Miksi naisille seksin harrastaminen on niin vaikeaa?
En ymmärrä mikä siinä on ettei suomalainen nainen innostu seksistä vaikka tietää että mies siitä tykkää ja on hyvä olla jos sitä saa? Nainen ei innostu yhtään sen enempää käyttääkö häntä pelkkänä kassien tyhjentäjänä tai aloittaako heti jo aamusta suutelemalla ja hyväilemällä ja kehumalla naista toistaen sitä monesti päivässä ihan kuin kiusaten esileikkinä ja vaikka kuinka hyväilee, pussailee ja keskittyy hyvään suuseksin antamiseen jolla saa naiselle orgasmeja paljon, ei sekään auta. Kyllä sitä halukkuutta aina suhteen alkuun on mutta kun menee vuosi pari ja perhe kasvaa kaikki loppuu vaikka on asiasta keskusteltu kuinka tärkeää seksi on. Miksi nainen ei voi ymmärtää että miehille seksi on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa ja sen saanti on avain ihan kaikkeen? Mies 30v
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:41"] [quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:32"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:43"] Veikkaisin, että tämä ongelma korjaantuu kyllä ajan myötä kun kuitenkin edelleen vaimokin seksiin rupeaa, vaikka puhti alkaa aika ymmärrettävästi olla _väliaikaisesti_ poissa. Kun ottaa elämäänsä lisää sisältöä ja työtä, tässä tapauksessa lapsia, niin on se yleensä myös jostain pois. Ehkä olisi järkevää koittaa vaan laskea vähän sitä omaa odotusten tasoa nuorimmankin pikkuvauva-/ vaimon toipumisajaksi ja sitten vaikka palautua tuosta raskaus- ja vauvavuosi rumbasta vähän aikaa. Miehen voi olla myös aika hankala käsitttää sitä, että vaikka kuinka tekisi mielikin niin joskus voi tehdä vielä enemmän mieli nukkua tai olla illalla vähän aikaa niin ettei joku ole koko ajan iholla. Ei sellaisilla fiiliksillä seksiin osallistuminen ole välttämättä kovin innokasta, vaikka rakkautta haluaakin myös fyysisesti antaa. Puhumattakaan loppuraskaudesta kun jo hengittäminen alkaa olla vähän työlästä. Sinuna yrittäisin nyt vaan sietää tuota olotilaa ja yrittää vähän nähdä vaimonkin näkökulmasta miten kuluttavaa esimerkiksi jatkuva raskaana oleminen ja toipuminen synnytyksistä on jo fyysisen kunnon ja hormonitasapainon kannalta ennen kun valittelisin ihan hirveästi miten harmillista on kun vaimo suostuu seksiin vaan sillon kun sitä erikseen pyytää ja sitä kuitenkin viikottain on. N27 [/quote] Varminta on ap.:n kohdalla kuitenkin totuttautua ajatukseen että säännöllinen seksi on syytä siirtää muistojen joukkoon, toki vaihtoehtoja on mutta nykyisen kanssa näin tulee käymään. Eli jos et opi ilman eläämään joudut hakemaan seksin muualta, surullista mut näin se vaan menee. [/quote] Ei se aina niin mene. Miesten voi olla aika vaikeaa ymmärtää miten paljon nämä olosuhteiden ja kropassa tapahtuvat muutokset heiluttaa halukkuutta ihan kuukausittaisellakin tasolla kun miesten kehossa ei sitä tapahdu. Omasta puolestani voin sanoa, että ekan lapsen ollessa suunnillen vuoden halut ja voimat palautui aikaan ennen syntymää. Siinä mielessä meillä oli silloin sama tilanne, että silloin "haluttomana" aikanakin seksiä oli säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa, mutta en voi kehua olleeni erityisen innokas tai aktiivinen tekemään aloitteita, vaikka seksi lopulta kivaa olikin ja olisin halunnut haluta entiseen malliin. Kaikkeen ei vaan riitä voimat kaikissa elämäntilanteissa. Jos mies olisi tämän takia marttyyrimaisesti käyttäytynyt eikä olisi nähnyt, että annan kyllä ihan kaiken mihin vaan voimavarat riittää, niin se olisi karkottanut loputkin halut ja olisin voinutkin kehottaa lähtemään vieraisiin kinuamasta ja ihmetellä sitten kun en enää halujen palattua huoli häntä niitä kanssani jakamaan. Nyt taas mies saa jo melkein juosta mua karkuun enkä tosiaankaan saa seksiä aina kun haluaisin, mutta sellaista se elämä on. Kukaan ei ole täydellinen ainakaan koko ajan. N27 [/quote] Ihan hyvä muuten mutta "halujesi palattua" miehesi olisi jo painanut toista jos olisi ollut mies, niin minä ainakin tein. Jos lie muijani halut palanneet (epäilen suuresti tätä) nii ajakoon takaa jotakuta muuta, mulla on jo uudet tuulet :D . T.: pihtarit pitäkööt vittunsa. [/quote] Olen vähän samaa mieltä, aina ollut suhteellisen halukas seksiin ja mielistäni se on ihmisen perustarve saada seksiä. Tuntuu että vaimonikin harrasti sitä halukkaasti monesti päivässä suhteemme alussa ja olin että tästähän hyvän vaimon saan, kaikki jutut toimi, kotityöt, seksi jne. Nyt kun tuo on mitä on ei mikään enää oikein edes kiinnosta, ei usein kiinnosta edes kuunnella mitä tuo lässyttää millonki eikä ite puhua. Olen itse kokeillut kysellä että miten olis hyvä ja mitä hän haluaa, avata keskustelua, mutta kun ei niin ei, ei edes huomaa että joku on pielessä, tuskin edes naisena ymmärtää ajatella mistä kaikki johtuu. Jos ei seksiä halua on myös naisen velvollisuus siitä kertoa... kumpa tästä oliskin helpompi vain lähteä... Mies 30v [/quote] Mitä jos odottaisit pari vuotta ja kattsoisit palaako ne vaimon halut, kun lapset ovat vähän helpommassa iässä? Ihan vain ehdotus... Tai sitten vain lähdet. Miksi se ero olisi niin saamari vaikeaa?Ja lakkaa nyt hyvä mies nussimasta niitä mukuloita enää yhtään lisää!!! Vai lessujako olette? Ympäri korviako sua pitäisi vedellä, että näkisit omatkin puutteesi? Kärsivällisyys ja ymmärtäväisyys ovat hyveitä... mutta sulla ei nyt tunnu olevan kumpaakaan. Miksi et vain eroa, jos se vaimo ei muuten kiinnosta? Minä ymmärrän kyllä tasan ja tarkkaan mitä se seksin puute on. Juuri tälläkin hetkellä puute on ihan hirveä. Mutta eipä mahda mitään, kun isäntä painaa 60-80 tunnin viikkoja töitä niin ei siitä raadosta ole mun halujen tyydyttäjäksi. Ei silti ero tai huoran palkkaaminen käy edes mielessä. Rakastajan haluaisin, mutta miehestä näkee, että mustasukkaisuus nostaisi päätään, joten antaa senkin sitten olla. En ala hienoa liittoani kusemaan omien halujeni tähden. Vittu mikä vuodatus, mutta menköön, hyvää keskiviikkoa sullekin. N31 [/quote] Kyllä näiden miesten mielestä meidänkin olis varmaan syytä laittaa ukot vaihtoon. Kun ei tuo munkaan mies tajua, että kerran kuussa viikon verran on vaan se tarve, että saisi mielellään lounastauollakin käydä pikaisilla. Ja nyt raskausaikana oikeestaan myös. Eihän tämä aika ole kun vajaa vuosi, mikä siinä olis muka vaikeaa. Ja sitten on tietysti välillä niitä työmatkojakin kun ei viikkoon saa. Pitäis varmaan vaihtaa sellaiseen joka ei koskaan vaihda työpaikkaa ja on mielellään kotitoimistossa mun tarpeita varten. Jos ihan vaihtamaan viitsii niin samalla vois kyllä yrittää löytää jonkun joka ei varmasti koskaan sairastu tai muuten ole väsyneempi/ heikomassa kunnossa yhtään normi flunssaa pidempään tai mielellään myöskään vanhene. Ja lupaa avioliittovalassaan asennuttaa itseensä sellaisen pumpattavan penisimplantin, siltä varalta ettei joskus enää seisokaan kun kuitenkin silloin 17-vuotiaana tavatessamme sain monta kertaa päivässä ja ajattelin, että tässä olis nyt hyvää aviomiemateriaalia. Vaikka näiden kahden sankarin kanssahan mulla ei näitä ongelmia olisi. Toinen olisi jo lähtenyt ja löytänyt jonkun halukkaaman ja toisen kanssa luultavasti hoidettaisiin vaan lapsia ja asuntolainaa kun ei se suhde mun puolelta oikeen pelkän seksin varassakaan kasassa pysyisi eikä mun lässytykset juuri miestä kiinnostaisi. Ehkäpä noille ero tosiaan on se parempi vaihtoehto, saisi ne vaimonsakin ajallaan paremmat puolisot. Nämä miehet kun varmaan helposti löytävät jonkun jonka kanssa ei tarvitse koskaan puutetta kärsiä ja sinkkunakin seksiä tietysti päivittäin saa. Varsinkin kun ovat tuollaisia jumalan lahjoja naisille eikä heistä itsestään löydy minkäänlaista kehitettävää. N27 [/quote] Jeps, vedetään vaan vaihtoon. Mitä vittua sitä tekee miehellä, jonka tarvitsee muka nukkuakin välillä... N31
[/quote]
Ei nyt sentään tarvitse suuttua, kyllä minä ymmärrän, mutta haluaisin että nainenkin asiasta edes puhuisi avoimesti. Myöskin te N27 ja N31 olette hyvin seksuaalisesti aktiivisia, se perus suomityttö ei yleensä samaa ole ja kun mä miehenä olen niin vaikea hyväksyä seksin vähyyttä... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:39"]
Seksi juuri on ITSETARKOITUS eikä vaan mikään osa suhdetta.
[/quote] Jopa olet tympeä tapaus :(
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:18"]Mikset eroa, kun näin kurjaa on?[/quote] Ei se ero miehellä mitään ratkaise. Vaikka tällä palstalla joka nainen hehkuttaa halukkuuttaan ja 65H -kokoisia rintojaan, tosielämässä molemmat ominaisuudet ovat yhtä harvinaisia. Harvat halukkaat naiset valitsevat suosittuja "sytyttäviä" miehiä ja jos tavallinen tallaaja vie eroruljanssin läpi, hän saa muutaman viikon alkukiihkon jälkeen toisen yhtä nihkeän naisen. Eikä noidenkaan naisten halut lopulta ole niin suuret, koska niin moni valitsee ennemmin haluttoman mutta statukseltaan kovan miehen, vaikka halukasta oria olisi tarjolla, jos vähän tinkisi kulisseista. [/quote] Noh, jos vaatii sekä halukkuutta että pokemallia, onhan se harvinaista. Mutta kyllä meitä älyttömän himokkaita ihan vain perus pirjoja on paljon. Valintojen maailma. N31
[/quote]
No yhtään himokasta peruspirjoa en ole tavannut. Kaveritkin ovat onnistuneet törmäämään vain haluttomiin peruspirjoihin. Toki muutama on löytänyt himokkaan naisen, mutta ne ovatkin sitten juosseet munan perässä ympärikyliä, joten ne parisuhteet eivät ole kauaa jatkuneet.
Kyllä mä sanon, että KIINNOSTAA hyvä seksi, mutta jos se on miehen omien halujen tyydyttämistä niin vaikea on innostua, it takes two to tango
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:30"]
Ei se aina niin mene. Miesten voi olla aika vaikeaa ymmärtää miten paljon nämä olosuhteiden ja kropassa tapahtuvat muutokset heiluttaa halukkuutta ihan kuukausittaisellakin tasolla kun miesten kehossa ei sitä tapahdu. Omasta puolestani voin sanoa, että ekan lapsen ollessa suunnillen vuoden halut ja voimat palautui aikaan ennen syntymää. Siinä mielessä meillä oli silloin sama tilanne, että silloin "haluttomana" aikanakin seksiä oli säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa, mutta en voi kehua olleeni erityisen innokas tai aktiivinen tekemään aloitteita, vaikka seksi lopulta kivaa olikin ja olisin halunnut haluta entiseen malliin. Kaikkeen ei vaan riitä voimat kaikissa elämäntilanteissa. Jos mies olisi tämän takia marttyyrimaisesti käyttäytynyt eikä olisi nähnyt, että annan kyllä ihan kaiken mihin vaan voimavarat riittää, niin se olisi karkottanut loputkin halut ja olisin voinutkin kehottaa lähtemään vieraisiin kinuamasta ja ihmetellä sitten kun en enää halujen palattua huoli häntä niitä kanssani jakamaan. Nyt taas mies saa jo melkein juosta mua karkuun enkä tosiaankaan saa seksiä aina kun haluaisin, mutta sellaista se elämä on. Kukaan ei ole täydellinen ainakaan koko ajan. N27
[/quote]
Suuri syy siihen miksi miesten on vaikea tätä ymmärtää taitaa olla se, etteivät naiset puhu tästä. Syyksi kerrotaan yleensä kaikenlaista muuta kun tämä. Me miehet kun ollaan niin yksinkertaisia, että me haluamme uskoa mitä rakkaamme (joka usein vielä muuteen vannoo avoimmuuden ja rehellisyyden nimeen) meille kertoo.
Ja toisaalta aika usein tärmää siihenkin, että naiset odottavan miehen olevan aina valmiina. Tämä herättää ajatuksen, että toimiihan tämä kai toisinkin päin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:47"]
Kyllä sen vain vaistoaa, vaikka ei ääneen miehelle mainitse. Juuri otteet, tunnelma, jonkin muuttuu. Jotenkin olo, että mies on siinä, mutta oikeasti ei näe samalla lailla sinua enää. Vaikea selittää.
[/quote]
Itse ainakin nimenomaan yritän vaihdella otteita ja tunnelmaa juuri siksi, että yritän saada naiseni syttymään. Hän ei näistä asioista kehtaa puhua, joten kokeilemalla on yritettävä selvittää millä se liekki roihahtaisi. Ja toisaalta kaipaa sitä vaihtelua välillä itsekin.
Ehkä kannattaa miettiä sitäkin, onko miehellä elämässä kaikki kunnossa, jos ajattelee ihan koko ajan seksiä. Miehilläkin usein muut kiireet elämässä, stressi töissä yms. vähentää haluja.
Sen lisäksi, että ap:n kannattaa huolehtia, ettei vaimo joudu kantamaan liian paljon vastuuta kodista ja lapsista ja kaikesta, hänen kannattaa miettiä, onko hänen omassa elämässään tarpeeksi muuta sisältöä. Onko harrastuksia, töitä, mitä tahansa mikä antaa sisältöä elämään, riippumatta siitä onko seksiä vai ei.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:30"]
En ymmärrä mikä siinä on ettei suomalainen nainen innostu seksistä vaikka tietää että mies siitä tykkää ja on hyvä olla jos sitä saa? Nainen ei innostu yhtään sen enempää käyttääkö häntä pelkkänä kassien tyhjentäjänä tai aloittaako heti jo aamusta suutelemalla ja hyväilemällä ja kehumalla naista toistaen sitä monesti päivässä ihan kuin kiusaten esileikkinä ja vaikka kuinka hyväilee, pussailee ja keskittyy hyvään suuseksin antamiseen jolla saa naiselle orgasmeja paljon, ei sekään auta. Kyllä sitä halukkuutta aina suhteen alkuun on mutta kun menee vuosi pari ja perhe kasvaa kaikki loppuu vaikka on asiasta keskusteltu kuinka tärkeää seksi on. Miksi nainen ei voi ymmärtää että miehille seksi on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa ja sen saanti on avain ihan kaikkeen? Mies 30v
[/quote]
a) et ole hyvä vaikka niin luulet, tai
b) suhteessa on jokin muu ongelma, joka vähentää naisen halukkuutta ja joka ilmeisesti toistuu kaikissa suhteissasi. Esim. kohteletko naista jotenkin huonosti? Jääkö kotityöt ja lastenhoito naisen harteille? Osoitatko huomiota vain kun haluat seksiä?
[/quote]
No kun ei pitäisi olla mitään vikaa. Käyn töissä, teen ruokaa, siivoan, käyn kaupassa, hoidan lapsia mielelläni, jopa jostain saan niitä kiksejäkin noista, halaan, pussaan, hyväilen ja hieron mielelläni lukuisia kertoja päivässä ja kerron tunteistani, olen omastamielestäni jopa hieman erilainen mieheksi koska olen hyvin tunteellinen... En koskaan ole kenellekään ollut väkivaltainen, saan usein kuulla naisilta että olen outo mieheksi koska osaan koskea niin hellästi hyväilevästi... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:27"]
Kyllä näiden miesten mielestä meidänkin olis varmaan syytä laittaa ukot vaihtoon. Kun ei tuo munkaan mies tajua, että kerran kuussa viikon verran on vaan se tarve, että saisi mielellään lounastauollakin käydä pikaisilla. Ja nyt raskausaikana oikeestaan myös. Eihän tämä aika ole kun vajaa vuosi, mikä siinä olis muka vaikeaa. Ja sitten on tietysti välillä niitä työmatkojakin kun ei viikkoon saa. Pitäis varmaan vaihtaa sellaiseen joka ei koskaan vaihda työpaikkaa ja on mielellään kotitoimistossa mun tarpeita varten. Jos ihan vaihtamaan viitsii niin samalla vois kyllä yrittää löytää jonkun joka ei varmasti koskaan sairastu tai muuten ole väsyneempi/ heikomassa kunnossa yhtään normi flunssaa pidempään tai mielellään myöskään vanhene. Ja lupaa avioliittovalassaan asennuttaa itseensä sellaisen pumpattavan penisimplantin, siltä varalta ettei joskus enää seisokaan kun kuitenkin silloin 17-vuotiaana tavatessamme sain monta kertaa päivässä ja ajattelin, että tässä olis nyt hyvää aviomiemateriaalia.
Vaikka näiden kahden sankarin kanssahan mulla ei näitä ongelmia olisi. Toinen olisi jo lähtenyt ja löytänyt jonkun halukkaaman ja toisen kanssa luultavasti hoidettaisiin vaan lapsia ja asuntolainaa kun ei se suhde mun puolelta oikeen pelkän seksin varassakaan kasassa pysyisi eikä mun lässytykset juuri miestä kiinnostaisi. Ehkäpä noille ero tosiaan on se parempi vaihtoehto, saisi ne vaimonsakin ajallaan paremmat puolisot. Nämä miehet kun varmaan helposti löytävät jonkun jonka kanssa ei tarvitse koskaan puutetta kärsiä ja sinkkunakin seksiä tietysti päivittäin saa. Varsinkin kun ovat tuollaisia jumalan lahjoja naisille eikä heistä itsestään löydy minkäänlaista kehitettävää. N27
[/quote]
Eikö sinua sitten vituttaisi, jos miehesi haluaisi vain sen viikon kuussa, mutta eri viikon kun sinä? Ja ei sitten sinun kiimaviikollasi tekisi mitään asian suhteen. Muutaman kerran viikon aikana antaisi sinun hoitaa hommat kunhan huolehtisit myös hänen tyydyttämisestä.
[/quote]
Eiköhän tuo ole molemminpuoleista. Onneksi minä saan aina kun haluan, ja silloinkin nain jos vaimoani haluttaa. Mutta tota pihtaamista en ymmärrä. Niinkuin aikaisemmin totesin kyllä naimisen jälkitila on erittäin rentouttavaM50+.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:39"]
Seksi juuri on ITSETARKOITUS eikä vaan mikään osa suhdetta.
[/quote] Jopa olet tympeä tapaus :(
[/quote]
Mutta kun se on. Tietenkin seksi on myös osa suhdetta mutta kyllä seksiä harrastetaan ihan seksin takia. Sen fyysisen nautinnon takia. Ei seksistä nauttimiseen tarvita mitään suhdetta tai edes partneria josta pitää. Ei sen kanssa tarvitse juuri edes puhua.
Kyllähän normaalit ihmiset pitävät seksistä ihan nautinnon takia. Siksihän sitä masturboidaankin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:14"]
Kyllä mä sanon, että KIINNOSTAA hyvä seksi, mutta jos se on miehen omien halujen tyydyttämistä niin vaikea on innostua, it takes two to tango
http://sinkkutaivas.blogspot.fi/
[/quote]
Oletko kokeillut kertoa miehelle mistä tykkäät? Itseä ainakin kiinnostaa naisen nautinto, koska haluan tietysti rakkaalleni hyvää. Ja onhan se nauttiva nainen niin pirun kiihottavaa katseltavaa. Mutta arvaamalla on vaikea osua oikeaan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:52"]
Seksi ei ehkä ihmisellä ole perustarve, mutta terveellä miehellä se on sitä.
[/quote]
Mikä ero on ihmisellä ja miehellä?
Muutenkin kirjoitus on keskenkasvuisen pojan tekstiä. Ei ihme, ettei suju
[/quote]
Et sitten minkäänlaista huumoria tajua? Tällä palstallahan naiset monesti pitää miehiä vähän vajaina - ikäänkuin koiraan tai sikaan verrattavina olentoina, joten ajattelin tuon piristävän jonkun päivää.
Mutta tottakai sieltä löytyi se lillukanvarsiin takertuva tosikkokin jostain kommentoimaan.
Olen se mies joka kirjoitti tuon vuodatuksen nro 24.
Aika monet naiset puolustelee sitä haluttomuutta sillä, että lapset on pieniä. No entäs sitten, kun ne lapset on jo isompia, eikä juurikaan ole havaittavissa mitään mielenkiintoa seksiin edelleenkään?
Ja mainittakoon että ne kotityöt jakautuvat aika tavalla tasan. Olen keskustelutaitoinen ja -haluinen. En ole pettänyt enkä käsittääkseni muutenkaan kohdellut vaimoani huonosti. Lasten syntymistä on jo vuosia aikaa ja aina olen kannustanut vaimoani uran, opiskelujen ja vapaa-ajan harrasteiden suhteen.
Halusin myös olla ihan vaan lähellä ja helliä vaimoa. Mutta siinäkin kohtaa huomasin, että pelkkään halaamiseen tai lähellä olemiseenkin aloitteen teen yleensä minä.
Nyt en ole jaksanut sitten tehdä aloitteita. Olkoot, kun ei kerran kiinnosta.
Koin nöyryyttäväksi, että jouduin jatkuvasti vonkaamaan ja olemaan aktiivinen, varsinkin kun tuloksena oli enimmäkseen pakit. "Äh ja puh ja kun lapsetkin jatkuvasti roikkuu lahkeessa niin älä sä enää viitti!", "Nyt on menkat", "Väsyttää", tai aika monesti joka tapauksessa joku (teko?)syy löytyi, että siitä seksistä ei voinut innostua.
Jos yritin puhua asiasta, se koettiin painostamisena. Sitäpaitsi sen tuloksena harvoin saatu lahnaseksi ainakin oli nöyryyttävää - mieluummin runkkaan, kuin panen naista, joka ei ole ollenkaan mukana aktissa.
Tulin siihen tulokseen, että minussa tai taidoissani on jotain vikaa. Jos seksi ei kerran minun kanssani huvita, eikä ne synnytyksetkään ole ihan niin tuoreessa muistissa, että jotenkin niillä voisi perustella, niin arvelin että syy on yksinkertaisesti siinä, että vaimoni ei saa seksistä minun kanssani tarpeeksi tyydytystä, että hänen sitä kannattaisi harrastaa.
Yritin siis sivistää itseäni asiassa, hankin ihan asiallista kirjallisuutta oppiakseni jotain naisen seksuaalisuudesta ja seksistä yleensäkin. Ennenkuin sain yhtäkään kirjaa auki, tuli vaimolta joku niin latistava kommentti, että jätin sikseen. Antaa olla, kun ei kerran kiinnosta.
Olen ostanut muutaman seksilelun yhteiseen käyttöön, tai ilmaissut, että niitähän voi kokeilla yksinkin ollessaan, mutta niistäkään ei innostuttu. Ei.
Tämän jälkeen en ole kuin ihan muutaman aloitteen seksiin tehnyt (ihan vahingossa, kun päätös on päässyt himojen herätessä unohtumaan), mutta lopputulos on toki se, että vaimo tekee aloitteen seksiin joskus ja jouluna ja sitten sitä harrastetaan sillä samalla kaavalla melko ilottomasti.
En oikeastaan tiedä, mitä enää tekisin, kun se puhuminen koetaan painostamisena, vaikka kuinka tarkkaan valitsisi sanansa ja kertoisi omista toiveistaan sen kummemmin syyttelemättä.
Ei tee oikeasti vierastakaan mieli, vaikka sitä toki välillä jotain voi fantasioidakin. Siitä on kuitenkin minun kohdallani vielä pitkä matka käytännön toimintaan.
Naisilla tuo haluttomuus tuppaa alkamaan kun hääkäkku on syöty tai viimeistään siinä vaiheessa kun on muksu tai pari putkahtanut maailmaan joten näihin surmanloukkuihin kun miehet että itseänne heti käsittelyssä hommaa niin pysyy se tuleva vaimo kulta himokkaana.
Kyllä niitä mukuloita ja avioliiton autuutta voi hieman myöhemminkin suunnitella ja jos se tuleva vaimo kulta tai miksipä ei myöskin se aviomies alkaa jo muutaman vuoden suhteen jälkeen näyttämään hiipumisen merkkejä makkarin puolella niin kyllä siinä vaiheessa kannattaa harkita kaksi tai kolmekin kertaa että haluaako elää miltei selipaatissa loppu elämänsä vaiko laittaako kamat kasaan ja jatkaa matkaa eri osotteissa uuden kumppanin kanssa.
Jos tälläinen seniili suhde sopii molemmille niin mikäs siinä ,silloinhan se on ihan ok ,mutta jos toinen jäsen alkaa yhtäkkiä pihtailemaan ilman mitään sairautta tai vakavaa syytä on se suoranaista vittuilua ,koska monelle kuten itsekkin pidän seksiä suhteesä melkeimpä tärkeimpänä asiana.
Tarinat mitä olen itsekkin kuullut elävästä elämästä ja osittain netistä lukemalla ovat ihan kamalia joissa toinen osapuoli alkaa suhteessa terrorisoimaan pihtaamalla seksiä ilman mitään selitystä taikka syytä,eikä edes suostu asiasta puhumaan.
Näitä tapauksia on kuitenkin sen verran paljon jopa omassa tuttava/kaveri piirissä että ei ne netinkään kaikki tarinat varmasti ihan tuulesta temmattuja joissa suhteessa toinen kieltäytyy seksistä olettaen että suhde jatkuu ihan normaalisti tämän pihtaamisen jälkeen :(
Toki pitää muistaa että on monia sairauksia jotka "tappavat" seksuaaliset halut ja on monia lääkkeitä jotka tekevät samoin mutta sellaista seksistä kieltäytymistä ei vain voi käsittää että siihen ei kerrota tai annate mitään syytä ja jos suhteessa molemmat rakastavat toisiaan niin luulisi sitä ihmettelevän se haluton osapuolikin että mihin on se kipinä ja intohimo kadonnut ja sen takasin löytämisen eteen olisi valmis tekemään melko paljon tai ainakin itse olisin.
itse olen ollut parisuhteessa n:20vuotta ja se alkuhuuma ei ole kadonnut mihinkään,molemmat tykkäämme seksistä todella paljon ja välillä rakastelemme tunteikkaasti pitkään ja välillä nopeasti vain hetken nautiskellen eikä meillä koskaan ole tarvinut mitään kuuta hakea taivaalta vaimon seksuaalisten halujen herättelemiseksi.
Jos pidämme parin päivän tauon makkarin puolella niin silloin jo kolmantena päivänä molemmat tiedämme että tänään taitaa muksu mennä hieman aikasemmin nukkumaan koska hormoonit hyrrää siihen malliin luonnostaan ettei siihen tarvita mitään tuntien esileikkejä ja kiusoitteluja vaan molemmat pyörimme toistemme ympärillä kuin kissa kuuman ruuan äärellä :)
Kämppäkavereita saa asumiskuluja kattamaan helposti ,mutta parisuhteeseen/avioliittoon kuuluu seksi hyvin olennaisena osana ja käy jotenkin sääliksi näitä pareja joissa toinen osapuoli päättää lopettaa seksin yksipuolisesti ja olettaa että kaikki on ok :(
Etsikää itsellenne sellainen kumppani kenen seksuaalinen halukkuus/kyky vastaa omaanne ja puhukaa asioista älkääkä tyytykö sellaiseen parisuhteeseen jossa toisen tai molempien on oltava puutteessa ja onneton.
Miksi yleistät? Olen nainen, eikä seksi ole mulle hankala asia, jos mies muistaa huomioida minutkin. Pari kertaa olen ollut miehen kanssa, joka ajatteli vain itseään. Täytyy sanoa, että siinä tapauksessa ei jaksa kiinnostaa. Kai seksi voi olla miehellekin hankala asia?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:47"]
Naisilla tuo haluttomuus tuppaa alkamaan kun hääkäkku on syöty tai viimeistään siinä vaiheessa kun on muksu tai pari putkahtanut maailmaan joten näihin surmanloukkuihin kun miehet että itseänne heti käsittelyssä hommaa niin pysyy se tuleva vaimo kulta himokkaana.
Kyllä niitä mukuloita ja avioliiton autuutta voi hieman myöhemminkin suunnitella ja jos se tuleva vaimo kulta tai miksipä ei myöskin se aviomies alkaa jo muutaman vuoden suhteen jälkeen näyttämään hiipumisen merkkejä makkarin puolella niin kyllä siinä vaiheessa kannattaa harkita kaksi tai kolmekin kertaa että haluaako elää miltei selipaatissa loppu elämänsä vaiko laittaako kamat kasaan ja jatkaa matkaa eri osotteissa uuden kumppanin kanssa.
Jos tälläinen seniili suhde sopii molemmille niin mikäs siinä ,silloinhan se on ihan ok ,mutta jos toinen jäsen alkaa yhtäkkiä pihtailemaan ilman mitään sairautta tai vakavaa syytä on se suoranaista vittuilua ,koska monelle kuten itsekkin pidän seksiä suhteesä melkeimpä tärkeimpänä asiana.
Tarinat mitä olen itsekkin kuullut elävästä elämästä ja osittain netistä lukemalla ovat ihan kamalia joissa toinen osapuoli alkaa suhteessa terrorisoimaan pihtaamalla seksiä ilman mitään selitystä taikka syytä,eikä edes suostu asiasta puhumaan.
Näitä tapauksia on kuitenkin sen verran paljon jopa omassa tuttava/kaveri piirissä että ei ne netinkään kaikki tarinat varmasti ihan tuulesta temmattuja joissa suhteessa toinen kieltäytyy seksistä olettaen että suhde jatkuu ihan normaalisti tämän pihtaamisen jälkeen :(
Toki pitää muistaa että on monia sairauksia jotka "tappavat" seksuaaliset halut ja on monia lääkkeitä jotka tekevät samoin mutta sellaista seksistä kieltäytymistä ei vain voi käsittää että siihen ei kerrota tai annate mitään syytä ja jos suhteessa molemmat rakastavat toisiaan niin luulisi sitä ihmettelevän se haluton osapuolikin että mihin on se kipinä ja intohimo kadonnut ja sen takasin löytämisen eteen olisi valmis tekemään melko paljon tai ainakin itse olisin.
itse olen ollut parisuhteessa n:20vuotta ja se alkuhuuma ei ole kadonnut mihinkään,molemmat tykkäämme seksistä todella paljon ja välillä rakastelemme tunteikkaasti pitkään ja välillä nopeasti vain hetken nautiskellen eikä meillä koskaan ole tarvinut mitään kuuta hakea taivaalta vaimon seksuaalisten halujen herättelemiseksi.
Jos pidämme parin päivän tauon makkarin puolella niin silloin jo kolmantena päivänä molemmat tiedämme että tänään taitaa muksu mennä hieman aikasemmin nukkumaan koska hormoonit hyrrää siihen malliin luonnostaan ettei siihen tarvita mitään tuntien esileikkejä ja kiusoitteluja vaan molemmat pyörimme toistemme ympärillä kuin kissa kuuman ruuan äärellä :)
Kämppäkavereita saa asumiskuluja kattamaan helposti ,mutta parisuhteeseen/avioliittoon kuuluu seksi hyvin olennaisena osana ja käy jotenkin sääliksi näitä pareja joissa toinen osapuoli päättää lopettaa seksin yksipuolisesti ja olettaa että kaikki on ok :(
Etsikää itsellenne sellainen kumppani kenen seksuaalinen halukkuus/kyky vastaa omaanne ja puhukaa asioista älkääkä tyytykö sellaiseen parisuhteeseen jossa toisen tai molempien on oltava puutteessa ja onneton.
[/quote]
Samaa mieltä, kuuluisi ihan perussivistykseen että isät opettaisivat tällaiset tosiseikat pojilleen. Säästyisivät monelta murheelta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:27"]
Kyllä näiden miesten mielestä meidänkin olis varmaan syytä laittaa ukot vaihtoon. Kun ei tuo munkaan mies tajua, että kerran kuussa viikon verran on vaan se tarve, että saisi mielellään lounastauollakin käydä pikaisilla. Ja nyt raskausaikana oikeestaan myös. Eihän tämä aika ole kun vajaa vuosi, mikä siinä olis muka vaikeaa. Ja sitten on tietysti välillä niitä työmatkojakin kun ei viikkoon saa. Pitäis varmaan vaihtaa sellaiseen joka ei koskaan vaihda työpaikkaa ja on mielellään kotitoimistossa mun tarpeita varten. Jos ihan vaihtamaan viitsii niin samalla vois kyllä yrittää löytää jonkun joka ei varmasti koskaan sairastu tai muuten ole väsyneempi/ heikomassa kunnossa yhtään normi flunssaa pidempään tai mielellään myöskään vanhene. Ja lupaa avioliittovalassaan asennuttaa itseensä sellaisen pumpattavan penisimplantin, siltä varalta ettei joskus enää seisokaan kun kuitenkin silloin 17-vuotiaana tavatessamme sain monta kertaa päivässä ja ajattelin, että tässä olis nyt hyvää aviomiemateriaalia.
Vaikka näiden kahden sankarin kanssahan mulla ei näitä ongelmia olisi. Toinen olisi jo lähtenyt ja löytänyt jonkun halukkaaman ja toisen kanssa luultavasti hoidettaisiin vaan lapsia ja asuntolainaa kun ei se suhde mun puolelta oikeen pelkän seksin varassakaan kasassa pysyisi eikä mun lässytykset juuri miestä kiinnostaisi. Ehkäpä noille ero tosiaan on se parempi vaihtoehto, saisi ne vaimonsakin ajallaan paremmat puolisot. Nämä miehet kun varmaan helposti löytävät jonkun jonka kanssa ei tarvitse koskaan puutetta kärsiä ja sinkkunakin seksiä tietysti päivittäin saa. Varsinkin kun ovat tuollaisia jumalan lahjoja naisille eikä heistä itsestään löydy minkäänlaista kehitettävää. N27
[/quote]
Eikö sinua sitten vituttaisi, jos miehesi haluaisi vain sen viikon kuussa, mutta eri viikon kun sinä? Ja ei sitten sinun kiimaviikollasi tekisi mitään asian suhteen. Muutaman kerran viikon aikana antaisi sinun hoitaa hommat kunhan huolehtisit myös hänen tyydyttämisestä.
[/quote]
Ei ole kysymys siitä, että haluaisin vain yhtenä viikkona kuusta, vaan siitä että silloin haluaisin parikin kertaa päivässä. Ja ei vituta se ettei mies siihen rupea, koska meidän suhteessa on niin paljon muutakin hyvää mihin keskittyä myös sillon kun panettaa. N27
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:19"]
Ainiin ja muuten voi välillä sekstaill avikka ei niin mieli tekiskään, mutta raskaus aiheutti yhdyntäkipuja joten silloin ei edes onnistunu.
[/quote]
Seksiä se suuseksikin on...
[/quote]
a) et ole hyvä vaikka niin luulet, tai
b) suhteessa on jokin muu ongelma, joka vähentää naisen halukkuutta ja joka ilmeisesti toistuu kaikissa suhteissasi. Esim. kohteletko naista jotenkin huonosti? Jääkö kotityöt ja lastenhoito naisen harteille? Osoitatko huomiota vain kun haluat seksiä?