Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, en saa unta 30v

Vierailija
18.03.2015 |

On tämä, kun aikuista ihmistä pelottaa eikä saa nukuttua omassa kodissaan. Vinkkejä "turhien" pelkojen karkottamiseen?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!! Oon 12v. Tyttö ja en saa unta... Eikä oo mitään syytäkään siihen. Onks jotain kikkoja jolla saisin unen päästä kiinni??????

Vierailija
2/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyhmä vai vaan todella tyhmä? Jos jo joku Auer tapaus saa sut tolaltaan ni meet vielä lukemaan jotain yliluonnollis juttuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että olen todella todella todella tyhmä. Auttakee tyhmää.. Kertokaa jotain iltasatua mikä ei pelota. :D

Vierailija
4/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sulonen :)

Vierailija
5/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:08"]Ap on sulonen :)
[/quote]

Hei kiitti. ❤️ Tai sit vaan tosi vainoharhainen.

Ap

Vierailija
6/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on ihan ongelma. Puhelimesta loppuu kohta akku ja mun pitäisi lähteä etsimään laturia, koska tämä on mun herätyskello. Vai toimiiko iphonessa herätys jos akku on loppunut? Miten mä uskallan? Jos joku nappaa jalasta sängyn alta kiinni kun nousen ylös? Tai tuijottaa ikkunan takana? Tai peilistä!?

Ap

Vierailija
7/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:18"]Nyt mulla on ihan ongelma. Puhelimesta loppuu kohta akku ja mun pitäisi lähteä etsimään laturia, koska tämä on mun herätyskello. Vai toimiiko iphonessa herätys jos akku on loppunut? Miten mä uskallan? Jos joku nappaa jalasta sängyn alta kiinni kun nousen ylös? Tai tuijottaa ikkunan takana? Tai peilistä!?

Ap
[/quote]
Laita mies etsimään laturi.

Vierailija
8/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:18"]Nyt mulla on ihan ongelma. Puhelimesta loppuu kohta akku ja mun pitäisi lähteä etsimään laturia, koska tämä on mun herätyskello. Vai toimiiko iphonessa herätys jos akku on loppunut? Miten mä uskallan? Jos joku nappaa jalasta sängyn alta kiinni kun nousen ylös? Tai tuijottaa ikkunan takana? Tai peilistä!?

Ap
[/quote]
Laita mies etsimään laturi.
[/quote]

Mies nukkuu. En minä sitä raaski herättää. Sehän olis jo ihan hullua. Te ootte jo valmiiksi hereillä. Auttakaa te. :D

Ap

Vierailija
9/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat ikuisia hetkiä Ajan lyhyitä välähdyksiä Kun hän mittaa kattoa katseellaan Kääntyy jälleen vuoteellaan Hän laskee sekunteja suunnilleen Hän laskee yönsä aamuvarhaiseen Kertosäe: Ei yksinäinen unta saa Vaan valvoo vuoteellaan Hän kellon käyntiin koittaa viimein nukahtaa Ei yksinäinen unta saa Vaan ajatukset seuraa toisiaan Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Hämärässä hiljaisuuden ääniä Kuuntelee hän kirja kädessään Joka päivä on yötä rakkaampi Joka aamu iltaa kauniimpi hän huomaa, vaikkei niin tahtoiskaan Hän huomaa: tähän alkaa jo tottua Kertosäe: Ei yksinäinen unta saa Vaan valvoo vuoteellaan Hän kellon käyntiin koittaa viimein nukahtaa Ei yksinäinen unta saa Vaan ajatukset seuraa toisiaan Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Kertosäe: Ei yksinäinen unta saa Vaan valvoo vuoteellaan Hän kellon käyntiin koittaa viimein nukahtaa Ei yksinäinen unta saa Vaan ajatukset seuraa toisiaan Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa.

Vierailija
10/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:25"]

Nämä ovat ikuisia hetkiä Ajan lyhyitä välähdyksiä Kun hän mittaa kattoa katseellaan Kääntyy jälleen vuoteellaan Hän laskee sekunteja suunnilleen Hän laskee yönsä aamuvarhaiseen Kertosäe: Ei yksinäinen unta saa Vaan valvoo vuoteellaan Hän kellon käyntiin koittaa viimein nukahtaa Ei yksinäinen unta saa Vaan ajatukset seuraa toisiaan Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Hämärässä hiljaisuuden ääniä Kuuntelee hän kirja kädessään Joka päivä on yötä rakkaampi Joka aamu iltaa kauniimpi hän huomaa, vaikkei niin tahtoiskaan Hän huomaa: tähän alkaa jo tottua Kertosäe: Ei yksinäinen unta saa Vaan valvoo vuoteellaan Hän kellon käyntiin koittaa viimein nukahtaa Ei yksinäinen unta saa Vaan ajatukset seuraa toisiaan Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Kertosäe: Ei yksinäinen unta saa Vaan valvoo vuoteellaan Hän kellon käyntiin koittaa viimein nukahtaa Ei yksinäinen unta saa Vaan ajatukset seuraa toisiaan Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa Kunnes aamu jälleen silmiin sarastaa.
[/quote]

Hei kiitos! :') Vähänkö liikkistä. Ensin vähän pelotti, että onko tuo joku kauhujuttu kuitenkin. Mutta ei ollut!! Käyn äkkiä juoksemassa laturin, enkä katso mihinkään!!

Ap

Vierailija
11/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, puhelin latauksessa, enkä kohdannut matkalla niin roistoja kuin yliluonnollisuuksiakaan. Mitä nyt ulkona peuhaavat revontulet valaisivat, mikä oli jo tarpeeksi pelottavaa. Pahin juttu oli silti kurottautua sängyn alle laittamaan laturi pistokkeeseen. Hrrr. Mutta selvisin siitäkin! Voi mitä seikkailuja sitä kokeekaan yöaikaan kun muut nukkuu! Nyt kuuluu kyllä jotain ääntä..

Vierailija
12/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammari ja nynny:)

Vierailija
13/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku käänteli kylkeään tai kissa hyppäsi johonkin. On se joo elämä nynnynä vaikeaa kun pitää yrittää olla tartuttamatta järjettömiä pelkojaan muksuihinsa. Mut kaitpa nuo eläimet vaistoaa jos jotain tapahtuisi. Että ehkä ne vahtii jos mä vaikka yrittäisin vähän nukkua.

Ap

Vierailija
14/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat yksinkertaisesti herkempiä kuin toiset. En osaa samaistua juurikaan ap:n pelkoihin, mutta nuorempi sisareni on samantyyppinen herkkä ihminen jota jotkut uutiset saattavat pelottaa ja huolettaa. Tsemppiä ap:lle, kuitenkin suurin osa pelosta lienee omaa villiä mielikuvitusta!

Vierailija
15/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä joo heilun vieläkin vaikka nukkumaan piti mennä. Ajatukset vaan pyörii päässä kun yrittää nukkua. Yleensä teen kaikkeni, etten päästäisi valloilleen näitä omia pelkoja. En tosiaan tiedä miksi reagoin niin herkästi ja olen aina reagoinut. Nyt alkaa kuitenkin jo tuntua, että sellainen miehinen rauhoittelu olisi paikallaan. On tässä jo useampi tunti valvottu pelonsekaisin tuntein.

Ap

Vierailija
16/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah. En minä voi sitä herättää. 20 minuuttia tässä taas jahkaillut. Enkä siis vieläkään nuku. Voi hyvänen aika. Mitä minä oikein teen?!

Niin ja anteeksi, että purnaan.

Ap vieläkin

Vierailija
17/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww höpsö ap :)

Vierailija
18/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla on jo nälkäkin. Ja vähän vessahätä. :( Kello soi 4,5 tunnin päästä. Huomisesta tulee varmaan tosi onnistunut päivä. :( Sit sitä mietitään, että mikä niitä äitejä väsyttää. No tämä! On se helppoa muiden vaan vedellä sikeitä, kun minä vahdin täällä muitten unta. Väsyttää.

Ap

Vierailija
19/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kukun vaikka herätys seiskalta. :(

Vierailija
20/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 02:41"]Mäkin kukun vaikka herätys seiskalta. :(
[/quote]

No mutta eihän tässä ole mitään järkeä! Untahan tässä pitäisi saada. Vaihtoehdot kehiin siis!

1. Menen syömään
2. Menen vessaan
3. Herätän miehen
4. Joku muu mikä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi