Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, en saa unta 30v

Vierailija
18.03.2015 |

On tämä, kun aikuista ihmistä pelottaa eikä saa nukuttua omassa kodissaan. Vinkkejä "turhien" pelkojen karkottamiseen?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt vessassa, lopetat ajattelun ja nukut

Vierailija
22/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. En ole vielä uskaltautunut vessaan. Jäin miettimään, että harmistuneekohan tuo mies aamulla kun saa kuulla, että minä olen kärvistellyt peloissani täällä koko yön? Pitäisiköhän mun kuitenkin herättää hänet ja antaa saattaa vessaan ja napata kainaloon?
Vai selittelenkö tässä nyt syitä itselleni..
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta en uskalla avata linkkiä. :( Mitä siellä on?

Ap

Vierailija
25/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vaan, ei mitään pelottavaa, lupaan!  :)

Vierailija
26/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. No nyt en ainakaan uskalla avata! Itsesuojeluvaiston takia täällä hereillä heilunkin! Ei saa pelotella!! :D

Ap

Vierailija
27/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin valvon ja katselin noita videoita, katkaisee rauhattomat ajatukset! Avaisit nyt, ei todella ole tarkoitus pelotella, tasan päinvastoin! Jos et kissoja pelkää, niin ei hätää, oikeesti :)

Vierailija
28/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 03:22"]Itsekin valvon ja katselin noita videoita, katkaisee rauhattomat ajatukset! Avaisit nyt, ei todella ole tarkoitus pelotella, tasan päinvastoin! Jos et kissoja pelkää, niin ei hätää, oikeesti :)
[/quote]

Hei tuo olikin tosi ihana! Kiitos! Ja anteeksi kun epäilin! :)

Ap

Vierailija
29/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet nuo kissat katsellut, niin sulje silmät.....kuvittele itsesi jonnekin kaukaiselle rannalle, ota hyvä asento, tyhjennä mieli, päästä irti ja jätä tämä musiikki ja valaiden laulu hiljaa soimaan.....♥

levollista aamuyötä sinulle ap

t.edellisen linkin antaja :)

Vierailija
30/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: delfiinien :)

Vierailija
31/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. ❤️ Alanpa yrittää. :)

Vierailija
32/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Minäkin täällä makaan valveilla samasta syystä! Kauheen herkkä oon tommosille, tänään kuitenkin uteliaisuus voitti itsesuojeluvaiston ja katsoin sen dokumentin...Ymmärrän siis hyvin ton reaktion.. Toivottavasti sait unta! :)

Vierailija
33/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele jotain kivaa musaa tai katso YLE areenaa Doc martinia. Kuunnelmat on kans kivoja.

lue vitsejä. Ajattele jotain kivaa...suunnittele jotain kivaa.

sulla on "tunnehaamu"...joku vanhassa jutussa tunnettu tunne tulee sulle nyt. Mutta sulla on nyt kaikki hyvin. Turvallista on. Kääriytyä peittoon tai käy syömässä ja juomassa jotain lämmintä ja kääriydy sitten peittoon.

noita tunteita voi tulla ihan päivänvalossa...ahdistaa jokin tilanne...siinä itsessään ei ole mitään pelättävää, mutta lapsuudessa on ollut jokin tilanne, joka on tuntunut ihan samalta...ja se tunne tulee lapsuudesta, vaikka nyt asiat on hyvin ja on turvallista.

niitä voi opetella ymmärtämään. Annat sen tunteen tulla ja annat sen tunteen mennä. Ei tarvi pakottaa. Se menee itsestään pois, kun annat sen mennä. Ihan samalla tavalla kuin yön jälkeen tulee aamu. Aurinko nousee.

henfittelet rauhallisesti ja voit tehdä jonkin renroutusharjoiituksen.

hyvää yötä.

Vierailija
34/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, toi viesti oli varmaan ap:lle tarkoitettu, mutta auttoi minuakin. Rauhoittuneempi olo tuli tuosta "tilanteessa itsessään ei mitään pelättävää" , ehkä saan untakin kohta:) herätykseen ei tosin ole enää pitkä aika:D

Vierailija
35/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan mieletöntä! Täällä on ihan mahtavia tyyppejä kiitos!
Vartin yli neljä katsoin viimeisen kerran kelloa ja olen kyllä tainnut ihan nukkuakin ennenkuin seitsemältä oli tosiaan pakko herätä. Nyt on puolitoista tuntia pyöritetty uutta päivää suuren kahviämpärillisen voimalla. Mutta eiköhän tämä tästä, kunhan ei tule tavaksi. :)

Mutta siis niin, kiitos teille! Ihan mahtavaa!!

Ap

Vierailija
36/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan samanlainen! Pelkään kaikkea ja ihan tyhmiä juttuja. Mikä sai mut pysähtymään ja kommentoimaan, oli toi peili-juttu. Mä pelkään usein öisin peilejä, että sieltä näkyy jotain... Tiedän periaatteessa ettei sinne mitään mörköjä voi ilmestyä, mutta pelkään silti.

Mulla on tosin paniikkihäiriö, joka alkoi just näillä peloilla ennen muita (ja kai yleisempiä) oireita. Ja yleinen ahdistuneisuushäiriö.

Ja toi ihana tunnehaamu-kommentti auttoi minuakin, ihana.

Vierailija
37/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 05:27"]Kuuntele jotain kivaa musaa tai katso YLE areenaa Doc martinia. Kuunnelmat on kans kivoja.

lue vitsejä. Ajattele jotain kivaa...suunnittele jotain kivaa.

sulla on "tunnehaamu"...joku vanhassa jutussa tunnettu tunne tulee sulle nyt. Mutta sulla on nyt kaikki hyvin. Turvallista on. Kääriytyä peittoon tai käy syömässä ja juomassa jotain lämmintä ja kääriydy sitten peittoon.

noita tunteita voi tulla ihan päivänvalossa...ahdistaa jokin tilanne...siinä itsessään ei ole mitään pelättävää, mutta lapsuudessa on ollut jokin tilanne, joka on tuntunut ihan samalta...ja se tunne tulee lapsuudesta, vaikka nyt asiat on hyvin ja on turvallista.

niitä voi opetella ymmärtämään. Annat sen tunteen tulla ja annat sen tunteen mennä. Ei tarvi pakottaa. Se menee itsestään pois, kun annat sen mennä. Ihan samalla tavalla kuin yön jälkeen tulee aamu. Aurinko nousee.

henfittelet rauhallisesti ja voit tehdä jonkin renroutusharjoiituksen.

hyvää yötä.
[/quote]

Joo tämä oli ihan mieletön kommentti! Harmittaa, että en ehtinyt tätä lukemaan ennen simahtamista, koska olisin varmasti nukkunut levollisemmin. ❤️

Ap

Vierailija
38/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:26"]Mä olen ihan samanlainen! Pelkään kaikkea ja ihan tyhmiä juttuja. Mikä sai mut pysähtymään ja kommentoimaan, oli toi peili-juttu. Mä pelkään usein öisin peilejä, että sieltä näkyy jotain... Tiedän periaatteessa ettei sinne mitään mörköjä voi ilmestyä, mutta pelkään silti.

Mulla on tosin paniikkihäiriö, joka alkoi just näillä peloilla ennen muita (ja kai yleisempiä) oireita. Ja yleinen ahdistuneisuushäiriö.

Ja toi ihana tunnehaamu-kommentti auttoi minuakin, ihana.
[/quote]

Joo kai mullakin jokin määrittelemätön tutkimaton häiriö on kun aikuisena saa itsensä vielä näin tolaltaan. :) Mä muistaakseni olen lapsena nähnyt jonkun kauhuelokuvan, missä peilikuva alkoi tehdä kaikenlaista, irvistellä jne. Niin veikkaan että siitä ainakin tämä peilikuvakammo jäänyt. :) Tai kai sitä pelkää että näkisi peilistä jonkun vaikka seisovan takanani. Hyi. Huh. Onneksi ei ole enää viime yö. Mies oli aamulla kyllä aika pahoillaan, jeesaili vähän aamutoimissa ja teki aamupalan ja kahvin valmiiksi kun minä pyörin täällä päämäärättömästi aamukoomassa. ❤️

Ap

Vierailija
39/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikki mitä kirjoitat on kuin minun itseni kirjoittamaa. On se jännä...! :D

Onneksi sun mies autteli aamulla, aamukooma on täälläkin hyvin, hyvin tuttu käsite. Tsemppiä päivään, kyllä se siitä. Ja mulla ainakin menee niin että kun nuo pelot helpottas niin pysyvät aika usein sit jonkin aikaa aina poissa...

T.45

Vierailija
40/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:33"]Ap, kaikki mitä kirjoitat on kuin minun itseni kirjoittamaa. On se jännä...! :D

Onneksi sun mies autteli aamulla, aamukooma on täälläkin hyvin, hyvin tuttu käsite. Tsemppiä päivään, kyllä se siitä. Ja mulla ainakin menee niin että kun nuo pelot helpottas niin pysyvät aika usein sit jonkin aikaa aina poissa...

T.45
[/quote]

Kiva kuulla, että on kohtalotovereita. Kiitos tsempeistä! ❤️

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi