Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: Petin tyttöystävääni, seksi oli todella paljon parempaa

Vierailija
11.12.2021 |

Huhhuh, niin tässä pääsi käymään. Oli kyllä erikoinen kokemus, tässä palaudun.

En siis tosiaan ole mikään kummoinen ”naistenmies”, joten tuli tilanne vähän puun takaa. Ihan jo tästä seksin erilaatuisuudesta lähtien, en olisi vielä eilen iltapäivällä uskonut moisen olevan mahdollista.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään arvostusta ihmistä kohtaan joka pettää seurustelukumppaniaan ja sitten vielä kerskailee sillä. Etkä ymmärrä edes hävetä, vaan ilmeisesti voisit jatkaa tuollaista toimintaa toisen selän takana?

Jos olisit rehellinen ja suoraselkäinen aikuinen ihminen, niin ottaisit asian esille ja kertoisit ettei seksielämänne ole tyydyttävää ja haluat etsiä seksiä muualta. Jos kumppanillesi ei sellainen avoin suhde olisi ok, vaan hän haluaa luottamuksellisen parisuhteen eikä valehtelevaa, empatiakyvytöntä pettäjää, niin sitten lähdette eri teille. Sinä voisit täysin vapaasti nauttia seksistä kenen kanssa haluat, ja ex-kumppanisi voisi etsiä arvoisensa ihmisen itselleen.

Et ilmeisesti ymmärrä lainkaan kuinka paljon tuollainen pettäminen voi satuttaa toista ihmistä. Se on varmaan väkivallan ja raiskauksen jälkeen pahinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä. Minua on pari kertaa petetty pidempiaikaisissa parisuhteissa joihin olen antanut kaikkeni; toista kymmentä vuotta elämästäni. Ne traumat on lähestulkoon pilannut loppuelämäni, enkä voi enää luottaa ihmisiin.

Suoraan sanottuna vihaan syvästi, ja tekisi mieli tappaa kaltaisesi ihmispaskat jotka pelaavat toisilla ihmisillä. Sitä mieltä minä olen. Seuraava pettäjä jos osuu vielä joskus kohdalleni niin henki lähtee. Että siinähän leikitte.

Naista kuuluukiin satuttaa. Ja milläköhän konstilla sen hengen lähdetät? Yksi kunnon pamahtava litsari naamallesi niin olet nöyrää naista.

Säälittävä ihmisp#ska pätee nimimerkin takaa nettifoorumilla. Todellisuudessa tää Sovimies on mikropeniksen kantoteline, joka laskee alleen jo vähän pahemmasta katseesta. Siinä sovia ja alfaa kerrakseen.

Tämä lainaamasi kirjoittaja en muuten ole minä.

-Ap

Vierailija
22/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on huono omatunto niistä toisesta kymmenestä kerrasta, kun on tullut käytyä vieraissa. Mutta ei niistä ehkä kymmenestä kerrasta, kun sitten jätin kuitenkin väliin vaikka tilanne oli jo viimeistä vailla sisään tikkaamista.

Kyse on heikosta itsetunnosta. Pääsisinkö naisen pöksyihin, jos vain tahtoisin. Ja yleensä en, joten matka jatkukoon naisia aina sillä silmällä katsoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen mikään väkivallanteko ole. Epärehellistä ja selkeästi suhde ei toimi kun ei voi avoimesti puhua ongelmista, mutta aika monella noin taitaa käydä. Monet suhtautuvat satunnaiseen pettämiseen paljon rennommin, vähän niinkuin avoin suhde ilman suoraa sopimusta. Toki olisi parempi pystyä olemaan avoin.

Vierailija
24/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on huono omatunto niistä toisesta kymmenestä kerrasta, kun on tullut käytyä vieraissa. Mutta ei niistä ehkä kymmenestä kerrasta, kun sitten jätin kuitenkin väliin vaikka tilanne oli jo viimeistä vailla sisään tikkaamista.

Kyse on heikosta itsetunnosta. Pääsisinkö naisen pöksyihin, jos vain tahtoisin. Ja yleensä en, joten matka jatkukoon naisia aina sillä silmällä katsoen.

Sinun tapauksessasi ehkä, itse en pysty tuohon huonoon itsetuntoon samaistumaan. Tosiaan taisin jo kirjoittaa sen, etten välitä tuosta karismalla narraamisesta, enkä seksistäkään erityisen paljon.

Kävi eräänlainen vahinko, ja aidosti yllätyin siitä, miten erilaista seksi voi olla eri ihmisten välillä.

Vierailija
25/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäminen mikään väkivallanteko ole. Epärehellistä ja selkeästi suhde ei toimi kun ei voi avoimesti puhua ongelmista, mutta aika monella noin taitaa käydä. Monet suhtautuvat satunnaiseen pettämiseen paljon rennommin, vähän niinkuin avoin suhde ilman suoraa sopimusta. Toki olisi parempi pystyä olemaan avoin.

Mistä ongelmista? Avoimmuutta ei mielestäni puutu.

Vierailija
26/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat mielestäsi keskustella ...kerro mitä tyttöystäväni sanoi kun kerrot kuinka n.995ussit toista, paremmalla tasolla olevaa...

Vierailija
27/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat mielestäsi keskustella ...kerro mitä tyttöystäväni sanoi kun kerrot kuinka n.995ussit toista, paremmalla tasolla olevaa...

Millä ihmeen ”paremmalla tasolla”? Eiköhän tämäkin tilanne saada mielekkäästi ratkaistua, itse asiassa en ymmärrä mikä ”keeping it real” -syndrooma tässä kommentoijia riivaa.

Monesti voi olla parempi olla kertomatta tiettyjä asioita. Esim vanhemmilleni en teininä kertonut marisätkän polttamisesta. En myöskään ruvennut ”pajauttelemaan”.

Vierailija
28/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pikku pilinen on löytäny naisen kuka on osannu näytellä nauttivasa ja oma eukko ei sitä tee.

No kohta joku poimii sen naises ja näyttää mite sitä munaa käytetään.

Vierailija
29/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pikku pilinen on löytäny naisen kuka on osannu näytellä nauttivasa ja oma eukko ei sitä tee.

No kohta joku poimii sen naises ja näyttää mite sitä munaa käytetään.

Ihan ok ”meisseli” löytyy, mutta eipä sillä niin väliä. Kummallinen näkemys sinulla muuten tilanteen mekaniikasta 🙂

Vierailija
30/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että sait parempaa seksiä nussi666malla toista, joten taso...seksissä parempi mielestäsi, kuin tyttöystäväni kanssa...niin, kerro kun olette keskustelleet siitä

Vierailija
31/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit että sait parempaa seksiä nussi666malla toista, joten taso...seksissä parempi mielestäsi, kuin tyttöystäväni kanssa...niin, kerro kun olette keskustelleet siitä

En ymmärrä näkemystäsi ollenkaan. Tässä nyt sattui sopiva eläimellinen tila päälle, ja se eskaloitui seksiksi. Millään ”tasoilla” ei ole asian tekemistä, ja kuulostaa muutenkin joltain peräkammarin joosepin jutuilta.

Kyllä minä ymmärrän mekanismit näiden (seksi- ja himo-) juttujen taustalla, mutten olisi uskonut niiden vaikuttavan tuohon saatavaan mielihyvään juuri ollenkaan.

Keskustelen tai en, katsotaan mikä on tilanteen ja tavoitteiden valossa paras ratkaisu.

Vierailija
32/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä...ja otsikkosi on petin tyttöystäväni ja seksi oli todella paljon parempaa...

Vierailija
33/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä...ja otsikkosi on petin tyttöystäväni ja seksi oli todella paljon parempaa...

Vänkääminen on jo yleisesti tyhmää, ja tuo on tosiaan otsikkoni.

Oliko sinulla siis jotakin mitä halusit sanoa, mielipidettä aiheeseen tai muuta?

Vierailija
34/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä oli niin erilaista? Jännitystä ja uutuudenviehätystä lukuunottamatta?

Toivottavasti tämä yllätyskaato ei ollut vain sukusolunluovuttajaa vailla.

Vierailija
35/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kaikki on luontaisesti erilaista, muttet halua vaihtaa kategoriaa pysyvästi?

Vierailija
36/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä oli niin erilaista? Jännitystä ja uutuudenviehätystä lukuunottamatta?

Jännitys ei kuulunut kuvioon, eikä oikeastaan uutuudenviehätyskään. Minulla on ollut ihan mukavasti kysyntää naisten parissa pienestä pitäen, mutta itseäni kiinnostavat toisenlaiset asiat, joten en ole käyttänyt aikaani seksiin.

Tuo himokkuus oli sellainen erikoistekijä, oma seksiviettini ei ole mitenkään erityisen korkea, olen enemmänkin ”aseksuaalistyyppinen”, ja kuten sanottua, olen käyttänyt aikani muunlaisiin asioihin, joten se tuli puskista.

En ole aiemmin oikein ymmärtänyt monituisia tarinatyyppejä ”himon kourissa painivista” tai ”himolle antautuvista” ihmisistä huonojen päätöstensä keskellä, koska tuo himo oli jäänyt itseltäni kokematta.

Vierailija
37/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa kaikki on luontaisesti erilaista, muttet halua vaihtaa kategoriaa pysyvästi?

Ihan sympaattinen homovitsi 🙂 Nainen oli kuitenkin tällä kertaa kyseessä.

Vierailija
38/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitys ei kuulunut kuvioon, eikä oikeastaan uutuudenviehätyskään. Minulla on ollut ihan mukavasti kysyntää naisten parissa pienestä pitäen, mutta itseäni kiinnostavat toisenlaiset asiat, joten en ole käyttänyt aikaani seksiin.

Tuo himokkuus oli sellainen erikoistekijä, oma seksiviettini ei ole mitenkään erityisen korkea, olen enemmänkin ”aseksuaalistyyppinen”, ja kuten sanottua, olen käyttänyt aikani muunlaisiin asioihin, joten se tuli puskista.

En ole aiemmin oikein ymmärtänyt monituisia tarinatyyppejä ”himon kourissa painivista” tai ”himolle antautuvista” ihmisistä huonojen päätöstensä keskellä, koska tuo himo oli jäänyt itseltäni kokematta.

Kuolen nauruun, kysyntää naisten keskuudessa pienestä pitäen. Ja nyt kun sait vierasta täytyi oikein tänne kirjoittaa, säälittävää

Vierailija
39/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolen nauruun, kysyntää naisten keskuudessa pienestä pitäen. Ja nyt kun sait vierasta täytyi oikein tänne kirjoittaa, säälittävää

Mukava että viihdyt, kuoleminen saattaa kuitenkin olla vähemmän positiivista.

Selvensin kuviota omalta osaltani tuolla suosiokommentilla, kun huomasin muutamia aivan virheellisiä oletuksia sisältävää ”opettavaista” viestiä.

Missä tässä mielestäsi asuu ”säälittävyys”? Ei niin, että se nyt minua erityisesti hetkauttaisi - lähinnä keskustelun kannalta, kun itse tällaisen käsitteen avasit.

Vierailija
40/65 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulka hattuun ja papukaijamerkki 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi