Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkailee että lapset jää hänelle

Vierailija
24.12.2022 |

Ero siis.

Miestä ei ole ikinä kiinnostanut osallistua lasten arkeen. Ei ole hoitanut mitään.

Nyt sanoo ostavansa tämän talon, ja että lapset jää hänen kanssa tänne kirjoille. Ihan vaan siksi, ettei hänen tarvitsisi maksaa elareita. On niin katkera rahasta. Kaikki on aina raha raha raha.

Mulle ne lapset on kaikki.

Pyysin joulurauhaa, pyysin, että ei puhuta nyt. Eikun alko jauhamaan. Hän aikoo viranomaisille puhua näin ja näin. Laki sanoo, että lasten kirjoja ei saa muuttaa muualle.

Miksi ikinä mä olen perustanut perheen tommosen kusipään kanssa.

Se siitä joulusta sitten. Vessassa itken. Tietää, että se millä pahiten satuttaa, on lapsilla uhkailu.

Tästä erosta tulee niin ruma.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys asianajajaan. Vaikuttaa siltä, että tulet sitä tarvitsemaan.

Vierailija
2/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualle ulisemaan kakaroistasi, nyt on joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen laki sanoo, että lapset ei saisi muuttaa? Sun mies keksii omiaan. Eikä sun edes tarvitse myydä sille puolikasta kodista, voit ilmoittaa, että ei käy.

Ja jos mies on raha-raha-raha, niin oletan, että sinulla ei sitä rahaa ole.

4/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa ihmetyttää, että miksi miehet haluavat lapsia, mutta sitten ei kuitenkaan kiinnosta hoitaa niitä?

Vierailija
5/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapset ja lähde turvakotiin. Sinne se mies jää kotiin miettimään, että mikäs sille tuli. Äläkä mieti yhtään, että lapset menettävät joulun.

Vierailija
6/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sinä se talo. Kaksi tuntemaani naista on, miehen eropäätöksensä kuultuaan, todennut, että eivät lähde kotoa minnekään. Ovat saaneet junailtua lainat jne, että vanhempainvapaallakin ovat voineet jäädä kotiinsa asumaan.

Vierailija
7/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että pidäpä hyvänäs, minä tyttö lähden tästä jouluristeilylle.

Vierailija
8/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Aina jaksaa ihmetyttää, että miksi miehet haluavat lapsia, mutta sitten ei kuitenkaan kiinnosta hoitaa niitä?

Lapset tuovat miehelle statusta ja tunteen siitä, ettei ole tuhkamuna. Sillä ei ole väliä, millainen isä lapsilleen on tai osallistuuko perhe-elämään lainkaan.

Vierailija
9/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäile ja ole samaa mieltä. Ei mies lapsia halua huoltaa, mutta kannusta siihen niin kyllä mies kohta muuttaa mieltään. Haluaa tehdä vain kiusaa. Oikeutta sinulla ei ole viedä lapsia noin vain.

Meillä lapset jäi isälleen, kun lähdin. Olivat jo isoja, ja jo muutaman kuukauden kuluttua 14v halusi muuttaa luokseni. Sitten isä päätti, että loputkin lapset muuttaa, kun hän muuttaa naisensa luo. Tuohon loppui isänä olo. Satunnaisesti on yhteydessä. Isänä ja huoltajana ei ole ollenkaan.

Vierailija
10/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset?

Sinuna alkaisin puhumaan miehelle mahdollisuudesta, että lapset tosiaan jäävät miehelle. Ala suunnittelemaan, mitä kaikkea teet, kun sinulla onkin kohta hurjasti vapaa-aikaa. Printtaa matkoja ja hotellien tietoja ja jätä näkyville.

Vierailija
11/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että hieno juttu, mukavaa, että olet ajatellut asian noin. Voitkin aloittaa samantien eli laittaa lapsille joulun, minä menen nyt lepäämään. Ja sitten et tee yhtään mitään, toki olet iloisena kaikessa touhussa mukana, mutta ei ruuanlaittoa, lasten ulkoilutusta tms. mitä teillä nyt jouluna onkin. Sanot vain miehelle, että hienoa, kun ryhdyt yksinhuoltajaksi.

Vierailija
12/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt heti aamusta riidelkö. Lapsille pitää antaa rauhallinen jouluaatto.

Vierailija
13/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Lähde lasten kanssa turvakotiin. Ensi viikolla yhteys asianajajaan.

Puhun kokemuksesta.

Vierailija kirjoitti:

Ota lapset ja lähde turvakotiin. Sinne se mies jää kotiin miettimään, että mikäs sille tuli. Äläkä mieti yhtään, että lapset menettävät joulun.

Vierailija
14/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos sinä menisit muualle viettämään joulua yksinäsi?

Vierailija
15/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen toki kokeilla arkea lasten kanssa. Lähde muualle, jos sinulla on mahdollisuus. Aluksi vaikka pariksi viikoksi. Nyt heti mahdollisimman pian.

Vierailija
16/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus täältä sinulle! Olet todella tärkeä lapsillesi. Koita kestää.

Vierailija
17/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla muuten tehokasta alkaa esim sulkeutua kännykän kanssa vessaan ja muutenkin olla koko ajan viestittelevinään. Yritä näyttää hykerteleväsi onnesta, kun saat viestin. Älä sano mitään suoraan, mutta anna ymmärtää, miten sinulla on jo muita suunnitelmia ja totea, että onkin hyvä, kun lapset on sitten paljon isällään niin sinulla jää aikaa muuhun.

Vierailija
18/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos sinä menisit muualle viettämään joulua yksinäsi?

En minäkään yksin ole, mies nukkuu vielä. Itse juon kahvia keittiössä. Olet vähän yksinkertainen, jos kuvittelet lapsiperhe-elämän ja yksinäisyyden olevan ainoat vaihtoehdot elämälle.

Vierailija
19/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ihan vaan kiusaa. Sanoo, että hän voi olla aivan onnellinen, vaikka näkisi lapsia joka toinen viikonloppu. Tietää, että minä en. Tietää, että tämä on se asia mikä on tikari mun sydämeen. Ainoa asia millä on mitään väliä.

On mulla rahaa, kyllä minä saan asiat hoidettua. Toki puolet pienempi palkka kun miehellä. Mutta, ikänä ei ole halunnut maksaa mitään lasten kuluja. Lapsilisästäkin on kateellinen. Pitäisi mennä hänen tilille. Vaikka on maksanut vain ja ainoastaan asumisen. Minä laskut,ruuat, lasten harrastukset jne jne...

Olen ollut yhteydessä asianajajaan.

Olisin vain toivonut joulurauhan tämän asuan kanssa.

Minä taistelen lapsistani. Ja vaikka talo korttia mulla ei olisi, niin monta muuta korttia on. Tärkeämpää.

Katsotaan sitten mitä käräjillä päätetään.

Lapset isoja, yksi on sanonut ettei halua asua isänsä kanssa vakituisesti.

Vierailija
20/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollalinja päivystää joulunakin, sinne voi soittaa anonyyminä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän