Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mies ihan rehellisesti tähän

Vierailija
18.03.2015 |

mitä ajattelet mielessäsi pyörivästä naisesta. Toivon että tähän ei vastaa kukaan nainen, sillä nyt kaivataan miesten mietteitä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä pyörivä nainen ei oo ihastukseni. Ajatukset liittyy lähinnä siihen että kuinka voisin auttaa. Alkoholi, viiltely ja pakonomainen laihduttaminen muutenkin niin laihasta rungosta on aika paha kombo.

Vierailija
22/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta "enfp intj", löytyy vinkkiä. Vaikka toinen käy pelkällä tunteella, älä epäile. Se on silti aitoa ja voi olla hyvinkin pysyvää, vaikka et sitä voi koskaan järjellä käsittää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksei voi keskustella mistään tärkestä? Parisuhteen ongelmia kun on vaikea ilman keskusteluja ratkoa. Nytkiin täällä pyörin, kun ei uni tule kuitenkaan.

Vierailija
25/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne silmät, se hymy, jota valitettavasti enää vain sattuman kaupalla minulle tarjoillaan... Ristiriitainen ihminen, toisaalta herkkä ja helposti kuoreensa vetäytyvä, toisaalta sinnikäs ja vastuuntuntoinen, rohkeakin.

Ajattelen, että voisinpa palata ajassa pikakelauksella takaisin ja katsoa, olisinko sittenkin jotenkin toisin toimimalla hänen kiinnostuksensa sittenkin heräämään. Nyt kävi niin, että hän oli alkuun kiinnostunut, mutta sitten kelkka kääntyi itselleni hämäräksi jääneestä syystä.

Ehkä se oli hänen sitoutumiskammoaan, tai ehkä sittenkin olin jollain kriittisellä hetkellä liian innokas tai liian vähän innokas, sanoin jotain typerää tai jätin jotain sellaista sanomatta, jota olisi pitänyt, heittäydyin liian tunteelliseksi tai en osannut heittäytyä riittävän rohkeasti flirtiksi. Harmillista kyllä virheistään ei opi, jos ei tiedä, mikä se virhe oli.

Vierailija
26/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:54"]Ei se nyt sillä tavalla pyöri mielessä että pyör pyör, mutta oispa vähän kypsempi niin voisi alkaa pyöriä. Liian sohlo eli puuttuu kyky suunnitella tekemisensä ja tehdä suunnitelmansa. Yritystä ja kehitystä tosin on, ehkä jonain päivänä.

Toisena pienenä ehkä hankaluutena täydellisen näköinen ja tietää toki asian ja vaikka minä en arvosta ihmisiä ulkonäön mukaan (niin kauan kun mukana ei ole itseaiheutettua itsetunnon syövää obeesia tms) niin saa ja käyttää huomiota piireistä joiden häviämistä minä en jäisi suremaan.

Nykyisellään puolifrendinä duunituttuna ihan ookoo kun muistaa katsoa perään että luvatut hommat kanssa tehdään silloin kun on sovittu. Huumorintaju samalla kartalla ja ymmärrys tekemisiin tai tekemättä jättämisiin toimii puolin ja toisin. Arvomaailma monilta, mutta ei kaikilta osin ihan samalla kartalla, mutta puolin ja toisin hyvä "no itepähän"-ymmärrys.
[/quote] Miksi analysoit noin ikävästi naista? Tässä kysyttiin naisesta, joka pyörii mielessä. Jos minä olisin kyseinen nainen, niin edelleenkin pysyisin sulle vain puolifrendinä. Frendit on mulla jo olemassa.

Vierailija
27/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ottaa päähän, kun ei saa kämppää imuroitua.

Vierailija
28/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin tarvittaessa hänen puolestaan. Kuten kaikkien muidenkin ystävieni.

Vierailija
29/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin millaset haisevat aamupaskat se ulostaa kohta pönttöön :3

Vierailija
30/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 02:43"]

Kyllähän se ottaa päähän, kun ei saa kämppää imuroitua.

[/quote]

:)

Vierailija
31/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/51 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/51 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/51 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun et huomaa minua ja kun sanon asiasta, alat vain puolustautumaan etkä ymmärrä mitä kaipaan (sinua).

Vierailija
35/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:54"]

Ei se nyt sillä tavalla pyöri mielessä että pyör pyör, mutta oispa vähän kypsempi niin voisi alkaa pyöriä. Liian sohlo eli puuttuu kyky suunnitella tekemisensä ja tehdä suunnitelmansa. Yritystä ja kehitystä tosin on, ehkä jonain päivänä.

Toisena pienenä ehkä hankaluutena täydellisen näköinen ja tietää toki asian ja vaikka minä en arvosta ihmisiä ulkonäön mukaan (niin kauan kun mukana ei ole itseaiheutettua itsetunnon syövää obeesia tms) niin saa ja käyttää huomiota piireistä joiden häviämistä minä en jäisi suremaan.

Nykyisellään puolifrendinä duunituttuna ihan ookoo kun muistaa katsoa perään että luvatut hommat kanssa tehdään silloin kun on sovittu. Huumorintaju samalla kartalla ja ymmärrys tekemisiin tai tekemättä jättämisiin toimii puolin ja toisin. Arvomaailma monilta, mutta ei kaikilta osin ihan samalla kartalla, mutta puolin ja toisin hyvä "no itepähän"-ymmärrys.

[/quote]

Vaikutat jotenkin loukkaantuneelta. Arvioit tätä naista hyvin kylmästi ja karkeasti. Jos minä olisin kyseinen nainen ja tunnistaisin itseni tästä, niin en enää katsoisikaan sinua päin. Mutta luulen, että tarkoituksesi oli nimenomaan olla kylmä. Onko tämä nainen flirtannut jonkun muun kanssa? Onko hän varattu? Oletko ollut ihastunut ja pettynyt? Olen itse ihan hyvännäköinen, herkkä, vilkas, tunteellinen, aito, hajamielinen, flirtti, uskollinen ja syvästi asioihin reagoiva. Tarvitsen miehen joka ymmärtää minua ja sinunlaisesi mies on kylmä kuin kivi.

Vierailija
36/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö, iloinen, fiksu ja hauska, mutta liian nuori ja pitää jääkiekosta. En saa kuitenkaan pois päästäni.

Vierailija
37/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen sen hikistä tussua puristamassa kaluani

Vierailija
38/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:58"]

Söpö, iloinen, fiksu ja hauska, mutta liian nuori ja pitää jääkiekosta. En saa kuitenkaan pois päästäni.

[/quote]Millanen nainen pitää jääkiekosta? Varmaan joku lähikapakan kulahtanut ruusu.

Vierailija
39/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:03"]

[/quote]Millanen nainen pitää jääkiekosta? Varmaan joku lähikapakan kulahtanut ruusu.

[/quote]

Mene joskus mukaan matsiin! Ja mitä se nuoruus haittaa?

Vierailija
40/51 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:03"]

[/quote]

Mene joskus mukaan matsiin! Ja mitä se nuoruus haittaa?

[/quote]Mitä siellä on, juntit kittaa kaljaa ja mölisee. Saa junnut varmasti tosi hyviä vaikutteita ku joku sikaniska kiroilee huutaen koko matsin ajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi