Viikkoon ei salia eikä lenkkiä, motivaatio hukassa..
Olen ollut kipeänä ja kaikki treenaaminen jäänyt viikoksi pois. Tänään terve päivä ja salille pitäisi lähteä, mutta tuntuu, kuin alusta joutuisi aloittamaan koko homman..Kuitenkin lihakset on surkastuneet ja kunto ihan nollassa tämän laiskottelun jälkeen.
No ei kai ne ole, mutta siltä tuntuu ja siksi tympii lähteä aloittamaan ruljanssi alusta.
Tsempatkaa minut vauhtiin taas!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:52"]
Mikä ihme teitä keski-ikäisiä ämmiä vaivaa? Mistä te oikein revitte, että AP pitää itseään jonain huippu-urheilijana? Minä ymmärsin, että hänellä on treenaaminen vasta aluillaan ja siksi harmittaa, että melko pian aloittamisen jälkeen joutuukin keskeyttämään koko homman.
Mikä teitä oikein katkeroittaa, löysä synnytyksen jälkeinen vatsanahka?
t. 23-v
[/quote]
Mistä tiedät vittuilijoiden olevan keski-ikäisiä? On täällä taas porukkaa, puolin ja toisin...
Ei liikunnan kanssa kannata edes ajatella motivaatiota, sen kuin vaan menet lenkille, tuntui miltä tuntui. Pohditko motivaatiota, kun täytyy pestä hampaat? Kun täytyy käydä kaupassa tai hakemassa posti? No et, koska ne hommat nyt vaan täytyy tehdä. Ja liikuntakin on asia, jota nyt vaan täytyy tehdä ilman sen kummempia pohdintoja.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:36"]
Öö, siis ihan todella, viikko? OMG miten selviit? Itsellä jäi harkat ja treenit 6 viikoksi tauolle vakavan sairastumisen takia ja sieltä oli vaikea nousta! Toiset joutuu liikuntakieltoon vielä tuostakin pidemmiksi ajoiksi vammojen ja sairauksien takia ja kärsivällisesti on heidänkin sieltä noustava. Sulla taitaa olla joku pakkomielle liikuntaan.
[/quote]
No niinpä. Ei ole kyllä pohjakunto kovin hyvä, jos kunto viikossa romahtaa. Itse olin 3kk erään sairauden vuoksi liikuntakiellossa ja siitä silti juoksin maratonin puolentoista kuukauden päästä suurin piirtein samaan aikaan, kuin ennenkin.