Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille seksin harrastaminen on niin vaikeaa?

Vierailija
17.03.2015 |

En ymmärrä mikä siinä on ettei suomalainen nainen innostu seksistä vaikka tietää että mies siitä tykkää ja on hyvä olla jos sitä saa? Nainen ei innostu yhtään sen enempää käyttääkö häntä pelkkänä kassien tyhjentäjänä tai aloittaako heti jo aamusta suutelemalla ja hyväilemällä ja kehumalla naista toistaen sitä monesti päivässä ihan kuin kiusaten esileikkinä ja vaikka kuinka hyväilee, pussailee ja keskittyy hyvään suuseksin antamiseen jolla saa naiselle orgasmeja paljon, ei sekään auta. Kyllä sitä halukkuutta aina suhteen alkuun on mutta kun menee vuosi pari ja perhe kasvaa kaikki loppuu vaikka on asiasta keskusteltu kuinka tärkeää seksi on. Miksi nainen ei voi ymmärtää että miehille seksi on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa ja sen saanti on avain ihan kaikkeen? Mies 30v

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:24"]

En pelkästään omasta puolestani puhu vaan useimpien miesten, hyvin moni mies kokee samaa. Nainen kuvittelee että kaikki on kukkapuskalla kuitattu... toki ymmärrän että kun on raskaana ja vielä kaksi pientä taaperoa ettei kaikki ole ihan helppoa, mutta ei minusta esimerkiksi jokatoinen päivä seksiä ole edes paljon... jos et itse tee siihen aloitteita nainen tekee kerran kk eikä edes ihmettele miksi seksi loppui? Mies 30v

[/quote]Eikö se taitava thaikkulihuora nyt sitten riitä sinulle?

[/quote]

Älähän hättäile, se konsti on listalla seuraavana.

[/quote]

Ei se niin helppoa ole aina huorissakaan käydä. Sen lisäksi että se maksaa ja on tottakai väärin, en kyllä voi katsoa pieniä tyttöjäni ja ajatella samalla että otin heiltä pois kun kävin huorissa, itku siinä tulee... Mies 30v

Vierailija
62/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:50"]

En ala runkkariksi, en halua 30 vuotiaana heittää palleja narikkaan. Ennemmin laitan vaimon vaihtoon, sekin vähän epäreilua pelkän seksin takia kun kuitenkin lapset on jne. Eikä heistä haluaisi luopua. Mies 30v

[/quote]

Ei kannatakaan, se on rajallinen aika minkä kyrpä seisoo. vanhainkodissa on turha miettiä "olisi pitänyt..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:50"]

En ala runkkariksi, en halua 30 vuotiaana heittää palleja narikkaan. Ennemmin laitan vaimon vaihtoon, sekin vähän epäreilua pelkän seksin takia kun kuitenkin lapset on jne. Eikä heistä haluaisi luopua. Mies 30v

[/quote]

Suosittelen että laitat heti vaihtoon, edessä se on kuitenkin,miksi siis pitkittää väistämätöntä. Kokemusta on.

Vierailija
64/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:45"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:24"]En pelkästään omasta puolestani puhu vaan useimpien miesten, hyvin moni mies kokee samaa. Nainen kuvittelee että kaikki on kukkapuskalla kuitattu... toki ymmärrän että kun on raskaana ja vielä kaksi pientä taaperoa ettei kaikki ole ihan helppoa, mutta ei minusta esimerkiksi jokatoinen päivä seksiä ole edes paljon... jos et itse tee siihen aloitteita nainen tekee kerran kk eikä edes ihmettele miksi seksi loppui? Mies 30v [/quote] Onhan se vaimo varmaan aika kuitti, mutta uskallatko edes miettiä sellaista vaihtoehtoa, että vaimosi tietää sisimmässään sinun olleen hyvin hyvin uskoton? Se on se naisen vaisto, mikä kertoo aika monia juttuja tuola takaraivossa. Ja olet vielä nuori ja voit ajatella, että jälkesi ovat paremmin piilossa kuin ne ovatkaan. Jos oma mies seikkailisi jossakin, takaan, että pystyisin sen hänestä aistimaan. Ihminen muuttuu aina vähän, kun pelaa moneen reikään. Jopa kosketus muuttuu. Ja ennen kaikkea, mikä järkytys huomata kesken seksin, että otteet ovat muuttuneet. Mutta siis ei minulle ole mitenkään vaikeaa säilyttää intohimoa pikkulapsista ja yhteisistä vuosista huolimatta. Mieheni on silmissäni se kaikkein pantavin ukko edelleen, kahdeksan vuoden jälkeen. N31 [/quote] Et tiedä kovinkaan paljoa missämäärin olen uskoton enkä kyllä jotenkin voi ymmärtää jos hän näkisi sen läpi niin miksi hän tekisi lapsia minulle ja ei asiasta puhuisi, itseltäänhän hän vain ottaisi pois? Miten sitten suhteemme on muuttunut, seurusteluaikana hän oli enempi pano joka tyhjensi minut 3-4 kertaa per treffit eikä koskaan saanut edes orgasmia. Nyt kun olen alkanut enemmän helliä ja hyväillä häntä, huomioimaan ja hän saa jokakerta häntä ei enää kiinnostakkaan... onko se että mitä parempi, enemmän hellyyttä ja huomioa ja jos yrittää että seksi olis muutakin kuin suihinottoa ja panemista niin sitä varmemmin nainen estyy? Kuitenkin kun naiselta itseltään kysyy niin suurinosa nimenomaan haluaa sitä hellyyttä ja hyvänäpitoa eikä vain pelkkää nussimista? Mies 30v  [/quote] Jos se eka lapsi on tehty, nainen kokee helposti olevansa ansassa. Mutta siis, itselläni on lähtenyt se loputon ja jatkuva, oikeasti piinaava kiima sillä, että olen saanut parempaa seksiä. Katsos, seksi ilman orgasmia jättää helposti nälkäiseksi ja sitä tarvitsee heti lisää. Kuin yrittäisi saavuttaa jotain, mitä ei tulekaan. Näin minulla siis. Mutta kerran kuussa? Ehkä eukollasi on toinen mies? Ja tiedoksesi, että joillakin naisilla raskaus ja imetys vie haluja paljon. Silloin ei ehkä ole ihan viisasta siittää sitä akkaansa paksuksi joka välissä... vai? Eikös teillä ollut pari taaperoa ja yksi tulossa? Eikä kaikki naiset vain ole niin luonnoltaan sellaisia, että pystyvät sitä kotiarkea luovimaan vaan he uupuvat todella pahasti. En nyt tiedä oliko tässä mitään kovin fiksua, mutta koita saaha selvää mitä tarkoitin. N31

[/quote]

Onhan meillä alle 3v ja 1,5v taaperot ja pian syntyy kolmas, itseasiassa voi syntyä päivänä minä hyvänsä... En oo kuukautta onnistunut ihan puutteessa olemaan, olen yrittänyt mutta jo viikon jälkeen alkaa voida pahoin koko keho ja tulee keskittymishäiriöitä, paine kasvaa palleissa kai liikaa, en ole näes tottunut olla ajattelematta seksiä 5 minuuttia pidempää aikaa, syödessäkin ehtii ajatella monesti. Siitä voin olla 199% varma ettei hänellä toista miestä ole... nii ei toki pakko olis aina paksuksi painaa mutta... niin no näin on käynyt... Mies 30v

[/quote]

Oletkos ajatellut runkkausta? Ei tarvitsisi käyttää niin paljon energiaa asian pohtimiseen

[/quote]

Jos pitää alkaa runkkaamaan niin mitä sillä eukollakaan enää tekee.

[/quote]

Aivan, mitä mainioin vaihtoehto. Ei tarvitse tulla ainakaan tänne kertomaan siitä, kun vaimo pihtaa tai purkautua muistakaan parisuhdeongelmista. Viisain mies sitten aikoihin!

[/quote]

Jep, vaimo vaihtui jo aikaa sitten irtonumeroihin ja omaan käteen. Suosittelen kaikille pihtareiden ja lahnojen miehille. On muuten halvempaakin  ;) .

Vierailija
65/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:43"]

Veikkaisin, että tämä ongelma korjaantuu kyllä ajan myötä kun kuitenkin edelleen vaimokin seksiin rupeaa, vaikka puhti alkaa aika ymmärrettävästi olla _väliaikaisesti_ poissa. Kun ottaa elämäänsä lisää sisältöä ja työtä, tässä tapauksessa lapsia, niin on se yleensä myös jostain pois. Ehkä olisi järkevää koittaa vaan laskea vähän sitä omaa odotusten tasoa nuorimmankin pikkuvauva-/ vaimon toipumisajaksi ja sitten vaikka palautua tuosta raskaus- ja vauvavuosi rumbasta vähän aikaa. Miehen voi olla myös aika hankala käsitttää sitä, että vaikka kuinka tekisi mielikin niin joskus voi tehdä vielä enemmän mieli nukkua tai olla illalla vähän aikaa niin ettei joku ole koko ajan iholla. Ei sellaisilla fiiliksillä seksiin osallistuminen ole välttämättä kovin innokasta, vaikka rakkautta haluaakin myös fyysisesti antaa. Puhumattakaan loppuraskaudesta kun jo hengittäminen alkaa olla vähän työlästä. Sinuna yrittäisin nyt vaan sietää tuota olotilaa ja yrittää vähän nähdä vaimonkin näkökulmasta miten kuluttavaa esimerkiksi jatkuva raskaana oleminen ja toipuminen synnytyksistä on jo fyysisen kunnon ja hormonitasapainon kannalta ennen kun valittelisin ihan hirveästi miten harmillista on kun vaimo suostuu seksiin vaan sillon kun sitä erikseen pyytää ja sitä kuitenkin viikottain on. N27

[/quote]

Varminta on ap.:n kohdalla kuitenkin totuttautua ajatukseen että säännöllinen seksi on syytä siirtää muistojen joukkoon, toki vaihtoehtoja on mutta nykyisen kanssa näin tulee käymään. Eli jos et opi ilman eläämään joudut hakemaan seksin muualta, surullista mut näin se vaan menee.

[/quote]

Ei se aina niin mene. Miesten voi olla aika vaikeaa ymmärtää miten paljon nämä olosuhteiden ja kropassa tapahtuvat muutokset heiluttaa halukkuutta ihan kuukausittaisellakin tasolla kun miesten kehossa ei sitä tapahdu. Omasta puolestani voin sanoa, että ekan lapsen ollessa suunnillen vuoden halut ja voimat palautui aikaan ennen syntymää. Siinä mielessä meillä oli silloin sama tilanne, että silloin "haluttomana" aikanakin seksiä oli säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa, mutta en voi kehua olleeni erityisen innokas tai aktiivinen tekemään aloitteita, vaikka seksi lopulta kivaa olikin ja olisin halunnut haluta entiseen malliin. Kaikkeen ei vaan riitä voimat kaikissa elämäntilanteissa. Jos mies olisi tämän takia marttyyrimaisesti käyttäytynyt eikä olisi nähnyt, että annan kyllä ihan kaiken mihin vaan voimavarat riittää, niin se olisi karkottanut loputkin halut ja olisin voinutkin kehottaa lähtemään vieraisiin kinuamasta ja ihmetellä sitten kun en enää halujen palattua huoli häntä niitä kanssani jakamaan. Nyt taas mies saa jo melkein juosta mua karkuun enkä tosiaankaan saa seksiä aina kun haluaisin, mutta sellaista se elämä on. Kukaan ei ole täydellinen ainakaan koko ajan. N27

[/quote]

Ihan hyvä muuten mutta "halujesi palattua" miehesi olisi jo painanut toista jos olisi ollut mies, niin minä ainakin tein. Jos lie muijani halut palanneet (epäilen suuresti tätä) nii ajakoon takaa jotakuta muuta, mulla on jo uudet tuulet  :D .  T.: pihtarit pitäkööt vittunsa.

Vierailija
66/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain (suomalainen) nainen voi sanoa: "Seksi ei ole ihmiselle perustarve"

Vierailija
67/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:08"]

No kun ei se seksi ole mikään perkeleen harrastus! Inhoan koko käsitettä "harrastaa seksiä". Minulle se on toki tärkeä osa parisuhdetta, mutta haluan painottaa ja alleviivata, että se on melkeinpä enemmän henkimaailman juttu kuin pelkkää elinten leikkiä. Tämä on minun kohdallani se vissi ero, ja mies joka ei ymmärrä muusta kuin pelkästä lihallisuudesta, ei sytytä minua!!!!!!!!

[/quote]

Seksi juuri on ITSETARKOITUS eikä vaan mikään osa suhdetta. 

Vierailija
68/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:08"]

No kun ei se seksi ole mikään perkeleen harrastus! Inhoan koko käsitettä "harrastaa seksiä". Minulle se on toki tärkeä osa parisuhdetta, mutta haluan painottaa ja alleviivata, että se on melkeinpä enemmän henkimaailman juttu kuin pelkkää elinten leikkiä. Tämä on minun kohdallani se vissi ero, ja mies joka ei ymmärrä muusta kuin pelkästä lihallisuudesta, ei sytytä minua!!!!!!!!

[/quote]

Seksi juuri on ITSETARKOITUS eikä vaan mikään osa suhdetta. 

Vierailija
69/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
70/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:32"]

Veikkaisin, että tämä ongelma korjaantuu kyllä ajan myötä kun kuitenkin edelleen vaimokin seksiin rupeaa, vaikka puhti alkaa aika ymmärrettävästi olla _väliaikaisesti_ poissa. Kun ottaa elämäänsä lisää sisältöä ja työtä, tässä tapauksessa lapsia, niin on se yleensä myös jostain pois. Ehkä olisi järkevää koittaa vaan laskea vähän sitä omaa odotusten tasoa nuorimmankin pikkuvauva-/ vaimon toipumisajaksi ja sitten vaikka palautua tuosta raskaus- ja vauvavuosi rumbasta vähän aikaa. Miehen voi olla myös aika hankala käsitttää sitä, että vaikka kuinka tekisi mielikin niin joskus voi tehdä vielä enemmän mieli nukkua tai olla illalla vähän aikaa niin ettei joku ole koko ajan iholla. Ei sellaisilla fiiliksillä seksiin osallistuminen ole välttämättä kovin innokasta, vaikka rakkautta haluaakin myös fyysisesti antaa. Puhumattakaan loppuraskaudesta kun jo hengittäminen alkaa olla vähän työlästä. Sinuna yrittäisin nyt vaan sietää tuota olotilaa ja yrittää vähän nähdä vaimonkin näkökulmasta miten kuluttavaa esimerkiksi jatkuva raskaana oleminen ja toipuminen synnytyksistä on jo fyysisen kunnon ja hormonitasapainon kannalta ennen kun valittelisin ihan hirveästi miten harmillista on kun vaimo suostuu seksiin vaan sillon kun sitä erikseen pyytää ja sitä kuitenkin viikottain on. N27

[/quote]

Varminta on ap.:n kohdalla kuitenkin totuttautua ajatukseen että säännöllinen seksi on syytä siirtää muistojen joukkoon, toki vaihtoehtoja on mutta nykyisen kanssa näin tulee käymään. Eli jos et opi ilman eläämään joudut hakemaan seksin muualta, surullista mut näin se vaan menee.

[/quote]

Ei se aina niin mene. Miesten voi olla aika vaikeaa ymmärtää miten paljon nämä olosuhteiden ja kropassa tapahtuvat muutokset heiluttaa halukkuutta ihan kuukausittaisellakin tasolla kun miesten kehossa ei sitä tapahdu. Omasta puolestani voin sanoa, että ekan lapsen ollessa suunnillen vuoden halut ja voimat palautui aikaan ennen syntymää. Siinä mielessä meillä oli silloin sama tilanne, että silloin "haluttomana" aikanakin seksiä oli säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa, mutta en voi kehua olleeni erityisen innokas tai aktiivinen tekemään aloitteita, vaikka seksi lopulta kivaa olikin ja olisin halunnut haluta entiseen malliin. Kaikkeen ei vaan riitä voimat kaikissa elämäntilanteissa. Jos mies olisi tämän takia marttyyrimaisesti käyttäytynyt eikä olisi nähnyt, että annan kyllä ihan kaiken mihin vaan voimavarat riittää, niin se olisi karkottanut loputkin halut ja olisin voinutkin kehottaa lähtemään vieraisiin kinuamasta ja ihmetellä sitten kun en enää halujen palattua huoli häntä niitä kanssani jakamaan. Nyt taas mies saa jo melkein juosta mua karkuun enkä tosiaankaan saa seksiä aina kun haluaisin, mutta sellaista se elämä on. Kukaan ei ole täydellinen ainakaan koko ajan. N27

[/quote]

Ihan hyvä muuten mutta "halujesi palattua" miehesi olisi jo painanut toista jos olisi ollut mies, niin minä ainakin tein. Jos lie muijani halut palanneet (epäilen suuresti tätä) nii ajakoon takaa jotakuta muuta, mulla on jo uudet tuulet  :D .  T.: pihtarit pitäkööt vittunsa.

[/quote]

Olen vähän samaa mieltä,  aina ollut suhteellisen halukas seksiin ja mielistäni se on ihmisen perustarve saada seksiä. Tuntuu että vaimonikin harrasti sitä halukkaasti monesti päivässä suhteemme alussa ja olin että tästähän hyvän vaimon saan, kaikki jutut toimi, kotityöt, seksi jne. Nyt kun tuo on mitä on ei mikään enää oikein edes kiinnosta, ei usein kiinnosta edes kuunnella mitä tuo lässyttää millonki eikä ite puhua. Olen itse kokeillut kysellä että miten olis hyvä ja mitä hän haluaa, avata keskustelua, mutta kun ei niin ei, ei edes huomaa että joku on pielessä, tuskin edes naisena ymmärtää ajatella mistä kaikki johtuu. Jos ei seksiä halua on myös naisen velvollisuus siitä kertoa... kumpa tästä oliskin helpompi vain lähteä... Mies 30v

Vierailija
71/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussyy on siinä että naiselle pitää aina ola joku syy "antaa", siis harrastaa seksiä. Halutaan vaikkapa napata se kulman kuumin kundi naapurin Lissulta,huomion ja rakkauden tarve, pitää saada puoliso, vauvakuume, jne jne.. Sitten kun se tavoite/tavoitteet on saavutettu halutkin lakkaa.
Miehet taas haluavat seksiä koska nauttivat seksistä ihan pelkkänä seksinä ja koska se on kivaa. Tämä ero sukupuolten välillä on asia jonka miehet oppivat liian myöhään kuten minäkin opin.

Vierailija
72/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen vähän samaa mieltä,  aina ollut suhteellisen halukas seksiin ja mielistäni se on ihmisen perustarve saada seksiä. Tuntuu että vaimonikin harrasti sitä halukkaasti monesti päivässä suhteemme alussa ja olin että tästähän hyvän vaimon saan, kaikki jutut toimi, kotityöt, seksi jne. Nyt kun tuo on mitä on ei mikään enää oikein edes kiinnosta, ei usein kiinnosta edes kuunnella mitä tuo lässyttää millonki eikä ite puhua. Olen itse kokeillut kysellä että miten olis hyvä ja mitä hän haluaa, avata keskustelua, mutta kun ei niin ei, ei edes huomaa että joku on pielessä, tuskin edes naisena ymmärtää ajatella mistä kaikki johtuu. Jos ei seksiä halua on myös naisen velvollisuus siitä kertoa... kumpa tästä oliskin helpompi vain lähteä... Mies 30v
[/quote]

Mitä jos odottaisit pari vuotta ja kattsoisit palaako ne vaimon halut, kun lapset ovat vähän helpommassa iässä? Ihan vain ehdotus... Tai sitten vain lähdet. Miksi se ero olisi niin saamari vaikeaa?Ja lakkaa nyt hyvä mies nussimasta niitä mukuloita enää yhtään lisää!!! Vai lessujako olette? Ympäri korviako sua pitäisi vedellä, että näkisit omatkin puutteesi? Kärsivällisyys ja ymmärtäväisyys ovat hyveitä... mutta sulla ei nyt tunnu olevan kumpaakaan. Miksi et vain eroa, jos se vaimo ei muuten kiinnosta?

Minä ymmärrän kyllä tasan ja tarkkaan mitä se seksin puute on. Juuri tälläkin hetkellä puute on ihan hirveä. Mutta eipä mahda mitään, kun isäntä painaa 60-80 tunnin viikkoja töitä niin ei siitä raadosta ole mun halujen tyydyttäjäksi. Ei silti ero tai huoran palkkaaminen käy edes mielessä. Rakastajan haluaisin, mutta miehestä näkee, että mustasukkaisuus nostaisi päätään, joten antaa senkin sitten olla. En ala hienoa liittoani kusemaan omien halujeni tähden. Vittu mikä vuodatus, mutta menköön, hyvää keskiviikkoa sullekin.

N31

Vierailija
73/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:24"]En pelkästään omasta puolestani puhu vaan useimpien miesten, hyvin moni mies kokee samaa. Nainen kuvittelee että kaikki on kukkapuskalla kuitattu... toki ymmärrän että kun on raskaana ja vielä kaksi pientä taaperoa ettei kaikki ole ihan helppoa, mutta ei minusta esimerkiksi jokatoinen päivä seksiä ole edes paljon... jos et itse tee siihen aloitteita nainen tekee kerran kk eikä edes ihmettele miksi seksi loppui? Mies 30v
[/quote]

Onhan se vaimo varmaan aika kuitti, mutta uskallatko edes miettiä sellaista vaihtoehtoa, että vaimosi tietää sisimmässään sinun olleen hyvin hyvin uskoton? Se on se naisen vaisto, mikä kertoo aika monia juttuja tuola takaraivossa. Ja olet vielä nuori ja voit ajatella, että jälkesi ovat paremmin piilossa kuin ne ovatkaan. Jos oma mies seikkailisi jossakin, takaan, että pystyisin sen hänestä aistimaan. Ihminen muuttuu aina vähän, kun pelaa moneen reikään. Jopa kosketus muuttuu. Ja ennen kaikkea, mikä järkytys huomata kesken seksin, että otteet ovat muuttuneet.

Mutta siis ei minulle ole mitenkään vaikeaa säilyttää intohimoa pikkulapsista ja yhteisistä vuosista huolimatta. Mieheni on silmissäni se kaikkein pantavin ukko edelleen, kahdeksan vuoden jälkeen.

N31
[/quote]

Kyllä sen vain vaistoaa, vaikka ei ääneen miehelle mainitse. Juuri otteet, tunnelma, jonkin muuttuu. Jotenkin olo, että mies on siinä, mutta oikeasti ei näe samalla lailla sinua enää. Vaikea selittää.

Vierailija
74/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sitä on miehilläkin. Meillä minä tahtosin ja mies ei. 

Vierailija
75/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kysehän onkin siitä että tällä hetkellä vaimosi uskoo saaneensa SINUT "napatuksi", olette naimisissa, lapsi, lisää tulossa.. ei hän enää katso tarpeelliseksi olla seksuaalisesti aktiivinen kanssasi. Tilanne toki muuttuu kun hän taas "löytäää seksuaalisuutensa" uudelleen kun teillä menee huonosti ja sitten törmääkin ihmiseen "jonka kanssa kaikki ajatukset menee niin samaa rataa ja on muutenkin juuri sopiva mies... ",ja kas kummaa taas torttukin kostuu pelkästä ajatuksen voimasta ja seksiä pitää saada päivittäin. Kannaltasi valitettavaa on että mitä todennäköisimmin sinä ap. et ole se mies joka tästä seuraavasta kosteasta vaiheesta pääsee nauttimaan. Se taas onko kyseessä suurikaan menetys riippuu ihan sinusta itsestäsi ja ratkaisuistasi tulevaisuutta ajatellen.

Vierailija
76/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:24"]En pelkästään omasta puolestani puhu vaan useimpien miesten, hyvin moni mies kokee samaa. Nainen kuvittelee että kaikki on kukkapuskalla kuitattu... toki ymmärrän että kun on raskaana ja vielä kaksi pientä taaperoa ettei kaikki ole ihan helppoa, mutta ei minusta esimerkiksi jokatoinen päivä seksiä ole edes paljon... jos et itse tee siihen aloitteita nainen tekee kerran kk eikä edes ihmettele miksi seksi loppui? Mies 30v [/quote] Onhan se vaimo varmaan aika kuitti, mutta uskallatko edes miettiä sellaista vaihtoehtoa, että vaimosi tietää sisimmässään sinun olleen hyvin hyvin uskoton? Se on se naisen vaisto, mikä kertoo aika monia juttuja tuola takaraivossa. Ja olet vielä nuori ja voit ajatella, että jälkesi ovat paremmin piilossa kuin ne ovatkaan. Jos oma mies seikkailisi jossakin, takaan, että pystyisin sen hänestä aistimaan. Ihminen muuttuu aina vähän, kun pelaa moneen reikään. Jopa kosketus muuttuu. Ja ennen kaikkea, mikä järkytys huomata kesken seksin, että otteet ovat muuttuneet. Mutta siis ei minulle ole mitenkään vaikeaa säilyttää intohimoa pikkulapsista ja yhteisistä vuosista huolimatta. Mieheni on silmissäni se kaikkein pantavin ukko edelleen, kahdeksan vuoden jälkeen. N31 [/quote] Kyllä sen vain vaistoaa, vaikka ei ääneen miehelle mainitse. Juuri otteet, tunnelma, jonkin muuttuu. Jotenkin olo, että mies on siinä, mutta oikeasti ei näe samalla lailla sinua enää. Vaikea selittää.

[/quote]

Vain amatöörit lankeaa "naisen vaistoon", kaikki sujuu kun hoitaa hommat oikein.

Vierailija
77/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kysehän onkin siitä että tällä hetkellä vaimosi uskoo saaneensa SINUT "napatuksi", olette naimisissa, lapsi, lisää tulossa.. ei hän enää katso tarpeelliseksi olla seksuaalisesti aktiivinen kanssasi. Tilanne toki muuttuu kun hän taas "löytäää seksuaalisuutensa" uudelleen kun teillä menee huonosti ja sitten törmääkin ihmiseen "jonka kanssa kaikki ajatukset menee niin samaa rataa ja on muutenkin juuri sopiva mies... ",ja kas kummaa taas torttukin kostuu pelkästä ajatuksen voimasta ja seksiä pitää saada päivittäin. Kannaltasi valitettavaa on että mitä todennäköisimmin sinä ap. et ole se mies joka tästä seuraavasta kosteasta vaiheesta pääsee nauttimaan. Se taas onko kyseessä suurikaan menetys riippuu ihan sinusta itsestäsi ja ratkaisuistasi tulevaisuutta ajatellen.

[/quote]

En ole naimisissa ja lapsi on kolmas joka syntyy... Tiedän että hän on minut napannut ja uskoo että nyt kun lapsia tulee ja ovat pieniä en voi juosta karkuun, enhän kyllä voikkaan, mutta onko se jokin perusteltu syy naiselle polttaa suhteet mieheensä. Ne asiat kun ajaa miehen tekemään mitä ihmeellisempiä tekoja eikä niitä tekemättömiksi saa. En ole koskaan ennen pettänyt ketään naista eikä se minustakaan ole oikein että pettää, nyt lasteni äidin kohdalla olen joutunut tähän tilanteeseen enkä oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, hän haluaisi joskus naimisiin, mutta en tiedä, onko sillä mitään merkitystä enää? Jos nainen ei jostainsyystä seksiä halua tai halut muuttuvat, miksi hänellä ei olisi velvoitetta siitä miehelleen kertoa? Mies 30v

Vierailija
78/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:32"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:43"] Veikkaisin, että tämä ongelma korjaantuu kyllä ajan myötä kun kuitenkin edelleen vaimokin seksiin rupeaa, vaikka puhti alkaa aika ymmärrettävästi olla _väliaikaisesti_ poissa. Kun ottaa elämäänsä lisää sisältöä ja työtä, tässä tapauksessa lapsia, niin on se yleensä myös jostain pois. Ehkä olisi järkevää koittaa vaan laskea vähän sitä omaa odotusten tasoa nuorimmankin pikkuvauva-/ vaimon toipumisajaksi ja sitten vaikka palautua tuosta raskaus- ja vauvavuosi rumbasta vähän aikaa. Miehen voi olla myös aika hankala käsitttää sitä, että vaikka kuinka tekisi mielikin niin joskus voi tehdä vielä enemmän mieli nukkua tai olla illalla vähän aikaa niin ettei joku ole koko ajan iholla. Ei sellaisilla fiiliksillä seksiin osallistuminen ole välttämättä kovin innokasta, vaikka rakkautta haluaakin myös fyysisesti antaa. Puhumattakaan loppuraskaudesta kun jo hengittäminen alkaa olla vähän työlästä. Sinuna yrittäisin nyt vaan sietää tuota olotilaa ja yrittää vähän nähdä vaimonkin näkökulmasta miten kuluttavaa esimerkiksi jatkuva raskaana oleminen ja toipuminen synnytyksistä on jo fyysisen kunnon ja hormonitasapainon kannalta ennen kun valittelisin ihan hirveästi miten harmillista on kun vaimo suostuu seksiin vaan sillon kun sitä erikseen pyytää ja sitä kuitenkin viikottain on. N27 [/quote] Varminta on ap.:n kohdalla kuitenkin totuttautua ajatukseen että säännöllinen seksi on syytä siirtää muistojen joukkoon, toki vaihtoehtoja on mutta nykyisen kanssa näin tulee käymään. Eli jos et opi ilman eläämään joudut hakemaan seksin muualta, surullista mut näin se vaan menee. [/quote] Ei se aina niin mene. Miesten voi olla aika vaikeaa ymmärtää miten paljon nämä olosuhteiden ja kropassa tapahtuvat muutokset heiluttaa halukkuutta ihan kuukausittaisellakin tasolla kun miesten kehossa ei sitä tapahdu. Omasta puolestani voin sanoa, että ekan lapsen ollessa suunnillen vuoden halut ja voimat palautui aikaan ennen syntymää. Siinä mielessä meillä oli silloin sama tilanne, että silloin "haluttomana" aikanakin seksiä oli säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa, mutta en voi kehua olleeni erityisen innokas tai aktiivinen tekemään aloitteita, vaikka seksi lopulta kivaa olikin ja olisin halunnut haluta entiseen malliin. Kaikkeen ei vaan riitä voimat kaikissa elämäntilanteissa. Jos mies olisi tämän takia marttyyrimaisesti käyttäytynyt eikä olisi nähnyt, että annan kyllä ihan kaiken mihin vaan voimavarat riittää, niin se olisi karkottanut loputkin halut ja olisin voinutkin kehottaa lähtemään vieraisiin kinuamasta ja ihmetellä sitten kun en enää halujen palattua huoli häntä niitä kanssani jakamaan. Nyt taas mies saa jo melkein juosta mua karkuun enkä tosiaankaan saa seksiä aina kun haluaisin, mutta sellaista se elämä on. Kukaan ei ole täydellinen ainakaan koko ajan. N27 [/quote] Ihan hyvä muuten mutta "halujesi palattua" miehesi olisi jo painanut toista jos olisi ollut mies, niin minä ainakin tein. Jos lie muijani halut palanneet (epäilen suuresti tätä) nii ajakoon takaa jotakuta muuta, mulla on jo uudet tuulet  :D .  T.: pihtarit pitäkööt vittunsa. [/quote] Olen vähän samaa mieltä,  aina ollut suhteellisen halukas seksiin ja mielistäni se on ihmisen perustarve saada seksiä. Tuntuu että vaimonikin harrasti sitä halukkaasti monesti päivässä suhteemme alussa ja olin että tästähän hyvän vaimon saan, kaikki jutut toimi, kotityöt, seksi jne. Nyt kun tuo on mitä on ei mikään enää oikein edes kiinnosta, ei usein kiinnosta edes kuunnella mitä tuo lässyttää millonki eikä ite puhua. Olen itse kokeillut kysellä että miten olis hyvä ja mitä hän haluaa, avata keskustelua, mutta kun ei niin ei, ei edes huomaa että joku on pielessä, tuskin edes naisena ymmärtää ajatella mistä kaikki johtuu. Jos ei seksiä halua on myös naisen velvollisuus siitä kertoa... kumpa tästä oliskin helpompi vain lähteä... Mies 30v [/quote] Mitä jos odottaisit pari vuotta ja kattsoisit palaako ne vaimon halut, kun lapset ovat vähän helpommassa iässä? Ihan vain ehdotus... Tai sitten vain lähdet. Miksi se ero olisi niin saamari vaikeaa?Ja lakkaa nyt hyvä mies nussimasta niitä mukuloita enää yhtään lisää!!! Vai lessujako olette? Ympäri korviako sua pitäisi vedellä, että näkisit omatkin puutteesi? Kärsivällisyys ja ymmärtäväisyys ovat hyveitä... mutta sulla ei nyt tunnu olevan kumpaakaan. Miksi et vain eroa, jos se vaimo ei muuten kiinnosta? Minä ymmärrän kyllä tasan ja tarkkaan mitä se seksin puute on. Juuri tälläkin hetkellä puute on ihan hirveä. Mutta eipä mahda mitään, kun isäntä painaa 60-80 tunnin viikkoja töitä niin ei siitä raadosta ole mun halujen tyydyttäjäksi. Ei silti ero tai huoran palkkaaminen käy edes mielessä. Rakastajan haluaisin, mutta miehestä näkee, että mustasukkaisuus nostaisi päätään, joten antaa senkin sitten olla. En ala hienoa liittoani kusemaan omien halujeni tähden. Vittu mikä vuodatus, mutta menköön, hyvää keskiviikkoa sullekin. N31

[/quote]

Kyllä näiden miesten mielestä meidänkin olis varmaan syytä laittaa ukot vaihtoon. Kun ei tuo munkaan mies tajua, että kerran kuussa viikon verran on vaan se tarve, että saisi mielellään lounastauollakin käydä pikaisilla. Ja nyt raskausaikana oikeestaan myös. Eihän tämä aika ole kun vajaa vuosi, mikä siinä olis muka vaikeaa. Ja sitten on tietysti välillä niitä työmatkojakin kun ei viikkoon saa. Pitäis varmaan vaihtaa sellaiseen joka ei koskaan vaihda työpaikkaa ja on mielellään kotitoimistossa mun tarpeita varten. Jos ihan vaihtamaan viitsii niin samalla vois kyllä yrittää löytää jonkun joka ei varmasti koskaan sairastu tai muuten ole väsyneempi/ heikomassa kunnossa yhtään normi flunssaa pidempään tai mielellään myöskään vanhene. Ja lupaa avioliittovalassaan asennuttaa itseensä sellaisen pumpattavan penisimplantin, siltä varalta ettei joskus enää seisokaan kun kuitenkin silloin 17-vuotiaana tavatessamme sain monta kertaa päivässä ja ajattelin, että tässä olis nyt hyvää aviomiemateriaalia.

Vaikka näiden kahden sankarin kanssahan mulla ei näitä ongelmia olisi. Toinen olisi jo lähtenyt ja löytänyt jonkun halukkaaman ja toisen kanssa luultavasti hoidettaisiin vaan lapsia ja asuntolainaa kun ei se suhde mun puolelta oikeen pelkän seksin varassakaan kasassa pysyisi eikä mun lässytykset juuri miestä kiinnostaisi. Ehkäpä noille ero tosiaan on se parempi vaihtoehto, saisi ne vaimonsakin ajallaan paremmat puolisot. Nämä miehet kun varmaan helposti löytävät jonkun jonka kanssa ei tarvitse koskaan puutetta kärsiä ja sinkkunakin seksiä tietysti päivittäin saa. Varsinkin kun ovat tuollaisia jumalan lahjoja naisille eikä heistä itsestään löydy minkäänlaista kehitettävää. N27

Vierailija
79/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:32"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:43"] Veikkaisin, että tämä ongelma korjaantuu kyllä ajan myötä kun kuitenkin edelleen vaimokin seksiin rupeaa, vaikka puhti alkaa aika ymmärrettävästi olla _väliaikaisesti_ poissa. Kun ottaa elämäänsä lisää sisältöä ja työtä, tässä tapauksessa lapsia, niin on se yleensä myös jostain pois. Ehkä olisi järkevää koittaa vaan laskea vähän sitä omaa odotusten tasoa nuorimmankin pikkuvauva-/ vaimon toipumisajaksi ja sitten vaikka palautua tuosta raskaus- ja vauvavuosi rumbasta vähän aikaa. Miehen voi olla myös aika hankala käsitttää sitä, että vaikka kuinka tekisi mielikin niin joskus voi tehdä vielä enemmän mieli nukkua tai olla illalla vähän aikaa niin ettei joku ole koko ajan iholla. Ei sellaisilla fiiliksillä seksiin osallistuminen ole välttämättä kovin innokasta, vaikka rakkautta haluaakin myös fyysisesti antaa. Puhumattakaan loppuraskaudesta kun jo hengittäminen alkaa olla vähän työlästä. Sinuna yrittäisin nyt vaan sietää tuota olotilaa ja yrittää vähän nähdä vaimonkin näkökulmasta miten kuluttavaa esimerkiksi jatkuva raskaana oleminen ja toipuminen synnytyksistä on jo fyysisen kunnon ja hormonitasapainon kannalta ennen kun valittelisin ihan hirveästi miten harmillista on kun vaimo suostuu seksiin vaan sillon kun sitä erikseen pyytää ja sitä kuitenkin viikottain on. N27 [/quote] Varminta on ap.:n kohdalla kuitenkin totuttautua ajatukseen että säännöllinen seksi on syytä siirtää muistojen joukkoon, toki vaihtoehtoja on mutta nykyisen kanssa näin tulee käymään. Eli jos et opi ilman eläämään joudut hakemaan seksin muualta, surullista mut näin se vaan menee. [/quote] Ei se aina niin mene. Miesten voi olla aika vaikeaa ymmärtää miten paljon nämä olosuhteiden ja kropassa tapahtuvat muutokset heiluttaa halukkuutta ihan kuukausittaisellakin tasolla kun miesten kehossa ei sitä tapahdu. Omasta puolestani voin sanoa, että ekan lapsen ollessa suunnillen vuoden halut ja voimat palautui aikaan ennen syntymää. Siinä mielessä meillä oli silloin sama tilanne, että silloin "haluttomana" aikanakin seksiä oli säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa, mutta en voi kehua olleeni erityisen innokas tai aktiivinen tekemään aloitteita, vaikka seksi lopulta kivaa olikin ja olisin halunnut haluta entiseen malliin. Kaikkeen ei vaan riitä voimat kaikissa elämäntilanteissa. Jos mies olisi tämän takia marttyyrimaisesti käyttäytynyt eikä olisi nähnyt, että annan kyllä ihan kaiken mihin vaan voimavarat riittää, niin se olisi karkottanut loputkin halut ja olisin voinutkin kehottaa lähtemään vieraisiin kinuamasta ja ihmetellä sitten kun en enää halujen palattua huoli häntä niitä kanssani jakamaan. Nyt taas mies saa jo melkein juosta mua karkuun enkä tosiaankaan saa seksiä aina kun haluaisin, mutta sellaista se elämä on. Kukaan ei ole täydellinen ainakaan koko ajan. N27 [/quote] Ihan hyvä muuten mutta "halujesi palattua" miehesi olisi jo painanut toista jos olisi ollut mies, niin minä ainakin tein. Jos lie muijani halut palanneet (epäilen suuresti tätä) nii ajakoon takaa jotakuta muuta, mulla on jo uudet tuulet  :D .  T.: pihtarit pitäkööt vittunsa. [/quote] Olen vähän samaa mieltä,  aina ollut suhteellisen halukas seksiin ja mielistäni se on ihmisen perustarve saada seksiä. Tuntuu että vaimonikin harrasti sitä halukkaasti monesti päivässä suhteemme alussa ja olin että tästähän hyvän vaimon saan, kaikki jutut toimi, kotityöt, seksi jne. Nyt kun tuo on mitä on ei mikään enää oikein edes kiinnosta, ei usein kiinnosta edes kuunnella mitä tuo lässyttää millonki eikä ite puhua. Olen itse kokeillut kysellä että miten olis hyvä ja mitä hän haluaa, avata keskustelua, mutta kun ei niin ei, ei edes huomaa että joku on pielessä, tuskin edes naisena ymmärtää ajatella mistä kaikki johtuu. Jos ei seksiä halua on myös naisen velvollisuus siitä kertoa... kumpa tästä oliskin helpompi vain lähteä... Mies 30v [/quote] Mitä jos odottaisit pari vuotta ja kattsoisit palaako ne vaimon halut, kun lapset ovat vähän helpommassa iässä? Ihan vain ehdotus... Tai sitten vain lähdet. Miksi se ero olisi niin saamari vaikeaa?Ja lakkaa nyt hyvä mies nussimasta niitä mukuloita enää yhtään lisää!!! Vai lessujako olette? Ympäri korviako sua pitäisi vedellä, että näkisit omatkin puutteesi? Kärsivällisyys ja ymmärtäväisyys ovat hyveitä... mutta sulla ei nyt tunnu olevan kumpaakaan. Miksi et vain eroa, jos se vaimo ei muuten kiinnosta? Minä ymmärrän kyllä tasan ja tarkkaan mitä se seksin puute on. Juuri tälläkin hetkellä puute on ihan hirveä. Mutta eipä mahda mitään, kun isäntä painaa 60-80 tunnin viikkoja töitä niin ei siitä raadosta ole mun halujen tyydyttäjäksi. Ei silti ero tai huoran palkkaaminen käy edes mielessä. Rakastajan haluaisin, mutta miehestä näkee, että mustasukkaisuus nostaisi päätään, joten antaa senkin sitten olla. En ala hienoa liittoani kusemaan omien halujeni tähden. Vittu mikä vuodatus, mutta menköön, hyvää keskiviikkoa sullekin. N31

[/quote]

Kyllä näiden miesten mielestä meidänkin olis varmaan syytä laittaa ukot vaihtoon. Kun ei tuo munkaan mies tajua, että kerran kuussa viikon verran on vaan se tarve, että saisi mielellään lounastauollakin käydä pikaisilla. Ja nyt raskausaikana oikeestaan myös. Eihän tämä aika ole kun vajaa vuosi, mikä siinä olis muka vaikeaa. Ja sitten on tietysti välillä niitä työmatkojakin kun ei viikkoon saa. Pitäis varmaan vaihtaa sellaiseen joka ei koskaan vaihda työpaikkaa ja on mielellään kotitoimistossa mun tarpeita varten. Jos ihan vaihtamaan viitsii niin samalla vois kyllä yrittää löytää jonkun joka ei varmasti koskaan sairastu tai muuten ole väsyneempi/ heikomassa kunnossa yhtään normi flunssaa pidempään tai mielellään myöskään vanhene. Ja lupaa avioliittovalassaan asennuttaa itseensä sellaisen pumpattavan penisimplantin, siltä varalta ettei joskus enää seisokaan kun kuitenkin silloin 17-vuotiaana tavatessamme sain monta kertaa päivässä ja ajattelin, että tässä olis nyt hyvää aviomiemateriaalia.

