Miksi naisille seksin harrastaminen on niin vaikeaa?
En ymmärrä mikä siinä on ettei suomalainen nainen innostu seksistä vaikka tietää että mies siitä tykkää ja on hyvä olla jos sitä saa? Nainen ei innostu yhtään sen enempää käyttääkö häntä pelkkänä kassien tyhjentäjänä tai aloittaako heti jo aamusta suutelemalla ja hyväilemällä ja kehumalla naista toistaen sitä monesti päivässä ihan kuin kiusaten esileikkinä ja vaikka kuinka hyväilee, pussailee ja keskittyy hyvään suuseksin antamiseen jolla saa naiselle orgasmeja paljon, ei sekään auta. Kyllä sitä halukkuutta aina suhteen alkuun on mutta kun menee vuosi pari ja perhe kasvaa kaikki loppuu vaikka on asiasta keskusteltu kuinka tärkeää seksi on. Miksi nainen ei voi ymmärtää että miehille seksi on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa ja sen saanti on avain ihan kaikkeen? Mies 30v
Kommentit (127)
Voiluoja! Ukkoni sanoi tossa tunti sitten, että pärjäätkö hetken nyt ilma kullia? Olisn siis saanut jo 2 kertaa - sanoin että joo hetken kyllä.''
Mistä te keksitte noita juttujanne, ettei naiset halua`Älkää yleisäkö! Minä haluan jokapäivä. olen aina halunnut, ja ihan monasti päivittäin. Syynsä siihen on toki oma mies, joka todellakin taitava rakastaja. Lisäksi hänen kalunsa on todella paksu ja iso, vaikkei se ole se juttu sinänsä, niin auttaahan se,
Eilen herätti minut päikkäreiltä tunkemalla kalunsa suuhuni, ja olipa kaunis herätys: kyllä maistui!
-
Mullakin oli vaimon kanssa oikein mukava sunnuntai-iltapäivä sessio. HItaan kaavan mukaan pari tuntia sängyssä nuollen, pannen, sormeillen. Vaimo tuli ties kuinka monta kertaa mutta sanoi että ihanaa ja mun piti jossain kohtaa viheltää peli poikki. Älkää siis yleistäkö millainen naisen libido on!
Tuntuu että osalla ihmisistä seksuaalista mielihyvää käsittelevä aivojen osa on aika löyhästi kiinni muussa aivokudoksessa.
Näistä ihmisistä suurempi osa taitaa olla ns. naissukupuolisia. Muuten nämä henkilöt hengittävät samaa ilmaa kuin me muut, nauravat samoille vitseille mutta kun pitäisi olla seksuaalinen toimija, niin ei... ei onnistu.
Aloittajaa kyllä ymmärrän, mutta yleistykseksi menee. Se että näkisi että oma vaimo olisi kerrankin avoin ja selväsanaisesti jäsentäisi oman halunsa selväksi suomenkieleksi. Olisipa unelma.
Olen sitä samaa tässä ihmetellyt kohta 30v. Aina pitää naisilla olla tumteita, planeetat oikeassa asennossa ja sitä ja tätä. Seksi on vaan seksiä, ei mitään vakavaa.
Naiset ovat keskenään hyvin erilaisia. Toisilla vaan on haluja vähän ja toisilla tosi paljon.
Se haluton ei todellakaan aina ole nainen.
Omasta puolesta kerron että seksi on vähentynyt ellei kokonaan loppunut kyllästymisen vuoksi. Joko alunalkaenkaan toinen ei ole sytyttänyt sen kummemmin tai aikaa myöten on tapahtunut jotain mikä vienyt ne vähäisetkin himot.
Siitä ei ole kokemusta ettei ollenkaan olisi ollut enää haluja.