Aviomies ryypännyt perjantaista klo 14.00 asti
Ryypännyt, käynyt saunassa sen sata kertaa, sammunut ja uusi kierros. Viimeyönä saunoi klo 3.00, sammui pyyheliina päällä sohvalle ja taas klo 6.00 saunaan ja uusi putki päälle. Soitti tänään kaverin kuskiksi viinakauppaan ja joi pullonsa tyhjäksi ja lähti nyt illalla. Meni tupakalle ja sanomatta mitään häipyi jonnekin. Yritin soittaa, mutta lyö luurin korvaan.
Kommentit (109)
Suomi on aika korkealla sijalla naisiin kohdistuvassa väkivallassa. Mikä ihme miehiä oikein vaivaa? Jokaisen miehen pitäisi ostaa nyrkkelysäkki kotinsa nurkkiin ja pistää nyrkkeilyhanskat käteen ja hakata täysillä sitä säkkiä, kun tekee mieli jotain hakata.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ukko kurlaa?
Otetaan nyt yhdessä loppuvuosi ja tammikuussa valkaistaan pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ihan lyhesti kertoa miksi olet yhdessä tuollaisen kanssa?
Siksi että on luvannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Kerran kun olin lähdössä kaverille yöksi kun kännissä räyhäsi, laittoi toisen kissamme muovipussiin nakkasi ovesta ulos ja totesi että siinä lähti ensimmäinen. Kissan sain kiinni, soitin poliisit ja mies joutui putkaan. Kostoksi otti maanantaina töihin lähtiessään kännykkäni ja kotiavaimeni mukaansa. On uhannut hävittää kaikki tavarani jos olen yhdenkin yön pois kotoa ja tiedän että pystyy tähän. Pari vuotta sitten tein lähtöä, olin pakannut tavaroita pahvilaatikoihin, sain tekstiviestin ettei niitä kamoja enää ole. Menin kotiin ja hän todellakin oli roudannut pahvilaatikot ja osan pakkaamattomia vaatteitani talonyhtiön roskikseen, osan siihen roskisten viereen. Kissojen kantokoppat, lelut ja raapimispuut oli heitetty rappukäytävään. Tässä muutama esimerkki. Lisäksi nyt kun asumme rivitalossa ( aiemmin kerrostalo ) on asentanut pihaan valvontakameran, ja hänelle aina tulee ilmoitus jos asun ovesta ulos.
Ap
Olet siis tavaroidesi vanki? Kai se mies joskus käy ulkona talosta. Ota kissat koppaan, käsilaukkuun lompakko ja lähde, mitä sä niitä käytettyjä vaatteita ja kalusteita suret. Kaverille yöksi, maanantai aamulla soitat kunnan vuokra-asuntotoimistoon, ja sanot että olet asunnoton. Sulla on viikossa joku katto pään päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tilanne edennyt?
On sen verta, että aloin itsekin ryypiskelemään. Pidetään nyt hauskaa yhdessä.
Onnea vaan tulevaisuuteen! Harmittaa sinun puolesta. Mutta jokainen itse valitsee oman osansa. Seura tekee kaltaisensa. Turha sitten on enää tulla valittamaan.
Tuollaista miestä en katselisi päivääkään. Tiedät itse, mitä pitää tehdä.
Nyt olet ryyppäämisen mahdollistaja, jos kannat kotiin ruokaa ja siivoat sotkut.
Oletko koskaan asunut yksin? Kokeile, ota vastuu itsestäsi. Suomessa ei kukaan kuole nälkään.
Jos päätät jäädä, niin sitten vaan odottelet kuolemaa.
Minä odotin, että hän nukahti, otin käsilaukun ja koiran ja "lähdin ulos". Menin äidille, ja sanoin että saako jäädä yöksi, en meinaa enää mennä takaisin. Hän laittoi minulle lakanat omaan sänkyynsä, nukkui itse sohvalla, ja sanoi, että ole tyttö niin kauan kuin tarvitsee.
Hammasharjaa ja vaihtovaatetta sain Tokmannilta ensi hätään.
Suosittelen samaa. Vuokra-asuntoja kyllä löytyy kun ei ole liian ronkeli, vaihtaa sitten paremmalla ajalla. Äiti oma-aloitteisesti lainasi vuokrarahan, vaikka on eläkkeellä, sanoi että älä pidä kiirettä takaisin maksulla.