Vaikka näiden kahden sankarin kanssahan mulla ei näitä ongelmia olisi. Toinen olisi jo lähtenyt ja löytänyt jonkun halukkaaman ja toisen kanssa luultavasti hoidettaisiin vaan lapsia ja asuntolainaa kun ei se suhde mun puolelta oikeen pelkän seksin varassakaan kasassa pysyisi eikä mun lässytykset juuri miestä kiinnostaisi. Ehkäpä noille ero tosiaan on se parempi vaihtoehto, saisi ne vaimonsakin ajallaan paremmat puolisot. Nämä miehet kun varmaan helposti löytävät jonkun jonka kanssa ei tarvitse koskaan puutetta kärsiä ja sinkkunakin seksiä tietysti päivittäin saa. Varsinkin kun ovat tuollaisia jumalan lahjoja naisille eikä heistä itsestään löydy minkäänlaista kehitettävää. N27
[/quote]

Jeps, vedetään vaan vaihtoon. Mitä vittua sitä tekee miehellä, jonka tarvitsee muka nukkuakin välillä...

N31

Vierailija
80/127 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:52"]

Seksi ei ehkä ihmisellä ole perustarve, mutta terveellä miehellä se on sitä.

Useimmat naiset eivät ole vielä tainneet edes käsittää, miten perustavanlaatuinen tarve se miehelle on.

Monesti kuulee vielä nykyäänkin naisten höpisevän näitä "tie miehen sydämeen vie vatsan kautta"-juttuja. Ehkä joskus olikin niin, mene ja tiedä - mutta nykyaikana kukaan mies ei lähde naisen kanssa parisuhteeseen sen takia, että saisi ruokaa.

Sitähän saa jukupliut ravintolasta, huoltoasemalta, työpaikkaruokalasta, kioskilta, hampurilaisravintolasta, grilliltä, pizzeriasta, lähikaupasta ja ties mistä vielä.

Yksikään mies ei kuole tässä yhteiskunnassa nälkään ilman naista - lisäksi se ruuan ostaminen on ihan hyväksyttyä miehelle. Yksikään kukkahattutäti ei ilmaannu paikalle valittamaan, jos mies ostaa itselleen ruokaa.

Mutta. Annappa olla kun mies ostaa seksiä. Jumalaton haloo. Ja paasaus siitä, mitkä kaikki tahot nyt loukkaantuivat ja keitä kaikkia alistettiin ja nöyryytettiin, kun maksettiin seksistä.

Eli, miehen on tämänkaltaisessa yhteiskunnassa järkevintä järjestää seksinsaantinsa niin, ettei sitä tarvitse ostaa ja että sen saa vaivattomasti kotona. Tämä on miehen suurin syy lähteä minkäänlaiseen parisuhteeseen ja yhteisasumiseen naisen kanssa.

Mutta kun tämä lenkki pettääkin, eli sitä seksiä ei kotoa saakaan, joutuu nykyaikainen mies ihmettelemään sormi suussa. Enää ei ole laillista ottaa avioliitossa väkisin sitä seksiään, ei voi pistää akkaa kuriin pieksemällä, keinot ovat siis aika vähissä.

Ja vaikka aina tyrkytetään neuvoksi sitä "osallistu kotitöihin ja kuuntele ja hellittele ja huomioi, puhu ja kuuntele"-paskaa, niin ei sekään nykyään toimi. Useimmat miehet tälläkin palstalla kertovat, että noilla puuhilla ei ole mitään vaikutusta. Seksi ei ole silti sen naisen mielessä ykkösenä, vaikka mies olisi kuinka osallistunut ja kuunnellut varpaanvälejä hieroen.

Kokeeko nykypäivän nainen akkamaiseksi sen essu päällä tiskikonetta täyttävän miehen ("Nyt se ääliö taas osallistuu kotitöihin, että saisi pillua..."), vai onko se arkipäivän suorittaminen täydellisen naisen ja äidin käsikirjan mukaan niin raskasta, että sen jälkeen jaksaa yleensä vain räplätä kännykkää, päivittää facebookia ja katsella telkkarista joutavia hömppäsarjoja?

En tiedä, kun en ole nainen. Mutta sen tiedän, että aika montaa suomalaista miestä tämä asia vaivaa. Aika moni on mennyt kimppaan sen ihanan äiti- ja vaimoainesta olevan seksipedon kanssa, joka sitten lastensaannin, uranluomisen, kodin sisustamisen, yhteiskunnallisen osallistumisen ja kouluttautumisen ja itsensä kehittämisen ja kaikenlaisen muun jumppaamisen jälkeen ei osoita enää minkäänlaista mielenkiintoa seksiin sen miehensä kanssa.

Ja se mies miettii siinä vanhenevansa joka päivä. Miettii että vielä tulee sekin päivä kun kyrpä ei enää seiso. Ja miettii, että silloinko siinä käy perinteiset, että yhtäkkiä nainen jostain "löytää seksuaalisuutensa" ja rupeaa voivottelemaan pihtaavaa miestään, pettää ja karkaa ensimmäisen vastaan tulleen, tunteistaan puhuvan, avoimen ja ihanan äijän kanssa, jonka kanssa seksikin tuntuu joltain ja parikymmentä vuotta naisensa pihtaamisesta kärsinyt mies jää lehdelle soittelemaan.

[/quote]

Mikä ero on ihmisellä ja miehellä?

Muutenkin kirjoitus on keskenkasvuisen pojan tekstiä. Ei ihme, ettei suju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän