Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden "reikä" repesi synnytyksessä, mutta ei tikattu?? :"(

Vierailija
17.03.2015 |

Olen niin katkera, pettynyt ja surullinen. Itkenyt joka kerta kun alapäätä kurkannut synnytyksen jälkeen. Emätin repesi, siis siitä reunasta ja pitkälle välihaan.  Ei tikattu, kätilö katsoi ja sanoi, "Pinnallinen repeämä, ei tarvitse tikata."  Itse tunsin suihkuttelun aikana, että aika pahalta tuntuu repeämä. Sitä katsottiin uudestaa, ja sama tuomio. Pinnallinen repeämä.    No nyt synnytyksestä seitsemän kuukautta. Se välilihan repeämä parantunut, MUTTA ei minulla ole enää reikää, ammottava aukko vaan josta lihaa ja riekaleita vaan loistaa. Näkymä suoraan emättimen sisälle.                                                               Kiitos Seinäjoen synnytysosasto, seksihalut nollassa. Itkettää vaan. Kiitos helvetisti, että ette viitsineet paria tikkiä laittaa :( :(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene gynekologille. Jospa sitä voitaisiin vielä korjata. 

t. sektiolla synnyttänyt, mutta SEKS kätilöistä erittäin huonon kuvan saanut. 

Vierailija
2/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on ku aikoo kakaroita hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voidaan korjata vielä. Isompi juttu toki nyt: Otetaan reunoilta kudosta pois ja sit ommellaan. Paikallispuudutus gyn.polilla. Pyydä lähete neuvolasta. T. Th

Vierailija
4/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee mikä kuvaus, tuntuu pahalta puolestasi :(

Vierailija
5/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota hyvä ihminen jonnekin yhteyttä ja valita siitä alapäästäsi. ehkä siitä vielä saadaan toimiva kursimalla se kasaan

Vierailija
6/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä!! :( tuntuu pahalta sun puolesta :( miksei ne sitä tikannut?! Aika ammattimaista puuhaa.. en yhtää ihmettele et seksihalut on kadoksissa :( mut eks aina voi jotenkin kirurgisesti käydä korjauttamassa? Pelottaa et mullekki kävis noin sit kun joskus ehkä saan lapsen. Mut toisaalta se vauva on lahja et ei sinänsä sais valittaa tommosesta:/ koska on lapsettomia jotka varmaan ottais vaikka minkälailla levinneen ja repaleisen alapään jos saisivat vaan sen lapsen

Vierailija
7/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:44"]Olen niin katkera, pettynyt ja surullinen. Itkenyt joka kerta kun alapäätä kurkannut synnytyksen jälkeen. Emätin repesi, siis siitä reunasta ja pitkälle välihaan.  Ei tikattu, kätilö katsoi ja sanoi, "Pinnallinen repeämä, ei tarvitse tikata."  Itse tunsin suihkuttelun aikana, että aika pahalta tuntuu repeämä. Sitä katsottiin uudestaa, ja sama tuomio. Pinnallinen repeämä.    No nyt synnytyksestä seitsemän kuukautta. Se välilihan repeämä parantunut, MUTTA ei minulla ole enää reikää, ammottava aukko vaan josta lihaa ja riekaleita vaan loistaa. Näkymä suoraan emättimen sisälle.                                                               Kiitos Seinäjoen synnytysosasto, seksihalut nollassa. Itkettää vaan. Kiitos helvetisti, että ette viitsineet paria tikkiä laittaa :( :(
[/quote]synnytin ekan lapsen ulkomailla. Repesin tosi pahasti mut mut kutsuttiin kunnolla kasaan. Toisen lapsen synnytin suomessa ja vanhat ompeleet repesi. Tikattiin vain kevyesti parilla tilillä kiinni. :( mulla on sama tilanne nyt kuin sulla ap. Ja harkitsen leikkaukseen menoa yksityiselle. Jos vaan jostaki löytäisin paikan missä pimpsoja kutsutaan kuosiin.

Tästä ei puhuta tarpeeksi!!! Sama kuin ympärileikkaus. Kyllä se alakautta synnyttäminen on sellainen asia et se voi todella vahingoittaa. Pahimmassa tapauksessa seksi menee pilalle kokonaan. Ja miksi ÄIDEILTÄ. Pitää riistää seksuaalisuus???

Vierailija
8/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi YÖK! Meni minultakin seksihalut.

Vierailija
9/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaan höpötetty, normaali synnyttäneen naisen emätin.  Minä huuli pyöreenä, että anteeksi mitä? Lapsi jo neljäs, eikä se tähänkään asti tuollaiselta ole näyttänyt. Toisessa synnytyksessä repesin aika pahasti, mutta silloin kursivat minut hienosti kasaan. AP

Vierailija
10/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä nähty. Joskus se vaan jätetään ja oletetaan et menee kiinni, siinä kun sitä turvotustakin viä siinä vaiheessa. Mut jos vaivaa niin toki niitä myöhemmin korjataan. Ikävä tietty sun tilanne jos sanoit eikä uskottu. T. Th

Vierailija
11/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:44"]

Olen niin katkera, pettynyt ja surullinen. Itkenyt joka kerta kun alapäätä kurkannut synnytyksen jälkeen. Emätin repesi, siis siitä reunasta ja pitkälle välihaan.  Ei tikattu, kätilö katsoi ja sanoi, "Pinnallinen repeämä, ei tarvitse tikata."  Itse tunsin suihkuttelun aikana, että aika pahalta tuntuu repeämä. Sitä katsottiin uudestaa, ja sama tuomio. Pinnallinen repeämä.    No nyt synnytyksestä seitsemän kuukautta. Se välilihan repeämä parantunut, MUTTA ei minulla ole enää reikää, ammottava aukko vaan josta lihaa ja riekaleita vaan loistaa. Näkymä suoraan emättimen sisälle.                                                               Kiitos Seinäjoen synnytysosasto, seksihalut nollassa. Itkettää vaan. Kiitos helvetisti, että ette viitsineet paria tikkiä laittaa :( :(

[/quote]

Käy jollain ykistyisellä gynekologilla, jos niin huolettaa.

Toisaalta on niinkin, ettei julkisen terveydenhuollon kuulukaan huolehtia mistään esteettisestä pillukirurgiasta. Kyllä se varmaan edelleen asiansa ajaa, vaikkei olekaan kehon kaunein kukkanen.

Vierailija
12/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella on ihan ylisurkeaa toimintaa synnärillä

Vierailija
13/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite ois myös korjauksen lisäksi valitus hoitovirheestä? Et kai toivo kenenkään muun joutuvan samojen ammattilaisten hoidettavaksi ilman lisäkoulutusta?

Vierailija
14/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Aika yksin tämän asian kanssa ollut...   AP

Vierailija
15/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:53"]

On näitä nähty. Joskus se vaan jätetään ja oletetaan et menee kiinni, siinä kun sitä turvotustakin viä siinä vaiheessa. Mut jos vaivaa niin toki niitä myöhemmin korjataan. Ikävä tietty sun tilanne jos sanoit eikä uskottu. T. Th

[/quote]

Miksi pädet täällä, et ole varmaan edes kätilönä toiminut?

Vierailija
16/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes revennyt vaan jollain saksilla rouhaistiin. Kursittiin kyllä hyvin kokoon, mies seisoi jalkopäässä ja huomautti kätilölle välillä, että vielä yksi tikki :D

Vierailija
17/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen synnyttäny kahdesti seinäjoella, ja mukavia ollut kaikki hoitajat ja kätilöt.. älkää yleistäkö! toki aapeen kohdalla käynyt huono tuuri ammattimaisten kätilöiden suhteen.. :(

Vierailija
18/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:50"]Eikä!! :( tuntuu pahalta sun puolesta :( miksei ne sitä tikannut?! Aika ammattimaista puuhaa.. en yhtää ihmettele et seksihalut on kadoksissa :( mut eks aina voi jotenkin kirurgisesti käydä korjauttamassa? Pelottaa et mullekki kävis noin sit kun joskus ehkä saan lapsen. Mut toisaalta se vauva on lahja et ei sinänsä sais valittaa tommosesta:/ koska on lapsettomia jotka varmaan ottais vaikka minkälailla levinneen ja repaleisen alapään jos saisivat vaan sen lapsen
[/quote] En ole ennen nähnyt noin kiitollista ihmistä ennen

Vierailija
19/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:44"]

[/quote] kai sen voi jälkikäteen kursia kokoon

Vierailija
20/44 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektion sain mutta en mukavuussyistä, ainoastaan jäi arpi vaakasuoraan kriittisen paikan lähelle mutta ei haittaa.