Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poliisi soittanut koskaan ovikelloasi?

Vierailija
16.03.2015 |

Mistä syystä?

Meillä soitti kerran, että pääsivät rappukäytävään. Yläkerran naapurissa oli tappelutilanne päällä, niin olivat menossa sinne.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan soittivat, mutta en ollut silloin paikalla. Tekivät siis perusteellisen kotietsinnän ja löysivät hyllystäni pienen määrän kannabista luulleen että olen osa jotain isompaakin liigaa. Ei, kunhan ostin kokeillakseni.

Vierailija
22/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyydän yleensa ihan yöksi jäämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soittaneet kitaraanikin.

Vierailija
24/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija-asuntolassa kävivät sanomassa musiikista. Nykyisessä elämöivät välillä pihalla, kun tahtovat rappukäytävään sisälle.

Vierailija
25/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hakivat allekirjoitusta minulta kun oli 12v. Pelästyin ihan hirvästi ja mietin, että olin tainnnut kävellä päin punaisia. Kyse olikin löytöpalkkiosta, kun olin isäni kanssa toimittanut poliisille löytämäni lompakon.

Olen kyllä itsekin soittanut poliisille ja hälyttänyt mm. omaan kotipihaani. En saanut estettyä humalaista perheenjäsentä lähtemästä auton rattiin. Poliis tuli auttamaan ajoissa.

Vierailija
26/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näpyttelivät hanuria.

Vierailija
27/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:05"]Varmaan soittivat, mutta en ollut silloin paikalla. Tekivät siis perusteellisen kotietsinnän ja löysivät hyllystäni pienen määrän kannabista luulleen että olen osa jotain isompaakin liigaa. Ei, kunhan ostin kokeillakseni.
[/quote]

Miten ne sai tietää että sulla on sitä?

Vierailija
28/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:05"]

Varmaan soittivat, mutta en ollut silloin paikalla. Tekivät siis perusteellisen kotietsinnän ja löysivät hyllystäni pienen määrän kannabista luulleen että olen osa jotain isompaakin liigaa. Ei, kunhan ostin kokeillakseni.

[/quote]

seli seli, narkki

Vierailija
29/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana vuokralla asuessani aamulla soi ovikello ja peitto päällä riensin avaamaan. Etsivät jotain miestä, tahtoivat tulla tutkimaan asunnonkin vaikka kerroin kyllä että asun siinä yksin. Jälkeenpäin vähän selvittelyn, olivat etsiskelleet edellistä vuokralaista.

Vierailija
30/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin pesarilla naamaan poliisia ja tulivat hakemaan putkaan. Löin niitä myös ja sen jälkeen ei ole häirinneet.

Vierailija
31/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta naapurissa ovat käyneet kahdesti. Lisäksi ovat seisoneet talon pihamaalla raskaammassa varustuksessa. 

Vierailija
32/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minähän en ole itse tehnyt mitään moitittavaa, mutta ne vieraat...

Vierailija
33/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tulleet pari kertaa keskeyttämään n. 100 henkilön pirskeet.
Toisen kerran sattui olemaan halloween ja kaikki vieraat luulivat että poliisit olivat pukeutuneita juhlijoita. "Hei mageet asut!"

Olimme silloin opiskelijoita. Nykyään asun miehen ja tyttären kanssa niin ei ole tarvinnut ikinä tulla. :)

Vierailija
34/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:05"]

[/quote]

seli seli, narkki

[/quote]

Tää nyt on perseestä että minua voidaankin pitää jonain narkkarina tuon takia. Löysivät koska ilmiannoin itseni. Olin nimittäin akuutisti psyykkisesti sairas ja valmis tekemään mitä tahansa että saan hoitoa. Kuvittelin että ymmärtävät tilanteen luonteen. 

Vierailija
35/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:02"]

Mitä tapahtuu jos ei tajua avata ovea?

[/quote]

Riippuu vähän tilanteesta. Jos he etsivät jotain vaarallista rikollista ja ovat varmoja henkilön olevan sisällä, avaavat he oven vaikka väkisin. Toki esimerkiksi huoltoyhtyöstä voi pyytää jotakuta avaamaan oven.

Jos asia ei ole kovinkaan kriittinen, veikkaisin heidän vain kääntyvän ovelta.

Vierailija
36/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei .

Pahin painajaiseni on poiliisit soittamassa ovikelloa. Lapsena äiti kertoi, että kun hänen veljensä kuoli 9-vuotiaana liikenneonnettomuudessa, 2 poliisia tuli kotiin siitä ilmoittamaan. Isoäiti oli ihan uunona mennyt avaamaan ja kutsunut poliisit keittiöön ,kun oli juuri leiponut pullaa. Alkanut keittää kahvia ja sitten vasta romahtanut kun isoisä oli alkanut itkeä. Eli poliisit olivat kyllä heti kertoneet asian, mutta isoäiti ei ollut jotenkin pystynyt ottamaan kauheaa tietoa heti vastaan. Äiti kertoi, että poliisit olivat ainakin tunnin heillä kotona kunnes sinne tuli pappi. Sen jälkeen äitini ei uskaltanut avata ovea moneen vuoteen jos ovikello soi. Jos menen äitini luo käymään , soitan aina ensin, koska hän vieläkin pelästyy jos ovikello soi ja hän ei tiedä odottaa ketään. Lapsena jos kotona ovikello soi, äiti aina huusi " menkää avaamaan" , itse ei pystynyt.

Vierailija
37/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä MINUN luona, mutta kaikkien muiden naapureiden luona ovat käyneet

Vierailija
38/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:02"]Mitä tapahtuu jos ei tajua avata ovea?
[/quote]
Ne tulee sisään jos on tarvis. Ja jos oot epäilty, harvemmin soittaa edes ovikelloa - avaimella suoraan sisään.

Vierailija
39/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:12"]

Ovat tulleet pari kertaa keskeyttämään n. 100 henkilön pirskeet. Toisen kerran sattui olemaan halloween ja kaikki vieraat luulivat että poliisit olivat pukeutuneita juhlijoita. "Hei mageet asut!" Olimme silloin opiskelijoita. Nykyään asun miehen ja tyttären kanssa niin ei ole tarvinnut ikinä tulla. :)

[/quote]

jenkeissä?

Vierailija
40/58 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:02"]Mitä tapahtuu jos ei tajua avata ovea?
[/quote]
Ne tulee sisään jos on tarvis. Ja jos oot epäilty, harvemmin soittaa edes ovikelloa - avaimella suoraan sisään.
[/quote]
Pakko kertoa yksi tarina :D
Poliisit halusivat asuntoon sanomaan vain, että musiikkia hiljemmalle ja soittivat siis ovikelloa. Asunnossa asuvalla pariskunnalla oli siellä kannabista jonkunverran,ja vähäisiä määriä jotain kovempia huumeita tms joten tottakai menivät paniikkiin, ja rupesivat NAULAAMAAN ovea kiinni.. Huoltomies toi avaimen mutta ei riittäny. Poliisi sit joutu "murtutumaan" asuntoon väkivalloin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä