Seiska: Pekka Haaviston koronalle altistunut alaikäinen kertoo ryypänneensä ja pulikoineensa porealtaassa vihreiden puoluejohdon kanssa
Siis apua! Ei löydy sanoja. Eka Sanna Marinin biletyskohu, ja nyt sitten tämä!
Pekka oli lähtenyt lauantaina vähän viihteelle... Menee pikkuhiljaa usko koko Suomen johtajiin jos rehellisiä nyt ollaan.
https://www.seiska.fi/kotimaa/seiska-paljastaa-pekka-haaviston-koronall…
Kommentit (740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska osaa vääristää uutisen kuin uutisen.
Miten tuo Haavistoon liittyy, kun ei edes ollut paikalla.
Haavisto oli se jolla oli korona. Aiemmin päivällä oli paikalla.
Niin, mutta oireeton korona voi olla vaikka sinulla tälläkin hetkellä. Se ei kenestäkään tee huonompaa ihmistä. Hän toimi aivan oikein tiedä saatuaan eli jäi pois ihmisten ilmoilla ja tiedotti tartunnasta. Mitenkään et Haavistosta saa syyllistä.
Missähän minä olen väittänyt, että Haavisto olisi huono ihminen?
Sitä mieltä olen, että jos liikkuu paljon ulkomailla ja paljon on sosiaalisissa tilanteissa, pitäisi käyttää maskia.
Ja siellä urheiluareenalla olisi ehdottomasti pitänyt Haavistollakin olla maski.
Tämän keskustelun aiheena ei ole urheiluareena vaan biletys porealtaalla, johon toistuvasti Haaviston nimi kytketään vaikka hän ei ollut edes paikalla. Epäilemättä moni voisi toimia paremmin, mutta yhtään huutoa en ole nähnyt Kaikkosen osallistumisesta nuorten bileisiin vaikka altistui myös koronalle ja tiesi siitä tai Lintilän sählyottelusta altistuneena. Mistähän johtuu?
Aivan kuten itse totesit, niin tämän keskustelun aiheena on biletys porealtaalla. Joten silloin tähän ei kuulu Kaikkosen, eikä Lintilän tekemiset omalla tahollaan.
Silloin ei kuulu myöskään Haaviston urheiluareenatkaan.
Kuuluu siinä mielessä että se areena on hycin todennäköisesti se paikka mistä korona Haavistolle tuli
Ei vaan Pohjoismaiden neuvoston kokous, josta raportoitiin useita tartuntoja. Jotta pysyisit faktoissa.
Juuri näin, tietämättään altilsi koronalle muita jo areenan avajaisissa. Harmillinen fakta!
Keskustaministerit altisti tietoisina. Harmillinen fakta. Edelleenkään Haavisto ei ollut porealtaalla ja bilettämässä nuorison kanssa vaikka miten vääntäisit.
Keskustaministerit altisti tietoisina. Harmillinen fakta. Ja Bile-Sanna myös. Vakava fakta.
Öö, ei se Pekka siellä ollut. Luitko edes juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta oireeton korona voi olla vaikka sinulla tälläkin hetkellä. Se ei kenestäkään tee huonompaa ihmistä. Hän toimi aivan oikein tiedä saatuaan eli jäi pois ihmisten ilmoilla ja tiedotti tartunnasta. Mitenkään et Haavistosta saa syyllistä.
Sitä mieltä olen, että jos liikkuu paljon ulkomailla ja paljon on sosiaalisissa tilanteissa, pitäisi käyttää maskia.
Ja siellä urheiluareenalla olisi ehdottomasti pitänyt Haavistollakin olla maski.
Tämän keskustelun aiheena ei ole urheiluareena vaan biletys porealtaalla, johon toistuvasti Haaviston nimi kytketään vaikka hän ei ollut edes paikalla. Epäilemättä moni voisi toimia paremmin, mutta yhtään huutoa en ole nähnyt Kaikkosen osallistumisesta nuorten bileisiin vaikka altistui myös koronalle ja tiesi siitä tai Lintilän sählyottelusta altistuneena. Mistähän johtuu?
Aivan kuten itse totesit, niin tämän keskustelun aiheena on biletys porealtaalla. Joten silloin tähän ei kuulu Kaikkosen, eikä Lintilän tekemiset omalla tahollaan.
Silloin ei kuulu myöskään Haaviston urheiluareenatkaan.
Kuuluu siinä mielessä että se areena on hycin todennäköisesti se paikka mistä korona Haavistolle tuli
Ei vaan Pohjoismaiden neuvoston kokous, josta raportoitiin useita tartuntoja. Jotta pysyisit faktoissa.
Juuri näin, tietämättään altilsi koronalle muita jo areenan avajaisissa. Harmillinen fakta!
Keskustaministerit altisti tietoisina. Harmillinen fakta. Edelleenkään Haavisto ei ollut porealtaalla ja bilettämässä nuorison kanssa vaikka miten vääntäisit.
"Edelleenkään Haavisto ei ollut porealtaalla ja bilettämässä nuorison kanssa vaikka miten vääntäisit."
Omituinen kommentti, tavallaan kun en omassa kommentissani kritisoinut Haavistoa ollenkaan. Paino sanalla tietämättään, maski olisi voinut kyllä olla areenalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset menkö ikinä enää uimahalliin, siellä voi altaassa ja saunassa tulla vastaan alaikäinen.
Ihmettelisin jos 16-v tyttönen tulisi miesten puolelle kiähnäämään ja pummimaan hiprakassa lisää skumppaa.
Toisaalta, muutama vuosi ja nuo samat mimmit tekee #metoo uhriutumisen
Oli kysymys sekasaunasta, en tiedä oliko varattu vain vihreille vai oliko kaikille hotellin asukkaille avoin tila!
Harvemmin uimahallissa sekasaunotaan. Saunassa kun kuuluu olla alasti jollei ole erikseen oikeutettu pitämään uima-asua päällä. Myös alkoholin käyttö on uimahallissa kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset menkö ikinä enää uimahalliin, siellä voi altaassa ja saunassa tulla vastaan alaikäinen.
Ihmettelisin jos 16-v tyttönen tulisi miesten puolelle kiähnäämään ja pummimaan hiprakassa lisää skumppaa.
Oli kysymys sekasaunasta, en tiedä oliko varattu vain vihreille vai oliko kaikille hotellin asukkaille avoin tila!
Harvemmin uimahallissa sekasaunotaan. Saunassa kun kuuluu olla alasti jollei ole erikseen oikeutettu pitämään uima-asua päällä. Myös alkoholin käyttö on uimahallissa kiellettyä.
Tilaussauna
Tilaussaunassamme saunot mukavasti kokouksen jälkeen tai vietät saunailtaa omalla porukalla. Sauna sijaitsee hotellin saunaosastolla ja siihen mahtuu kerrallaan 20 henkeä. Huomaathan että tilaussaunassa on vain yksi puku-, pesu- ja löylyhuone.
Tilaussaunan hintaan sisältyvät pyyhkeet ja saunalle tarjoilemme kylmiä saunajuomia sekä pientä purtavaa.
-hotelli Korpilammen sivuilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks' Salkkareissa saunotaan aina "vaatteet" päällä? Tämä nyt oli vaan tälläinen välikevennys, älkää kommentoiko. Lots of laughs!!!!!
Miettikää kuinka paljon ihmisiä ehti altistua koronalle, kun Haavisto ei tiennyt koronastaan?
Haavisto oli lähdössä matkalle ulkomaille ja testi otettiin varmuuden vuoksi. Ei oireita mutta oli korona positiivinen. Ennen tuon toteamista on ehtinyt tartuttaa isotkin määrät.
Eikä ole ainutlaatuista, sillä oireettomia koronankantajia on keskuudessamme vaikka kuinka paljon. Pitäisi ottaa satunnaistestejä enemmän oireettomilta.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kuinka paljon ihmisiä ehti altistua koronalle, kun Haavisto ei tiennyt koronastaan?
Haavisto oli lähdössä matkalle ulkomaille ja testi otettiin varmuuden vuoksi. Ei oireita mutta oli korona positiivinen. Ennen tuon toteamista on ehtinyt tartuttaa isotkin määrät.
Eikä ole ainutlaatuista, sillä oireettomia koronankantajia on keskuudessamme vaikka kuinka paljon. Pitäisi ottaa satunnaistestejä enemmän oireettomilta.
Niin noh, tähän asti aina, kun joku on puhunut pireettomien testauksen tärkeydestä, vastaus on ollut ”miksi terveitä testattaisiin? Ihan älytöntä tehdä turhia testejä”. Mieti miten paljon oireettomia kantajia on ollut ennen rokotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto ei myöskään kuulu biletykseen porealtaalla.
Haaviston korona on yksi osa tätä uutista. Se vietti mahdollisesti altistumisen kautta aikaansa porealtaalla.
Ei se edes ollut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto ei ollut koko tapahtumassa. Mitä te vauhkoatte ja levitätte vihjailuja? Ettekö ikinä ole itse istuneet porealtaassa vai mikä teitä vaivaa?
Olet pihalla kuin lumiukko. Öitä.
Kukahan on pihalla? Haavisto ei ollut siellä ja sillä selvä. Oletko sinä tuo teinityttö vai miksihän yrität syyttää Haavistoa hänen perseilystään?
Vierailija kirjoitti:
Onko puolueella fiksua pitää festarit jossain kylpylässä jos paikalla myös alaikäisiä?
Jaa
Ei
En osaa sanoa
Tottakai festarit saa järjestää, miksei saisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvältä näytä. Tietääkö lapsen vanhemmat? Pitäisi ottaa viranomaisien yhteyttä ja selvittää asia. Eihän tämä näin voi mennä. Siellä on tarjottu tapakkaa, alkoholia ja ehkä jotain kovempiakin aineita. Nuoren ihmisen harkintakykyä ja humalatilaa on selvästi käytetty hyväksi. Lasu ja tarvittavat rikosilmoitukset tulille puoluejohtoa vastaan. On tämä Suomen politiikka kenttä melkoisen mädäntynyttä.
Tuota noin. Kyllä se vastuu on niillä vanhemmilla, jotka päästivät hänet sinne. Miksi he kyselisivät, että oletko täyttänyt 18? Ei ne sen lapsenvahteja ole eikä baarimikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailij kirjoitti:
Teinityttö on ihan itse halunnut tehdä asiat, joista kirjoitti, joten turha syyllistää ketään ainakaan dokaamisesta, tupakoinnista, saunomisesta yms
Se on ALAIKÄINEN.
Niin? Ja hölmöili kännissä. Kenen vastuulla? Ei ainakaan täysin ulkopuolisten juhlijoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvältä näytä. Tietääkö lapsen vanhemmat? Pitäisi ottaa viranomaisien yhteyttä ja selvittää asia. Eihän tämä näin voi mennä. Siellä on tarjottu tapakkaa, alkoholia ja ehkä jotain kovempiakin aineita. Nuoren ihmisen harkintakykyä ja humalatilaa on selvästi käytetty hyväksi. Lasu ja tarvittavat rikosilmoitukset tulille puoluejohtoa vastaan. On tämä Suomen politiikka kenttä melkoisen mädäntynyttä.
Tuota noin. Kyllä se vastuu on niillä vanhemmilla, jotka päästivät hänet sinne. Miksi he kyselisivät, että oletko täyttänyt 18? Ei ne sen lapsenvahteja ole eikä baarimikkoja.
Saattaa ahdistaa, kun jää noin kiinni vanhemmilleen 😅 Muita tästä on turha syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto ei myöskään kuulu biletykseen porealtaalla.
Haaviston korona on yksi osa tätä uutista. Se vietti mahdollisesti altistumisen kautta aikaansa porealtaalla.
Ei se edes ollut siellä.
Pekka Haavistoa en fanita, vielä vähemmän vihreitä. Silti on täysin turhaa mainita Pekka Haavistoa tämän kohun otsikossa Seiska-lehdessä. Haavisto oli lauantaiaamuna puhunut puoluetoimistossa Helsingin keskustassa Kansainvälinen vaikuttaja-kurssilla. Artikkeli ei kerro, oliko altistunut alaikäinen ollut lähelläkään Haavistoa, ja kuinka kauan. Illan tiskijukka-keikka oli nimenomaa jäänyt koronatiedon vuoksi väliin, HAAVISTO EI SIIS OLLUT KORPILAMMELLA.
Oikea otsikko olisi: "Koronalle altistunut teinityttö: Ryyppäsin ja pulikoin vihreiden puoluejohdon kanssa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailij kirjoitti:
Teinityttö on ihan itse halunnut tehdä asiat, joista kirjoitti, joten turha syyllistää ketään ainakaan dokaamisesta, tupakoinnista, saunomisesta yms
Se on ALAIKÄINEN.
Niin? Ja hölmöili kännissä. Kenen vastuulla? Ei ainakaan täysin ulkopuolisten juhlijoiden.
Seliseli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailij kirjoitti:
Se on ALAIKÄINEN.
Kyllä ne siellä paikalla olleet tiesivät, että siellä on puolueen nuorisojäseniä mukana. Ja silti pulikoivat kaikki yhdessä porealtaassa, saunoivat sekasaunassa ja jakoivat ilmaista skumppaa. Turha selitellä, Vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Missä helvetissä tämä poreamme on? Nokian Edenissä?
Korpilammella
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinkö teinistä lastensuojeluilmoitus?
Avin täytyy tutkia myös tuo alaikäisen viinatarjoilu siellä Kylpylässä.
Yksityisbileet, ei hänelle tarjoiltu mitään. Alaikäinen itse joi ilmaista viinaa. Kerä syytät? Ai niin tietenkin Haavistoa, joka ei ollut edes paikalla. Lasu tietenkin, mutta teinitytöstä ja hänen vanhempiensa niskaanhan se kaatuu. Kannattiko leveillä somessa 😅
Haavisto kyllä mokasi ihan täysin kun meni areenalle ilman maskia.