Olen sen jo maksanut, ja minulla on nyt nätti oma koti, eikä tarvitse pelätä. Mutta mitä kauemman odotat lähtöä, sitä pidempään menee päästä omaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että on luvannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Kerran kun olin lähdössä kaverille yöksi kun kännissä räyhäsi, laittoi toisen kissamme muovipussiin nakkasi ovesta ulos ja totesi että siinä lähti ensimmäinen. Kissan sain kiinni, soitin poliisit ja mies joutui putkaan. Kostoksi otti maanantaina töihin lähtiessään kännykkäni ja kotiavaimeni mukaansa. On uhannut hävittää kaikki tavarani jos olen yhdenkin yön pois kotoa ja tiedän että pystyy tähän. Pari vuotta sitten tein lähtöä, olin pakannut tavaroita pahvilaatikoihin, sain tekstiviestin ettei niitä kamoja enää ole. Menin kotiin ja hän todellakin oli roudannut pahvilaatikot ja osan pakkaamattomia vaatteitani talonyhtiön roskikseen, osan siihen roskisten viereen. Kissojen kantokoppat, lelut ja raapimispuut oli heitetty rappukäytävään. Tässä muutama esimerkki. Lisäksi nyt kun asumme rivitalossa ( aiemmin kerrostalo ) on asentanut pihaan valvontakameran, ja hänelle aina tulee ilmoitus jos asun ovesta ulos.
Ap
No onpa kumma, että haluat moisen unelmien prinssin jättää??
Lähde lätkimään.
Ap voitko kommentoida, mikä tilanne? Varmasti et pysty nyt yhtäkkiä päättämään lähteä, mutta onko herännyt mitään ajatuksia?
Kannattaa mielikuvitella, mitä tekisit, jos lähtisit. Kun tilanne tulee, tiedät suoraan miten toimia. Esim älä pidä kissojen koppaa siellä minne et pääse herättämättä miestä. Ja kannattaa avain ja kukkaro olla aina käsilaukussa, niin voi vain vetää takin niskaan ja kävellä ulos ovesta.
Lähdet kun on saunassa. Se mitään kuule ennen kuin on myöhäistä.
Ap, järjestä kaikki kuntoon valmiiksi salassa. Porukka pakkaamaan kaiken ja lähtö samalla kertaa. Maksoi, mitä maksoi. Kyllähän tuollainen hullu kissatkin tappaa, jos sille päälle sattuu.
Muutit hänen kanssa vielä toiseen asuntoonkin?
Olisi ollut hyvä hetki lähteä, kun asunto oli sanottu irti ja kamat kasassa.
Jos kissojen mukaan ottaminen on epäilyttävää miehen mielestä, sano että viet niitä eläinlääkärille. Varaat vaikka ajan rokotuksiin tms (oikeasti vai leikisti, ei sen väliä). Sitten vaan häivyt niiden kanssa turvakotiin tai kaverin luokse.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on perittävää omaisuutta ala kantaa kotiin kirkkaita.
Joo varmaan näillä kavereilla on aina valtava omaisuus tehdastyöläisenä tai varastomiehinä. Sitäpaitsi puoliso ei suomessa peri.
Vierailija kirjoitti:
Ap, järjestä kaikki kuntoon valmiiksi salassa. Porukka pakkaamaan kaiken ja lähtö samalla kertaa. Maksoi, mitä maksoi. Kyllähän tuollainen hullu kissatkin tappaa, jos sille päälle sattuu.
Näin juuri, vaikka veli ja kaveri pakkaamaan sun kanssa pakolliset pariin laatikkoon ja ikeakasseihin. Lähdet heidän mukana. Mies voi vittuilla heille, mutta ei ala lyödä sinua heidän nähden.
Miehen ei pidä aavistaa mitään ennalta. Ei pidä pakata mitään valmiiksi. Kaiken voi ostaa uudestaan, paitsi sinun elämää, joka tuossa nyt kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt v###u, et ole noin avuton. Elukat ja kamat kasaan asap. Vaikka turvakotiin, jos ei muuta. Onko sulla sukulaisia/kavereita? Sellaiset jelppimään muutossa, ei kehtaa tuo mulkunkannatin käydä kimppuun muiden edessä.
Hitto kun käy luonnon päälle, että vielä on noin alisteisessa asemassa olevia naisia. Toimintaa!!Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt v###u, et ole noin avuton. Elukat ja kamat kasaan asap. Vaikka turvakotiin, jos ei muuta. Onko sulla sukulaisia/kavereita? Sellaiset jelppimään muutossa, ei kehtaa tuo mulkunkannatin käydä kimppuun muiden edessä.
Hitto kun käy luonnon päälle, että vielä on noin alisteisessa asemassa olevia naisia. Toimintaa!!Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on perittävää omaisuutta ala kantaa kotiin kirkkaita.
puoliso ei suomessa peri.
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Kyllä aviopuoliso perii. Ilmeisesti heillä ei ole lapsia, ovatko naimisissa vai avoliitossa, riippuu siitä.
Vieläkö ukko kurlaa?