Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisen vaalikeskustelun perusteella ääneni menee ekaa kertaa...

Vierailija
19.03.2015 |

vasemmistoliitolle. Olen hyvin koulutettu, velattomassa asunnossa asuva, mutta arvomaailmani osuu yksiin vasemmistoliiton kanssa. Eli esim. mielestäni heikoimmista (työttömät, köyhät, vanhat, sairaat) on huolehdittava.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]Vapaus, veljeys ja tasa-arvo (vasemmiston teesit) Koti, uskonta ja isänmaa (kokeemuksen teesit) eipä ole vaikea valita vasemmistoa =) =) [/quote] Ehkö sun kannattais mennä Ranskaan jos mielit palata vallankumouksen aikaan. Et vaan oikeesti voi olla tietämättä mistä toi on kopioitu ja mitä lukee esim. mairen talossa Ranskassa.

[/quote]

Reps, oletko tosissasi??? Tää oli päivän paras =D =D
[/quote][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]Vapaus, veljeys ja tasa-arvo (vasemmiston teesit) Koti, uskonta ja isänmaa (kokeemuksen teesit) eipä ole vaikea valita vasemmistoa =) =) [/quote] Ehkö sun kannattais mennä Ranskaan jos mielit palata vallankumouksen aikaan. Et vaan oikeesti voi olla tietämättä mistä toi on kopioitu ja mitä lukee esim. mairen talossa Ranskassa.

[/quote]

Reps, oletko tosissasi??? Tää oli päivän paras =D =D
[/quote]
L'egalite, liberte, fraternite. En vaivaudy laittamaan heittomerkkejä. Ole hyvä, en voi oikeasti uskoa että oot niin pelle ettet a)tiedä tota b) naurat asialle.

Vierailija
142/145 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"]

[/quote]

Missä helvetin "mairen talossa"?

t: Ranskassa asuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"]

[/quote]

Oikeistolainen "tietäjä" taas vauhdissa :)
[/quote]
Ootko tooosissasi?? Voi luoja!!!! Toi lukee pormestarin talossa ja on nimenomaan Ranskam vallankumouksesta. Oon asunut Ranskassa, oon maltillisesti oikealla ja sä oot harvinaisen idiootti.

Vierailija
144/145 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]Vapaus, veljeys ja tasa-arvo (vasemmiston teesit) Koti, uskonta ja isänmaa (kokeemuksen teesit) eipä ole vaikea valita vasemmistoa =) =) [/quote] Ehkö sun kannattais mennä Ranskaan jos mielit palata vallankumouksen aikaan. Et vaan oikeesti voi olla tietämättä mistä toi on kopioitu ja mitä lukee esim. mairen talossa Ranskassa. [/quote] Oikeistolainen "tietäjä" taas vauhdissa :) [/quote] Ootko tooosissasi?? Voi luoja!!!! Toi lukee pormestarin talossa ja on nimenomaan Ranskam vallankumouksesta. Oon asunut Ranskassa, oon maltillisesti oikealla ja sä oot harvinaisen idiootti.

[/quote]

Anna kun arvaan: olit hiljattain au pairina, nyt on ikää 19 v. ja tiedät kaikesta kaiken? 

..."Mairen talo" ....:D :D :D

Vierailija
145/145 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]Vapaus, veljeys ja tasa-arvo (vasemmiston teesit) Koti, uskonta ja isänmaa (kokeemuksen teesit) eipä ole vaikea valita vasemmistoa =) =) [/quote] Ehkö sun kannattais mennä Ranskaan jos mielit palata vallankumouksen aikaan. Et vaan oikeesti voi olla tietämättä mistä toi on kopioitu ja mitä lukee esim. mairen talossa Ranskassa. [/quote] Oikeistolainen "tietäjä" taas vauhdissa :) [/quote] Ootko tooosissasi?? Voi luoja!!!! Toi lukee pormestarin talossa ja on nimenomaan Ranskam vallankumouksesta. Oon asunut Ranskassa, oon maltillisesti oikealla ja sä oot harvinaisen idiootti.

[/quote]

Anna kun arvaan: olit hiljattain au pairina, nyt on ikää 19 v. ja tiedät kaikesta kaiken? 

..."Mairen talo" ....:D :D :D

[/quote]

lololoöolöolil

ahahahahaha!! Ai Ranskassa asuva!! Käännäppä ylläolevat tekstit ranskaksi miin jatketaan sitten keskustelua!! Pelle!! :D:D:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi