Kerro mies ihan rehellisesti tähän
mitä ajattelet mielessäsi pyörivästä naisesta. Toivon että tähän ei vastaa kukaan nainen, sillä nyt kaivataan miesten mietteitä.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:54"]
Ei se nyt sillä tavalla pyöri mielessä että pyör pyör, mutta oispa vähän kypsempi niin voisi alkaa pyöriä. Liian sohlo eli puuttuu kyky suunnitella tekemisensä ja tehdä suunnitelmansa. Yritystä ja kehitystä tosin on, ehkä jonain päivänä.
Toisena pienenä ehkä hankaluutena täydellisen näköinen ja tietää toki asian ja vaikka minä en arvosta ihmisiä ulkonäön mukaan (niin kauan kun mukana ei ole itseaiheutettua itsetunnon syövää obeesia tms) niin saa ja käyttää huomiota piireistä joiden häviämistä minä en jäisi suremaan.
Nykyisellään puolifrendinä duunituttuna ihan ookoo kun muistaa katsoa perään että luvatut hommat kanssa tehdään silloin kun on sovittu. Huumorintaju samalla kartalla ja ymmärrys tekemisiin tai tekemättä jättämisiin toimii puolin ja toisin. Arvomaailma monilta, mutta ei kaikilta osin ihan samalla kartalla, mutta puolin ja toisin hyvä "no itepähän"-ymmärrys.
[/quote]
Tosi omituinen lausunto! Mikä tarve sinulla on kirjoittaa tälläinen solvaava luonneanalyysi tänne? Ihan sama kuin minä nyt alkaisin luettelemaan vaikka jonkun inhoamani ihmisen ilkeät piirteet. Miksi tämä nainen ylipäänsä pyörii sun mielessäsi? Elä ja anna toistenkin elää!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:54"]
Ei se nyt sillä tavalla pyöri mielessä että pyör pyör, mutta oispa vähän kypsempi niin voisi alkaa pyöriä. Liian sohlo eli puuttuu kyky suunnitella tekemisensä ja tehdä suunnitelmansa. Yritystä ja kehitystä tosin on, ehkä jonain päivänä.
Toisena pienenä ehkä hankaluutena täydellisen näköinen ja tietää toki asian ja vaikka minä en arvosta ihmisiä ulkonäön mukaan (niin kauan kun mukana ei ole itseaiheutettua itsetunnon syövää obeesia tms) niin saa ja käyttää huomiota piireistä joiden häviämistä minä en jäisi suremaan.
Nykyisellään puolifrendinä duunituttuna ihan ookoo kun muistaa katsoa perään että luvatut hommat kanssa tehdään silloin kun on sovittu. Huumorintaju samalla kartalla ja ymmärrys tekemisiin tai tekemättä jättämisiin toimii puolin ja toisin. Arvomaailma monilta, mutta ei kaikilta osin ihan samalla kartalla, mutta puolin ja toisin hyvä "no itepähän"-ymmärrys.
[/quote]
Aika outo suhtautumistapa sulla tähän naiseen. Vähän on, mutta ei kuitenkaan.
[/quote]
Outo voi olla ihan hyvä määritelmä ja sitähän tässä kysyttiin että mikä. Jos ei ajattelisi yhtään järjellä niin hirveä houkutus, mutta kun nyt sattuu näkemään myös kymmenen ihan oikeaa ongelmaa jos kuvio olisi senttiäkään intiimimpi. Tuuliviiri vs pölkkyyn naulattu ratakisko ja silti monta yhteistäkin nuottia ja monissa asioissa sellainen tietty yhteys mitä ei kenenkään muun kanssa ole.
[/quote] Miksi edes pyörittelet mielessäsi ihmistä jota et arvosta?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:31"]klassinen enfp-intj -s4856uhde. T:se enfp
[/quote]
INTJ varmaan aika lähelle. Jos on klassinen asetelma niin kerro nyt sitten ne intj-vinkit/sudenkuopat/tms samalla? Jos jotain joskus tulisi niin minulle aivan sama mitä toinen puuhaa tahollaan niin kauan kun on luottamus ja yhteisymmärrys ja venyn aika paljon tässä asiassa.
#16 en haluamalla halua sen enempää ratakiskoa kuin mitään muutakaan. Erilaisuus on suola, toinen juttu on käykö omaan makuun. Mielestäni kiinni ainoastaan omasta suhtautumisesta toisen luonteeseen eikä tuo katso sitä miten itse asiat kokee.
[/quote] Miten sä puhut "jos jotain joskus tulisi" ja samalla haukut kyseisen naisen. En ymmärrä logiikkaa.
Miksi vitussa tällaiset vajakkialoitukset saa näin paljon vastauksia? Jos sitten kysyy vaikka integraaliyhtälöiden ratkaisusta, tai NATO-joukkojen koostumuksesta kylmän sodan aikana, saa vastaukseksi ei mitään tai pelkkää paskaa.
H A I S T A K A A I S O P A S K A.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:48"]Miksi vitussa tällaiset vajakkialoitukset saa näin paljon vastauksia? Jos sitten kysyy vaikka integraaliyhtälöiden ratkaisusta, tai NATO-joukkojen koostumuksesta kylmän sodan aikana, saa vastaukseksi ei mitään tai pelkkää paskaa.
H A I S T A K A A I S O P A S K A.
[/quote] Tämä on vauvapalstan keskustelufoorumi. Tässäkin ketjussa joku mies vain haukkui naista. Menisi ratkomaan integraaliyhtälöitä jos ei kykene sosiaaliseen vuorovaikutukseen face to face.
Jos kyseisen haukkumaviestin kirjoittaja on se keneksi luulen, niin eipä ole koskaan tullut juttelemaan mulle mistään ja kuitenkin sitten netissä haukkuu jos juttelen jonkun muun miehen kanssa. Sääli. Pidin susta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:54"]Ei se nyt sillä tavalla pyöri mielessä että pyör pyör, mutta oispa vähän kypsempi niin voisi alkaa pyöriä. Liian sohlo eli puuttuu kyky suunnitella tekemisensä ja tehdä suunnitelmansa. Yritystä ja kehitystä tosin on, ehkä jonain päivänä.
[/quote] Tiedän kuka olet ja ymmärrän miksi kirjoitat niin kuin kirjoitat, mutta siltikään et tunne mua vaan pelkän kuoren ja pelkkänä järki-ihmisenä et pääsekkään kuoren sisälle.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:41"]Jos kyseisen haukkumaviestin kirjoittaja on se keneksi luulen, niin eipä ole koskaan tullut juttelemaan mulle mistään ja kuitenkin sitten netissä haukkuu jos juttelen jonkun muun miehen kanssa. Sääli. Pidin susta.
[/quote] Vahingossa alapeukku.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 02:43"]Kyllähän se ottaa päähän, kun ei saa kämppää imuroitua.
[/quote] Siis ottaako tällä miehellä päähän, kun ei ole naista imuroimassa?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:54"]Ei se nyt sillä tavalla pyöri mielessä että pyör pyör, mutta oispa vähän kypsempi niin voisi alkaa pyöriä. Liian sohlo eli puuttuu kyky suunnitella tekemisensä ja tehdä suunnitelmansa. Yritystä ja kehitystä tosin on, ehkä jonain päivänä.
[/quote] Mitä haluat kertoa tällä? Aika loukkaavaa tekstiä!