Miksi eniten kiinnostaa se mies joka on vaikeimmin saatavilla?
Tapailen useampaa tyyppiä, osa olisi valmis tekemään suunnilleen mitä tahansa mun takia ja tulemaan mun luo sormia napsauttamalla. Kuitenkin eniten olen sen miehen perään, jonka vastaukset tulee monen päivän viiveellä ja tapaamisetkin useammin peruuntuu kuin toteutuu.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat miehen, joka ei arvosta sua?
Koska sen miehen kanssa on eniten lämpöä ja läheisyyttä, ja parasta seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvin tyypillinen nainen. Naiset ovat kuin kissoja.
Miten kissat sitten käyttäytyy?
Sun pitää vaan päättää ajatella järjellä. Ei ole mitään syytä, miksi vastauksissa kestäisi päiväkausia paitsi että hän ei arvosta sua ja tietää, että vastaat itse silti.
Tapaamiset peruuntuu mitä luultavammin toisen naisen panemisen takia, mieti sitä. Et ole hänelle ykkösvalinta vaan sivupala. Hänelle on aivan sama jos putoat haaremista.
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvin tyypillinen nainen. Naiset ovat kuin kissoja.
Ei tuo ole kissan käytöstä. Kissa: itsenäinen, itsepäinen, välittää omasta onnestaan, ei tee pyytämällä mitään. Ap on kuolaava ja huomionkipeä koira
Kuulostaa kylmältä. Siis että sormia napsauttamalla. Hohhoijaa. Taitaa kaivata haastetta. Tasapainoisempaa on kun työssä on haasteita.
Kuulostaa aika epäkypsältä. Olin joskus tekemisissä ap:n kaltaisen naisen kanssa, mutta hankkiuduin eroon kun tajusin pelin hengen. Ei ainesta vakavaan suhteeseen, jota olin etsimässä.
Tätä peliä on vaikea voittaa tuollaisen kanssa. Seksin pihtaaminen ei auta, koska annoit sitä jo ja mies saa sitä muualtakin. Ainoa vaihtoehto on vastata samalla lailla eli viivyttää omia vastauksia ja sopia tapaamisia ja perua ne. Aika ikäväksi menee ja työlääksi, ja todennäköisesti mies joko lopettaisi kokonaan, tai sitten innostuisi jahtaamaan taas hetkeksi ja himmaa taas kun olet nalkissa.
orkeasti koulutetut miehet ovat harvoin sinkkuja. Mitä korkeammin koulutettu mies, sitä todennäköisemmin hän elää parisuhteessa ja hänellä on lapsia. Naisilla tilanne on toinen.
– Korkeasti koulutetut naiset ovat useammin yksin eläviä kuin matalammin koulutetut naiset. Sinkkumiehet ovat puolestaan keskimääräistä useammin matalasti koulutettuja, vahvistaa tutkimusprofessori Osmo Kontula Väestöntutkimuslaitokselta.
Kontulan mukaan epäsuhta parisuhdemarkkinoilla syntyy siitä, että korkeasti koulutetut miehet valitsevat puolisonsa eri kriteereillä kuin naiset. Siinä missä naiset suosivat miehiä, joilla on korkea koulutus ja sosiaalinen status, miehet kiinnittävät huomiota enemmän naisen ulkonäköön ja luonteeseen.
– Korkeasti koulutetut miehet valitsevat puolisoik-seen myös matalammin koulutettuja naisia. Sen sijaan koulutetut naiset harvemmin haluavat ottaa itseään matalammin koulutettua miestä.
Nainen haluaa, että mies on vähintään yhtä koulutettu ja sivistynyt kuin hän itse.
– Naiset miettivät myös, kuinka heidän ystävänsä suhteutuvat mieheen ja kuinka mies sopeutuu omaan ystäväpiiriin. Miehille puolestaan vaimon kaunis ulkomuoto voi tuoda sosiaalista arvostusta.
Ootko kiinnostunut ns. pahoista pojista? Usko pois että kerran kun sellaisen kanssa oot seurustellut niin toista kertaa et halua! Älä hyvä ihminen ikinä sekaannu sellaiseen mieheen, vaikka kuinka kiinnostaisi. Et varmaan halua joutua tilastojen (murha) jatkoksi?
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää vaan päättää ajatella järjellä. Ei ole mitään syytä, miksi vastauksissa kestäisi päiväkausia paitsi että hän ei arvosta sua ja tietää, että vastaat itse silti.
Tapaamiset peruuntuu mitä luultavammin toisen naisen panemisen takia, mieti sitä. Et ole hänelle ykkösvalinta vaan sivupala. Hänelle on aivan sama jos putoat haaremista.
Ei auta mikään järkeily. Olen kyllä yrittänyt..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko kiinnostunut ns. pahoista pojista? Usko pois että kerran kun sellaisen kanssa oot seurustellut niin toista kertaa et halua! Älä hyvä ihminen ikinä sekaannu sellaiseen mieheen, vaikka kuinka kiinnostaisi. Et varmaan halua joutua tilastojen (murha) jatkoksi?
Ei ole paha poika.
Ap
Tarvitset fantasiamiehen, joka saa tosielämän miehet vaikuttamaan valjuilta.
Se ei vaan oo kiinnostunu susta, oot epätoivoisesti huomion perään kun joku kehtaa olla juoksematta sun perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat miehen, joka ei arvosta sua?
Koska sen miehen kanssa on eniten lämpöä ja läheisyyttä, ja parasta seksiä.
Ap
Lämpöä ja läheisyyttä 😆 Ei vttu! Luuletko oikeasti miehen olevan tosissaan? 🤣 Se tarjoaa sinulle sitä teennäistää lämpöä ja läheisyyttä tasan niin kauan kuin annat sille persettä.
Onko mussa joku vika vai onko muilla tällasta?