Aviomies ryypännyt perjantaista klo 14.00 asti
Ryypännyt, käynyt saunassa sen sata kertaa, sammunut ja uusi kierros. Viimeyönä saunoi klo 3.00, sammui pyyheliina päällä sohvalle ja taas klo 6.00 saunaan ja uusi putki päälle. Soitti tänään kaverin kuskiksi viinakauppaan ja joi pullonsa tyhjäksi ja lähti nyt illalla. Meni tupakalle ja sanomatta mitään häipyi jonnekin. Yritin soittaa, mutta lyö luurin korvaan.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ihan lyhesti kertoa miksi olet yhdessä tuollaisen kanssa?
Siksi että on luvannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Kerran kun olin lähdössä kaverille yöksi kun kännissä räyhäsi, laittoi toisen kissamme muovipussiin nakkasi ovesta ulos ja totesi että siinä lähti ensimmäinen. Kissan sain kiinni, soitin poliisit ja mies joutui putkaan. Kostoksi otti maanantaina töihin lähtiessään kännykkäni ja kotiavaimeni mukaansa. On uhannut hävittää kaikki tavarani jos olen yhdenkin yön pois kotoa ja tiedän että pystyy tähän. Pari vuotta sitten tein lähtöä, olin pakannut tavaroita pahvilaatikoihin, sain tekstiviestin ettei niitä kamoja enää ole. Menin kotiin ja hän todellakin oli roudannut pahvilaatikot ja osan pakkaamattomia vaatteitani talonyhtiön roskikseen, osan siihen roskisten viereen. Kissojen kantokoppat, lelut ja raapimispuut oli heitetty rappukäytävään. Tässä muutama esimerkki. Lisäksi nyt kun asumme rivitalossa ( aiemmin kerrostalo ) on asentanut pihaan valvontakameran, ja hänelle aina tulee ilmoitus jos asun ovesta ulos.
Ap
Pyydä kaverit auttamaan muutossa, mahdollisimman monta. Ilmoita naapureille, että tulevat yleisöksi. Soita taksi ja lähde turvakotiin. Pyydä poliisilta apua. Tavarat saa uusittua, mutta sulta lähtee tuossa kuviossa ennen pitkää henki. Mies istuu ehkä pari vuotta, jos sitäkään.
Jos sillä on perittävää omaisuutta ala kantaa kotiin kirkkaita.
No mikset häivy kissojen kanssa silloin kun mies on retkillään? Muista kamosta viis. Kaiken korvaamattoman, jota et saa samalla kertaa ulos, hivutat pienissä erissä pois.
Onko sulla ystäviä? He auttavat. Jos ei, turvakoti, poliisi, naapuri, ihan kuka vaan.
Sun on päästävä pois! NYT!
Niin ja poistat sen helkkarin valvontakameran! Nyt vähän itsekunnioitusta kehiin, ennen kuin päädyt ruumishuoneelle ennenaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Jos sotkee housujaan ollaan jo hyvässä vaiheessa. Pari vuotta kirkkaita riittää yleensä hyvin. Kovien pakkasten aikaan piilotat viinat ja annat ne vasta kun lumityöt on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä katsot tota koska?
Siksi, että mies maksaa kaikki kuluni. Jos eroaisin, joutuisin etsimään uuden elättäjän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitä huomiota myös ruokavalioon. Hemmottele häntä oikealla miesruuvalla, rasvaista ja runsasta ja reilusti suolaa, etenkin jos on sukua Pohjois-Karjalassa.
Aiwan! Tuo yhdistettynä runsaaseen ja säännölliseen kirkkaiden juomiseen hoitaa kyllä homman.
Tilaa mahd paljon kirkasta Saksasta. Tee kunnon paukkuja. Kyl se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että on luvannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Kerran kun olin lähdössä kaverille yöksi kun kännissä räyhäsi, laittoi toisen kissamme muovipussiin nakkasi ovesta ulos ja totesi että siinä lähti ensimmäinen. Kissan sain kiinni, soitin poliisit ja mies joutui putkaan. Kostoksi otti maanantaina töihin lähtiessään kännykkäni ja kotiavaimeni mukaansa. On uhannut hävittää kaikki tavarani jos olen yhdenkin yön pois kotoa ja tiedän että pystyy tähän. Pari vuotta sitten tein lähtöä, olin pakannut tavaroita pahvilaatikoihin, sain tekstiviestin ettei niitä kamoja enää ole. Menin kotiin ja hän todellakin oli roudannut pahvilaatikot ja osan pakkaamattomia vaatteitani talonyhtiön roskikseen, osan siihen roskisten viereen. Kissojen kantokoppat, lelut ja raapimispuut oli heitetty rappukäytävään. Tässä muutama esimerkki. Lisäksi nyt kun asumme rivitalossa ( aiemmin kerrostalo ) on asentanut pihaan valvontakameran, ja hänelle aina tulee ilmoitus jos asun ovesta ulos.
Ap
Jos tää on totta, niin ymmärräthän että tuo mitä miehesi tekee on rikos? Soita poliisille ja kerro tilanteesi, he turvaavat lähtösi. Soita myös turvakotiin, menet sinne kissojen kanssa ja laitat sieltä käsin elämäsi kuntoon (salainen osoite, turvakielto, deletoit miehen aivan totaalisesti elämästäsi, vaihdat salaisen puhelinnumeron yms JA ALOITAT TERAPIAN ettet enää ikinä löydä itseäsi tuosta tilanteesta missä nyt olet.)
Ikävä kyllä on totta. Lisäksi olen saanut monesti turpaani ja monta kännykkäänikin on hajotettu. Olen joutunut nukkumaan lattialla, koska en suostunut nukkumaan samassa sängyssä. Sohvalle menin peiton ja tyynyn kanssa, mies veti hiuksista lattialle todeten että sohva on hänen hankkimansa, jos sänky ei kiinnosta voin nukkua yöni lattialla. Kotiavaimenkin on kerran vaihtanut samanlaiseen - ei lukkoon sopivaan. Kerran viilteli itseään, soitti poliisi ja väitti minua syylliseksi. Itse kylläkin joutui silloinkin putkaan. Kyttiksellä sitten seuraavana aamuna pois päästessään oli myöntänyt viiltelyt itse aiheutetuiksi. Itseasiassa viimeiseksi kun poliisit meillä kävivät soittivat turvakotiin, mutta kissoille ei ollut sillä kertaa tilaa. Kissoja en miehelle jätä.
Paska homma kun on talvi. Olisin lisännyt tohon että sitten soutuveneellä kalaan kun sopivasti tehnyt paukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos tää on totta, niin ymmärräthän että tuo mitä miehesi tekee on rikos? Soita poliisille ja kerro tilanteesi, he turvaavat lähtösi. Soita myös turvakotiin, menet sinne kissojen kanssa ja laitat sieltä käsin elämäsi kuntoon (salainen osoite, turvakielto, deletoit miehen aivan totaalisesti elämästäsi, vaihdat salaisen puhelinnumeron yms JA ALOITAT TERAPIAN ettet enää ikinä löydä itseäsi tuosta tilanteesta missä nyt olet.)
Ikävä kyllä on totta. Lisäksi olen saanut monesti turpaani ja monta kännykkäänikin on hajotettu. Olen joutunut nukkumaan lattialla, koska en suostunut nukkumaan samassa sängyssä. Sohvalle menin peiton ja tyynyn kanssa, mies veti hiuksista lattialle todeten että sohva on hänen hankkimansa, jos sänky ei kiinnosta voin nukkua yöni lattialla. Kotiavaimenkin on kerran vaihtanut samanlaiseen - ei lukkoon sopivaan. Kerran viilteli itseään, soitti poliisi ja väitti minua syylliseksi. Itse kylläkin joutui silloinkin putkaan. Kyttiksellä sitten seuraavana aamuna pois päästessään oli myöntänyt viiltelyt itse aiheutetuiksi. Itseasiassa viimeiseksi kun poliisit meillä kävivät soittivat turvakotiin, mutta kissoille ei ollut sillä kertaa tilaa. Kissoja en miehelle jätä.
Eikö niitä katteja saa kenellekään lykättyä hoitoon? Hienoa uhrata oma elämänsä kissojen takia…
Vierailija kirjoitti:
On sinun mies paljon parempi kuin me kilttimiehet jotka ei ryyppää ja pieksä vaimoaan, mutta eihän me niin jänniä ollakkaan.
Vai että ihan vain sillä pitäisi nainen saada, kun on NIIN ihana, ettei ryyppää ja piekse vaimoaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitä huomiota myös ruokavalioon. Hemmottele häntä oikealla miesruuvalla, rasvaista ja runsasta ja reilusti suolaa, etenkin jos on sukua Pohjois-Karjalassa.
Aiwan! Tuo yhdistettynä runsaaseen ja säännölliseen kirkkaiden juomiseen hoitaa kyllä homman.
Aamiaiseksi pikku vaimo valmistelee tukevan miesmättöaamiaisen jota edeltää rentouttava ja edellisen päivän ja yön juomisen aiheuttamia vieroitusoireita helpottava 4 cl alkoholi annos. Se toimii myös sopivana käynnistäjänä päivän juomiselle.
Virka-apu pyyntö poliisille ja muutat hel vettiin. Poliisit seisoo passissa ja mies saa möykätä yksinään putkassa.
Mies ollut jo monta tuntia kotoa pois ja et ole häipynyt koska.....
Hommaat kämpän.
Hommaat muuttofirman sekä kaverit, sukulaismiehet ja naapurinmiehet yleisöksi ja avuksi.
Arvotavarat olet katsellut valmiiksi jemmaan, ne nopeasti turvan puolelle, kissat myös. Sitten muusta omaisuudesta sen mitä voi. Lennosta pitää kai yrittää pakata. Ukkosi työvuoron tms. aikana mieluusti.
Vierailija kirjoitti:
Paska homma kun on talvi. Olisin lisännyt tohon että sitten soutuveneellä kalaan kun sopivasti tehnyt paukkuja.
Kalaretkille kannattaa pakata hänelle mukaan reilusti ”lämmikettä”. Osaan pulloista voi myös sekoittaa lihasrelaksantteja tms. tasapainoaistia häiritsevää esimerkiksi taskumattiin, josta on mukavan juhlallista naukkailla veneessä
Hoh hoijaa, kukaan, toistaan kukaan EI voi pitää nykysuomessa ketään väkipakolla tuollaisessa löysässä hirressä! Kommenteista päätellen olet ap itsekin tavallaan samaa kastia ku tuo hullu äijäs, huomaan tuosta kyttiksellä sanasta ettet ole ihan normi aikuinen. Turha valittaa noin hullusta äijästä jos suostut jäämään tollasen kynnys matoksi! Lähet liitään vaikka ois mikä!
Pyydä kaverit auttamaan muutossa, mahdollisimman monta. Ilmoita naapureille, että tulevat yleisöksi. Soita taksi ja lähde turvakotiin. Pyydä poliisilta apua. Tavarat saa uusittua, mutta sulta lähtee tuossa kuviossa ennen pitkää henki. Mies istuu ehkä pari vuotta, jos sitäkään.