Mitä mieltä: Petin tyttöystävääni, seksi oli todella paljon parempaa
Huhhuh, niin tässä pääsi käymään. Oli kyllä erikoinen kokemus, tässä palaudun.
En siis tosiaan ole mikään kummoinen ”naistenmies”, joten tuli tilanne vähän puun takaa. Ihan jo tästä seksin erilaatuisuudesta lähtien, en olisi vielä eilen iltapäivällä uskonut moisen olevan mahdollista.
Kommentit (65)
Tyttöystäväsi ei huomioinut sinua tarpeeksi ja ajoi sinut toisen naisen syliin. You go, boy. Sullon oikeus sun tunteisiin.
No yleensä kielletyt asiat ovat jänniä ja kiehtovia. Ainoa oikea asia, jonka voit nyt tehdä on lopettaa tuo suhteesi. Tyttöystäväsi ei ansaitse epärehellisyyttäsi.
No ei kai tässä ole mitään miettimistä. Eroatte tyttöystävän kanssa ja molemmat pääsee etsimään tyydyttävää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain vinkkejä meille muille miehille jotka ei saada seksiä vuosikausiin?
Ei, valitettavasti. Mut kun tekee sitä, mistä oikeasti tykkää, hyvin, tulee koko ihminen usein ns. sisältäpäin valaistuksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tässä ole mitään miettimistä. Eroatte tyttöystävän kanssa ja molemmat pääsee etsimään tyydyttävää kumppania.
Miksi ihmeessä eroaisin? Se nyt on ihan pösilö idis.
No millä lailla parempaa. Onko nykyinen jävaan nylk nylk kuivaan koteloon pimeässä 1 min.
Vierailija kirjoitti:
No millä lailla parempaa. Onko nykyinen jävaan nylk nylk kuivaan koteloon pimeässä 1 min.
Melko vastenmielinen kuvaus 🙂 Ei ole tuollaista, mutta tämä erikoiskokemus oli himokkaampaa touhua. Tyttöystävän kanssa kumppanuus kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
ALFA!
Haha 😁 I’ll take that.
Vierailija kirjoitti:
Siis, johan tässä olemme molemmat ihan tyytyväisinä tyytyneet eli no problem tämän suhteen.
Onko tähän eroamiseen jotakin muutakin perustetta?
Ehkäpä itselleni just yllätyksen puinti on tämä pointti, ja samalla tajusin osan tuollaisen ”pelimiesgeimin” fyysisestä puolesta.
Siitä pikkunokkeluudella ja karismalla narraamisesta en niin perusta, vaikka toki ymmärrän miksi monet perustavat (en vähättele tässä kenenkään mieltymyksiä, huom.). Ts. tykkään ratkaista toisenlaisia ongelmia.
No jos et aio jättää tyttöystävääsi, aiotko pettää häntä loppu elämäsi, ja jättää rippeet, huonon seksin hänelle...oletko sinä siinä tapauksessa kunnon kumppani. Olisiko keskustelun paikka?
Vierailija kirjoitti:
No jos et aio jättää tyttöystävääsi, aiotko pettää häntä loppu elämäsi, ja jättää rippeet, huonon seksin hänelle...oletko sinä siinä tapauksessa kunnon kumppani. Olisiko keskustelun paikka?
Uskoakseni tuota suhteen seksiosastoa voi parantaa muutamalla taktisella seikalla. Mutta edes se ei ole erityisen tärkeää, kuten sanoin, muut asiat painavat enemmän molemmille.
Muiden kanssa panemisessa en sinänsä näe ongelmaa.
Ei mitään arvostusta ihmistä kohtaan joka pettää seurustelukumppaniaan ja sitten vielä kerskailee sillä. Etkä ymmärrä edes hävetä, vaan ilmeisesti voisit jatkaa tuollaista toimintaa toisen selän takana?
Jos olisit rehellinen ja suoraselkäinen aikuinen ihminen, niin ottaisit asian esille ja kertoisit ettei seksielämänne ole tyydyttävää ja haluat etsiä seksiä muualta. Jos kumppanillesi ei sellainen avoin suhde olisi ok, vaan hän haluaa luottamuksellisen parisuhteen eikä valehtelevaa, empatiakyvytöntä pettäjää, niin sitten lähdette eri teille. Sinä voisit täysin vapaasti nauttia seksistä kenen kanssa haluat, ja ex-kumppanisi voisi etsiä arvoisensa ihmisen itselleen.
Et ilmeisesti ymmärrä lainkaan kuinka paljon tuollainen pettäminen voi satuttaa toista ihmistä. Se on varmaan väkivallan ja raiskauksen jälkeen pahinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä. Minua on pari kertaa petetty pidempiaikaisissa parisuhteissa joihin olen antanut kaikkeni; toista kymmentä vuotta elämästäni. Ne traumat on lähestulkoon pilannut loppuelämäni, enkä voi enää luottaa ihmisiin.
Suoraan sanottuna vihaan syvästi, ja tekisi mieli tappaa kaltaisesi ihmispaskat jotka pelaavat toisilla ihmisillä. Sitä mieltä minä olen. Seuraava pettäjä jos osuu vielä joskus kohdalleni niin henki lähtee. Että siinähän leikitte.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään arvostusta ihmistä kohtaan joka pettää seurustelukumppaniaan ja sitten vielä kerskailee sillä. Etkä ymmärrä edes hävetä, vaan ilmeisesti voisit jatkaa tuollaista toimintaa toisen selän takana?
Jos olisit rehellinen ja suoraselkäinen aikuinen ihminen, niin ottaisit asian esille ja kertoisit ettei seksielämänne ole tyydyttävää ja haluat etsiä seksiä muualta. Jos kumppanillesi ei sellainen avoin suhde olisi ok, vaan hän haluaa luottamuksellisen parisuhteen eikä valehtelevaa, empatiakyvytöntä pettäjää, niin sitten lähdette eri teille. Sinä voisit täysin vapaasti nauttia seksistä kenen kanssa haluat, ja ex-kumppanisi voisi etsiä arvoisensa ihmisen itselleen.
Et ilmeisesti ymmärrä lainkaan kuinka paljon tuollainen pettäminen voi satuttaa toista ihmistä. Se on varmaan väkivallan ja raiskauksen jälkeen pahinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä. Minua on pari kertaa petetty pidempiaikaisissa parisuhteissa joihin olen antanut kaikkeni; toista kymmentä vuotta elämästäni. Ne traumat on lähestulkoon pilannut loppuelämäni, enkä voi enää luottaa ihmisiin.
Suoraan sanottuna vihaan syvästi, ja tekisi mieli tappaa kaltaisesi ihmispaskat jotka pelaavat toisilla ihmisillä. Sitä mieltä minä olen. Seuraava pettäjä jos osuu vielä joskus kohdalleni niin henki lähtee. Että siinähän leikitte.
Ok, en varmasti menetä arvostuksessasi mitään tärkeää, sen verran värikästä kieltä nimittäin lähtee 🙂
Kerskailu ei myöskään kuulunut tähän viestiini, mut nyt kun mainitsit, huomaan kyllä mistä sen voisi lukea.
Ikävä kuulla noista kokemuksistasi, tähän omaan tilanteeseeni eivät tosiaan pelailut ja tietoiset muualta seksin etsimiset kuulu.
Siis..mistä tiedät että seksi ei ole kumppanillesi yhtä tärkeää kuin muille panokavereillesi???
Vierailija kirjoitti:
Siis..mistä tiedät että seksi ei ole kumppanillesi yhtä tärkeää kuin muille panokavereillesi???
Ei ole mitään panokaveteita, ja osaan keskustella asioista.
Itsekään en niin seksin päälle ole, joten tosiaan yllätyin siitä, miten erilaista voi kyseinen puuha eri ihmisten välillä olla.
Onko jotain vinkkejä meille muille miehille jotka ei saada seksiä vuosikausiin?