Mitä mieltä: Petin tyttöystävääni, seksi oli todella paljon parempaa
Huhhuh, niin tässä pääsi käymään. Oli kyllä erikoinen kokemus, tässä palaudun.
En siis tosiaan ole mikään kummoinen ”naistenmies”, joten tuli tilanne vähän puun takaa. Ihan jo tästä seksin erilaatuisuudesta lähtien, en olisi vielä eilen iltapäivällä uskonut moisen olevan mahdollista.
Kommentit (65)
Mulla ainakin on huono omatunto niistä toisesta kymmenestä kerrasta, kun on tullut käytyä vieraissa. Mutta ei niistä ehkä kymmenestä kerrasta, kun sitten jätin kuitenkin väliin vaikka tilanne oli jo viimeistä vailla sisään tikkaamista.
Kyse on heikosta itsetunnosta. Pääsisinkö naisen pöksyihin, jos vain tahtoisin. Ja yleensä en, joten matka jatkukoon naisia aina sillä silmällä katsoen.
Ei pettäminen mikään väkivallanteko ole. Epärehellistä ja selkeästi suhde ei toimi kun ei voi avoimesti puhua ongelmista, mutta aika monella noin taitaa käydä. Monet suhtautuvat satunnaiseen pettämiseen paljon rennommin, vähän niinkuin avoin suhde ilman suoraa sopimusta. Toki olisi parempi pystyä olemaan avoin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on huono omatunto niistä toisesta kymmenestä kerrasta, kun on tullut käytyä vieraissa. Mutta ei niistä ehkä kymmenestä kerrasta, kun sitten jätin kuitenkin väliin vaikka tilanne oli jo viimeistä vailla sisään tikkaamista.
Kyse on heikosta itsetunnosta. Pääsisinkö naisen pöksyihin, jos vain tahtoisin. Ja yleensä en, joten matka jatkukoon naisia aina sillä silmällä katsoen.
Sinun tapauksessasi ehkä, itse en pysty tuohon huonoon itsetuntoon samaistumaan. Tosiaan taisin jo kirjoittaa sen, etten välitä tuosta karismalla narraamisesta, enkä seksistäkään erityisen paljon.
Kävi eräänlainen vahinko, ja aidosti yllätyin siitä, miten erilaista seksi voi olla eri ihmisten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pettäminen mikään väkivallanteko ole. Epärehellistä ja selkeästi suhde ei toimi kun ei voi avoimesti puhua ongelmista, mutta aika monella noin taitaa käydä. Monet suhtautuvat satunnaiseen pettämiseen paljon rennommin, vähän niinkuin avoin suhde ilman suoraa sopimusta. Toki olisi parempi pystyä olemaan avoin.
Mistä ongelmista? Avoimmuutta ei mielestäni puutu.
Osaat mielestäsi keskustella ...kerro mitä tyttöystäväni sanoi kun kerrot kuinka n.995ussit toista, paremmalla tasolla olevaa...
Vierailija kirjoitti:
Osaat mielestäsi keskustella ...kerro mitä tyttöystäväni sanoi kun kerrot kuinka n.995ussit toista, paremmalla tasolla olevaa...
Millä ihmeen ”paremmalla tasolla”? Eiköhän tämäkin tilanne saada mielekkäästi ratkaistua, itse asiassa en ymmärrä mikä ”keeping it real” -syndrooma tässä kommentoijia riivaa.
Monesti voi olla parempi olla kertomatta tiettyjä asioita. Esim vanhemmilleni en teininä kertonut marisätkän polttamisesta. En myöskään ruvennut ”pajauttelemaan”.
Eli pikku pilinen on löytäny naisen kuka on osannu näytellä nauttivasa ja oma eukko ei sitä tee.
No kohta joku poimii sen naises ja näyttää mite sitä munaa käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Eli pikku pilinen on löytäny naisen kuka on osannu näytellä nauttivasa ja oma eukko ei sitä tee.
No kohta joku poimii sen naises ja näyttää mite sitä munaa käytetään.
Ihan ok ”meisseli” löytyy, mutta eipä sillä niin väliä. Kummallinen näkemys sinulla muuten tilanteen mekaniikasta 🙂
Kerroit että sait parempaa seksiä nussi666malla toista, joten taso...seksissä parempi mielestäsi, kuin tyttöystäväni kanssa...niin, kerro kun olette keskustelleet siitä
Vierailija kirjoitti:
Kerroit että sait parempaa seksiä nussi666malla toista, joten taso...seksissä parempi mielestäsi, kuin tyttöystäväni kanssa...niin, kerro kun olette keskustelleet siitä
En ymmärrä näkemystäsi ollenkaan. Tässä nyt sattui sopiva eläimellinen tila päälle, ja se eskaloitui seksiksi. Millään ”tasoilla” ei ole asian tekemistä, ja kuulostaa muutenkin joltain peräkammarin joosepin jutuilta.
Kyllä minä ymmärrän mekanismit näiden (seksi- ja himo-) juttujen taustalla, mutten olisi uskonut niiden vaikuttavan tuohon saatavaan mielihyvään juuri ollenkaan.
Keskustelen tai en, katsotaan mikä on tilanteen ja tavoitteiden valossa paras ratkaisu.
Et ymmärrä...ja otsikkosi on petin tyttöystäväni ja seksi oli todella paljon parempaa...
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä...ja otsikkosi on petin tyttöystäväni ja seksi oli todella paljon parempaa...
Vänkääminen on jo yleisesti tyhmää, ja tuo on tosiaan otsikkoni.
Oliko sinulla siis jotakin mitä halusit sanoa, mielipidettä aiheeseen tai muuta?
Mikä siinä oli niin erilaista? Jännitystä ja uutuudenviehätystä lukuunottamatta?
Toivottavasti tämä yllätyskaato ei ollut vain sukusolunluovuttajaa vailla.
Miehen kanssa kaikki on luontaisesti erilaista, muttet halua vaihtaa kategoriaa pysyvästi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä oli niin erilaista? Jännitystä ja uutuudenviehätystä lukuunottamatta?
Jännitys ei kuulunut kuvioon, eikä oikeastaan uutuudenviehätyskään. Minulla on ollut ihan mukavasti kysyntää naisten parissa pienestä pitäen, mutta itseäni kiinnostavat toisenlaiset asiat, joten en ole käyttänyt aikaani seksiin.
Tuo himokkuus oli sellainen erikoistekijä, oma seksiviettini ei ole mitenkään erityisen korkea, olen enemmänkin ”aseksuaalistyyppinen”, ja kuten sanottua, olen käyttänyt aikani muunlaisiin asioihin, joten se tuli puskista.
En ole aiemmin oikein ymmärtänyt monituisia tarinatyyppejä ”himon kourissa painivista” tai ”himolle antautuvista” ihmisistä huonojen päätöstensä keskellä, koska tuo himo oli jäänyt itseltäni kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa kaikki on luontaisesti erilaista, muttet halua vaihtaa kategoriaa pysyvästi?
Ihan sympaattinen homovitsi 🙂 Nainen oli kuitenkin tällä kertaa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitys ei kuulunut kuvioon, eikä oikeastaan uutuudenviehätyskään. Minulla on ollut ihan mukavasti kysyntää naisten parissa pienestä pitäen, mutta itseäni kiinnostavat toisenlaiset asiat, joten en ole käyttänyt aikaani seksiin.
Tuo himokkuus oli sellainen erikoistekijä, oma seksiviettini ei ole mitenkään erityisen korkea, olen enemmänkin ”aseksuaalistyyppinen”, ja kuten sanottua, olen käyttänyt aikani muunlaisiin asioihin, joten se tuli puskista.
En ole aiemmin oikein ymmärtänyt monituisia tarinatyyppejä ”himon kourissa painivista” tai ”himolle antautuvista” ihmisistä huonojen päätöstensä keskellä, koska tuo himo oli jäänyt itseltäni kokematta.
Kuolen nauruun, kysyntää naisten keskuudessa pienestä pitäen. Ja nyt kun sait vierasta täytyi oikein tänne kirjoittaa, säälittävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun, kysyntää naisten keskuudessa pienestä pitäen. Ja nyt kun sait vierasta täytyi oikein tänne kirjoittaa, säälittävää
Mukava että viihdyt, kuoleminen saattaa kuitenkin olla vähemmän positiivista.
Selvensin kuviota omalta osaltani tuolla suosiokommentilla, kun huomasin muutamia aivan virheellisiä oletuksia sisältävää ”opettavaista” viestiä.
Missä tässä mielestäsi asuu ”säälittävyys”? Ei niin, että se nyt minua erityisesti hetkauttaisi - lähinnä keskustelun kannalta, kun itse tällaisen käsitteen avasit.
Sulka hattuun ja papukaijamerkki 🤣
Tämä lainaamasi kirjoittaja en muuten ole minä.
-Ap