Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ryypännyt perjantaista klo 14.00 asti

Vierailija
11.12.2021 |

Ryypännyt, käynyt saunassa sen sata kertaa, sammunut ja uusi kierros. Viimeyönä saunoi klo 3.00, sammui pyyheliina päällä sohvalle ja taas klo 6.00 saunaan ja uusi putki päälle. Soitti tänään kaverin kuskiksi viinakauppaan ja joi pullonsa tyhjäksi ja lähti nyt illalla. Meni tupakalle ja sanomatta mitään häipyi jonnekin. Yritin soittaa, mutta lyö luurin korvaan.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän viettää perjantain ja sunnuntain välistä juhlayötä.

Vierailija
2/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on niin lyhyt että pitää kiirettä ehtiä ryypätä tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun elimistö kestää?

Vierailija
4/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ihan lyhesti kertoa miksi olet yhdessä tuollaisen kanssa?

Vierailija
5/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun normiviikolta. Viikonloput sitten lepäilen.

Vierailija
6/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, oma mies aloitti tiistaina ja lopetti eilen. Nyt on hänellä polvi mustana ja täynnä nestettä sekä keskisormesta on jäänyt pieni tynkä jäljelle. Sama mulle, etsin jo omaa asuntoa ja hilpaisen huutinvittuun täältä kun saan paikan jonne mennä.

Vierailija
7/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's a keeper!

Vierailija
8/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin valittu, onnittelut.

Vierailija
9/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elimistö kestää koko elämän ajan.

Vierailija
10/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapas ap lipokkaat jalkaan, kamat kassiin ja lähde!

Vierailija
11/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti kehitetty juopon toleranssi. Eihän se loputtomiin kestäkään.

Vierailija
12/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, itsekin pystyin aikanaan juomaan päivässä sen 18-30 kaljaa ja siihen vielä viinit ja muutamat terävät päälle. Ja samaa rallia vaikka pari viikkoa putkeen. Uskokaa tai älkää mutta menin monelle läpi selväpäisenä siihen aikaan, eikä seuraavana päivänä edes tullut krapulaa.

T. Entinen juoppo

Vierailija
13/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
14/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinun mies paljon parempi kuin me kilttimiehet jotka ei ryyppää ja pieksä vaimoaan, mutta eihän me niin jänniä ollakkaan.

Vierailija
15/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että on luvannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Kerran kun olin lähdössä kaverille yöksi kun kännissä räyhäsi, laittoi toisen kissamme muovipussiin nakkasi ovesta ulos ja totesi että siinä lähti ensimmäinen. Kissan sain kiinni, soitin poliisit ja mies joutui putkaan. Kostoksi otti maanantaina töihin lähtiessään kännykkäni ja kotiavaimeni mukaansa. On uhannut hävittää kaikki tavarani jos olen yhdenkin yön pois kotoa ja tiedän että pystyy tähän. Pari vuotta sitten tein lähtöä, olin pakannut tavaroita pahvilaatikoihin, sain tekstiviestin ettei niitä kamoja enää ole. Menin kotiin ja hän todellakin oli roudannut pahvilaatikot ja osan pakkaamattomia vaatteitani talonyhtiön roskikseen, osan siihen roskisten viereen. Kissojen kantokoppat, lelut ja raapimispuut oli heitetty rappukäytävään. Tässä muutama esimerkki. Lisäksi nyt kun asumme rivitalossa ( aiemmin kerrostalo ) on asentanut pihaan valvontakameran, ja hänelle aina tulee ilmoitus jos asun ovesta ulos.

Ap

Vierailija
16/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa päästä selluliitista eroon.

Vierailija
17/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä katsot tota koska?

Vierailija
18/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäispä oma mieskin edes joskus vaikka yhden illan. On niin stanan takakireä äijä, että pieni dokaussessio tekisi vain hyvää.

Vierailija
19/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kouvolassa?

Vierailija
20/109 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että on luvannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Kerran kun olin lähdössä kaverille yöksi kun kännissä räyhäsi, laittoi toisen kissamme muovipussiin nakkasi ovesta ulos ja totesi että siinä lähti ensimmäinen. Kissan sain kiinni, soitin poliisit ja mies joutui putkaan. Kostoksi otti maanantaina töihin lähtiessään kännykkäni ja kotiavaimeni mukaansa. On uhannut hävittää kaikki tavarani jos olen yhdenkin yön pois kotoa ja tiedän että pystyy tähän. Pari vuotta sitten tein lähtöä, olin pakannut tavaroita pahvilaatikoihin, sain tekstiviestin ettei niitä kamoja enää ole. Menin kotiin ja hän todellakin oli roudannut pahvilaatikot ja osan pakkaamattomia vaatteitani talonyhtiön roskikseen, osan siihen roskisten viereen. Kissojen kantokoppat, lelut ja raapimispuut oli heitetty rappukäytävään. Tässä muutama esimerkki. Lisäksi nyt kun asumme rivitalossa ( aiemmin kerrostalo ) on asentanut pihaan valvontakameran, ja hänelle aina tulee ilmoitus jos asun ovesta ulos.

Ap

Jos tää on totta, niin ymmärräthän että tuo mitä miehesi tekee on rikos? Soita poliisille ja kerro tilanteesi, he turvaavat lähtösi. Soita myös turvakotiin, menet sinne kissojen kanssa ja laitat sieltä käsin elämäsi kuntoon (salainen osoite, turvakielto, deletoit miehen aivan totaalisesti elämästäsi, vaihdat salaisen puhelinnumeron yms JA ALOITAT TERAPIAN ettet enää ikinä löydä itseäsi tuosta tilanteesta missä nyt olet.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme