Rokotteiden vuoksi eronneet sairaanhoitoalan ihmiset töihin Hesgurgeriin ja McDonaldsiin.
Jos sairaanhoitajat ja lähihoitajat eivät tahdo ottaa koronavirusrokotetta, he voivat mennä töihin Hesburgeriin ja McDonaldsiin pesemään vessoja. Aina on vaihtoehtoja, pikaruokapaikoissa on työtä tarjolla.
Ei ole mitään järkeä tuomita heitä, jokaisella on oikeus tehdä oma valintansa ja kantaa sen valinnan seuraukset.
Kommentit (67)
Ei niitä montaa ole, vaikka tällä palstalla niin kuvitellaankin.
Kyllä sitä hyvät työolot ja sopusa palkka vetävät puoleensa työhönsä leipääntyneitä sairaanhoitajiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se j.kärkkäinen haluaa rokottamattomat hölmöt. Maksaa varmaankin vielä bonuksen !
Eikö se firma ole jo konkurssikypsä ?
No, kukapa sieltä mitään ostaisi, mokomilta öyhöttäjiltä.
Ihanku hoitajilla ei voisi olla mitään muuta koulutusta tai esim. Opiskelumahdollisuuksia. Ne hoitajat keitä itse tiedän niin suurimmalla osalla myös muulta alalta koulutus tai sitten on aikeet lähteä opiskelemaan.
Hmm jos ei halua piikkiä ottaa niin ainahan voi alkaa tehdä työnsä huonosti ja unohtaa mennä töihin kun olis vuoro.. oops vaan. Työnantaja irtisanoo, jolloin on oikeutettu työttömyysrahaan. Miettikää kun hoitajat vaan jättäisi menemättä töihin heti kun piikkipakko tulee. Olis sairaalat aika kaaoksessa. Voi jäädä aplta hoito saamatta tuossa vaiheessa.
Kyllä kai se niin on, ettei hoitajilla ole oikein mahdollisuuksia, koulutus ei taho riittää vaativiin hommiin. Pikaruokapaikassa voidaan kouluttaa työn ohessa ja muutamassa vuodessa on kehittynyt osaavaksi työntekijäksi.
Kaikille ei ole niin väliä onko se palkka parempi vai huonompi. Itsekin olen sellaisessa asemassa että ei olisi pakko rahan takia edes töissä käydä. Miehen tulot on hyvät, ja hän on useaan kertaan ehdottanutkin että voisin jäädä töistä pois kun häntä ärsyttää epäsäännölliset työaikani. Olen nyt toistaiseksi kuitenkin jatkanut, lähinnä työkavereiden vuoksi. Työ on kyllä itsessäänkin kivaa ja palkitsevaa, mutta nykyään sitä alkaa olla ihan liikaa. Alkaa yhä enemmän houkutella pois jääminen. Rokotukset olen kyllä ottanut, joten siitä ei ole kiinni. Meillä kuitenkin on muuatmia rokottamattomia hoitajia, joten jos he lähtevät niin se sitten ratkaisee asian minunkin osaltani. Voi kyllä olla että lähden jossain vaiheessa muutenkin. Katsotaan nyt…