Aviomies ryypännyt perjantaista klo 14.00 asti
Ryypännyt, käynyt saunassa sen sata kertaa, sammunut ja uusi kierros. Viimeyönä saunoi klo 3.00, sammui pyyheliina päällä sohvalle ja taas klo 6.00 saunaan ja uusi putki päälle. Soitti tänään kaverin kuskiksi viinakauppaan ja joi pullonsa tyhjäksi ja lähti nyt illalla. Meni tupakalle ja sanomatta mitään häipyi jonnekin. Yritin soittaa, mutta lyö luurin korvaan.
Kommentit (109)
Aloittajalle, anna vain potku perseelle tuommoiselle miehelle. Sairastut muuten itsekin väsymykseen, ei kukaan tuollaista elämää jaksa. Löydät varmasti vielä itsellesi paremman miehen, ja pääset vielä nauttimaan normaalista parisuhteesta, jossa sinuakin arvostetaan.
Ap, älä välitä ivasta ja pilkasta jota saat täällä osaksesi. Monet eivät tajua väkivaltaisen parisuhteen dynamiikkaa. Jatkuva pelko ja uhka lamaannuttaa ihmisen ja estää toimimasta loogisesti. Et ole tyhmä tai heikko etkä todellakaan ole ansainnut tuollaista. Lähdettävä sun kyllä on pysyvästi pois. Koita kerätä kaikki voimasi ja rohkeutesi ja luottaa parempaan huomiseen. Kissat kaverille ja mene itse turvakotiin, pyydä poliisilta apua kun kerran tilanteesi on jo muutenkin heillä tiedossa. Jonain päivänä voit herätä turvassa omassa siistissä ja nätissä kodissasi kissojen kanssa, ilman viinanhajua ja väkivallan uhkaa.
Kuulostaa tutulta. Täällä samaa menoa kateltu monet kerrat. Viime viikonloppuna aloitti perjantaina, ryyppäsi kotona sunnuntain aamuun asti, just noin kun ap kertoi, välillä sammuillen ja siitä taas heti uuteen nousuun. Sitten lähti sunnuntaina aamupäivällä johonkin muka "äkkiä käymään". Tuli maanantaina itsenäisyyspäivän iltapäivänä jonkun kyydillä kotia, sekaisin kuin seinäkello ja pissat housussa. Tiistaina oli sitten saikkupäivä. Keskiviikkona meni töihin. Nyt sama meno käynnissä, alotti juomisen jo töistä perjantaina tullessaan. Ryypätköön ittensä hengiltä jos kerran niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ihan lyhesti kertoa miksi olet yhdessä tuollaisen kanssa?
Siksi että on luvannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Kerran kun olin lähdössä kaverille yöksi kun kännissä räyhäsi, laittoi toisen kissamme muovipussiin nakkasi ovesta ulos ja totesi että siinä lähti ensimmäinen. Kissan sain kiinni, soitin poliisit ja mies joutui putkaan. Kostoksi otti maanantaina töihin lähtiessään kännykkäni ja kotiavaimeni mukaansa. On uhannut hävittää kaikki tavarani jos olen yhdenkin yön pois kotoa ja tiedän että pystyy tähän. Pari vuotta sitten tein lähtöä, olin pakannut tavaroita pahvilaatikoihin, sain tekstiviestin ettei niitä kamoja enää ole. Menin kotiin ja hän todellakin oli roudannut pahvilaatikot ja osan pakkaamattomia vaatteitani talonyhtiön roskikseen, osan siihen roskisten viereen. Kissojen kantokoppat, lelut ja raapimispuut oli heitetty rappukäytävään. Tässä muutama esimerkki. Lisäksi nyt kun asumme rivitalossa ( aiemmin kerrostalo ) on asentanut pihaan valvontakameran, ja hänelle aina tulee ilmoitus jos asun ovesta ulos.
Ap
Jos tää on totta, niin ymmärräthän että tuo mitä miehesi tekee on rikos? Soita poliisille ja kerro tilanteesi, he turvaavat lähtösi. Soita myös turvakotiin, menet sinne kissojen kanssa ja laitat sieltä käsin elämäsi kuntoon (salainen osoite, turvakielto, deletoit miehen aivan totaalisesti elämästäsi, vaihdat salaisen puhelinnumeron yms JA ALOITAT TERAPIAN ettet enää ikinä löydä itseäsi tuosta tilanteesta missä nyt olet.)
Ikävä kyllä on totta. Lisäksi olen saanut monesti turpaani ja monta kännykkäänikin on hajotettu. Olen joutunut nukkumaan lattialla, koska en suostunut nukkumaan samassa sängyssä. Sohvalle menin peiton ja tyynyn kanssa, mies veti hiuksista lattialle todeten että sohva on hänen hankkimansa, jos sänky ei kiinnosta voin nukkua yöni lattialla. Kotiavaimenkin on kerran vaihtanut samanlaiseen - ei lukkoon sopivaan. Kerran viilteli itseään, soitti poliisi ja väitti minua syylliseksi. Itse kylläkin joutui silloinkin putkaan. Kyttiksellä sitten seuraavana aamuna pois päästessään oli myöntänyt viiltelyt itse aiheutetuiksi. Itseasiassa viimeiseksi kun poliisit meillä kävivät soittivat turvakotiin, mutta kissoille ei ollut sillä kertaa tilaa. Kissoja en miehelle jätä.
Eikö niitä katteja saa kenellekään lykättyä hoitoon? Hienoa uhrata oma elämänsä kissojen takia…
Kissat paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen tai jonnekin Katajamäentilan tyyppiseen paikkaan hoitoon, kunnes olet saanut oman asunnon ja elämäsi järjestykseen. Muuta vähän kauemmas nykyisestä asuinpaikasta niin sinun on helpompi päästä jaloillesi.
Jos ei satu olemaan avioehtoa niin saat sinä luultavasti osituksessa rahaa oman elämän jatkamiseen. Jos mies maksaa kaikki kulut niin rahaa on kaikesta huolimatta jonkin verran ja asuntoa on ainakin hankalampi kätkeä.
Eli eiköhän se ole nyt muutto edessä ensin ja sitten erohakemus sisään. Se kirje kun tulee postilaatikosta ukolle niin viikon putki alkaa siitä ties vaikka olisi viimeinen.
Kyllähän sitä hyvä ystävä, vanhemmat tai sukulaiset hetkeksi ottaa nurkkiin, kun hätä on suuri. Itse ainakin ottaisin. Jos olisi oma tytär kyseessä niin voisin mennä jopa hieman pidemmällekin, mutta sitä ei taida olla hyvä kirjoittaa tänne.
Siis mitä helvettiä taas. Miksi te naiset katsotte tuommoisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
On sinun mies paljon parempi kuin me kilttimiehet jotka ei ryyppää ja pieksä vaimoaan, mutta eihän me niin jänniä ollakkaan.
Kilttimiehillä ei ole vaimoa mitä piestä, hehe.
Lähde. Sun elämäs parantuu heti kun tuollaisen kännikalan jätät.
Mun ex oli myös kova juomaan ja teki lähes samoja juttuja mitä sulle.
Mä aloin laittamaan sen pulloihin laksatiiviä. Suosittelen!!!
Mut kissat mukaan ja LÄHDE!!!
T:myös häipynyt kuvioista kissa kainalossa ja pärjään yksin.
Sä tuut pärjäämään !!
Jos tilanne tuo, ja haluat kissoista huolehtia, niin ota yhteys paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen, kisut voi päästä sitä kautta sijaiskotiin väliaikaisesti. Keräät ylpeytesi ja kerrot tilanteen, ne auttaa kyllä kissojen kanssa. Ne on sulle kuitenkin ilmeisen tärkeät.
oliko kulttuurista painetta miehellä kyttäillä
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne tuo, ja haluat kissoista huolehtia, niin ota yhteys paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen, kisut voi päästä sitä kautta sijaiskotiin väliaikaisesti. Keräät ylpeytesi ja kerrot tilanteen, ne auttaa kyllä kissojen kanssa. Ne on sulle kuitenkin ilmeisen tärkeät.
juuurikin näin minä tein ja kissat sai hyvän kodin. Lähdin tuollaisen miehen luota joka uhkaili ja juopotteli ja yhtäkään uhkausta ei toteuttanut. Sosiaalitoimi auttoi rahallisesti alkuun joten et ole riippuvainen miehesi elatuksesta, rohkeasti yhteys sinne. Sain rohkeutta lähteä kun tajusin että ainakin jos jään niin se tappaa minut mutta kun lähden niin on mahdollisuus elämään ja nyt on elämä kunnossa.
Kylläpä on taas semmosta satua 🙈
Vierailija kirjoitti:
He's a keeper!
Hän on pitäjä.
Niin vai?
Puhutaan suomea. Eli olisit kirjoittanut että hän on löytö.
Aloittajan kyllä pitäis mennä pehmustettuun huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tilanne edennyt?
On sen verta, että aloin itsekin ryypiskelemään. Pidetään nyt hauskaa yhdessä.
Soita poliisille tai rikosuhripöivystykseen ja kerro tilanne. Pääset suojaan. Ota kissat ja kassi kainaloon äläkä palaa takaisin.