Miksei Suomessa myydä maitoa isoissa läjissä kerralla niin kuin esim Usassa ja Kanadassa?
Kommentit (39)
Koska täällä se on nestemäistä. Jos yrittää läjää tehdä niin häviää kuin Hujasen paska tuuleen.
Olen asunut Kanadassa aikoinaan ja mulla muistona yhä valokuvat isoista muovisista maitotonkista. Kyllä mun taaperot sitä joi, kuten me aikuisetkin. Oli hyvää! t.ap
Eikö ne puolentoista litran maitotölkit ole tarpeeksi isoja? Hankala olisi jostain viiden litran pönikästä kaataa kahvimukiin maitoa tilkka.
Voihan sitä ostaa monta tölkkiä kerralla.
Kyllä sä voit ostaa sieltä prismasta vaikka sellaisen sinisen muovikorillisen niitä maitotölkkejä kerralla.
Kaikki on täällä pienessä pakkauksessa. Suihkugeeli, saippua, ihan kaikki. Kaikki näyttelevät myös että asiat hyvin kuin P-Koreassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on täällä pienessä pakkauksessa. Suihkugeeli, saippua, ihan kaikki. Kaikki näyttelevät myös että asiat hyvin kuin P-Koreassa.
Minä ostan nestemäistä saippuaa kolmen litran pakkauksessa. Miten isoja pakkauksia sinä haluat?
Prismassa on 1.75L maitopurkkeja.Mielestäni ei isompaa tarvi
Maitoa ei voida myydä läjissä, koska se on nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on 1.75L maitopurkkeja.Mielestäni ei isompaa tarvi
Tölkkejä. Hillot on purkeissa ja kukat ruukuissa.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa maidossa on niin paljon lisäaineita, että se säilyy avattuna lämpimässäkin kuukausia
Ei ole totta!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla jättipakkauksia? Onko sinulla suurperhe? Ja miten tämä liittyy Pohjois-Koreaan?
Ostan mieluummin pienemmän purkin kropanpesuaineita, koska tykkään vaihtelusta. Elintarvikkeita kerralla vain viikon setti, koska monet tuoretuotteet pilaantuvat nopeasti.
Onhan Suomessakin UHT-maitoa, ja niin on takuulla Amerikassakin, mutta on myös tuoretta maitoa, jossa kylmäsäilytys.
Ikinä en ole maitoa juonut, enkä juo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.rusta.com/fi/fi/shampoo-elvital-p851019720702.aspx
Ostan aina niin pieniä pakkauksia kuin mahdollista. En voisi ostaa saippuaa tai muita pesuaineita litroittain. Siinä ehtii jo kemikaalit muuntua;) ennen kun loppuu.
Kait se liittyy niihin pakkauskoneisiin, joita on käytössä. Tetrapak jyllää 1 litran pakkauksilla.
Amerikassa maidossa on niin paljon lisäaineita, että se säilyy avattuna lämpimässäkin kuukausia