nainen antaa pillua ja pullaa.

Vierailija
9/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se maksaa joka ehdottaa jonnekin menemistä missä pitää maksaa.

Vierailija
10/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Korkeasaarta täällä dissataan, niin se voi olla ihan hyvä ulkoilupäiväidea. Ei tarvitse tuijottaa koko ajan toisen naamaa ja yrittää keksiä puhuttavaa, jos kaikki ei menekään kuin strömsöössä.

Ja kyllä, jos ehdotit, niin myös maksat. Olen tainnut jossakin muussakin keskustelussa jo laittaa kommenttina brittiläisen etikettigurun treffivinkin: lasku jaetaan ensitreffeillä vain silloin jos haluaa, ettei toisia treffejä tule. Siitä voi ottaa pikku vinkkiä jatkoa ajatellen!

Vierailija
11/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi maksaa, koska kutsuu. Ikinä tosin tällaista herrasmiestä en ole saanut deittailla saati pidempään suhteeseen. Pitäisi kai olla joku avuton bimbomissi niin miehet kohtelisivat kuin naista. Itsenäinen ja menestynyt nainen kun olen niin juuri mitään ei ole tarjottu.

Vierailija
12/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua korkeasaareen kun sen ympäristö on rumennettu kuvottavalla sillalla.

Vierailija
13/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vaikuttaa kuinka kiinnostunut olet naisesta? Jos tuossa vaiheessa jo pitää tälläistä kysellä palstalla, niin ilmeisesti olet liian pihi aika monelle naiselle. Lippuhan sinne on halvempi kuin esim. leffaan. 

Ei muuten ole halvempi.

Vierailija
14/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää haaga-heliaan niin ei maksa mitään :D

Vierailija
15/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava ilmaispäivä on 16.3.2026

Vierailija
16/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä siitä miten monennet menotreffit teillä on ja onko niiden suhteen muodostunut jotain käytäntöä. 

Jos ekat tuollaiset treffit, niin ehkä itse osaisit ajatella miten syytä menetellä. Ehkä toimintalinjasi valintaan vaikuttaisi sekin millaisia tavoitteita sinulla treffien suhteen on: haluaisitko treffien jatkuvan vai kenties haluat kokemusta erilaisten menettelytapojen vaikutuksista ja reaktioista. 

Vierailija
17/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi maksaa, koska kutsuu. Ikinä tosin tällaista herrasmiestä en ole saanut deittailla saati pidempään suhteeseen. Pitäisi kai olla joku avuton bimbomissi niin miehet kohtelisivat kuin naista. Itsenäinen ja menestynyt nainen kun olen niin juuri mitään ei ole tarjottu.

No ota silikonit niin saat kyllä makasun mieheltä.

Vierailija
18/18 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lippu maksaa sinne. Nainen kyllä tarjottava lovea sitten jos mies tarjoo ruuat ja viihteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi