And just like that - en kestä!
Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.
Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.
Kommentit (2790)
Mä odotan jatkoa tälle sarjalle, koska olihan tämä viihdyttävä. Paljon ärsyttäviä juttuja kyllä, mutta silti viihdyin ruudun ääressä.
Bigin tuhkien sirottelu oli taas niin itsekeskeistä Carrieta. Se oli ehkä hänelle tärkeä silta, mutta ehkä Big olisikin halunnut sukuhautaan, en muista kuinka tärkeää perhe oli hänelle. Muutenkin Big oli tietyissä asioissa aika vanhoillinen ja oli kai sillä ollut muutakin elämää kuin Carrie. Carrie piti itseään Bigin koko elämänä, mutta oliko näin, en usko.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisten kanssa, että irrallisia kohtauksia ja turhan paljon uusia sivuhenkilöitä ilman kunnon perusteluja ja juonenkaaria. Vähemmälläkin olisi pärjännyt.
Siitä tuottajasta arvasin heti kun sitä ensimmäisen kerran näytetiin, että siitä tulee Carrien uusi rakkaus (tai mikälie). Oli niin komean näköinen.
Sitä myös ihmettelin, että miksi Stevestä tehtiin niin dementoituneen oloinen.
Varmaan siksi, että katsojat ymmärtäisi paremmin Mirandan käytöstä. Vanhassa sarjassa henkilöt tekivät virheitä eikä niitä selitelty katsojille tai pyydelty hyväksyntää vaan draama kuului draamasarjaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Oon ns fani ja tämäkin uppos todellakin, mutta se on pakko sano että ne ekat 2 jaksoa oli niin kurjia katottavia. Oikein negatiivisuudessa lillumista. Se oli kauheeta! Loppua kohden parani ja oon tosi pettynyt jos ei jatkoa saada.
Kun on kattonu koko sarjan alusta niin ne ekat jaksot koko sarjasta on kans vähän ihmeellisiä irrallisia kokonaisuuksia kun sitten taas 2-4 kaudet super. Parhaita on naisten yhteiset keskustelut pöydän äärellä.
En mä tiedä, jotain näissä naisissa on. Aikamme ikoneita jollain tavalla. Kritiikki oli täysin odotettua.
Ne ihan ekat jaksot onkin erilaisia kun sarja vasta etsii linjaansa eikä tiedossa ehkä ollut tuleeko muuta kuin yksi kausi. Jokainen jakso oli vähän irrallinen ja tietyn teeman mukainen ja lisäksi välillä puhuttiin suoraan kameralle. :)
Nykyään sarjoja tehdään usein enemmän kokonaisuuksina, esim. Big Little Lies olisi voinut loppua kauteen 1 ja myös kauteen 2, vaikka kausi 3 taitaa silti tulla. En muista oliko myös esim. The Affair myös samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, jonka mielestä tuo Steve-Miranda-Che-kuvio oli jotenkin kamala ja epäuskottava?
Okei, pitkä suhde voi laimeta ja ihminen voi viisikymppisenä tajuta olevansa bi (tai miten hän nyt itsensä kokeekin). Mutta toi Chen hahmo oli kuin joku parikymppinen opiskelijapoika: suurimman osan ajasta pilvessä, täysin epävakaa ja eikä pätkääkään luotettava. Ihan oikeasti, hänenkö takia Miranda olisi valmis jättämään uransa ja opintonsa ja ystävänsä ja tietysti myös avioliittonsa.
Steve-raukan puolesta jäi vain tosi paha mieli. Sarjan viesti tuntui olevan, että kun Steve vanheni hän ei enää kelvannut Mirandalle.
Kyllä keski-iän kriisi yhdistettynä seksuaali-identiteetin löytämiseen voi aiheuttaa ihmisen täydellisen muutoksen. Tiedän tällaisen ihmisen lähipiiristä.
Mirandahan vaikutti olevan täysin kypsä elämäänsä, tissutteli ja aloitti opiskelut ja oikein odotti, että tulisi joku joka ottaisi ja veisi pois... Aiemminkin sekosi melkein aina jollain lailla kun oli joku mies kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Proffan roolissa ei ollut tällä tavalla toteutettuna mitään järkeä. Jotenkin tuossa olisi ollut ainesta juoneksi, että kaksi tavalla tai toisella nykyisessä suhteessa umpikujaan joutunutta ja hyvin samantyyppistä ihmistä löytäisi toisensa. Ehkä siksi oli niitä omia kuvioitakin kirjoitettu. Chen elämä koostui keikoista ja palvovista faneista, todella yksiulotteinen hahmo. En edelleenkään ymmärrä, miksi Che ja Miranda olisivat toisistaan kiinnostuneita. Jossain määrin tämä päti aikanaan myös Steveen ja Mirandaan. Höperöä vanhusta larppaava puoliso vaihtui reteää teiniä tai parikymppistä esittävään keski-ikäiseen.
Kiihkeä yhden illan juttu olisi sopinut Chen kanssa ja sitten proffan kanssa kunnon suhde, jossa olisivat voineet myös keskustella kunnolla. Miranda kun vaikuttaa tyypiltä, joka syttyy myös keskustelusta.
Tsekatkaa koomikko Nicole Travoltan instagram-tili. Hän on tehnyt videoita, joissa näyttelee esim. Carrien ja Samanthan kuvitellun kohtaamisen AJLT:saa. Toi koomikko osaa niin taitavasti taltioida noiden maneerit haha. Toi Samanthan ja Mirandan kohtaaminen on kans hauska :D "It's Rambo now!"
- OMG Samantha!
- Carrie!
- Hello London lady!
- London lady is no more. I'll try everything once and it turns out the dick is better in New York.
Ihan parasta! Ikävä Samanthaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ns fani ja tämäkin uppos todellakin, mutta se on pakko sano että ne ekat 2 jaksoa oli niin kurjia katottavia. Oikein negatiivisuudessa lillumista. Se oli kauheeta! Loppua kohden parani ja oon tosi pettynyt jos ei jatkoa saada.
Kun on kattonu koko sarjan alusta niin ne ekat jaksot koko sarjasta on kans vähän ihmeellisiä irrallisia kokonaisuuksia kun sitten taas 2-4 kaudet super. Parhaita on naisten yhteiset keskustelut pöydän äärellä.
En mä tiedä, jotain näissä naisissa on. Aikamme ikoneita jollain tavalla. Kritiikki oli täysin odotettua.
Ne ihan ekat jaksot onkin erilaisia kun sarja vasta etsii linjaansa eikä tiedossa ehkä ollut tuleeko muuta kuin yksi kausi. Jokainen jakso oli vähän irrallinen ja tietyn teeman mukainen ja lisäksi välillä puhuttiin suoraan kameralle. :)
Nykyään sarjoja tehdään usein enemmän kokonaisuuksina, esim. Big Little Lies olisi voinut loppua kauteen 1 ja myös kauteen 2, vaikka kausi 3 taitaa silti tulla. En muista oliko myös esim. The Affair myös samanlainen.
Big Little Liesin ensimmäinen kausi perustui kirjaan. Olen lukenut kirjan ja katsonut ensimmäisen kauden. Siinähän on todella selkeä kirjailjan luoma juoni, joten ei ihme jos jatko on erilaista. SATC:n ensimmäinen kausi oli puolestaan sarjan heikoin, mutta uskollisin kirjalle, jossa tosiaan kirjoittaja kertoo irrallisia tuttavilleen tapahtumia tarinoita. Sarja löysi toimivamman formaatin toisella kaudellaan.
Vierailija kirjoitti:
No totta kai näyttelijöiden on kehuttava vasta ilmestynyttä sarjaansa ja edes näennäisesti seisottava sen takana dokkarissa, sehän on PR:ää. Epäilen, että ihan oikeasti työntekijöillä on sopimuksissaan jokin kohta, joka kieltää kaiken negatiivisen ja p@skan puhumisen tuotannosta. Joka ikinen behind sceneshän on aina pelkkää hehkuttamista hehkuttamasta päästyä siitä kuinka ihanaa ja täydellistä kaikki vain on. Kunhan vain hölisevät.
Minäkin ihmettelin Steven kummallista pappautumista ja hänen äitinsä muistin menetys muuten johtui halvauksesta, eikä alzhaimerista. Sekään ei oikein ole siis hyvä selitys. Joku sanoi hyvin, että sillä tunnuttiin hakevan sympatiaa ja synninpäästöä Mirandalle lennosta vaihtoon ja pettämiselle. Että siitäs sai ja ihan oikein oli. Koko juonikuvio muutenkin tympii minua, eikä käynyt juonellisesti yhtään järkeen. Siitä tuli olo, että se on kirjoitettu ainoastaan kalastellakseen suvaitsevaisuus pisteitä, ei minkään muun takia. Samanthan lesbokokeilukin oli paremmin toteutettu, vaikka olen siitäkin sitä mieltä, että se oli vähän randomjuttu. Ei vaikuttanut siltä, että Sam olisi koskaan oikeasti ollut seksuaalisesti ihastunut Mariaan, kunhan vain kokeili koska Marialla oli tunteita. Koko juttu ohitettiin parin jakson jälkeen, eikä Samantha sen koommin enää koskaan vilkaissutkaan naisiin päin.
Olen eri mieltä tosta että Stevenin ukkoutumisella olisi kalasteltu ymmärrystä Mirandan ratkaisulle. Päinvastoin, sehän sai Mirandan avioeron haluamisen näyttämään todella pinnalliselta, hän ei kestänyt enää kuuroa miestään. Joskus ihmiset tekevät isoja ratkaisuja elämässään, voivat mennä syteen tai saveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt HBO Maxilta löytyy dokkari siitä miten sarjaa tehtiin. Nimi on And Just Like That Documetary :D
Se oli itseasiassa parempi kuin tuo sarja itsessään… Tosin ihmettelen, miten kaikki seisoo vahvasti oman työnsä takana ja ovat tyytyväisiä siihen mitä tekivät. Samathan poissaolon selitys oli kaikkien mielestä järkevä ja hyvä (ei ollut), erirotuisten ihmisten tuominen sarjaan oli long overdue ja hyvä juttu, eri seksuaalisten suuntautumisten korostaminen edelleen hyvä juttu, käsikirjoitus oli heidän mielestään hyvä, jne jne. Ainakin se omituisen näköinen pieni mies joka on luonut koko sarjan, oli varsin tyytyväinen tekeleeseensä.
Dokkarissa tosin keskityttiin enimmäkseen käymään läpi Carrien upeita vaatteita, mistä mikäkin luomus on löytynyt ja mitäs me sille puettais päälle. Sitä oli kyllä vaate- ja kenkäfanina kiva katsoa.
Olikohan tekijöille ja castille yllätys, että sarjasta ei ole tykätty? Kuvaaminen ja kässärin hiominen ja kaikki oli niin hitsin kivaa! Ei kai ne sitten nähty metsää puilta, ja dokkarissa huomaa että se pieni omituisen näköinen mies päättää loppujen lopuksi kaikesta, tykkäs muut tai ei.
Tässäpä meriselitys luokattoman kehnoon lopputulokseen. Sarjan tuottajat ja näyttelijät ja käsikirjoittajat tekivät sen itselleen, eivät katsojille. Olisivat kuvanneet kaikki jaksot kahdella eri otteella eli toinen versio olisi tehty "good 'ol SATC" meiningillä (ja laitettu HBO:hon katsottavaksi) ja tämä toinen olisi jäänyt vain tekijöittensä omaksi sisäpiirin jutuksi.
Ei mikään ”meriselitys”, vaan todennäköisesti juuri näin on käynyt. Ne on tehneet sitä mikä itsestä on tuntunut kivalta ja unohtaneet suuren yleisön. Michael Patrick King tuntuu olevan aika jääräpäinen sen suhteen miltä sarja näyttää, ja unohtanut miten kepeä ja hauska alkuperäinen sarja oli.
En ymmärrä kyllä yhtään miksi sarjaan oli tungettu kaikki mahdolliset rodut ja lgbtq+ yhteisön edustajat, Instat, Facebookit, Whatsappit ja podcastit ja oikein korostamalla korostettiin niitä. Olihan sarjassa alunperinkin erirotuisia ihmisiä ja homoja niitä erityisemmin alleviivaamatta, ja siihen aikaan tekniikan huippua oli antennilliset kännykät ja blackberryt, eikä niitäkään korostettu, vaan käytettiin vaan normaaliarjessa.
