Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

And just like that - en kestä!

Vierailija
10.12.2021 |

Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.

Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.

Kommentit (2789)

Vierailija
2101/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty enää katsomaan, näyttelijät liian vanhoja. Satc:n voisi lämmittää uudestaan uusilla näyttelijöillä.

Ootko sekaisin?!

EI MISSÄÄN NIMESSÄ.

(Taidat olla melkonen ikärasisti, nuori itse ilmeisesti?)

Vierailija
2102/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä taas outo jakso. Se Chen Mirandan haukkuminen oli kyllä ala-arvoista, vegaanin korostaminen brunsilla, kotiäidin kännit, Aidanin tekoitku autossa, Stanfordin outo poisto sarjasta vaikka kaikki tietää miten oikeassa elämässä kävi. Skipperin mainitseminen ja Steven juttelu oli sitä ainoaa aitoa vanhaa sinkkistä.

Ja minkäköhän takia Standfordin ja näyttelijän kohtalon pitäisi liittyä toisiinsa? Näyttelijä kuoli ja ilmeisesti roolihahmonkin olisi sitten pitänyt kuolla? Outo näkökanta mun mielestä. Minusta tuo poisto oli ihan hyvä - erikoinen ja koominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuodaankohan Stanford takaisin digitaalisesti? En ihmettelisi. 

Vierailija
2104/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä taas outo jakso. Se Chen Mirandan haukkuminen oli kyllä ala-arvoista, vegaanin korostaminen brunsilla, kotiäidin kännit, Aidanin tekoitku autossa, Stanfordin outo poisto sarjasta vaikka kaikki tietää miten oikeassa elämässä kävi. Skipperin mainitseminen ja Steven juttelu oli sitä ainoaa aitoa vanhaa sinkkistä.

Ja minkäköhän takia Standfordin ja näyttelijän kohtalon pitäisi liittyä toisiinsa? Näyttelijä kuoli ja ilmeisesti roolihahmonkin olisi sitten pitänyt kuolla? Outo näkökanta mun mielestä. Minusta tuo poisto oli ihan hyvä - erikoinen ja koominen.

Olen eri, mutta minusta se olisi ollut näyttelijän muistoa kunnoittavampaa, ettei olisi tekemällä tehty jotain "hyväksyttävää" loppua. Hän kuitenkin kuoli täysin yllättäen kesken kuvausten, ja elämä on sellaista ettei siihen aina löydy selitystä. Tämä(kin) on vähän katsojien holhoamista. Minusta.

Vierailija
2105/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta minusta se olisi ollut näyttelijän muistoa kunnoittavampaa, ettei olisi tekemällä tehty jotain "hyväksyttävää" loppua. Hän kuitenkin kuoli täysin yllättäen kesken kuvausten, ja elämä on sellaista ettei siihen aina löydy selitystä. Tämä(kin) on vähän katsojien holhoamista. Minusta.

Hyvän maun raja meni yli aika korkealta. Mutta jakso olikin Kingin ohjaama.

Vierailija
2106/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vähän niin kuin lapsille kerrotaan, että koira meni elämään maatilalle kun se oikeasti kuoli. Anteeksi, vähän groteski vertaus kun kyse on ihmisestä. Näyttelijä ja roolihahmonsa näinkin ikonisessa sarjassa ovat hyvin pitkälle yhtä siinä mielessä, etteivät ole korvattavissa. Jos esim. Carrien tai jonkun muun kekseisen hahmon näyttelijä olisi kuollut, olisiko hyväksynyt että sarjassa hän yhtäkkiä esim. elelee loputtomiin onnellisesti hippikommuunissa? Eihän siihen olisi tarvinnut mitään suurempaa tarinaa keksiä, kun se oli jo selitetty sillä että erosivat. Samanthankin kohdalla se sopi - lähti mystisesti Lontooseen eikä pidä yhteyttä.

Vierailija
2107/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Aidan ja Carrie olla taas no go.

Carrie ei voi muuttaa landelle ja Aidan ei enää tietenkään stadiin lähde.

Ehkä haluavat pitää sarjassa Carrien ikuisesti "sinkkuna", eli miessuhteita ei Bigin jälkeen hänelle suoda, pysyviä siis.

Jotenkin jopa toivon tuota koska Aidan on niin tylsä ja Carrielle sopimaton hahmo. Carrien on mielestäni vähän sellainen ikuinen sinkku tyyppinen henkilönä, vapaa ja hieman arvoituksellinen ja vaikea kuvitella pitkään suhteeseen.

Mä toivon, että olisi no-go, inhosin Aidanin hahmoa jo aikoinaan. Ei maanläheinen Aidan sovi urbaanille Carrielle ollenkaan.

Vierailija
2108/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi asunto ei ollut ollenkaan Carrien näköinen. Aidan ilmeisesti jää maalle asumaan, keneltä C. nyt pummaa asuntorahat?

Vierailija
2109/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se uusi asunto ei ollut ollenkaan Carrien näköinen. Aidan ilmeisesti jää maalle asumaan, keneltä C. nyt pummaa asuntorahat?

Eiköhän se ole jo monimiljönääri, kun Big kuoli, ja sai perinnön?

Vierailija
2110/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carrien ei tartte pummata mitään, peri miehensä omaisuuden.

Vierailija
2111/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidanin itku autossa oli jotain aivan kauheaa, ja se on muutenkin ahdistava takertuja.

Vierailija
2112/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun katsoin SATC, kuolasin Aidania ja Mr.Big oli yök. Nyt olen perheeni perustanut ja suuret rakkaudet kokenut ja katson tätä sarjaa aivan uusin silmin. Mr.Big on ihana ja ymmärrän häntä, en itsekään haluaisi enää sitoutua keneenkään jos eroaisin, mutta silti saattaisin rakastua. En haluaisi satuttaa ketään, mutta en tosiaan hampaat irvessä etsisi elämäni rakkautta. Carrier tottui ajatukseen ja mun mielestä ymmärtää hyvin Bigiä eikä haihattele mitään turhia sarjassa.

Aidan on kamala, manipuloiva, mustasukkainen, aivan äärettömän kompleksinen ihminen. Eikä näköjään ole muuttunut mihinkään.

Vierailija
2113/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidanin itku autossa oli jotain aivan kauheaa, ja se on muutenkin ahdistava takertuja.

Mulla on vähän ristiriitaiset ajatukset tästä. Toisaalta se kohtaus oli todella vaivaannuttava, ja erittäin huonosti näytelty- mutta sitten saahan miehetkin itkeä, ja ajattelenko näin vain koska se tekee siitä jotenkin "vähemmän haluttavan".

Vierailija
2114/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän ristiriitaiset ajatukset tästä. Toisaalta se kohtaus oli todella vaivaannuttava, ja erittäin huonosti näytelty- mutta sitten saahan miehetkin itkeä, ja ajattelenko näin vain koska se tekee siitä jotenkin "vähemmän haluttavan".

Häh? Miten itku tekee miehestä vähemmän haluttavan? Ei todellakaan tee! Ette kai pojillenne tätä asennetta siirrä?

Vierailija
2115/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli Skipper? En muista...

Vierailija
2116/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jo nyt harmittaa, enää 1 jakso jäljellä.

Onhan uusi asunto hieno, mutta nyt korusuunnittelija muuttaa asuntoon

Standford ehkä itse halusi vielä lopun.

Se näyttelijähän on kuollut.

Tiedän. Mutta ehkä häneltä on kysytty aiheesta, tai on itse maininnut tämän.

Vierailija
2117/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli Skipper? En muista...

Mirandan ex poikaystävä, joka roikkui Mirandassa

Vierailija
2118/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se Samantha tulee???

On 1 jakso jäljellä. Mitä veikkaat ?

Vierailija
2119/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti ihan hitosti, kun se musta nainen vouhkasi miehelleen miksei tämä käynyt strerilaatiossa kun käskettiin.

No miksei vaimo itse voinut käydä? Koko homma laitettiin miehen syyksi ja äijä vaan lammasmaisesti hymyilee.

Mikseivät käyttäneet ehkäisyä ja miten olivat 8 vuotta ilman raskautta ja yhtäkkiä sitten vauva olikin tulossa? Mitä ihmettä tuossa sarjassa tapahtuu ja eikö kukaan ole kertonut viisikymppisille ihmisille että jos ehkäisy ei ole kunnossa, et pane.

Tuosta soittelusta ja viestitelystä. Puhelin äänettömälle. Sillä se selviäisi.

Raskaana oleva nainen ei aika käyttäydy fiksuimmalla tavalla

Vierailija
2120/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Miten itku tekee miehestä vähemmän haluttavan? Ei todellakaan tee! Ette kai pojillenne tätä asennetta siirrä?

Siksi se olikin lainausmerkeissä. Yritin miettiä, onko tässä joku alitajuinen asenne mukana. Pohtia kai saa.