Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, en saa unta 30v

Vierailija
18.03.2015 |

On tämä, kun aikuista ihmistä pelottaa eikä saa nukuttua omassa kodissaan. Vinkkejä "turhien" pelkojen karkottamiseen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA! EN MÄÄKÄÄ SAA UNTA. Oon yksi alhaal huonees ja muut nukkuu ylhääl. Ja en uskalla sammuttaa valoi koska oven takaa kuuluu äänii ja niiku joku kliksuttais valoi pois js ramppais ja naurais semmost pelle nauruu välil. Ei voi olla totta.

Vierailija
42/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas Raija-sedälle, mikä pelotaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt käytin typeränä tunnin aikaa Auerin hovioikeuden tuomiota lukien ja olen aivan varma, että kotiimme tunkeudutaan, mieheni surmataan ja minua syytetään murhasta.

Ap

Vierailija
44/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:25"]

No nyt käytin typeränä tunnin aikaa Auerin hovioikeuden tuomiota lukien ja olen aivan varma, että kotiimme tunkeudutaan, mieheni surmataan ja minua syytetään murhasta. Ap

[/quote]

No mutta et joudu vankilaan. Joudut olemaan vain vankeudessa muutamia vuosia, kunnes homma saadaan käsiteltyä.

Vierailija
45/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt kovin lohduta. Mieskin kun on niin rakas. Mutta jos joku vaikka haluaisi yöllä tulla ryöstämään meidät? Heräisinköhän siihen? Tai heräisikö koira? Mies ei varmastikaan.

Ap

Vierailija
46/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso jotain (ei-pelottavaa) ohjelmaa niin ehkä unohdat asian? Kuuntele rauhoittavaa musiikkia?

Muakin pelottaa joskus yöllä pimeällä, tosin vain kun olen ihan yksin kotona. Silloin kun ei pelota se pelkääminen tuntuu ihan sekopäiseltä ja absurdilta.

Vierailija
47/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti. Mut sithän mä en ainakaan kuule, jos joku sekopää yrittää tunkeutua tänne?

Ap

Vierailija
48/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt menin avaamaan vahingossa ton Yliluonnolliset kokemukset ketjun!! En varmaan nuku koko yönä! :(

Ap

Vierailija
49/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:56"]

Ja nyt menin avaamaan vahingossa ton Yliluonnolliset kokemukset ketjun!! En varmaan nuku koko yönä! :( Ap

[/quote]

Nyt kone kiinni ja nukkumaan! Muista katsoa sängyn alle, ettei siellä ole sarjamurhaaja. Ne menevät joskus sängyn alle.

Vierailija
50/50 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan jo sängyssä ja palstaan täällä puhelimella. Ja en muuten varmaan katso sängyn alle. Hemmetti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä