3kymppisiä naisia, joilla EI ole valtavaa ihailijalaumaa eikä menojalka vipata, mutta jotka kumminkin haluaisivat miehen
Missähän tällaisiin naisiin voisi tutustua?
Kysyn, koska en yksinkertaisesti jaksa enää tutustua kehenkään "sinkkunaiseen", enkä varsinkaan "menevään sinkkunaiseen". Olen ollut useamman vuoden kokonaan deittaamatta ja seurustelematta, koska "sinkkunaiset" ei kiinnosta ja tuntuu vapaana olevat kolmekymppiset naiset olevan pelkästään näitä. Mistä kannattaisi etsiä?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Me olemme kotona silloin, kun emme ole töissä tai lenkillä.
Vanhempien kotona menee myös suuri osa ajasta...
Minä löysin ihanan suominaisen viisi vuotta sitten ihan Suomi24 sivuilta ja ollaan oltu yhdessä siitä asti. T: mies 39v
Olen 32v sinkkunainen, jolla ei ole koskaan mitään ihailijalaumaa ollut ja menojalan vipatuskin lakkasi jo melkein 10 vuotta sitten. Eipä minuun varmaan paljon missään törmää, paitsi ehkä vahingossa. Mutta sinähän et ilmeisesti halunnutkaan sinkkunaista?
Minut löytää lenkkipolulta. Mutta et sinä minua halua löytää, sillä minulla on koira. Kuulemma isoin turn off mitä voi olla.
Ei ole ihailijoita eikä menojalka ole vipattanut koskaan. Ei mua löydä oikein muualta kuin töistä. Ja koska olen arka ja miesten suhteen kokematon niin en osaa flirttailua, miehen pitäisi vaan uskaltaa silti tulla juttelemaan. Ei ne kyllä tuu. Tiedän antavani itsestäni liian kylmän mielikuvan.
Ei ole ihailijalaumaa varmaan juuri siksi, koska menojalka ei vipata. Mutta minua ja kaltaisiani on tietysti vaikeampi löytää kuin sellaisia, jotka ovat useammin ihmisten ilmoilla.
Jos et halua deittailevaa naista, älä etsi naista deittipalstoilta vaan tosielämästä. Mutta sun pitää sitten uskaltaa jutella niille koska ne ei-bilehileet kiltit naiset on arempia ottamaan kontaktia miehiin ja heille on todennäköisesti jo ehtinyt kertyä huonoja kokemuksia miehistä. Kaikki eivät välttämättä oikein usko enää rakkauteen vaikka siitä haaveilevatkin.
Minut löytää kotoa, töistä tai kaupasta, tai matkalla johonkin edellä mainituista. Niin tai lenkiltä. Tervetuloa vaan juttelemaan vaikka silloin kun kaupassa mietin mitä leipää ostaisin, tai aamu- tai iltapäiväruuhkassa bussissa tai junassa. Vastaan aina ystävällisesti
Vierailija kirjoitti:
Siis häh, haluat sinkkunaisen mutta et "sinkkunaista"?
Ap haluaa kiltin kotiorjan.
mikä hemmetin ihailijalauma