Mitä mieltä: Petin tyttöystävääni, seksi oli todella paljon parempaa
Huhhuh, niin tässä pääsi käymään. Oli kyllä erikoinen kokemus, tässä palaudun.
En siis tosiaan ole mikään kummoinen ”naistenmies”, joten tuli tilanne vähän puun takaa. Ihan jo tästä seksin erilaatuisuudesta lähtien, en olisi vielä eilen iltapäivällä uskonut moisen olevan mahdollista.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
hmm. korostat, ettet ole mikään naistenmies mutta vientiä on aina ollut; et rehentele pettämiselläsi mut piti tää keskustelukin tehdä ja mitäs vielä...
aika pelle jätkä olet. rehentele ihmees tyttöystävälles myös!
Ok, mainitsin nuo kommentoimasi asiat syystä, voit lukea nämä kyseisistä viesteistä.
Ihan kiinnostuksesta, ajatteletko samoin vaikkapa kengän kokoa tai silmien väriä sivuavan keskustelun faktat toteavista kommenteista? Plus tuollainen psykologisointi on lähtökohtaisesti melko lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa AP että otsikossasi on jonkinasteinen kysymys "mitä mieltä...", Mutta kun joku on sinulle täällä mielipiteensä ilmaissut, olet jollain tapaa halunnut osoittaa sen olevan joko irrelevantti tai väärä.
No mutta rohkeasti esitän omani tästä huolimatta:)
Tein siis saman, petin mun miestäni. Se oli aivan helvetin hyvää seksiä. Pari kertaa tavattiin. Se mies sai mut ihan villiksi tai se tunnelma, meidän jutut yhdessä. Molemmin puolin uskon siis niin. Aluksi se auttoi myös omassa suhteessa, jotenkin virkisti mieltä. Mutta.. sittemmin menetin tunteet mun omaa puolisoa kohtaan ja parisuhde kariutui. En jäänyt kiinni tai kertonut. En halunnut loukata. Kuitenkin siis tollanen kokemus voi vaikuttaa niin että se oma ihan hyvä ja toimiva suhde, se ei enää riitäkään. Eli leikit mielestäni tulella.
Moni mielipiteenä esitetty asia on todellisuudessa ollut heikoilla kantimilla tehdyn psykologisen tulkinnan pohjalta muotoiltu ”opettavainen näpäytys”, joten olen katsonut aiheelliseksi muutamien tällaisten tapauksessa selventää taustoja.
Minulla ei myöskään ole velvollisuutta olla samaa mieltä kommentoijien kanssa - tämä ei muuten ole ristiriidassa kommenttien (hölmöjenkin) arvostamisen kanssa.
Tuo sinun pointtisi on hyvä, ja jotain tuon suuntaista mietin itsekin tässä viikonlopun aikana. Nähdäkseni voin ottaa tästä lapsuksesta opikseni ja jatkaa hieman varovaisemmalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pikku pilinen on löytäny naisen kuka on osannu näytellä nauttivasa ja oma eukko ei sitä tee.
No kohta joku poimii sen naises ja näyttää mite sitä munaa käytetään.Ihan ok ”meisseli” löytyy, mutta eipä sillä niin väliä. Kummallinen näkemys sinulla muuten tilanteen mekaniikasta 🙂
Mekaniikasta? Meneeks pojulla termit sekaisin 😆 Toivon, että tyttöystäväsi saa tiedon pettämisestäsi ja dumppaa sut ja löytää kunnon miehen, jolla on oikeasti munaa pitää nainen! Siihen nimittäin tarvitaan MIES, ei tuollaisia pojuja.
Kuulostatpa hienolta ihmiseltä ja epäilemättä oket juuri tällainen ”mies”.
Mekaniikka voisi tässä tapauksessa tarkoittaa esim syysuhteita käytöksen, kulttuurin ja hormonitoiminnan vektorikentässä. Joten kyseessä on harkitusti käytetty termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että suhteesi vakikumppaniisi on lopullisesti pilalla, kerroit tai et. Huolehdi nyt ainakin siitä, ettet tartuta häneen mitään tautia. Ja jollet käyttänyt satavarmaa ehkäisyä, saat aika pitkään miettiä sitäkin, vietiinkö sinua kuin sonnia narussa geeniesi vuoksi.
Joo, asiallisia pointteja, ja totta kai näistä pidetään huolta. Johtopäätöksestä suhteen..suhteen olen eri mieltä.
Geenipointti kuulostaa vähän kioskikirjakamalta, mutta ehkä sitten sellaistakin on olemassa jossakin maailman kulmassa?
Vaikka ajattelisitkin, että kumppanisi on yhtä rauhallisen rationaalinen, kuin itsekin, voit yllättyä: näissä hommissa tunne voi ottaa vallan. Tai sitten hän laskeskelee, että kerran rikottua luottamusta ei saa uuden veroiseksi ja ansaitsevansa parempaa.
Muutoin tuo skenaariosi yllättäen ilmaantuneesta petiin johtaneesta tilanteesta on epäuskottava. Tutkitusti miehen on vaikeinta vastustaa ovuloivaa naista, joka on hyvinkin voinut suunnitella hankkivansa lapselleen mieleistään geenistöä: spermapankin käyttö voi tuntua sattumanvaraisemmalta, on kallista ja hankalaa.
Sä oot sinkku samantien kun muija saa selville. Onnea vaan markkinoille mulkku