Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

And just like that - en kestä!

Vierailija
10.12.2021 |

Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.

Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.

Kommentit (2789)

Vierailija
2061/2789 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa yhtään noita Charlotten lapsia, ovat ärsyttäviä ja lellittyjä. Toki vanhempansa ovat heidät tuollaisiksi kasvattaneet, mutta silti ärsyttävät. Olisivat vaan molemmat sanoneet sille ei-binääri pikkunirpalle, että no can do, itse olet vihkoistasi vastuussa. Olisi ehkä oppinut kerrasta ottamaan vastuun koulaukkunsa sisällöstä. Ihan yhtä pimeetä oli kun Charlotte etsi kortsuja tyttärelleen lumipyryssä.

Jep. Siis mikä tuo juttu on, et vanhempien pitää töistä alkaa hoitamaan jotain vihkoa teini-ikäiselle? Ihan naurettavaa.

Kai tässä yritettiin korostaa, että lapset soittaa Charlotelle joka risauksesta, koska hän on aina huolehtinut ko asiat lasten puolesta. Ja sitten Harry joutui paikkaamaan koska mieskin voi. Se kondomijuttu oli sitten sitä hyväksyvää, seksiasioista rentoa ja avointa ideaalia vanhemmuutta? Ehkäisyn merkitystä myös teroittavaa.

Se tässä vähän häiritsee, ns oikean käytöksen sanomia tulee jatkuvasti ja niitä alleviivataan katsojille kuin lapsille. Viihde on viihdettä, ja minusta tässä on vähän turhan holhoava sävy - ja varsinkin noissa ns woke-asioissa, anteeksi vain sille joka näistä hikeentyi.

Charlottehan oli pitkään kotiäiti, joten oli aikaa hoitaa vaikka tuollaisia vähäpätöisiä vihkosia.

Se että yhtäkkiä laitetaan tuo asia sellaiseksi, eträ iskä jonkun oikeusjutun keskeltä lähtee vihkoja hommailemaan teinille, ni on kyllä jo kaiken naurettavuuden huipentuma. Olis sen tasa-arvon osoituksen voinut huomattavasti fiksumminkin hoitaa

Vierailija
2062/2789 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se Samantha tulee???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2789 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotessa ei ole enää yhtään sitä yläluokkaista preppy charmia ja Mirandakin todella varjo entisestään. Carriessa ei koskaan mitään persoonaa ollutkaan, hänellä oli vaan omat haasteet ja käänteet joita vatvottiin... Persoona ei sinänsä ole muuttunut, kun sitä ei juurikaan ollutkaan.

Vierailija
2064/2789 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lukea tätä keskustelua. Väännetään sekopäisinä yhdestä sarjasta.

Vierailija
2065/2789 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa lukea tätä keskustelua. Väännetään sekopäisinä yhdestä sarjasta.

Onneksi olkoon, olet mahtava ja kaiken yläpuolella!

Vierailija
2066/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jo nyt harmittaa, enää 1 jakso jäljellä.

Onhan uusi asunto hieno, mutta nyt korusuunnittelija muuttaa asuntoon

Standford ehkä itse halusi vielä lopun.

Vierailija
2067/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti ihan hitosti, kun se musta nainen vouhkasi miehelleen miksei tämä käynyt strerilaatiossa kun käskettiin.

No miksei vaimo itse voinut käydä? Koko homma laitettiin miehen syyksi ja äijä vaan lammasmaisesti hymyilee.

Mikseivät käyttäneet ehkäisyä ja miten olivat 8 vuotta ilman raskautta ja yhtäkkiä sitten vauva olikin tulossa? Mitä ihmettä tuossa sarjassa tapahtuu ja eikö kukaan ole kertonut viisikymppisille ihmisille että jos ehkäisy ei ole kunnossa, et pane.

Tuosta soittelusta ja viestitelystä. Puhelin äänettömälle. Sillä se selviäisi.

Vierailija
2068/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti ihan hitosti, kun se musta nainen vouhkasi miehelleen miksei tämä käynyt strerilaatiossa kun käskettiin.

No miksei vaimo itse voinut käydä? Koko homma laitettiin miehen syyksi ja äijä vaan lammasmaisesti hymyilee.

Mikseivät käyttäneet ehkäisyä ja miten olivat 8 vuotta ilman raskautta ja yhtäkkiä sitten vauva olikin tulossa? Mitä ihmettä tuossa sarjassa tapahtuu ja eikö kukaan ole kertonut viisikymppisille ihmisille että jos ehkäisy ei ole kunnossa, et pane.

Jep. Sama ärsytti. Naisen kehoon ei kukaan kajoa millään tavalla ilman lupia, mut vaimo saa pakottaa ja painostaa miehen sterilisaatioon ja miehen pitää olla kovin anteeksipyytelevä, kun ei totellutkaan. Sekin tottelemattomuus johtui vain siitä, että ajatteli naisparan silloisia tunteita. Miehellä ei omaa tahtoa ja toiveita ole ollutkaan. Eikä puhettakaan kehorauhasta.

Siis come on! Tällaista maailmaako nää wokevouhot oikeasti tavoittelee??

Vierailija
2069/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tuo viimenen lause tarkoittaa?

Mä ymmärrän, että sarjassa ei haluttu jättää Stannyn kohtaloa ilmaan leijumaan vaan annettiin jonkinlainen selitys vaikka hölmökin. (Ja näyttelijähän siis kuoli kesken kuvausten, mutta eivät sitä kaikki katselijat kuitenkaan tiedä.)

Vierailija
2070/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän, että sarjassa ei haluttu jättää Stannyn kohtaloa ilmaan leijumaan vaan annettiin jonkinlainen selitys vaikka hölmökin. (Ja näyttelijähän siis kuoli kesken kuvausten, mutta eivät sitä kaikki katselijat kuitenkaan tiedä.)

Se kuoli jo kaks vuotta sitten. Ekan tuotantokauden kuvausten aikana.

Ei ollut musta ollenkaan tarpeen yhtäkkiä läväyttää jotain munkkitarinaa. Olis kirjoitettu se sit vaikka sinne ekalle tuontantokaudelle lähdön yhteyteen

Vierailija
2071/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kattoo sinkkuelämää 40 v perheenäiti-näkökulmasta, niin olihan sekin aikanaan aika överi monesti esim vaikka siinä, miten voimakas kahtiajako naisten välille tehtiin. Sinkut ja perheelliset naiset näytettiin usein lähes vihollisina toisilleen.

Vierailija
2072/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas nauratti tämä landline,  mutta alkupäässä ketjua joku taisi sanoa, että itse asiassa jenkeissä on viellä yllättävän paljon vanhaa puhelinverkkoa olemassa, muistaako kukaan? Että niitä pidetään tosiaan hätävarana ja ovat se äärimmäinen kiinnisaamisen keino.

No, jos noin sitten on, niin kuka hemmetti antaa teineilleen sen numeron? Kyllä meillä on suomalaisessa pikkufirmassa selkeä sääntö, että päivystyspuhelimen numeroa ei jaella perheen teinien käyttöön😂

Tuosta yllätysraskaudesta: no niinpä. Mutta keskenmenohan sieltä nyt varmaan onkin tulossa, joten saadaan viiden minuutin selostus uudesta hienosta työjutusta, joka nyt tapahtuukin ja it's a wrap.

Ja samalla sitten kun ollaan niin vastuullista vanhempaa, että hyöritään teinien läksyjen parissa, ei voida heittää sitä yhtä tekstaria, että jään työkaverien kanssa aftereille, vaan paiskotaan puhelinta margarita-kannuun. Suomessa tuosta lentäisi baarista ulos, kun alkaa baaritiskillä riehumaan.

Vierailija
2073/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas nauratti tämä landline,  mutta alkupäässä ketjua joku taisi sanoa, että itse asiassa jenkeissä on viellä yllättävän paljon vanhaa puhelinverkkoa olemassa, muistaako kukaan? Että niitä pidetään tosiaan hätävarana ja ovat se äärimmäinen kiinnisaamisen keino.

No, jos noin sitten on, niin kuka hemmetti antaa teineilleen sen numeron? Kyllä meillä on suomalaisessa pikkufirmassa selkeä sääntö, että päivystyspuhelimen numeroa ei jaella perheen teinien käyttöön😂

Tuosta yllätysraskaudesta: no niinpä. Mutta keskenmenohan sieltä nyt varmaan onkin tulossa, joten saadaan viiden minuutin selostus uudesta hienosta työjutusta, joka nyt tapahtuukin ja it's a wrap.

Ja samalla sitten kun ollaan niin vastuullista vanhempaa, että hyöritään teinien läksyjen parissa, ei voida heittää sitä yhtä tekstaria, että jään työkaverien kanssa aftereille, vaan paiskotaan puhelinta margarita-kannuun. Suomessa tuosta lentäisi baarista ulos, kun alkaa baaritiskillä riehumaan.

No ei he riehuneet. Ja jos hyvin antaa tippiä, kyllä baarimikko kestää moista

Vierailija
2074/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva nähdä Carrien äiti tai Mirandan ja Charloten sukulaisia, ne olis tuonu noista persoonista jotain uusia ulottuvuuksia esiin. Miksi kaikkien anoppeja kyllä esiteltiin satcissa, muttei äitejä tai isiä tai sisaruksia? No Charloten veli oli puuhastelemassa Samanthan kanssa ja Mirandan äitihän kuoli.

Missä Mirandan siskot? Olis hauska nähdä 50 v Miranda siskojensa kanssa... Useinhan porukka taantuu perhepiirissä niihin jämähtäneisiin rooleihin.

Mirandan sisaruksia nähtiin heidän äitinsä hautajaisjaksossa.

Vierailija
2075/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva nähdä Carrien äiti tai Mirandan ja Charloten sukulaisia, ne olis tuonu noista persoonista jotain uusia ulottuvuuksia esiin. Miksi kaikkien anoppeja kyllä esiteltiin satcissa, muttei äitejä tai isiä tai sisaruksia? No Charloten veli oli puuhastelemassa Samanthan kanssa ja Mirandan äitihän kuoli.

Missä Mirandan siskot? Olis hauska nähdä 50 v Miranda siskojensa kanssa... Useinhan porukka taantuu perhepiirissä niihin jämähtäneisiin rooleihin.

Mirandan sisaruksia nähtiin heidän äitinsä hautajaisjaksossa.

Pahoittelen, luin väärin!

Vierailija
2076/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas se sterilisaatiosta vauhkoaminen oli hyvin realistinen kuvaus siitä, miten stressaavaan tilanteeseen voi reagoida. Kun nainen nousee keskellä yötä raivoamaan toiselle, että mikset sinä, sinun syy, yhyy yhyy. Senhän näkee jo päältäpäin, ettei hän okeasti sitä tarkoita, vaan käyttäytyy stressin takia kuin pikkulapsi. Hän tarvitsee halia ja varmistusta, että asiat järjestyy. Minä ainakin saatan joskus olla sellainen... :)

Vierailija
2077/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen piuhojen sitominen on monimentaalisesti pienempi operaatio kuin naisen sterilisaatio. Sen lisäksi pienemmät riskit, harvinaisemmat komplikaatiot, lyhyempi toipumisaika jne jne jne. Sen voi useimmiten myös perua, kun taas naisen osalta toimenpide on lopullinen.

Se, että sanoo "Miksei se nainen itse mennyt.." osoittaa siis jonkinasteista tietämättömyyttä.

Jos yhteinen toive ja hyöty on, että voi paneskella ilman kumia 100% ehkäisyvarmuudella, niin silloin on tietysti loogisinta mennä pienimmän haitan kautta, eli että miehen piuhat sidotaan, eikö vaan? Jos operaatio olisi kevyempi naiselle, niin sitten toimittaisiin sen mukaan.

Vierailija
2078/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuoli jo kaks vuotta sitten. Ekan tuotantokauden kuvausten aikana.

Ei ollut musta ollenkaan tarpeen yhtäkkiä läväyttää jotain munkkitarinaa. Olis kirjoitettu se sit vaikka sinne ekalle tuontantokaudelle lähdön yhteyteen

Olisi voinut heti kuopata Stanfordin sarjassakin. Tästä todellakin jäi paha maku, pidetään munkkina elossa jossain Japanissa. 

Vierailija
2079/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen piuhojen sitominen on monimentaalisesti pienempi operaatio kuin naisen sterilisaatio. Sen lisäksi pienemmät riskit, harvinaisemmat komplikaatiot, lyhyempi toipumisaika jne jne jne. Sen voi useimmiten myös perua, kun taas naisen osalta toimenpide on lopullinen.

Se, että sanoo "Miksei se nainen itse mennyt.." osoittaa siis jonkinasteista tietämättömyyttä.

Jos yhteinen toive ja hyöty on, että voi paneskella ilman kumia 100% ehkäisyvarmuudella, niin silloin on tietysti loogisinta mennä pienimmän haitan kautta, eli että miehen piuhat sidotaan, eikö vaan? Jos operaatio olisi kevyempi naiselle, niin sitten toimittaisiin sen mukaan.

Tätä olin juuri aikeissa kommentoida. On lääketieteellisesti helpompi operaatio miehelle. Ja hänhän sanoi että luuli jo ylittäneensä rajan tai jotain sinne päin. Eli kuukautiset olisi jo olleet poissa jonkin aikaa ja ehkäisyä ei ole käytetty, kun on luullut että menopaussi meni jo.

Vierailija
2080/2789 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpön löpön taas. Naisellakin sterilisaatio tehdään nykyään tähystyksellä päiväpolilla ja yhden päivän saa sairaslomaa. Ja sen voi myös purkaa jos on laitettu nipsut. Monelle se tehdään heti synnytyksen jälkeen.

Tuo sinun purkauksesta kertoo tietämättömyydestä ja myös toisen kehon kunnioittamattomuudesta. Ei miestenkään ole pakko tehdä lopullisia päätöksiä. Jos ei nainen halua lapsia, hän voi tehdä toimenpiteen itse ja eikö nykyajan ihanteellinen nainen, voimakas ja itsenäinen, hoitaisi itse asian kuntoon eikä komentelisi ja sitten syyttäisi toisia kun asiat eivät mene niinkuin hän haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi