Sarjassamme hölmöt kysymykset
Niin eli kysytään kysymyksiä jotka toisille on itsestäänselvyyksiä mutta kysyjälle vielä arvoitus. Yksi sääntö, ei saa pilkata kysymystä :)
Mä aloitan.
Eli näkyykö Australian yössä sama tähtitaivas kuin meilläkin, eli otavat ja pohjantähdet ym pikkukarhut?
Kommentit (33)
Onko olemassa sellaisia värejä, joita ihmissilmä ei erota?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:17"]
Onko olemassa sellaisia värejä, joita ihmissilmä ei erota?
[/quote]
Eiks värit oo käytännössä vaan eri aallonpituuksia ja ihmissilmä erottaa vain tietyt aallonpituudet (400-700 nm tai jotain). Ultravioletti ja infrapuna jää ihmissilmän erottamattomiin, mutta jotkut eläimet erottaa.
Miksi tietokoneen näppäimistön numero-osassa ykkönen on alareunassa vasemmalla ja ysi yläreunassa oikealla, mutta puhelinten numeronäppäimissä ykkönen on ylhäällä vasemmalla ja ysi alhaalla oikealla?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:24"]Jos miehellä on kunnon erektio ja hänelle tulee pissahätä, miten pissaaminen onnistuu? Lähteekö pissa pystysuoraan ylöspäin? (Minulla ei ole koskaan ollut miestä, jolta olisin voinut kysyä asiaa :D)
[/quote]
Mies on sanonut, että erektion aikana on mahdotonta pissata, joten se ei lähde minnekään.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:24"]
Jos miehellä on kunnon erektio ja hänelle tulee pissahätä, miten pissaaminen onnistuu? Lähteekö pissa pystysuoraan ylöspäin? (Minulla ei ole koskaan ollut miestä, jolta olisin voinut kysyä asiaa :D)
[/quote]
Erektion aikana on todella hankala virtsata.. Mieheni kuvailee sitä käytännössä mahdottomaksi, mutta kunnolla ponnistamalla voi tulla aika pienellä paineella virtsaa, sellaisina "suihkuina". Ei siis tasaista virtsasuihkua vaan katkottaista. En nyt tiedä miten kuvailla tämän paremmin. Olemme asiasta keskustelleet ja voihan silti olla, että jollain toisella miehellä asia on aivan erilailla..
Onko kaikilla ihmisillä saman verran verta? Siis suunnilleen samanikäisillä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:54"]
Kun ihminen kuolee nauruun, niin mihin hän tarkalleen ottaen kuolee?
[/quote]Tämä on veikkaus, eli uskoisin että jonkinlaiseen hapenpuutteeseen.
[/quote]
Ainoa tapa kuolla nauruun on tietääkseni sydänkohtauksen saaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:10"]
Miten miehet voivat ajaa pyörällä? Eikö pallit litisty?
[/quote]
Hei haluan oikeasti tietää tämän. :D
Miksi sanomalehdet pitää jakaa klo 2 - 3 yöllä, vaikka lukijat herää vasta aikaisintaan klo 6 niitä lukemaan?
Mun tekee pahaa jos näen miesvoimistelijan spritsissä. Sen on pakko sattua. Joku notkea mies vois tulla kuvailemaan tunnetta palleissaan kun on spagaatissa tai spritsissä :D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:48"]
Miksi sanomalehdet pitää jakaa klo 2 - 3 yöllä, vaikka lukijat herää vasta aikaisintaan klo 6 niitä lukemaan?
[/quote]Mä herään klo 4.15 kun aloitan työt kuudelta, joten on kiva kun on sanomalehti jo tullut.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:48"]
[/quote]
Se riippuu ihan siitä, mihin kohtaa "lenkkiä" osut. Osalle tulee tosi ajoissa, jotta ne viimeisimmätkin ehtisivät lehden saamaan toivottavasti ennen töihinlähtöä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:54"]
[/quote]Tämä on veikkaus, eli uskoisin että jonkinlaiseen hapenpuutteeseen.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:08"]
Miltä huutonauru kuulostaa?
[/quote]
Kun nauraa oikeasti kovaa ja päästelee outoja ääniä kun ei saa henkeä kunnolla. Suunnilleen: AAHHAHHAHHAHHAAAA AAAAA HHAHHAHHAHAHAHAAAAHH
Jos miehellä on kunnon erektio ja hänelle tulee pissahätä, miten pissaaminen onnistuu? Lähteekö pissa pystysuoraan ylöspäin? (Minulla ei ole koskaan ollut miestä, jolta olisin voinut kysyä asiaa :D)
Miten miehet voivat ajaa pyörällä? Eikö pallit litisty?