Raskaus muuttui klamydiaksi..
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kohta seitsemän vuotta ja päätettiin noin vuosi sitten yrittää saada lapsia. Kaksi viikkoa sitten aloin juoksemaan öisin vessassa ja rintoja alkoi aristamaan, uskoin että vihdoin meillä tärppäsi. Raksaustestit kummiskin näytti negatiivista niinpä päätin käydä labrassa testaamassa. Lopputulos on, että en ole raskaana vaan minulla on klamydia. Koska itse en ole harrastanut muita niin jää ainoastaan yksi mahdollinen syyllinen. Mä oon niin poissa tolaltani.
Kommentit (52)
Siis ihan kammottavaa. Jaksu hali!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:45"]Hei ap, klamydiaahan voi olla myös peräsuolessa tai nielussa. Jos teille on tehty virtsanäytteestä testi, niin sellainen klamydia ei ole kummallakaan näkynyt tuloksessa. Tuli vain mieleen, ettei se ihan 100% varma ole että mies on pettänyt.
[/quote] koskaan kuullutkaan. Eikä varmaan lohduta apta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:31"]Klamydia aiheuttaa lapsettomuutta.
[/quote]
Niin hoitamattomana :D mulla on ollut klamydia ja silti mulla on lapsia
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:31"]Klamydia aiheuttaa lapsettomuutta.
[/quote]
Raskasta on, mutta kyllä se siitä
[/quote] Niin jos antaa sen klamydian muhia 5vuotta niin saattaa aiheuttaa lapsettomuutta
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:04"]Tää mahdollinen pettäminenkin voi olla jo monta vuotta vanha asia? Tottakai sattuu, itkettää ja on satutettu olo. Mut jos se on tapahtunut vaikka esim. sillon tein alkuaikoina monta vuotta sitten, niin vaihdatko teiän hyvän tiimin, haaveet ja kaiken pois sen takia, että mies on voinut tehdä virheen, vaikkapa jonkun yhden illan jutun, joskus melkein seittemän vuotta sitten? (Mikä ei kyllä ois hyvä juttu sen lapsensaannin kannalta välttämättä...)
Siis joo, en puollustele. Jos ois ollu yhtään selkärankaa ois tullu kertomaan sulle. Kannattaa kuitenki tutkia, ennen ku alkaa hutkia. :-) Tsemppiä!
[/quote]
puollustele???!!! Pliis opettele äidinkieltä!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:04"]Tää mahdollinen pettäminenkin voi olla jo monta vuotta vanha asia? Tottakai sattuu, itkettää ja on satutettu olo. Mut jos se on tapahtunut vaikka esim. sillon tein alkuaikoina monta vuotta sitten, niin vaihdatko teiän hyvän tiimin, haaveet ja kaiken pois sen takia, että mies on voinut tehdä virheen, vaikkapa jonkun yhden illan jutun, joskus melkein seittemän vuotta sitten? (Mikä ei kyllä ois hyvä juttu sen lapsensaannin kannalta välttämättä...)
Siis joo, en puollustele. Jos ois ollu yhtään selkärankaa ois tullu kertomaan sulle. Kannattaa kuitenki tutkia, ennen ku alkaa hutkia. :-) Tsemppiä!
[/quote]
puollustele???!!! Pliis opettele äidinkieltä!
[/quote]
Typoja sattuu jokaiselle. Ei tarvii repii pelihousuja turhaan.
Oma poikaystävä jäi kans klamydian kautta pettämisestä kiinni 1,5 vuotta sitten (tai siis on nykyään jo toki ex-poikaystävä). Muhun ei kyllä ollu saanu tartutettua sitä, vaikka kovasti yrittikin. Koitti jopa syyttää mua vieraissa käymisestä ja hiljeni kummasti, kun kävi ilmi, että mun testitulokset oli negatiiviset. Eli pettämässähän se paska oli käyny ja vielä pariin otteeseen, ei oo ikävä. Vieläkin alkaa raivostuttaa, vaikka tapahtuneesta on jo aikaa...
Tsemppiä ap, hyvä että toi huomattiin nyt ja saat hoidettua sen pois!
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on, että täytyy pyörittää montaa naista samalla kun kotona odottamassa on yksi.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:36"]
Miehet on kyllä sikoja! Anteeksi purkaus mutta meilläkin jäi juuri mies kiinni pettämisestä kun "virtsatietulehdukseni" aiheuttajaksi paljastui klamydia :( Ja minä kovasti lääkärille vakuutin ettei varmasti ole sp-tautia, kun 8 vuotta jo uskollisessa avioliitossa on oltu ja sitä ennen on testattu molemmat klamydian, tippurin ja HIV:n osalta. Klamydian nyt paljastuttua mies myönsi jo 4 kk jatkuneen suhteen johonkin paljon nuorempaan pimuun johon on ihastunut. Jos tämän ukon nyt ulos heitän niin koskaan en uutta tilalle ota, en luota miehiin.
[/quote]
Noh noh, luepas tuo ketju. Myös 51% naisista on sikoja.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4418845/ketju/miksi_nainen_pettaa
Alko kammottavan nuo pettämis jutut! Eihän sitä koskaan voi tietää jos Omaki mies paneskelee muita. Vaikka kuin rakastetaan ja luotetaan.:( voi ku vois ostaa jostain varmuuden, ettei toinen petä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:45"]
Hei ap, klamydiaahan voi olla myös peräsuolessa tai nielussa. Jos teille on tehty virtsanäytteestä testi, niin sellainen klamydia ei ole kummallakaan näkynyt tuloksessa. Tuli vain mieleen, ettei se ihan 100% varma ole että mies on pettänyt.
[/quote]
Aika kaukaa haettua.
[/quote]
Samaa mieltä!