Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokotettu, mutta vastustan passia. Muita?

Vierailija
10.12.2021 |

Passin takia ollaan tässä tilanteessa kun ollaan. Rokotetut levittää tautia ihan siinä missä rokottamatonkin, mutta passilla annetaan ihmisille valheellista turvallisuudentunnetta. Josko passi-järjestely olisi toimiva niin miten meidän koronatilanteemme on pahempi kuin koskaan aiemmin? Eikä mitä kun pääministeri etunenässä baariin vaan altistuneena! Mulla on PASSI! Missä on maalaisjärki? Kipeänä ei enää jäädä kotiin koska passi. Ja vaikka korona poistuisikin niin passi ei tule enää ikinä poistumaan…

Kommentit (206)

Vierailija
1/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastustan. 

Vierailija
2/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rokotukset enkä aio ikinä mennä paikkaan missä tarvitaan passia. Jätän palvelun väliin.

Jos joskus tarvitaan siihen, että pääsen töihin niin en mene. Jään kelantuella makoilemaan. Niih.

Pitäkää tunkkinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu rokotettu levittää siinä missä rokotettukkin. Ihme kyllä tätä näkemystä ei tue yksikään tutkimus. Myös kun 5miljoonaa rokotettua ja 700 000 rokottamatonta, niin aikas jännästi noi rokottamattomat on noissa sairaaloissa.

Vierailija
4/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta. Pikemminkin toivon hallitukselta nopeampaa toimia eikä vellomista edes takas.

Vierailija
5/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rokotukset enkä aio ikinä mennä paikkaan missä tarvitaan passia. Jätän palvelun väliin.

Jos joskus tarvitaan siihen, että pääsen töihin niin en mene. Jään kelantuella makoilemaan. Niih.

Pitäkää tunkkinne.

Negatiivisia ihmisiä tuskin kukaan jää kaipaamaan…

Vierailija
6/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarissa kovin vilkkaat iltamat menossa?

Vierailija
7/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotettu! Ei mielipidettä asia. Kun olen vanha elämä on kaventunut.

Vierailija
8/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäisi lähettää jokaiselle kotiin. En viitsi hakea sitä.

Vierailija
9/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus vastustat. Minä kannatan.

Vierailija
10/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikonut vilautella ja boikotoin yrityksiä jotka sitä kysyvät. Kapenee tarjonta, mutta rahaa säästyy.

Vierailija
11/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kysyvät, miksen käytä k-passiani (kahdesti rokotettu)  ja osallistu pikkujouluihin tai tule joulumarkkinoille. No en tule, koska en halua olla edistämässä tätä sairasta syrjintää. Mitä useammat kieltäytyisivät, sitä nopeammin tämä tyrannia ihmisiä kohtaan loppuisi.

Vierailija
12/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointtisi, mutta mikä olisi hyvä vaihtoehto? Sulkea kaikki uudestaan, kaikilta? Olen samaa mieltä että pitäisi vielä pysyä kotona eikä mennä turhaan tartuttamaan ihmisiä, mutta porukka ei taida oikein malttaa enää.

Vierailija
13/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle koronapassin tarve on selkeä vihje että tämmöisissä paikoissa tartunta on todennäköisempi. Käytän itsesuojeluvaistoa enkä passia.

Vierailija
14/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkus vastustat. Minä kannatan.

Vierailija
15/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi!

Vierailija
16/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti vastusta, mutta mitään oikeaa hyötyähän siitä ei ole. Senkin työn ja ajan voisi käyttää asioihin, joilla on merkitys.

Vierailija
17/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettu, en vain käy passia vaativissa paikoissa

Vierailija
18/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun tanskassa oli niin korkea rokotus aste ja tuimiva rokotus mutta nyt menee 1 kk kaikki kiinni paniikissa , 6000 tartuntaa suomessa kuolee nyt 5 kertaa enemmän koronan aikaisena kuin ennen rokotuksia.

Samaan aikaan afrikan valtiot 10% rokotulsilla kirjaa 100 kappaleen tartuntoja , mikä yhtälössä on päin....ttua.

Eli kun päätä särkee niin hakataan sitä kallioon ni särky lakkaa , totta on tääkin.

Vierailija
19/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kysyvät, miksen käytä k-passiani (kahdesti rokotettu)  ja osallistu pikkujouluihin tai tule joulumarkkinoille. No en tule, koska en halua olla edistämässä tätä sairasta syrjintää. Mitä useammat kieltäytyisivät, sitä nopeammin tämä tyrannia ihmisiä kohtaan loppuisi.

Itellä 2 rokotetta alla. Kävin uimahallissa kysymässä, että tuleeko koronapassi. Kun vastaus oli kyllä, jäi meikäläisen uinnit kyllä tauolle.

Jos joku haluaa oikeasti kieltäytyä rahoista niin se on minulle täysin ok. Mutta terveystietojen perusteella syrjintä ei ole ok. Jos annamme pikkusormen tälle systeemille, niin pian viedään koko käsi. Tämä on hyvä muistaa. Tämä on hyvin pitkälti "slippery slope" tilanne, jolle ei pidä antaa myöden.

Kieltäytykää vain rahan ottamisesta, ei se ole pois kuin teiltä. Minua se jopa hyödyttää, säästänpähän rahani.

Vierailija
20/206 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteet vain ja ainoastaan että pääsen töihin. Muuten en passia tarvitse enkä aio käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän