Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokotettu, mutta vastustan passia. Muita?

Vierailija
10.12.2021 |

Passin takia ollaan tässä tilanteessa kun ollaan. Rokotetut levittää tautia ihan siinä missä rokottamatonkin, mutta passilla annetaan ihmisille valheellista turvallisuudentunnetta. Josko passi-järjestely olisi toimiva niin miten meidän koronatilanteemme on pahempi kuin koskaan aiemmin? Eikä mitä kun pääministeri etunenässä baariin vaan altistuneena! Mulla on PASSI! Missä on maalaisjärki? Kipeänä ei enää jäädä kotiin koska passi. Ja vaikka korona poistuisikin niin passi ei tule enää ikinä poistumaan…

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi<br />

Korona-passi on uutta maailmanjärjestystä varten? Minkäslainen uusi maailmanjärjestys on tulossa?[/quote kirjoitti:

Se, mitä ennen sai tehdä, vapaus olla ja mennä, muuttuu ehdolliseksi? Jos sitä tai tätä, niin ei vapautta. Ja minä elin ennen vapaassa Suomessa ja vapaan liikkuvuuden Euroopassa.

Mites kun iso osa näistä rokotevastaisista/passivastaisista vastustaa myös eu:ta? Eli haluaa suuremmat valvonnat rajoille ja vapaalle liikkuvuudelle?

Vierailija
202/206 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotettu ja vastustan passia koska se vain lisää tartuntoja eli pahentaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi oikeasti ottaa selvää esim. mitä Australiassa tapahtuu. Se on oikeasti äärettömän pelottavaa. Radio Novan viikonloppu/ ystävä ulkomailla Sini Ariell. Ihan karmivaa juttua Aussien toiminnasta. Tätäkö oikeasti halutaan myös Suomeen?

Tämä Sini Ariellin haastattelu onkin näköjään poistettu Novalta... koronasensuuri toimii näköjään Suomessakin. Aikamoista.

Onneksi joku oli saanut pätkän talteen.

https://urly.fi/2mgQ

Vierailija
204/206 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Jokaisen piikitetynkin on tärkeää ymmärtää, että tässä on kyse jokaisen vapaudesta ja ihmisoikeuksista, ei siitä, ottaako piikin vai ei. Lisäksi niitä piikkejä tullaan vaatimaan lisää jatkossa passiin. Näin on jo tietyissä maissa kuten Israelissa, osin Ranskassa ja Saksassa. Tämmöinen järjestelmä on todella vaarallinen tie ja se nähdään nyt esimerkiksi sotealan kohdalla.

Tätä pisteytysjärjestelmää pitää vastustaa. Ei Kiinan mallia Suomeen! Siksi koronapassia ei pidä hyväksyä, koska se on askel kohti pistejärjestelmää.

Vierailija
205/206 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostu enää edes tapaamaan tartuttamispassin ladanneita. En halua ottaa mitään riskejä, että viettäisin näiden kanssa aikaa. Nythän koronapassi = lupa tartuttaa.

Vierailija
206/206 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi