Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille seksin harrastaminen on niin vaikeaa?

Vierailija
17.03.2015 |

En ymmärrä mikä siinä on ettei suomalainen nainen innostu seksistä vaikka tietää että mies siitä tykkää ja on hyvä olla jos sitä saa? Nainen ei innostu yhtään sen enempää käyttääkö häntä pelkkänä kassien tyhjentäjänä tai aloittaako heti jo aamusta suutelemalla ja hyväilemällä ja kehumalla naista toistaen sitä monesti päivässä ihan kuin kiusaten esileikkinä ja vaikka kuinka hyväilee, pussailee ja keskittyy hyvään suuseksin antamiseen jolla saa naiselle orgasmeja paljon, ei sekään auta. Kyllä sitä halukkuutta aina suhteen alkuun on mutta kun menee vuosi pari ja perhe kasvaa kaikki loppuu vaikka on asiasta keskusteltu kuinka tärkeää seksi on. Miksi nainen ei voi ymmärtää että miehille seksi on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa ja sen saanti on avain ihan kaikkeen? Mies 30v

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä paljon hellittelyt, kehumiset tai kotityöt auta, jos seksiä pitäisi antaa miehelle, jonka ihmettelee miksei nainen ymmärrä "että miehille seksi on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa ja sen saanti on avain ihan kaikkeen". Jos minun "pitää antaa" miehelle, jotta sillä olisi hyvä olla, niin ei kyllä tasan kiinnostaisi. Kyllä se tyydyttävä seksi on naisillekin erittäin tärkeää, mutta ehkä seksi ei _naisen mielestä_ ole tyydyttävää tai sitten siinä parisuhteessa on jotain muuta vikaa. Oletko kysynyt onko naisellasi, joitakin parannustoiveita seksin suhteen? Vaikka sanot suutelevasi, kehuvasi ja hyväileväsi, niin naisia halveksuva ja katkera ajattelutapa aivan varmasti paistaa olemuksesi läpi, vaikka kuinka yrität teeskennellä, että välität kumppanistasi ihmisenä. Nimenomaan ihmisenä, ei henkilökohtaisena seksileluna, josta välitetään sillä ehdolla, että hän "antaa" tasaisin väliajoin. Toki, jos parisuhde on kaikinpuolin tasavertainen ja kunnioittava, mutta seksiä ei ole tarpeeksi, vaikka asiasta on aikuismaisesti keskusteltu, niin voi miettiä, että kannattaako sitä suhdetta jatkaa. Haluttomuuden syynä voi tosiaan joskus olla esim. hormonaalinen ehkäisy tai vaikka masennus. Tai sitten voi mennä vaikka pariterapiaan. Ei kuitenkaan ole järkevää olla epätyydyttävässä suhteessa ja sitten marista keskustelupalstoilla, että naiset pihtaa. 

Vierailija
42/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v: Sabo sille vaimollesi, että eräs viisas vanha rouva kertoi salaisuuden, että mieskin oppii heräämään siihen lapsensa itkuun. Aivan varmasti. Alkuun meni niin, että olin itse kipulääkkeistä taju kankaalla niin itkut ei mua häirinnyt. Sitten aina, kun heräsin itkuun, annoin miehelle kyynärpää herätyksen. Nykyään herää ihan itse. Neuvolassa aina kysytään kuinka lapsi nukkuu. Vastatessani, että ei mulla ole mitään tietoa, isä herää, taivastellaan kuinka omistautunut isukki. Minusta se on normaalia.

Viisas ja vanha rouva N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas muuten sun vaimos on kohta synnyttämässä, kun jossain muistelin, että vaimos on synnyttänyt sektiolla? Siinähän pitäisi antaa kohdulle lepoaikaa vuosi ennen uutta mukulaa. Kunhan ihmettelin...

N31

Vierailija
44/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vastaan tässä vaan omasta puolestani. Mun on hyvin vaikea asettua viettelijän rooliin, haluan siis itse tulla vietellyksi. Ja vähän alistetuksi, ts. haluan että mies ottaa mut eikä meinaa. Se ei tarkoita kuitenkaan mitään väkivaltaa tai satuttamista, vaan että mies antaa mun ymmärtää, että hän haluaa mua tosissaan ja ottaa mitä haluaa. Lisäksi haluan elää kuvitelmassa (vaikka tiedän että se ei ole totta), että olen ainoa nainen, jota mieheni katsoo himoiten, että mieheni ei oikeastaan edes huomaa muita naisia. Olen hänelle siis ainoa, täydellisesti ainoa ja että hän suorastaan jumaloi minua. Tämän hän osoittaa kehumalla ja ihailemalla, sanoin ja teoin, eikä läsnäollessani vilkaisekaan muita naisia.

Mutta siis mitään prinsessa-kohtelua en todellakaan kaipaa! Ennemminkin olen mieheni ikioma lutka, tosin vain hänen käytössään. Mutta hän  saa käyttää mua niinkuin haluaa. Haluan siis oikein tosissaan alistua miehelleni ja mieheni on myös perheenpää kaikinpuolin. En silti ole mikään tahdoton kana, yhdessä keskustelemme asiat, ja yleensä yhteisymmärryksessä teemme ratkaisut. Mutta jos ei ratkaisua löydy, niin sitten mieheni tekee päätöksen ja se ei tarkoita, että hän tekisi sen omaksi parhaakseen, vaan nimenomaan perheen etua ajatellen. Joskus hän tekee päätöksen mun ehdotuksen mukaisesti, jos havaitsee sen parhaimmaksi. Vanhanaikaista? Voi olla joo, mutta sopii meille. Olen silti ihan itsenäinen nainen, pyöritän omaa yritystä ja ansaitsen ihan mukavasti, mulla on omia harrastuksia ja ystäviä jne.

Ja tämä asetelma saa mut niin kuumaksi ja halukkaaksi, että mieheni saa rajattomasti seksiä, missä, miten ja milloin vain. En kiihotu itse tekemästäni aloitteesta, mutta koska tiedän mieheni siitäkin pitävän, teen silti joskus aloitteen, ikäänkuin palkaksi siitä, että yleensä sen tekee mies.

Mulle naisena seksi on myös perustarve, kaksi-kolme päivää ilman on ihan maksimi. Alan muuttua ärtyneeksi, nukun huonosti, mieliala painuu alemmas, ajattelen negatiivisesti, tulen mustasukkaiseksi. Mun täytyy siis jatkuvasti saada tuntea olevani haluttu ja himoittu ja rakastettu, se on elämäni kantava voima. Joku nyt varmaan sanoo, että mulla on joku psyykkinen häiriö, voi olla, mutta tykkään tästä häiriöstä ja taitaapa miehenikin tykätä ;).

Vierailija
45/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:18"]Mikset eroa, kun näin kurjaa on?[/quote]

Ei se ero miehellä mitään ratkaise. Vaikka tällä palstalla joka nainen hehkuttaa halukkuuttaan ja 65H -kokoisia rintojaan, tosielämässä molemmat ominaisuudet ovat yhtä harvinaisia. Harvat halukkaat naiset valitsevat suosittuja "sytyttäviä" miehiä ja jos tavallinen tallaaja vie eroruljanssin läpi, hän saa muutaman viikon alkukiihkon jälkeen toisen yhtä nihkeän naisen. Eikä noidenkaan naisten halut lopulta ole niin suuret, koska niin moni valitsee ennemmin haluttoman mutta statukseltaan kovan miehen, vaikka halukasta oria olisi tarjolla, jos vähän tinkisi kulisseista.

Vierailija
46/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:18"]Mikset eroa, kun näin kurjaa on?[/quote]

Ei se ero miehellä mitään ratkaise. Vaikka tällä palstalla joka nainen hehkuttaa halukkuuttaan ja 65H -kokoisia rintojaan, tosielämässä molemmat ominaisuudet ovat yhtä harvinaisia. Harvat halukkaat naiset valitsevat suosittuja "sytyttäviä" miehiä ja jos tavallinen tallaaja vie eroruljanssin läpi, hän saa muutaman viikon alkukiihkon jälkeen toisen yhtä nihkeän naisen. Eikä noidenkaan naisten halut lopulta ole niin suuret, koska niin moni valitsee ennemmin haluttoman mutta statukseltaan kovan miehen, vaikka halukasta oria olisi tarjolla, jos vähän tinkisi kulisseista.
[/quote]

Noh, jos vaatii sekä halukkuutta että pokemallia, onhan se harvinaista. Mutta kyllä meitä älyttömän himokkaita ihan vain perus pirjoja on paljon. Valintojen maailma.

N31

Vierailija
47/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:53"]Noh, jos vaatii sekä halukkuutta että pokemallia, onhan se harvinaista. Mutta kyllä meitä älyttömän himokkaita ihan vain perus pirjoja on paljon. Valintojen maailma. N31[/quote]

Ei teitä ole ollenkaan niin paljon, ettei teille riittäisi sosiaalisia, itsevarmoja ja hyvin toimeen tulevia miehiä. Tai sitten jotain erikoisuutta niille, jotka sellaisesta syttyvät. Ei varmasti halukkaan peruspirjon tarvitse jahnata epävarmojen hissukoiden tai persaukisten pätkäduunareiden kanssa (jos ei sitten pätkäduunari ole muuten kova karju).

Vierailija
48/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:30"]

En ymmärrä mikä siinä on ettei suomalainen nainen innostu seksistä vaikka tietää että mies siitä tykkää ja on hyvä olla jos sitä saa? Nainen ei innostu yhtään sen enempää käyttääkö häntä pelkkänä kassien tyhjentäjänä tai aloittaako heti jo aamusta suutelemalla ja hyväilemällä ja kehumalla naista toistaen sitä monesti päivässä ihan kuin kiusaten esileikkinä ja vaikka kuinka hyväilee, pussailee ja keskittyy hyvään suuseksin antamiseen jolla saa naiselle orgasmeja paljon, ei sekään auta. Kyllä sitä halukkuutta aina suhteen alkuun on mutta kun menee vuosi pari ja perhe kasvaa kaikki loppuu vaikka on asiasta keskusteltu kuinka tärkeää seksi on. Miksi nainen ei voi ymmärtää että miehille seksi on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa ja sen saanti on avain ihan kaikkeen? Mies 30v

[/quote]

Näin se vaan menee. Kokemusta löytyy jo useammasta pitkästä liitosta. M50. Onneksi ei enää pillu niinpaljoa juoksuta kuin pari vuosikymmentä taaksepäin, jaksaa sitä nykyään jo pari päivää ilman olla.

Vierailija
49/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:52"]

Seksi ei ehkä ihmisellä ole perustarve, mutta terveellä miehellä se on sitä.

Useimmat naiset eivät ole vielä tainneet edes käsittää, miten perustavanlaatuinen tarve se miehelle on.

Monesti kuulee vielä nykyäänkin naisten höpisevän näitä "tie miehen sydämeen vie vatsan kautta"-juttuja. Ehkä joskus olikin niin, mene ja tiedä - mutta nykyaikana kukaan mies ei lähde naisen kanssa parisuhteeseen sen takia, että saisi ruokaa.

Sitähän saa jukupliut ravintolasta, huoltoasemalta, työpaikkaruokalasta, kioskilta, hampurilaisravintolasta, grilliltä, pizzeriasta, lähikaupasta ja ties mistä vielä.

Yksikään mies ei kuole tässä yhteiskunnassa nälkään ilman naista - lisäksi se ruuan ostaminen on ihan hyväksyttyä miehelle. Yksikään kukkahattutäti ei ilmaannu paikalle valittamaan, jos mies ostaa itselleen ruokaa.

Mutta. Annappa olla kun mies ostaa seksiä. Jumalaton haloo. Ja paasaus siitä, mitkä kaikki tahot nyt loukkaantuivat ja keitä kaikkia alistettiin ja nöyryytettiin, kun maksettiin seksistä.

Eli, miehen on tämänkaltaisessa yhteiskunnassa järkevintä järjestää seksinsaantinsa niin, ettei sitä tarvitse ostaa ja että sen saa vaivattomasti kotona. Tämä on miehen suurin syy lähteä minkäänlaiseen parisuhteeseen ja yhteisasumiseen naisen kanssa.

Mutta kun tämä lenkki pettääkin, eli sitä seksiä ei kotoa saakaan, joutuu nykyaikainen mies ihmettelemään sormi suussa. Enää ei ole laillista ottaa avioliitossa väkisin sitä seksiään, ei voi pistää akkaa kuriin pieksemällä, keinot ovat siis aika vähissä.

Ja vaikka aina tyrkytetään neuvoksi sitä "osallistu kotitöihin ja kuuntele ja hellittele ja huomioi, puhu ja kuuntele"-paskaa, niin ei sekään nykyään toimi. Useimmat miehet tälläkin palstalla kertovat, että noilla puuhilla ei ole mitään vaikutusta. Seksi ei ole silti sen naisen mielessä ykkösenä, vaikka mies olisi kuinka osallistunut ja kuunnellut varpaanvälejä hieroen.

Kokeeko nykypäivän nainen akkamaiseksi sen essu päällä tiskikonetta täyttävän miehen ("Nyt se ääliö taas osallistuu kotitöihin, että saisi pillua..."), vai onko se arkipäivän suorittaminen täydellisen naisen ja äidin käsikirjan mukaan niin raskasta, että sen jälkeen jaksaa yleensä vain räplätä kännykkää, päivittää facebookia ja katsella telkkarista joutavia hömppäsarjoja?

En tiedä, kun en ole nainen. Mutta sen tiedän, että aika montaa suomalaista miestä tämä asia vaivaa. Aika moni on mennyt kimppaan sen ihanan äiti- ja vaimoainesta olevan seksipedon kanssa, joka sitten lastensaannin, uranluomisen, kodin sisustamisen, yhteiskunnallisen osallistumisen ja kouluttautumisen ja itsensä kehittämisen ja kaikenlaisen muun jumppaamisen jälkeen ei osoita enää minkäänlaista mielenkiintoa seksiin sen miehensä kanssa.

Ja se mies miettii siinä vanhenevansa joka päivä. Miettii että vielä tulee sekin päivä kun kyrpä ei enää seiso. Ja miettii, että silloinko siinä käy perinteiset, että yhtäkkiä nainen jostain "löytää seksuaalisuutensa" ja rupeaa voivottelemaan pihtaavaa miestään, pettää ja karkaa ensimmäisen vastaan tulleen, tunteistaan puhuvan, avoimen ja ihanan äijän kanssa, jonka kanssa seksikin tuntuu joltain ja parikymmentä vuotta naisensa pihtaamisesta kärsinyt mies jää lehdelle soittelemaan.

[/quote]

Aamen huutaa miesten kuoro.

Vierailija
50/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:24"]

En pelkästään omasta puolestani puhu vaan useimpien miesten, hyvin moni mies kokee samaa. Nainen kuvittelee että kaikki on kukkapuskalla kuitattu... toki ymmärrän että kun on raskaana ja vielä kaksi pientä taaperoa ettei kaikki ole ihan helppoa, mutta ei minusta esimerkiksi jokatoinen päivä seksiä ole edes paljon... jos et itse tee siihen aloitteita nainen tekee kerran kk eikä edes ihmettele miksi seksi loppui? Mies 30v

[/quote]Eikö se taitava thaikkulihuora nyt sitten riitä sinulle?

[/quote]

Älähän hättäile, se konsti on listalla seuraavana.

Vierailija
51/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:52"]

Seksi ei ehkä ihmisellä ole perustarve, mutta terveellä miehellä se on sitä.

Useimmat naiset eivät ole vielä tainneet edes käsittää, miten perustavanlaatuinen tarve se miehelle on.

Monesti kuulee vielä nykyäänkin naisten höpisevän näitä "tie miehen sydämeen vie vatsan kautta"-juttuja. Ehkä joskus olikin niin, mene ja tiedä - mutta nykyaikana kukaan mies ei lähde naisen kanssa parisuhteeseen sen takia, että saisi ruokaa.

Sitähän saa jukupliut ravintolasta, huoltoasemalta, työpaikkaruokalasta, kioskilta, hampurilaisravintolasta, grilliltä, pizzeriasta, lähikaupasta ja ties mistä vielä.

Yksikään mies ei kuole tässä yhteiskunnassa nälkään ilman naista - lisäksi se ruuan ostaminen on ihan hyväksyttyä miehelle. Yksikään kukkahattutäti ei ilmaannu paikalle valittamaan, jos mies ostaa itselleen ruokaa.

Mutta. Annappa olla kun mies ostaa seksiä. Jumalaton haloo. Ja paasaus siitä, mitkä kaikki tahot nyt loukkaantuivat ja keitä kaikkia alistettiin ja nöyryytettiin, kun maksettiin seksistä.

Eli, miehen on tämänkaltaisessa yhteiskunnassa järkevintä järjestää seksinsaantinsa niin, ettei sitä tarvitse ostaa ja että sen saa vaivattomasti kotona. Tämä on miehen suurin syy lähteä minkäänlaiseen parisuhteeseen ja yhteisasumiseen naisen kanssa.

Mutta kun tämä lenkki pettääkin, eli sitä seksiä ei kotoa saakaan, joutuu nykyaikainen mies ihmettelemään sormi suussa. Enää ei ole laillista ottaa avioliitossa väkisin sitä seksiään, ei voi pistää akkaa kuriin pieksemällä, keinot ovat siis aika vähissä.

Ja vaikka aina tyrkytetään neuvoksi sitä "osallistu kotitöihin ja kuuntele ja hellittele ja huomioi, puhu ja kuuntele"-paskaa, niin ei sekään nykyään toimi. Useimmat miehet tälläkin palstalla kertovat, että noilla puuhilla ei ole mitään vaikutusta. Seksi ei ole silti sen naisen mielessä ykkösenä, vaikka mies olisi kuinka osallistunut ja kuunnellut varpaanvälejä hieroen.

Kokeeko nykypäivän nainen akkamaiseksi sen essu päällä tiskikonetta täyttävän miehen ("Nyt se ääliö taas osallistuu kotitöihin, että saisi pillua..."), vai onko se arkipäivän suorittaminen täydellisen naisen ja äidin käsikirjan mukaan niin raskasta, että sen jälkeen jaksaa yleensä vain räplätä kännykkää, päivittää facebookia ja katsella telkkarista joutavia hömppäsarjoja?

En tiedä, kun en ole nainen. Mutta sen tiedän, että aika montaa suomalaista miestä tämä asia vaivaa. Aika moni on mennyt kimppaan sen ihanan äiti- ja vaimoainesta olevan seksipedon kanssa, joka sitten lastensaannin, uranluomisen, kodin sisustamisen, yhteiskunnallisen osallistumisen ja kouluttautumisen ja itsensä kehittämisen ja kaikenlaisen muun jumppaamisen jälkeen ei osoita enää minkäänlaista mielenkiintoa seksiin sen miehensä kanssa.

Ja se mies miettii siinä vanhenevansa joka päivä. Miettii että vielä tulee sekin päivä kun kyrpä ei enää seiso. Ja miettii, että silloinko siinä käy perinteiset, että yhtäkkiä nainen jostain "löytää seksuaalisuutensa" ja rupeaa voivottelemaan pihtaavaa miestään, pettää ja karkaa ensimmäisen vastaan tulleen, tunteistaan puhuvan, avoimen ja ihanan äijän kanssa, jonka kanssa seksikin tuntuu joltain ja parikymmentä vuotta naisensa pihtaamisesta kärsinyt mies jää lehdelle soittelemaan.

[/quote]Mikset eroa, kun näin kurjaa on?

[/quote]

Minä ainakin erosin, seksi paranee naista vaihtamalla.

Vierailija
52/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:45"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:24"]En pelkästään omasta puolestani puhu vaan useimpien miesten, hyvin moni mies kokee samaa. Nainen kuvittelee että kaikki on kukkapuskalla kuitattu... toki ymmärrän että kun on raskaana ja vielä kaksi pientä taaperoa ettei kaikki ole ihan helppoa, mutta ei minusta esimerkiksi jokatoinen päivä seksiä ole edes paljon... jos et itse tee siihen aloitteita nainen tekee kerran kk eikä edes ihmettele miksi seksi loppui? Mies 30v [/quote] Onhan se vaimo varmaan aika kuitti, mutta uskallatko edes miettiä sellaista vaihtoehtoa, että vaimosi tietää sisimmässään sinun olleen hyvin hyvin uskoton? Se on se naisen vaisto, mikä kertoo aika monia juttuja tuola takaraivossa. Ja olet vielä nuori ja voit ajatella, että jälkesi ovat paremmin piilossa kuin ne ovatkaan. Jos oma mies seikkailisi jossakin, takaan, että pystyisin sen hänestä aistimaan. Ihminen muuttuu aina vähän, kun pelaa moneen reikään. Jopa kosketus muuttuu. Ja ennen kaikkea, mikä järkytys huomata kesken seksin, että otteet ovat muuttuneet. Mutta siis ei minulle ole mitenkään vaikeaa säilyttää intohimoa pikkulapsista ja yhteisistä vuosista huolimatta. Mieheni on silmissäni se kaikkein pantavin ukko edelleen, kahdeksan vuoden jälkeen. N31 [/quote] Et tiedä kovinkaan paljoa missämäärin olen uskoton enkä kyllä jotenkin voi ymmärtää jos hän näkisi sen läpi niin miksi hän tekisi lapsia minulle ja ei asiasta puhuisi, itseltäänhän hän vain ottaisi pois? Miten sitten suhteemme on muuttunut, seurusteluaikana hän oli enempi pano joka tyhjensi minut 3-4 kertaa per treffit eikä koskaan saanut edes orgasmia. Nyt kun olen alkanut enemmän helliä ja hyväillä häntä, huomioimaan ja hän saa jokakerta häntä ei enää kiinnostakkaan... onko se että mitä parempi, enemmän hellyyttä ja huomioa ja jos yrittää että seksi olis muutakin kuin suihinottoa ja panemista niin sitä varmemmin nainen estyy? Kuitenkin kun naiselta itseltään kysyy niin suurinosa nimenomaan haluaa sitä hellyyttä ja hyvänäpitoa eikä vain pelkkää nussimista? Mies 30v  [/quote] Jos se eka lapsi on tehty, nainen kokee helposti olevansa ansassa. Mutta siis, itselläni on lähtenyt se loputon ja jatkuva, oikeasti piinaava kiima sillä, että olen saanut parempaa seksiä. Katsos, seksi ilman orgasmia jättää helposti nälkäiseksi ja sitä tarvitsee heti lisää. Kuin yrittäisi saavuttaa jotain, mitä ei tulekaan. Näin minulla siis. Mutta kerran kuussa? Ehkä eukollasi on toinen mies? Ja tiedoksesi, että joillakin naisilla raskaus ja imetys vie haluja paljon. Silloin ei ehkä ole ihan viisasta siittää sitä akkaansa paksuksi joka välissä... vai? Eikös teillä ollut pari taaperoa ja yksi tulossa? Eikä kaikki naiset vain ole niin luonnoltaan sellaisia, että pystyvät sitä kotiarkea luovimaan vaan he uupuvat todella pahasti. En nyt tiedä oliko tässä mitään kovin fiksua, mutta koita saaha selvää mitä tarkoitin. N31

[/quote]

Onhan meillä alle 3v ja 1,5v taaperot ja pian syntyy kolmas, itseasiassa voi syntyä päivänä minä hyvänsä... En oo kuukautta onnistunut ihan puutteessa olemaan, olen yrittänyt mutta jo viikon jälkeen alkaa voida pahoin koko keho ja tulee keskittymishäiriöitä, paine kasvaa palleissa kai liikaa, en ole näes tottunut olla ajattelematta seksiä 5 minuuttia pidempää aikaa, syödessäkin ehtii ajatella monesti. Siitä voin olla 199% varma ettei hänellä toista miestä ole... nii ei toki pakko olis aina paksuksi painaa mutta... niin no näin on käynyt... Mies 30v

[/quote]

Oletkos ajatellut runkkausta? Ei tarvitsisi käyttää niin paljon energiaa asian pohtimiseen

[/quote]

Jos pitää alkaa runkkaamaan niin mitä sillä eukollakaan enää tekee.

Vierailija
53/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:45"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:24"]En pelkästään omasta puolestani puhu vaan useimpien miesten, hyvin moni mies kokee samaa. Nainen kuvittelee että kaikki on kukkapuskalla kuitattu... toki ymmärrän että kun on raskaana ja vielä kaksi pientä taaperoa ettei kaikki ole ihan helppoa, mutta ei minusta esimerkiksi jokatoinen päivä seksiä ole edes paljon... jos et itse tee siihen aloitteita nainen tekee kerran kk eikä edes ihmettele miksi seksi loppui? Mies 30v [/quote] Onhan se vaimo varmaan aika kuitti, mutta uskallatko edes miettiä sellaista vaihtoehtoa, että vaimosi tietää sisimmässään sinun olleen hyvin hyvin uskoton? Se on se naisen vaisto, mikä kertoo aika monia juttuja tuola takaraivossa. Ja olet vielä nuori ja voit ajatella, että jälkesi ovat paremmin piilossa kuin ne ovatkaan. Jos oma mies seikkailisi jossakin, takaan, että pystyisin sen hänestä aistimaan. Ihminen muuttuu aina vähän, kun pelaa moneen reikään. Jopa kosketus muuttuu. Ja ennen kaikkea, mikä järkytys huomata kesken seksin, että otteet ovat muuttuneet. Mutta siis ei minulle ole mitenkään vaikeaa säilyttää intohimoa pikkulapsista ja yhteisistä vuosista huolimatta. Mieheni on silmissäni se kaikkein pantavin ukko edelleen, kahdeksan vuoden jälkeen. N31 [/quote] Et tiedä kovinkaan paljoa missämäärin olen uskoton enkä kyllä jotenkin voi ymmärtää jos hän näkisi sen läpi niin miksi hän tekisi lapsia minulle ja ei asiasta puhuisi, itseltäänhän hän vain ottaisi pois? Miten sitten suhteemme on muuttunut, seurusteluaikana hän oli enempi pano joka tyhjensi minut 3-4 kertaa per treffit eikä koskaan saanut edes orgasmia. Nyt kun olen alkanut enemmän helliä ja hyväillä häntä, huomioimaan ja hän saa jokakerta häntä ei enää kiinnostakkaan... onko se että mitä parempi, enemmän hellyyttä ja huomioa ja jos yrittää että seksi olis muutakin kuin suihinottoa ja panemista niin sitä varmemmin nainen estyy? Kuitenkin kun naiselta itseltään kysyy niin suurinosa nimenomaan haluaa sitä hellyyttä ja hyvänäpitoa eikä vain pelkkää nussimista? Mies 30v  [/quote] Jos se eka lapsi on tehty, nainen kokee helposti olevansa ansassa. Mutta siis, itselläni on lähtenyt se loputon ja jatkuva, oikeasti piinaava kiima sillä, että olen saanut parempaa seksiä. Katsos, seksi ilman orgasmia jättää helposti nälkäiseksi ja sitä tarvitsee heti lisää. Kuin yrittäisi saavuttaa jotain, mitä ei tulekaan. Näin minulla siis. Mutta kerran kuussa? Ehkä eukollasi on toinen mies? Ja tiedoksesi, että joillakin naisilla raskaus ja imetys vie haluja paljon. Silloin ei ehkä ole ihan viisasta siittää sitä akkaansa paksuksi joka välissä... vai? Eikös teillä ollut pari taaperoa ja yksi tulossa? Eikä kaikki naiset vain ole niin luonnoltaan sellaisia, että pystyvät sitä kotiarkea luovimaan vaan he uupuvat todella pahasti. En nyt tiedä oliko tässä mitään kovin fiksua, mutta koita saaha selvää mitä tarkoitin. N31

[/quote]

Onhan meillä alle 3v ja 1,5v taaperot ja pian syntyy kolmas, itseasiassa voi syntyä päivänä minä hyvänsä... En oo kuukautta onnistunut ihan puutteessa olemaan, olen yrittänyt mutta jo viikon jälkeen alkaa voida pahoin koko keho ja tulee keskittymishäiriöitä, paine kasvaa palleissa kai liikaa, en ole näes tottunut olla ajattelematta seksiä 5 minuuttia pidempää aikaa, syödessäkin ehtii ajatella monesti. Siitä voin olla 199% varma ettei hänellä toista miestä ole... nii ei toki pakko olis aina paksuksi painaa mutta... niin no näin on käynyt... Mies 30v

[/quote]

Oletkos ajatellut runkkausta? Ei tarvitsisi käyttää niin paljon energiaa asian pohtimiseen

[/quote]

Jos pitää alkaa runkkaamaan niin mitä sillä eukollakaan enää tekee.

[/quote]

Aivan, mitä mainioin vaihtoehto. Ei tarvitse tulla ainakaan tänne kertomaan siitä, kun vaimo pihtaa tai purkautua muistakaan parisuhdeongelmista. Viisain mies sitten aikoihin!

Vierailija
54/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:53"]Noh, jos vaatii sekä halukkuutta että pokemallia, onhan se harvinaista. Mutta kyllä meitä älyttömän himokkaita ihan vain perus pirjoja on paljon. Valintojen maailma. N31[/quote]

Ei teitä ole ollenkaan niin paljon, ettei teille riittäisi sosiaalisia, itsevarmoja ja hyvin toimeen tulevia miehiä. Tai sitten jotain erikoisuutta niille, jotka sellaisesta syttyvät. Ei varmasti halukkaan peruspirjon tarvitse jahnata epävarmojen hissukoiden tai persaukisten pätkäduunareiden kanssa (jos ei sitten pätkäduunari ole muuten kova karju).
[/quote]

Itse otin aikoinaan sellaisen vähän sosiaalisesti kömpelön, sisäänpäin lämpiävän persaukisen opiskelijan. Näin potentiaalia, lämpimän sydämen, lojaaliutta, kiehtovaa synkkyyttä, tukahdutettuja tunteita ja tietty vähän ne komeat raamitkin. Mutta olihan noita komeita ollut ennenkin. Itse olin sellainen sosiaalinen perhonen, en ehkä ihan kaikkein kaunein, rempseä, rento ja huumorintajuinen. Nykyään mieheni on menestyvä sekä sosiaalisesti että työssään. Tienaa kivasti. Muuttui ihan eri mieheksi, kun sai vähän hyvän naisen rakkautta. Näinkin se joskus käy.

N31

Vierailija
55/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että tämä ongelma korjaantuu kyllä ajan myötä kun kuitenkin edelleen vaimokin seksiin rupeaa, vaikka puhti alkaa aika ymmärrettävästi olla _väliaikaisesti_ poissa. Kun ottaa elämäänsä lisää sisältöä ja työtä, tässä tapauksessa lapsia, niin on se yleensä myös jostain pois. Ehkä olisi järkevää koittaa vaan laskea vähän sitä omaa odotusten tasoa nuorimmankin pikkuvauva-/ vaimon toipumisajaksi ja sitten vaikka palautua tuosta raskaus- ja vauvavuosi rumbasta vähän aikaa. Miehen voi olla myös aika hankala käsitttää sitä, että vaikka kuinka tekisi mielikin niin joskus voi tehdä vielä enemmän mieli nukkua tai olla illalla vähän aikaa niin ettei joku ole koko ajan iholla. Ei sellaisilla fiiliksillä seksiin osallistuminen ole välttämättä kovin innokasta, vaikka rakkautta haluaakin myös fyysisesti antaa. Puhumattakaan loppuraskaudesta kun jo hengittäminen alkaa olla vähän työlästä. Sinuna yrittäisin nyt vaan sietää tuota olotilaa ja yrittää vähän nähdä vaimonkin näkökulmasta miten kuluttavaa esimerkiksi jatkuva raskaana oleminen ja toipuminen synnytyksistä on jo fyysisen kunnon ja hormonitasapainon kannalta ennen kun valittelisin ihan hirveästi miten harmillista on kun vaimo suostuu seksiin vaan sillon kun sitä erikseen pyytää ja sitä kuitenkin viikottain on. N27

Vierailija
56/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:43"]

Veikkaisin, että tämä ongelma korjaantuu kyllä ajan myötä kun kuitenkin edelleen vaimokin seksiin rupeaa, vaikka puhti alkaa aika ymmärrettävästi olla _väliaikaisesti_ poissa. Kun ottaa elämäänsä lisää sisältöä ja työtä, tässä tapauksessa lapsia, niin on se yleensä myös jostain pois. Ehkä olisi järkevää koittaa vaan laskea vähän sitä omaa odotusten tasoa nuorimmankin pikkuvauva-/ vaimon toipumisajaksi ja sitten vaikka palautua tuosta raskaus- ja vauvavuosi rumbasta vähän aikaa. Miehen voi olla myös aika hankala käsitttää sitä, että vaikka kuinka tekisi mielikin niin joskus voi tehdä vielä enemmän mieli nukkua tai olla illalla vähän aikaa niin ettei joku ole koko ajan iholla. Ei sellaisilla fiiliksillä seksiin osallistuminen ole välttämättä kovin innokasta, vaikka rakkautta haluaakin myös fyysisesti antaa. Puhumattakaan loppuraskaudesta kun jo hengittäminen alkaa olla vähän työlästä. Sinuna yrittäisin nyt vaan sietää tuota olotilaa ja yrittää vähän nähdä vaimonkin näkökulmasta miten kuluttavaa esimerkiksi jatkuva raskaana oleminen ja toipuminen synnytyksistä on jo fyysisen kunnon ja hormonitasapainon kannalta ennen kun valittelisin ihan hirveästi miten harmillista on kun vaimo suostuu seksiin vaan sillon kun sitä erikseen pyytää ja sitä kuitenkin viikottain on. N27

[/quote]

Varminta on ap.:n kohdalla kuitenkin totuttautua ajatukseen että säännöllinen seksi on syytä siirtää muistojen joukkoon, toki vaihtoehtoja on mutta nykyisen kanssa näin tulee käymään. Eli jos et opi ilman eläämään joudut hakemaan seksin muualta, surullista mut näin se vaan menee.

Vierailija
57/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:53"]

[/quote]

Varminta on ap.:n kohdalla kuitenkin totuttautua ajatukseen että säännöllinen seksi on syytä siirtää muistojen joukkoon, toki vaihtoehtoja on mutta nykyisen kanssa näin tulee käymään. Eli jos et opi ilman eläämään joudut hakemaan seksin muualta, surullista mut näin se vaan menee.

[/quote]

Totta. M50

Vierailija
58/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:53"]

[/quote]

[/quote]

Ei se aina niin mene. Miesten voi olla aika vaikeaa ymmärtää miten paljon nämä olosuhteiden ja kropassa tapahtuvat muutokset heiluttaa halukkuutta ihan kuukausittaisellakin tasolla kun miesten kehossa ei sitä tapahdu. Omasta puolestani voin sanoa, että ekan lapsen ollessa suunnillen vuoden halut ja voimat palautui aikaan ennen syntymää. Siinä mielessä meillä oli silloin sama tilanne, että silloin "haluttomana" aikanakin seksiä oli säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa, mutta en voi kehua olleeni erityisen innokas tai aktiivinen tekemään aloitteita, vaikka seksi lopulta kivaa olikin ja olisin halunnut haluta entiseen malliin. Kaikkeen ei vaan riitä voimat kaikissa elämäntilanteissa. Jos mies olisi tämän takia marttyyrimaisesti käyttäytynyt eikä olisi nähnyt, että annan kyllä ihan kaiken mihin vaan voimavarat riittää, niin se olisi karkottanut loputkin halut ja olisin voinutkin kehottaa lähtemään vieraisiin kinuamasta ja ihmetellä sitten kun en enää halujen palattua huoli häntä niitä kanssani jakamaan. Nyt taas mies saa jo melkein juosta mua karkuun enkä tosiaankaan saa seksiä aina kun haluaisin, mutta sellaista se elämä on. Kukaan ei ole täydellinen ainakaan koko ajan. N27

Vierailija
59/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala runkkariksi, en halua 30 vuotiaana heittää palleja narikkaan. Ennemmin laitan vaimon vaihtoon, sekin vähän epäreilua pelkän seksin takia kun kuitenkin lapset on jne. Eikä heistä haluaisi luopua. Mies 30v

Vierailija
60/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:50"]

En ala runkkariksi, en halua 30 vuotiaana heittää palleja narikkaan. Ennemmin laitan vaimon vaihtoon, sekin vähän epäreilua pelkän seksin takia kun kuitenkin lapset on jne. Eikä heistä haluaisi luopua. Mies 30v

[/quote]

Mikään ei sitten käy, vaikka naiset sua hyvää hyvyyttään neuvoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi