Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsette yli siitä tunteesta, kun olette mokannut jotain?

Vierailija
11.12.2021 |

Mä en meinaa päästä millään. Sätin itseäni samasta asiasta jopa monta päivää. En osaa kertoa huonosta olosta kellekään, edes puolisolle. Odottelen vain että aika parantaa haavat.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märehdin ja murehdin aikani ja sitten siirryn seuraavan mokan pariin.

Vierailija
2/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa. Saatan miettiä monta viikkoa, mutta sitten se asia unohtuu. Mutta palaa mieleen aina välillä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan menee ohi ajan kanssa. En käytä mitään erityisiä tekniikoita pettymysten ylitse pääsemisessä. 

Vierailija
4/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
5/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mokaa...

Vierailija
6/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mitenkään. Aina välillä sanon ihan ääneen "ÄÄÄÄÄH" kun mieleen tulee jotain idioottimaista, mitä sanoin tai tein vaikka 10 vuotta sitten.

Vierailija
7/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mutta tiedän, että ajan kanssa helpottaa kun on tarpeeksi asiaa veivannut mielessään.

Vierailija
8/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun menen ihan pääni sisään, niin ajattelen ettei muut edes mokaile. Silloin kaikki muut tuntuvat niin täydellisiltä ihmisiltä. Joten tämä jo helpottaa pikkuisen, kun huomaan että meitä märehtijöitä on enemmänkin!

Vierailija
9/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voi joskus vuosien jälkeen tulla se sama tunne päälle, kun muista jonkun mokan. Siinä se nolouden viitta sitten on ja sitä yrittää karistaa yltään pois. Kaikki me mokailemme, joten parempi on vain oppia nauramaan itselleen ja unohtamaan menneet.

Yhden teiniajan kesätyömokan takia yhden tyypit palkanmaksu myöhästyi varmaan kuukaudella (tai parilla viikolla). Kukaan ei koskaan tiennyt että vika olisi juuri minun, mutta minä olen ainoa joka tiedän miten siinä tilanteessa kävi. Hävettää ihan järkysti välillä vieläkin. Tein vain mitä kerran aikaisemminkin oli pyydetty. Toisella kerralla sitä samaa palvelusta olikin pyydetty joltain toiselta ja minä olin siinä välissä ehtinyt siihen väliin ja asiat sotkeentui. Ei voi mitään. Opin toki, että en koske mihinkään ellei erikseen pyydetä.

Vierailija
10/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus jopa ajatellut vastaavassa tilanteessa, että kunpa joku antaisi remmiä, niin olisi se asia sitten sovitettu, eikä tarvitsisi murehtia enempää.

Vierailija
11/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Pauli Hanhivaaran biisin Muutkin mokaa. Jos ei tee virheitä, ei tee mitään muutakaan.

”En tee virheitä, niitä tulee tekemättäkin.”

Vierailija
12/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Susanna Koski-tekniikkaa. Olen kuin en olisikaan, mitään en myönnä ja jatkan eteenpäin kylmän viileästi.

Vierailija
13/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tunnelmia ja tunteita täältäkin! Aika hoitaa ainakin välillä unohduksiin, kunnes mokat palaavat uudelleen mieleen..

Vierailija
14/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan hyvä kirjan kainaloon.

t. Tytti

Vierailija
15/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kai mitenkään. Aina välillä sanon ihan ääneen "ÄÄÄÄÄH" kun mieleen tulee jotain idioottimaista, mitä sanoin tai tein vaikka 10 vuotta sitten.

Juuri eilen muistelin teiniaikojen mokaamisia ja vaikka olen jo vanha mummo, ne aiheuttavat VIELÄKIN reaktioita. Eli ei niistä omista mokista taida päästä koskaan eroon, ellei tule sellainen muistisairaus mikä armollisesti pyyhkii menneisyyden pois.

Vierailija
16/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsarilla

Vierailija
17/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsarilla

Minä mokasin siinäkin. Siksipä tässä edelleen olen..

Vierailija
18/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä hälvenee hitaasti, ja kuitenkin niitä vanhoja ponnahtaa joskus jostain vuosien takaa mieleen. 

Vierailija
19/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen joskus jopa ajatellut vastaavassa tilanteessa, että kunpa joku antaisi remmiä, niin olisi se asia sitten sovitettu, eikä tarvitsisi murehtia enempää.

Juuri näin. Meilläkin töissä siis vaan sipinää selän takana ja silmien pyörittelyä, jos joku mokaa. Ehkä joku heittää jonkun nasevan piikin kaikkien kuullen.

Vierailija
20/33 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsarilla

Minä mokasin siinäkin. Siksipä tässä edelleen olen..

Minä en uskaltanut edes yrittää, pieleen olisi mennyt kumminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi