Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kumppanisi rakastuisi toiseen

Vierailija
10.07.2025 |

Oletetaan, että kumppanisi ei tiedä, ovatko tunteet molemminpuolisia. Eikä hän halua pettää, vaan yrittää tukahduttaa tunteensa tätä toista kohtaan.

Haluaisitko mieluummin, että kumppanisi kertoo asian sinulle heti, vai että hän päättää odottaa kaksi vuotta ja kertoa vasta sitten, jos hänen tunteensa ovat edelleen samat?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että kertoo heti.

Vierailija
2/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ettei tekisi tunteilleen mitään vaan antaisi ajan kulua. Jos olisi muutaman vuoden kuluttua edelleen rakastunut, toivoisin että ottaisi minusta eron ja aloittaisi suhteen rakastamansa kanssa. Yleensä aika auttaa ja ihastuminen on aivan normaalia pitkän suhteen aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että hän kertoo ja haluaisin, että hän tekee minusta välittämättä haluamansa ratkaisun. Kumppanini on minulle se rakkain ja tärkein ihminen ja hänen onnellisuutensa ja hyvinvointinsa ovat minulle tärkeimmät asiat, vaikka hänen onnensa ei olisi enää kanssani.

Vierailija
4/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ei ollenkaan.

Vierailija
5/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että hän kertoo ja haluaisin, että hän tekee minusta välittämättä haluamansa ratkaisun. Kumppanini on minulle se rakkain ja tärkein ihminen ja hänen onnellisuutensa ja hyvinvointinsa ovat minulle tärkeimmät asiat, vaikka hänen onnensa ei olisi enää kanssani.

Ihana💖 aitoa rakkautta

Vierailija
6/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teillä on tilanne?

Vierailija
7/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ettei tekisi tunteilleen mitään vaan antaisi ajan kulua. Jos olisi muutaman vuoden kuluttua edelleen rakastunut, toivoisin että ottaisi minusta eron ja aloittaisi suhteen rakastamansa kanssa. Yleensä aika auttaa ja ihastuminen on aivan normaalia pitkän suhteen aikana. 

Entä jos rakastuminen on yksipuolinen?

Vierailija
8/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh mitä tekopyhää paskaa.

Vierailija
9/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että yrittäisi tukahduttaa tunteet toista kohtaan ja keskittyisi meihin. Jos siis tuntee minua kohtaan vielä rakkautta ja myös näyttää sen. Parisuhdetta pitää hoitaa. Kaksi vuotta oon liian pitkä aika kiduttaa itseä ja puolisoa..

Vierailija
10/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku tuossa sanoikin, niin ihastuminen on normaalia. Tunteita ei kuitenkaan kuulu ruokkia, eikä parisuhteessa petetä. 

Mutta jos puolisoni rakastuisi johonkuhun muuhun, niin enhän minä sille mitään voisi. Tottakai olisi parempi, että kertoisi heti. 

T: Tuntematon 

Vierailija
11/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa ei ole. Aito rakkaus ei ole omistamista eikä toisen kahlitsemista vaan yhdessäolo perustuu vapaaehtoisuuteen ihan samalla tavalla kuin uskollisuuskin. Moni tosin kuvittelee, että kumppanin uskollisuus varmistuu sillä kun ei päästä toista yksin mihinkään, mutta eihän se kerro kumppanin halusta uskollisuuteen yhtään mitään. Päinvastoin parempihan se on, että toisen tunteet ei tule yllätyksenä koska siinä haaskaa vaan omaa aikaansa jumittamalla kiinni kumppanissa joka ei sinua (enää) halua eikä rakasta.

Vierailija
12/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä olisi väliä. Jo se, että hän rakastuisi johonkin toiseen kertoisi, että minä en pysty enää olemaan sitä mitä hän kaipaa.

Vierailija
13/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisi tai ei, niin en minä halua olla mikään varavaihtoehto jonka kanssa jatketaan vain siksi, että sitä mieluisampaa ei saa. 

eri

Vierailija
14/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista rakastumista voi ottaa vakavasti, kun rakkauden kohde ei edes tiedä siitä eikä suhteessa ole minkäänlaista konkretiaa. On vain mielikuva, johon on ihastuttu. Todellakaan ei pidä rikkoa hyvää liittoa hetken mielijohteen perusteella, vaan asiaa pitää tarkastella pitempi aikaväli. Ei ihastuminen voi merkitä sitä, että heti vaihdetaan kumppania.

Vierailija
15/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa ei ole. Aito rakkaus ei ole omistamista eikä toisen kahlitsemista vaan yhdessäolo perustuu vapaaehtoisuuteen ihan samalla tavalla kuin uskollisuuskin. Moni tosin kuvittelee, että kumppanin uskollisuus varmistuu sillä kun ei päästä toista yksin mihinkään, mutta eihän se kerro kumppanin halusta uskollisuuteen yhtään mitään. Päinvastoin parempihan se on, että toisen tunteet ei tule yllätyksenä koska siinä haaskaa vaan omaa aikaansa jumittamalla kiinni kumppanissa joka ei sinua (enää) ha

Kiitos, juuri näin.

Muutenkin minulle rakkaus on syy parisuhteen, eikä niinkään parisuhteen sivutuote. Toki näin kärjistetysti ilmaisten. En ole koskaan kokenut parempaa tunnetta kuin se, että saa rakastaa itse vilpittömästi ja vastaavasti tulee rakastetuksi vilpittömäksi. Ajatus siitä, että kumppanini rakastaisi toista mutta olisi jostain kohteliaisuudesta tai myötätunnosta kanssani kuulostaa yksinkertaisesti väärältä ja surulliselta.

Jos se jonkun mielestä on tekopyhää paskaa, olkoon. Olen minäkin monien eri asioiden suhteen kyyninen, mutta en tämän.

Vierailija
16/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kertoisi heti kun tajuaa että ei ole ohimenevä ihastus. En halua olla kenellekään kakkonen. 

Vierailija
17/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies rakastuisi toiseen, kertoisi sen kyllä ihan heti. Ei meinaa osaa pitää yhtään mitään omana tietonaan, vallankaan itseensä liittyviä asioita. Täysi hölösuu.

Vierailija
18/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi. Mutta minä olin jo valintani tehnyt ennen sitä. Kielsi kaiken. Erohan siitä tietysti tuli. 

Vierailija
19/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä on tilanne?

Keillä?

Vierailija
20/27 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan