Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus muuttui klamydiaksi..

Vierailija
17.03.2015 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kohta seitsemän vuotta ja päätettiin noin vuosi sitten yrittää saada lapsia. Kaksi viikkoa sitten aloin juoksemaan öisin vessassa ja rintoja alkoi aristamaan, uskoin että vihdoin meillä tärppäsi. Raksaustestit kummiskin näytti negatiivista niinpä päätin käydä labrassa testaamassa. Lopputulos on, että en ole raskaana vaan minulla on klamydia. Koska itse en ole harrastanut muita niin jää ainoastaan yksi mahdollinen syyllinen. Mä oon niin poissa tolaltani.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:37"]

ja mistähän lähtien klamydia on aristanut rintoja?! :O pissatulehduksen oireita kyllä tekee. sori, mutta nyt haisee kyllä provo

[/quote]

Jos on ap hermostuksissaan tulkinnut myös PMS-oireita klamydian yhteyteen. Varmaan aika tolaltaan?

Vierailija
22/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:37"]ja mistähän lähtien klamydia on aristanut rintoja?! :O pissatulehduksen oireita kyllä tekee. sori, mutta nyt haisee kyllä provo
[/quote]

Ja teissä provon huutelijoissa haisee aina tietämättömyys mistään muuata kuin mustavalkoisesta.

Noita oireita kun voi raskautta toivovalla tulla, vaikka ei olisi raskaana, klamydiaa, virtsaputkentulehdusta, syöpää tai pankkitiliä Nordeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee tilanne :/ Eihän tuossa ole muuta vaihtoehtoa, kun se pettäminen.  Toivottavasti jätät tuollaisen valehtelen pettäjän. Varmasti sama käytös jatkuisi tulevaisuudessa. Onneksi et ole vielä raskaana.

Vierailija
24/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 *valehtelevan

Vierailija
25/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:37"]ja mistähän lähtien klamydia on aristanut rintoja?! :O pissatulehduksen oireita kyllä tekee. sori, mutta nyt haisee kyllä provo
[/quote]
just luin melko suositun perhebloggarin postauksen jossa vitsailtiin raskaudella ja klamydialla...
Kas, mikä sattuma. Vai mitä, ap?

Vierailija
26/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävittekö testeissä ennen suhteen alkua?

Vierailija
27/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:37"]ja mistähän lähtien klamydia on aristanut rintoja?! :O pissatulehduksen oireita kyllä tekee. sori, mutta nyt haisee kyllä provo
[/quote]
just luin melko suositun perhebloggarin postauksen jossa vitsailtiin raskaudella ja klamydialla...
Kas, mikä sattuma. Vai mitä, ap?
[/quote]

? Siis, koska sinä luit jonkun blogia niin minun elämä on mielikuvitusta? Sama kuin luin uutisen Putinin katoamisesta ja sen jälkeen ovi kello soi. Sinun logiikan mukaan siellä oli itse Putin.. :(

Vierailija
28/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hirveetä. Jouluna mies puhui vanhemmilleen siitä, miten tahtoo jo päästä isäksi ja kuinka me olemme hyvä tiimi. Asuntokin vaihdettiin suurempaan.. Itkettää vaan.

Vierailija
29/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on pettäny jo vuosia sitten. Klamydia voi olla oireeton vuosia.

Vierailija
30/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:26"]Mitä jos on pettäny jo vuosia sitten. Klamydia voi olla oireeton vuosia.
[/quote]

Sehän on vielä pahempaa. Teeskennellyt suhteessa vuosikausia

Vierailija
31/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia aiheuttaa lapsettomuutta.

Vierailija
32/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:31"]Klamydia aiheuttaa lapsettomuutta.
[/quote]

Raskasta on, mutta kyllä se siitä

Vierailija
33/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, klamydiaahan voi olla myös peräsuolessa tai nielussa. Jos teille on tehty virtsanäytteestä testi, niin sellainen klamydia ei ole kummallakaan näkynyt tuloksessa. Tuli vain mieleen, ettei se ihan 100% varma ole että mies on pettänyt.

Vierailija
34/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mahdollinen pettäminenkin voi olla jo monta vuotta vanha asia? Tottakai sattuu, itkettää ja on satutettu olo. Mut jos se on tapahtunut vaikka esim. sillon tein alkuaikoina monta vuotta sitten, niin vaihdatko teiän hyvän tiimin, haaveet ja kaiken pois sen takia, että mies on voinut tehdä virheen, vaikkapa jonkun yhden illan jutun, joskus melkein seittemän vuotta sitten? (Mikä ei kyllä ois hyvä juttu sen lapsensaannin kannalta välttämättä...)

Siis joo, en puollustele. Jos ois ollu yhtään selkärankaa ois tullu kertomaan sulle. Kannattaa kuitenki tutkia, ennen ku alkaa hutkia. :-) Tsemppiä!

Vierailija
35/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jäi kiinni pettämisestä perjantaina. Joten ymmärrän täysin sua!

Vierailija
36/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
37/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:45"]

Hei ap, klamydiaahan voi olla myös peräsuolessa tai nielussa. Jos teille on tehty virtsanäytteestä testi, niin sellainen klamydia ei ole kummallakaan näkynyt tuloksessa. Tuli vain mieleen, ettei se ihan 100% varma ole että mies on pettänyt.

[/quote]

Aika kaukaa haettua.

Vierailija
38/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä tiedän tuon tuskan, itse vaan ehdin jo tulla raskaaksi eikä tilanteeseen omalla kohdalla liittynyt sukupuolitauteja. Itse kun sain tietää miehen pettäneen, päätin yrittää vielä kun juteltiin ja ukko vannoi että nuo asiat olivat tapahtuneet vuosia aiemmin. Ja joo, se tuntuu ihan käsittämättömän pahalta ajatella että on elänyt vuosia valheessa mutta kannattaa ajatella sitäkin puolta että onko mies sitten muuttunut niistä ajoista, oletko rakastunut uudelleen niiden tapahtumien jälkeen. Kaikkia ei tietty ole veistetty samasta puusta mutta haluan ainakin itse uskoa että asiat ja ihmiset voi muuttua kun kaikki asianomaiset oikeasti haluaa yrittää.

Tsemppiä nyt ap, juttele miehesi kanssa. Ja kävi miten kävi, se ilo elämään löytyy kyllä vielä suunnasta tai toisesta.

Vierailija
39/52 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais, et miten kävi T: Puollustamistypottaja

Vierailija
40/52 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Mitä mies sanoi?