Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poliisi soittanut koskaan ovikelloasi?

Vierailija
16.03.2015 |

Mistä syystä?

Meillä soitti kerran, että pääsivät rappukäytävään. Yläkerran naapurissa oli tappelutilanne päällä, niin olivat menossa sinne.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parikin kertaa. Kerran soitin ne paikalle itse, koska luulin naapurissa olevan murtovarkaita (ei ollut). Toisen kerran tulivat kysymään, onko (samaisessa) naapurissa näkynyt viikonlopun aikana mitään normaalista poikkeavaa (itseasiassa oli).

Vierailija
42/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Naapuri löytyi kotoaan kuolleena, ja poliisi kyseli, milloin häntä on viimeisen kerran näkynyt liikkeellä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ovat tulleet, keskeyttivät exäni kun hän pahoinpiteli minua. Kiitos tästä naapureille ja poliisille!:)

Vierailija
44/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaksi poliisia tulivat ihan asuntooni sisälle. Kertoivat äitini äkillisestä menehtymisestä.

Viipyivät muutaman tunnin, eivät jättäneet minua yksin.

Vierailija
45/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät soittaneen ovikelloa vaan rimputtivat sitä taukoamatta ja potkivat oveani. Etsivät jotain edellistä asukasta. Jep...

Vierailija
46/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa. Kahdesti virkapukuiset, kerran siviiliasuiset. Ahdistaa muistella. Kertaakaan en ole itse tehnyt mitään väärää vaan poliisit ovat tulleet joko auttamaan tai kysymään tai kertomaan jotain.

Vierailija
47/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kerran! Joku oli yöllä dumpannut varastetun auton meidän pihalle.

Vierailija
48/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla, eikä ole ovikelloa. Tulivat koputettuaan sisälle kertomaan veljeni kuolemasta.

Vierailija
49/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa, joskus virkapuvussa joskus siviilit päällä. Virkapuvussa oleva on yleensä serkkuni joka piipahtaa visiitillä jos poliisiopinahjossa Hervannassa on ollut joku kurssi/koulutus. Siviilit päällä oleva poliisi taas hakee ampumaan kilpaa tai kalaan.

Vierailija
50/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:05"]Varmaan soittivat, mutta en ollut silloin paikalla. Tekivät siis perusteellisen kotietsinnän ja löysivät hyllystäni pienen määrän kannabista luulleen että olen osa jotain isompaakin liigaa. Ei, kunhan ostin kokeillakseni. [/quote] Miten ne sai tietää että sulla on sitä?

[/quote]

Joku vasikoi varmasti.

Vierailija
51/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään, kun löysin mieheni veljen sukkarasiasta epäilyttäviä sitruunakiteitä. Ne oli kuitenkin vain kylpysuolaa. Hieman poliiseja hymyilytti ja minua nolotti..:)

Vierailija
52/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos on unohtanut avaimet ;)

Vierailija
53/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran kävivät, kun naapuri oli ilmoittanut epäilyttävistä kasvatuksista. Tiukkailmeisinä tulivat käymään, mutta ihan avoimesti kutsuin sisään katsomaan kasvatuksiani. Juteltiin sitten chileistä ja poliisit ihastelivat nagoja ja habaneroja. Maistiaiset eivät voineet ottaa.

Vierailija
54/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään, tai en tiedä oliko itse poliisi vai naapuri koska ovikello soi kerran ja mitään ei näkynyt ovisilmästä. Eli aika nopeaa on joku häipynyt siitä. Ikkunasta kun katoin niin bilepaku pihalla ja poliisisetä pyörittelee päätään. Jäi kyllä häiritsemään, että millähän asialla..

Vierailija
55/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:51"]Viimeksi tänään, tai en tiedä oliko itse poliisi vai naapuri koska ovikello soi kerran ja mitään ei näkynyt ovisilmästä. Eli aika nopeaa on joku häipynyt siitä. Ikkunasta kun katoin niin bilepaku pihalla ja poliisisetä pyörittelee päätään. Jäi kyllä häiritsemään, että millähän asialla..
[/quote]
Bilepaku? Polttarit jollain?

Vierailija
56/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa...

Vierailija
57/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:51"]Viimeksi tänään, tai en tiedä oliko itse poliisi vai naapuri koska ovikello soi kerran ja mitään ei näkynyt ovisilmästä. Eli aika nopeaa on joku häipynyt siitä. Ikkunasta kun katoin niin bilepaku pihalla ja poliisisetä pyörittelee päätään. Jäi kyllä häiritsemään, että millähän asialla.. [/quote] Bilepaku? Polttarit jollain?

[/quote]

Kyttäauto.

Vierailija
58/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mieheni aina välillä sitä ovikelloakin soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän