Miksi niin moni nainen värjää hiuksiaan?
Itse en ole kokenut tarvetta moiselle. Mitä sillä saavutetaan?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:48"]
Koska en tykkää vaaleista hiuksistani, ovat ihan blondit ja näyttävät typeriltä ruskeiden silmien kanssa. Värjään tummanruskeaksi.
[/quote]
Nääkin on aika typerän näköisiä naisia.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/59/d0/9c/59d09c7be4612e73713033ba6331d0a3.jpg
http://s2.hubimg.com/u/6356697_f260.jpg
https://rogermooresmovienation.files.wordpress.com/2013/09/katherine-heigl.jpg
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:57"]
koska suuremmalla osasta naisista on mitäänsanomaton, ruma hiusväri joka yrittää olla tummanvaalea ja vaaleanruskea onnistumatta olemaan kumpikaan. eli maantie! sopii vain hipeille & lestoille :X
itse esim. suosin psychobilly-tyyliä eikä siihen todellakaan sovi mikään hailakanruskea..
[/quote]
Ulkomailla tämä "maantie" tunnetaan nimellä scandinavian blonde ja on tavoiteltu väri.
[/quote]
Tai dirty blond.
[/quote]
ja suomessa " en välitä ulkonäöstäni/pelkään tulla huomatuksi"-sävy. ikävä kyllä :/
Kertokaa mikä hyvä sävyttävä shampoo ja hoitoaine ruskeille hiuksille jotka alkaneet haalistua?
koska suuremmalla osasta naisista on mitäänsanomaton, ruma hiusväri joka yrittää olla tummanvaalea ja vaaleanruskea onnistumatta olemaan kumpikaan. eli maantie! sopii vain hipeille & lestoille :X
itse esim. suosin psychobilly-tyyliä eikä siihen todellakaan sovi mikään hailakanruskea..
[/quote]
Ulkomailla tämä "maantie" tunnetaan nimellä scandinavian blonde ja on tavoiteltu väri.
[/quote]
On sillä myöskin paljon vähemmän mairittelevia nimiä kuten 'dirty blonde', 'mousy blonde', 'mousy brown'... Ja useimmat tuota väriä tavoittelevat ottavat kuitenkin siihen päälle raitoja, eivät pidä pelkkää tasaista hiirenharmaata päätä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:19"]
Kertokaa mikä hyvä sävyttävä shampoo ja hoitoaine ruskeille hiuksille jotka alkaneet haalistua?
[/quote]
Kannattaa ennemmin käyttää sävyttävää värinaamiota. Esim. KC Color Mask-sarja on hieno ja hyvää jälkeä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:22"]
[/quote]
[/quote]
On sillä myöskin paljon vähemmän mairittelevia nimiä kuten 'dirty blonde', 'mousy blonde', 'mousy brown'... Ja useimmat tuota väriä tavoittelevat ottavat kuitenkin siihen päälle raitoja, eivät pidä pelkkää tasaista hiirenharmaata päätä.
[/quote]
Ja sitten on "ash blond" tai "ash brown" eli rakkaalla lapsella monta nimeä. Aika moni muutenkin ottaa raitoja, sillä harvan hiukset näyttävät hyvältä ollessaan värikypärä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:19"]
[/quote]
Kannattaa ennemmin käyttää sävyttävää värinaamiota. Esim. KC Color Mask-sarja on hieno ja hyvää jälkeä.
[/quote]
Ei siis KC vaan ihan vaan Color Mask. Huuuups.
Mä värjään siksi että oikeasti mun luonnonväri ei sovi ihonväriini. Mulla on sellainen pinkkiin taittava, poskilta vielä couperosapunoittava, kalpea iho. Hiukseni ovat kuitenkin jotenkin kellertävän sävyiset, sellaiset "scandinavian blonde" sävyiset mutta selvällä kellertävällä vivahteella. Yhdistelmä pinkki iho + lievästi kuparinkellertävät hiukset on aivan kammottava. Hiusten väri korostaa ihon punaisuutta. Joten värjäilen tuhkanruskeaksi vaan.
No kuule siks kun muuten tummissa hiuksissa pukkaa valkoisia ohimoille runsaasti! En halua näyttää vanhalta pääsiäisnoidalta! T. N 37