Eilisen vaalikeskustelun perusteella ääneni menee ekaa kertaa...
vasemmistoliitolle. Olen hyvin koulutettu, velattomassa asunnossa asuva, mutta arvomaailmani osuu yksiin vasemmistoliiton kanssa. Eli esim. mielestäni heikoimmista (työttömät, köyhät, vanhat, sairaat) on huolehdittava.
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]Vapaus, veljeys ja tasa-arvo (vasemmiston teesit) Koti, uskonta ja isänmaa (kokeemuksen teesit) eipä ole vaikea valita vasemmistoa =) =) [/quote] Ehkö sun kannattais mennä Ranskaan jos mielit palata vallankumouksen aikaan. Et vaan oikeesti voi olla tietämättä mistä toi on kopioitu ja mitä lukee esim. mairen talossa Ranskassa.
[/quote]
Missä helvetin "mairen talossa"?
t: Ranskassa asuva
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]Vapaus, veljeys ja tasa-arvo (vasemmiston teesit) Koti, uskonta ja isänmaa (kokeemuksen teesit) eipä ole vaikea valita vasemmistoa =) =) [/quote] Ehkö sun kannattais mennä Ranskaan jos mielit palata vallankumouksen aikaan. Et vaan oikeesti voi olla tietämättä mistä toi on kopioitu ja mitä lukee esim. mairen talossa Ranskassa.
[/quote]
Oikeistolainen "tietäjä" taas vauhdissa :)
[/quote]
Ootko tooosissasi?? Voi luoja!!!! Toi lukee pormestarin talossa ja on nimenomaan Ranskam vallankumouksesta. Oon asunut Ranskassa, oon maltillisesti oikealla ja sä oot harvinaisen idiootti.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]Vapaus, veljeys ja tasa-arvo (vasemmiston teesit) Koti, uskonta ja isänmaa (kokeemuksen teesit) eipä ole vaikea valita vasemmistoa =) =) [/quote] Ehkö sun kannattais mennä Ranskaan jos mielit palata vallankumouksen aikaan. Et vaan oikeesti voi olla tietämättä mistä toi on kopioitu ja mitä lukee esim. mairen talossa Ranskassa. [/quote] Oikeistolainen "tietäjä" taas vauhdissa :) [/quote] Ootko tooosissasi?? Voi luoja!!!! Toi lukee pormestarin talossa ja on nimenomaan Ranskam vallankumouksesta. Oon asunut Ranskassa, oon maltillisesti oikealla ja sä oot harvinaisen idiootti.
[/quote]
Anna kun arvaan: olit hiljattain au pairina, nyt on ikää 19 v. ja tiedät kaikesta kaiken?
..."Mairen talo" ....:D :D :D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]Vapaus, veljeys ja tasa-arvo (vasemmiston teesit) Koti, uskonta ja isänmaa (kokeemuksen teesit) eipä ole vaikea valita vasemmistoa =) =) [/quote] Ehkö sun kannattais mennä Ranskaan jos mielit palata vallankumouksen aikaan. Et vaan oikeesti voi olla tietämättä mistä toi on kopioitu ja mitä lukee esim. mairen talossa Ranskassa. [/quote] Oikeistolainen "tietäjä" taas vauhdissa :) [/quote] Ootko tooosissasi?? Voi luoja!!!! Toi lukee pormestarin talossa ja on nimenomaan Ranskam vallankumouksesta. Oon asunut Ranskassa, oon maltillisesti oikealla ja sä oot harvinaisen idiootti.
[/quote]
Anna kun arvaan: olit hiljattain au pairina, nyt on ikää 19 v. ja tiedät kaikesta kaiken?
..."Mairen talo" ....:D :D :D
[/quote]
lololoöolöolil
ahahahahaha!! Ai Ranskassa asuva!! Käännäppä ylläolevat tekstit ranskaksi miin jatketaan sitten keskustelua!! Pelle!! :D:D:D:D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Reps, oletko tosissasi??? Tää oli päivän paras =D =D
[/quote][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Reps, oletko tosissasi??? Tää oli päivän paras =D =D
[/quote]
L'egalite, liberte, fraternite. En vaivaudy laittamaan heittomerkkejä. Ole hyvä, en voi oikeasti uskoa että oot niin pelle ettet a)tiedä tota b) naurat asialle.