Jos sarja olisi ollut "kepeä ja hauska kuten alkuperäinen" se olisi myös ollut valheellinen ellei sitten olisi otettu kulmaksi pelkästään nauraa vanhojen kotkien kohellukselle muuttuneessa maailmassa. Nythän se hoidettiin aika tyylikkäästi siinä Seeman ja Carrien yökerhoon jonotuskohtauksessa, eivät päässeet enää jonon ohi. Tässä kerrotaan viiden-kuudenkympin välillä olevien naisten elämästä. Ei se millään ole enää pelkkää keveyttä ja tindertreffiä ja jotain täydellistä tietämättömyyttä ihmiselämän rajallisuudesta. Ei sex in the city ole mielestäni ikinä ollut pelkästään kepeä, siinä on ollut aina ihan syvällistä asiaa ja se oli ainakin itselleni aikoinaan jossain määrin hauskuuden lisäksi terapeuttinenkin kun sinkkuvuosia vietin ja koin pettymyksiä parisuhteissa. Minusta tämä oli yllättävän koskettava, viihdyttävä ja syvällinen sarja kun vertaa niihin ihan kaameisiin leffoihin. Jos ei tule jatkoa hyvä päätös sagalle mutta toivon että tulee jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan jatkoa tälle sarjalle, koska olihan tämä viihdyttävä. Paljon ärsyttäviä juttuja kyllä, mutta silti viihdyin ruudun ääressä.
Bigin tuhkien sirottelu oli taas niin itsekeskeistä Carrieta. Se oli ehkä hänelle tärkeä silta, mutta ehkä Big olisikin halunnut sukuhautaan, en muista kuinka tärkeää perhe oli hänelle. Muutenkin Big oli tietyissä asioissa aika vanhoillinen ja oli kai sillä ollut muutakin elämää kuin Carrie. Carrie piti itseään Bigin koko elämänä, mutta oliko näin, en usko.
Minä ymmärrän Carrien ratkaisua etenkin sen jälkeen kun tiedossa olisi ollut se Bigin veljen lupaama hautapaikka Bigin vieressä sukukryptassa. Carrie huomasi että minähän olen vielä elossa ja iskussa en halua odottaa vain kuolemaa. Pariisikohtaus oli upea. Olen aina ihaillut SATC:n stylistejä ja tuo oli täysosuma. Pakko sanoa Carrien esittäjästä että hänellä on juuri kiehtova olemus, oikein ruma ja hyvin viehättävä taas seuraavassa hetkessä. Minä katselen häntä niin paljon mieluummin kuin esim jotain muumioksi itsensä leikellyttä Nicole Kidmania. Kun SATC alkoi tuottajat ja tiimi miettivät SJP:n olemusta. He eivät halunneet tietoisesti Carrien rooliin jotain nukkea vaan modernin naishahmon joka sopisi New Yorkin henkeen. Näin olen käsittänyt.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kyllä yhtään miksi sarjaan oli tungettu kaikki mahdolliset rodut ja lgbtq+ yhteisön edustajat, Instat, Facebookit, Whatsappit ja podcastit ja oikein korostamalla korostettiin niitä. Olihan sarjassa alunperinkin erirotuisia ihmisiä ja homoja niitä erityisemmin alleviivaamatta, ja siihen aikaan tekniikan huippua oli antennilliset kännykät ja blackberryt, eikä niitäkään korostettu, vaan käytettiin vaan normaaliarjessa.
Samaa mieltä, ällöä..
Kaikki muu hyvä alkuperäisestä pilattiin tässä jatko-osassa, paitsi Charlotten perhe. Senkin vielä ehtii 2.kaudella. Tosin Seemasta, Lisasta ja Nyasta tykkäsin kyllä.
Mirandaa ei enää kykene tunnistamaan samaksi hahmoksi, enkä todellakaan tarkoita tätä hyvällä. Hän teki selväksi, ettei Steven (jota ei muuten alkuperäisen sarjan perustella todellakaan mistään pakosta nainut, eivät olleet edes yhdessä Bradyn syntyessä vaan MIRANDA itse dumppasi komean lekurin myöhemmin Steven vuoksi) lisäksi välitä myöskään pojastaan. Myös mahtavan harjoittelupaikan hylkääminen narsistisen koomikon perässä juoksemiseksi oli suorastaan säälittävää. 2.kaudella Mirandan pitäisi tajuta tehneensä elämänsä suurin virhe ja alkaa taas juoda, muuten tässä ei ole mitään järkeä.
Olisin halunnut myös nähdä Carrien ja Bigin avioliittoa muutenkin kuin yhdessä jaksossa. Koko alkuperäinen sarja oli sitä samaa surullista on-off-säätöä, ja elokuvissa mentiin kriisistä toiseen. Ei oikein sytyttänyt tämä Carrie sinkkuna-uusinta 55-vuotias päähenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se siltakohtaus ei ollut onnistunut. Kuka hankkisi tuollaisen mekon muistotilaisuuteen, oli ylimapuva jopa Carrielle.
Ja se komea tuottaja ei voisi kiinnostua tuollaisesta kävystä. Vaikka onkin kyseessä fiktio, niin jotain rajaa.
Kävystä? Minusta hän on aivan upea edelleen, sirot ja herkät kasvonpiirteet ja todella kauniit silmät.
Minusta SJP ei ole ikinä ollut kaunis, ei silloin nuorenakaan, vaan jopa ruma. Sinänsä on virkistävää, että päähenkilön ei tarvitse olla kaunis, mutta omituista on se, että häntä pyritään esittämään kuin olisi jotenkin ihastuttava prinsessa. Ulkonäkö ei ole vanhetessa parantunut ollenkaan, vaan alipainoinen kuin on, niin se riutuneisuus korostuu ja näkyy just esim. käsissä, kun ei ole mitään pehmeyttä mukana.
Ainakin on seurustellut kuumimpien miesten kuten sen Kennedyn kanssa. Väitän että kertoo jotain kauneudesta.
Kyllä minä sitäkin aikanaan ihmettelin, kun ei hän ole sillä tavalla kaunotar (ainoastaan hoikka), mutta voihan ihminen olla muuten ihastuttava ja Kennedy katsonut myös muita piirteitä.
SJP on oinas ja Kennedy jr. jousimies. Kennedyn vaimo Bessette oli kauris ja heillä tiettävästi oli paljon repiviä riitoja. Cattrall taas leijona... Kun kahden tulisielun sukset menee pahasti ristiin, sitä ei ratkota millään. Täältä huuhaalaaksosta heittelen vaan.
Se Peter oli muuten liian vaniljaa Carrielle. Tosi ok ja kivan näköinen mut just se kenen kanssa ei voi kuvitella päätyvänsä sänkyyn.
Miranda ja Che homma on niin perinteinen. Toinen on narsisti ja toinen palavasti rakastunut ja sulaa voita narsistin edessä. Ei voi päätyä hyvin tuollanen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kyllä viihdyin tätä katsoessa, vaikka tavallaan olen sitä mieltä että parempi kun olisi jääny tekemättä. Loppu taas on mielestäni ihan ihmeellistä syyllistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kai näyttelijöiden on kehuttava vasta ilmestynyttä sarjaansa ja edes näennäisesti seisottava sen takana dokkarissa, sehän on PR:ää. Epäilen, että ihan oikeasti työntekijöillä on sopimuksissaan jokin kohta, joka kieltää kaiken negatiivisen ja p@skan puhumisen tuotannosta. Joka ikinen behind sceneshän on aina pelkkää hehkuttamista hehkuttamasta päästyä siitä kuinka ihanaa ja täydellistä kaikki vain on. Kunhan vain hölisevät.
Minäkin ihmettelin Steven kummallista pappautumista ja hänen äitinsä muistin menetys muuten johtui halvauksesta, eikä alzhaimerista. Sekään ei oikein ole siis hyvä selitys. Joku sanoi hyvin, että sillä tunnuttiin hakevan sympatiaa ja synninpäästöä Mirandalle lennosta vaihtoon ja pettämiselle. Että siitäs sai ja ihan oikein oli. Koko juonikuvio muutenkin tympii minua, eikä käynyt juonellisesti yhtään järkeen. Siitä tuli olo, että se on kirjoitettu ainoastaan kalastellakseen suvaitsevaisuus pisteitä, ei minkään muun takia. Samanthan lesbokokeilukin oli paremmin toteutettu, vaikka olen siitäkin sitä mieltä, että se oli vähän randomjuttu. Ei vaikuttanut siltä, että Sam olisi koskaan oikeasti ollut seksuaalisesti ihastunut Mariaan, kunhan vain kokeili koska Marialla oli tunteita. Koko juttu ohitettiin parin jakson jälkeen, eikä Samantha sen koommin enää koskaan vilkaissutkaan naisiin päin.
Olen eri mieltä tosta että Stevenin ukkoutumisella olisi kalasteltu ymmärrystä Mirandan ratkaisulle. Päinvastoin, sehän sai Mirandan avioeron haluamisen näyttämään todella pinnalliselta, hän ei kestänyt enää kuuroa miestään. Joskus ihmiset tekevät isoja ratkaisuja elämässään, voivat mennä syteen tai saveen.
No joo kyllähän se toisaalta herätti myös sympatiaa Steveä kohtaan. Esim. se kohtaus missä keskustelee asiasta Carrien kanssa oli aivan selvää, että Carrie ainakin oli Steven puolella ja tunsi suurta myötätuntoa. Minä olisin nähnyt kyllä myös mieluummin avoimen suhteen kokeilun, kuin heti eron. Pitkään naimisissa olleet ovat monesti aika rutinoituneita ja kyllähän Mirandan ja Steven välillä selkeästi on edelleen välittämistä, vaikka intohimo nyt onkin kadoksissa.
Mun mielestä Steven ukkoutumisen tarkoitus oli korostaa, kuinka tylsäksi ja itsestäänselväksi avioliitto oli muuttunut. Steve oli "kuuro" koska ei välittänyt käyttää kuulolaitettaan. Häntä ei siis kiinnostanut keskustella vaimonsa kanssa vaan syödä herkkuja ja katsoa televisiota sohvalla. Seksiäkään ei ollut. Steve on aina ollut mielestäni ihana, mutta totta sekin on, että jotkut vain muumioituvat eivätkä välitä enää elämästä. Mitä tuolla suhteella oli enää tarjota eläväiselle Mirandalle?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu hyvä alkuperäisestä pilattiin tässä jatko-osassa, paitsi Charlotten perhe. Senkin vielä ehtii 2.kaudella. Tosin Seemasta, Lisasta ja Nyasta tykkäsin kyllä.
Mirandaa ei enää kykene tunnistamaan samaksi hahmoksi, enkä todellakaan tarkoita tätä hyvällä. Hän teki selväksi, ettei Steven (jota ei muuten alkuperäisen sarjan perustella todellakaan mistään pakosta nainut, eivät olleet edes yhdessä Bradyn syntyessä vaan MIRANDA itse dumppasi komean lekurin myöhemmin Steven vuoksi) lisäksi välitä myöskään pojastaan. Myös mahtavan harjoittelupaikan hylkääminen narsistisen koomikon perässä juoksemiseksi oli suorastaan säälittävää. 2.kaudella Mirandan pitäisi tajuta tehneensä elämänsä suurin virhe ja alkaa taas juoda, muuten tässä ei ole mitään järkeä.
Olisin halunnut myös nähdä Carrien ja Bigin avioliittoa muutenkin kuin yhdessä jaksossa. Koko alkuperäinen sarja oli sitä samaa surullista on-off-säätöä, ja elokuvissa mentiin kriisistä toiseen. Ei oikein sytyttänyt tämä Carrie sinkkuna-uusinta 55-vuotias päähenkilönä.
Samaa mieltä. Mirandan käytös tympi eniten, enkä ole samaa mieltä siitä että vastaava sekoilu olisi hänelle muka jotenkin tyypillistä. Joo joskus on vähän höpsöillyt joissakin miestilanteissa SATCin aikoihin, mutta ei todellakaan mitään tuollaista aivot narikkaan hommaa, vaan on kuitenkin pitänyt järjen mukana. Ja kaikki tämä jonkun Chen takia, joka oli omasta mielestäni myös ylimielinen ja epäluotettava, ei mikään avarakatseinen saalis.
Kyllä minä sitäkin aikanaan ihmettelin, kun ei hän ole sillä tavalla kaunotar (ainoastaan hoikka), mutta voihan ihminen olla muuten ihastuttava ja Kennedy katsonut myös muita piirteitä.