Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Howard Jeffrey Bender | December 11, 2021 at 6:13 pm | Reply
All the coronaviruses and all their variants have different protein spikes, with Delta having one that’s more efficient at getting around the vaccines. Perhaps Omicron will, too. But the real problem is in the virus itself, not its protein shell, and why the most dangerous (MERS, SARS, and Covid-19) are so infectious. My independent research has found multiple one-in-a-million nucleotide sequence matches between all the coronaviruses and the human genome. Those sequences are the same as some of the loops of human tRNA. Using those loops and their amino acid code matches, viruses may be able to fool the nucleus membrane in cells to allow the virus to enter and associate with the human DNA, creating more opportunities for further infection. Our immune system may be compromised and may no longer be able to stop the virus and other diseases from attacking organs throughout the body. Vaccines that attack the virus protein shells while ignoring their contents are doomed to failure from the Darwin effect, but recognizing these loops suggests a possible approach to successful coronavirus vaccines. Only the infection process is considered in my work, not the innate virulence of the virus. For more info, check out this YouTube, Coronavirus – Using Your DNA Against You. https://www.youtube.com/watch?v=8dOIzD6ch8s
https://scitechdaily.com/covid-omicron-variant-may-have-significant-cap…
"My independent research" Siis oikeastiko käytät luotettavana lähteenä jotain random miestä jolla on 180 tilaajaa youtubessa?
Se kuka tässä on random niin sinä. Emme tunne sinua, eikä me tiedetä kuka sinä olet.
Kyllä, tämä on totta, hyvä että ymmärrät. En olekaan kertomassa sinulle että sinun pitää uskoa minua, minulla on faktat. Kehotan uskomaan oikeita asiantuntijoita, lääkäreitä ja tilastoja. Useimmiten jos suurempi osa asiantuntijoista sanoo jotain, he ovat oikeassa. Ne yksittäiset oman tien kulkijat eivät yleensä ole se luotettavin lähde.
Historiaan kun katsoo niin höyrypäiset ihmisjoukot ovat aina olleet totaalisen väärässä. Usein karmein seurauksin. Eikä mikään ole ihmisessä muuttunut.
Rokotteen pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa kuin niitä kehittäneillä ja korruptoituneilla lääkeyhtiöillä. Suomessa ne eivät ole sikailleet samoin kuin vaikkapa Yhdysvalloissa. Mutta sikapiikkikin lopetittiin täällä paljon vähemmillä haittojen ilmantuuvuudella (9 vs. 45 /100 000). Senkin piti olla täysin turvallinen, mutta niin vain todettiin sori kun ei se ollutkaan.
Nyt hullut haluavat piikittää pikatahtia koko maailman väestön, vaikka Japani on ottanut taudin haltuun lääkkeellä. Median lyttäämällä intervektiimillä, jonka piti olla salaliittosontaa. Nyt Pfizer tuo uuden koronalääkkeensä markkinoille ja varmaan arvaattekin mitä se sisältää?
Lisäksi media on vääristellyt ja valehdellut koko kriisin ajan, ja maalitolpat vain siirtyvät jatkuvasti. Pitää siis olla psykoosissa että lääkeyhtiöillä ja politiikoilla on jotain uskottavuutta. Nohynek ja Salminen ovat sentään vähän yrittäneet toppuutella hulluutta välillä. Mutta Nohynek haluaisi nyt kiristää piikkitahtia 3 kk.
En puhunutkaan höyrypäisistä ihmisjoukoista, vaan asiantuntijoista. Jos et voi mielestäsi luottaa heihin, keneen sitten luotat? Mikä on vaihtoehto? Luotatko näihin höyrypäisiin perus ihmisiin joilla ei myöskään ole koulutusta, kokemusta tai tietoa asioista? Jos luotat vain itseesi, menetko itse opiskelemaan pariksi vuosikymmeneksi, jotta voisit itse muodostaa mielipiteesi tästä asiasta? Mikä näistä on se realistisin ja järkevin vaihtoehto?
Tilastot näyttävät selvästi, että koronan haitat ovat vakavia ja paljon yleisempiä kuin rokotehaitat. Tilastot myös näyttävät, että suurempi osa rokottamattomista päätyy sairaalaan kuormittamaan terveydenhuoltoa, joka johtaa muiden potilaiden leikkauksien jatkuvaan lykkäämiseen ja terveydenhuollon kykenemättömyyteen selvitä yllättävistä onnettomuustilanteista, koska kapasiteettia ei ole.
Ihan loogisella ajattelulla pitäisi tulla siihen tulokseen, että rokote on se pienin riski tässä tilanteessa.
Olen eri, mutta miksi pitäisi luottaa "johonkin" tai valita puolensa? Miksi ei vaan voi tässäkin, kuten kaikissa muissakin asioissa, katsoa mitä elämä tuo ja kuinka huono tuuri tällä kertaa käy? On tässä elämässä ennenkin kohdattu sellaisia vastoinkäymisiä, että kuolemantoive on ollut suuri. Tuntuu, että tekee niin tai näin, niin kaikki menee silti aina mönkään.
Korona ei ole vain sinun hlökohtainen asiasi. Sen torjumiseen tarvitaan koko väestöä.
Sano tämä niille matkusteleville rokotetuille, jotka tuovat näitä uusia muunnoksia maailmalta Suomeen. Ei ne rokottamattomien mukana tule ja leviä.
Rokotekriittisen neuvoston ja evvk-puolueen suurvisiiri, Kassler Turtiainen, kertoo saaneensa ikävän rokotehaitan Viiksi-Ossin tarjoileman rokotteen jälkimainingeissa. "Minu pylly tuli kipi kun saunapaini oli Ossin kansa", kertoo silminnähden järkyttynyt Kassler. Rakastavaisten lähipiiri tietää kertoa, että Ossi oli puolivahingossa rokottanut Anoa peräsuoleen, mutta kyseessä ei suinkaan ollut koronarokote, vaan ehtaa, naturaali lohjalainen eliksiiri. "Kyllä taitaa nyt Kasslerin anneli punoittaa", lohjalla hykerrellään.
- Rokotteita otetaan siksi, ettei terveydenhuolto ylikuormittuisi.
- Rokotteet ovat turvallisia ja sivuvaikutukset pääsääntöisesti hyvin lieviä.
- Ihmiset käyttävät kaikenlaisia lääkkeitä, kemikaaleja, suolaa, rasvaa, ja kaikenmaailman tappavaa skedua ilman huolen häivää, mutta rokote on nyt sitten maailman vaarallisin asia?
- Rokotteita joudutaan ottamaan niin kauan kun virus aiheuttaa vakavia oireita.
- Ns. rokotekriittiset auktoriteetit ovat useimmiten jotain (tai useampaa) näistä: mielenterveysongelmaisia, kaunaisia, itänaapurin palkkalistoilla, ä ärioikeistoa, new age -hörhöjä, tai tekevät humpuukilla ihan pikku tiliä. Ja te apukoululaiset uskotte 👉👌
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Älä ole nolo pelle ja apukoulainen, vaan ota rohkeasti rokote 🙂
Itsellänikään ei ole rokotetta ja elämä tuntuu ihan normaalilta ja samanlaiselta, kuin ennenkin. En olisi uskonut, että jossain vaiheessa olisin jopa tyytyväinen siihen, että olen syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Huomannut korona aikana miten ilkeitä ja ymmärtämättömiä ihmiset ovat . Oma mielipide ja toiminta on ainoa oikea .
Mitäs olisit sitten mieltä itse ihmisestä, jonka mielipide on hänestä itsestäänkin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä haittavaikutuksia pelkäät saavasi? Ymmärrän, että uusi rokote voi pelottaa. Hieman jännitti itseänikin, vaikka alusta asti olin varma, että sen otan. Rokotetta on kuitenkin jo tässä vaiheessa tutkittu laajalti, ja haittavaikutukset alkavat olla hyvin tiedossa. Pelkäätkö saavasi jotain näistä harvinaisimmista sydänhaitoista vai arvelluttaako nämä yleisimmät haittavaikutuksetkin, kuten päänsärky, väsymys ja lämmönnousu? Ne kuuluvat asiaan ja menevät ohi nopeasti. Itse koronavirus aiheuttaa todennäköisemmin suurempia ja pitkäaikaisempia haittoja kuin rokote tämänhetkisen tiedon mukaan, ja koronaa liikkuu nyt niin paljon, että valittavana on käytännössä joko siihen sairastuminen ilman rokotetta tai rokote. Itse valitsin jälkimmäisen, jolloin on todennäköisempää, että viruksen saa lievänä.
Mä en ole ottanut rokotetta ja sairastin koronan. Oli kuumetta ja lihassärkyä pari päivää. Eli aika vähällä pääsi. En tiedä mitä hyötyä rokotteesta olisi ollut. Olisin sairastanut lievempänä ja kulkenut kylillä levittämässä koronaa? Nyt jäin kotiin sairastamaan enkä tartuttanut ketään. Koronaa pelätään aivan liikaa, suurinosa sairastaa sen kuitenkin lievänä ilman jälkioireita.
Suurin osa sairastaa lievänä? Kuitenkin suuri osa sairastuneista saa myös Long Covidin, se voi tulla myös lievästä tautimuodosta. Ja joku osa kuolee. Ei välttämättä koske ikääkään kun osastoilla 30-70 v. ikäisiä.
Olet onnekas, mutta eivät kaikki muut välttämättä.Tiedän melkein parikymmentä sairastanutta, kaikki olleet lieviä tapauksia. Valtaosa näistä sairastumisista oli ennen rokotteita. Yhtään vakavaa tapausta en tiedä.
En ymmärrä näitä "tiedän x määrän ihmisiä" tyyppejä. Perustatko oikeasti luulosi vain siihen, mitä omassa lähipiirissäsi näet? Tilastoja tutkimalla saat realistisen kuvan asioista, et kavereitasi kuuntelemalla.
Niinpä ! Kenellä täällä yleensä on niitä "Jaska sanoi, että Penan kaverin työkäveri oli saanut kupan piikistä" -tapauksia ? Tilastoista todellakin näkee, että oikeasti vakavia rokotehaittoja ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Howard Jeffrey Bender | December 11, 2021 at 6:13 pm | Reply
All the coronaviruses and all their variants have different protein spikes, with Delta having one that’s more efficient at getting around the vaccines. Perhaps Omicron will, too. But the real problem is in the virus itself, not its protein shell, and why the most dangerous (MERS, SARS, and Covid-19) are so infectious. My independent research has found multiple one-in-a-million nucleotide sequence matches between all the coronaviruses and the human genome. Those sequences are the same as some of the loops of human tRNA. Using those loops and their amino acid code matches, viruses may be able to fool the nucleus membrane in cells to allow the virus to enter and associate with the human DNA, creating more opportunities for further infection. Our immune system may be compromised and may no longer be able to stop the virus and other diseases from attacking organs throughout the body. Vaccines that attack the virus protein shells while ignoring their contents are doomed to failure from the Darwin effect, but recognizing these loops suggests a possible approach to successful coronavirus vaccines. Only the infection process is considered in my work, not the innate virulence of the virus. For more info, check out this YouTube, Coronavirus – Using Your DNA Against You. https://www.youtube.com/watch?v=8dOIzD6ch8s
https://scitechdaily.com/covid-omicron-variant-may-have-significant-cap…
"My independent research" Siis oikeastiko käytät luotettavana lähteenä jotain random miestä jolla on 180 tilaajaa youtubessa?
Se kuka tässä on random niin sinä. Emme tunne sinua, eikä me tiedetä kuka sinä olet.
Kyllä, tämä on totta, hyvä että ymmärrät. En olekaan kertomassa sinulle että sinun pitää uskoa minua, minulla on faktat. Kehotan uskomaan oikeita asiantuntijoita, lääkäreitä ja tilastoja. Useimmiten jos suurempi osa asiantuntijoista sanoo jotain, he ovat oikeassa. Ne yksittäiset oman tien kulkijat eivät yleensä ole se luotettavin lähde.
Historiaan kun katsoo niin höyrypäiset ihmisjoukot ovat aina olleet totaalisen väärässä. Usein karmein seurauksin. Eikä mikään ole ihmisessä muuttunut.
Rokotteen pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa kuin niitä kehittäneillä ja korruptoituneilla lääkeyhtiöillä. Suomessa ne eivät ole sikailleet samoin kuin vaikkapa Yhdysvalloissa. Mutta sikapiikkikin lopetittiin täällä paljon vähemmillä haittojen ilmantuuvuudella (9 vs. 45 /100 000). Senkin piti olla täysin turvallinen, mutta niin vain todettiin sori kun ei se ollutkaan.
Nyt hullut haluavat piikittää pikatahtia koko maailman väestön, vaikka Japani on ottanut taudin haltuun lääkkeellä. Median lyttäämällä intervektiimillä, jonka piti olla salaliittosontaa. Nyt Pfizer tuo uuden koronalääkkeensä markkinoille ja varmaan arvaattekin mitä se sisältää?
Lisäksi media on vääristellyt ja valehdellut koko kriisin ajan, ja maalitolpat vain siirtyvät jatkuvasti. Pitää siis olla psykoosissa että lääkeyhtiöillä ja politiikoilla on jotain uskottavuutta. Nohynek ja Salminen ovat sentään vähän yrittäneet toppuutella hulluutta välillä. Mutta Nohynek haluaisi nyt kiristää piikkitahtia 3 kk.
En puhunutkaan höyrypäisistä ihmisjoukoista, vaan asiantuntijoista. Jos et voi mielestäsi luottaa heihin, keneen sitten luotat? Mikä on vaihtoehto? Luotatko näihin höyrypäisiin perus ihmisiin joilla ei myöskään ole koulutusta, kokemusta tai tietoa asioista? Jos luotat vain itseesi, menetko itse opiskelemaan pariksi vuosikymmeneksi, jotta voisit itse muodostaa mielipiteesi tästä asiasta? Mikä näistä on se realistisin ja järkevin vaihtoehto?
Tilastot näyttävät selvästi, että koronan haitat ovat vakavia ja paljon yleisempiä kuin rokotehaitat. Tilastot myös näyttävät, että suurempi osa rokottamattomista päätyy sairaalaan kuormittamaan terveydenhuoltoa, joka johtaa muiden potilaiden leikkauksien jatkuvaan lykkäämiseen ja terveydenhuollon kykenemättömyyteen selvitä yllättävistä onnettomuustilanteista, koska kapasiteettia ei ole.
Ihan loogisella ajattelulla pitäisi tulla siihen tulokseen, että rokote on se pienin riski tässä tilanteessa.
Olen eri, mutta miksi pitäisi luottaa "johonkin" tai valita puolensa? Miksi ei vaan voi tässäkin, kuten kaikissa muissakin asioissa, katsoa mitä elämä tuo ja kuinka huono tuuri tällä kertaa käy? On tässä elämässä ennenkin kohdattu sellaisia vastoinkäymisiä, että kuolemantoive on ollut suuri. Tuntuu, että tekee niin tai näin, niin kaikki menee silti aina mönkään.
Koska nämä "hällä väliä" ihmiset ovat sitten niitä, jotka päätyvät kuormittamaan terveydenhuoltoa. En tiedä sinusta, mutta itseäni ei houkuta joutua teholle ja saada pysyviä vammoja keuhkoihini. Elämä voi olla vaikeaa ja masentavaa, mutta itsensä tahallinen satuttaminen tai terveytensä laiminlyönti vain pahentaa oloa. Sen tajuaa usein vasta sitten, kun sen terveyden on menettänyt.
Kerro miksi kukaan tuntemani piikitön ei ole sairaalassa? Koko 2vuoden aikana edes ollut kuormittamassa tehoa. Miksi me eletään vielä? Voitko selittää sen? Niin tarttuva tauti et huhuh missä se on? Kerrotko tarkemmin?
Kiinnostais kans kuulla.
T. Toinen rokottamaton ja terveempi kuin ikinä. En muista edes koska viimeksi sairastellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todelliset ongelmat tulevat kohdistumaan rokotettuihin, sillä he sairastuvat virusvariantteihin.
Katso lähde: JerusalemPost
Rokottamattomien keskuudessa variantit kehittyvät (Intia, Brasialia, E-A)
Lähde : Intternet
Jos rokottamattomat ei kerta matkusta kuka niitä variantteja tuo? Koska passi ja lupa matkustaa ja tartuttaa. 😉
Oletko kateellinen ? Sinullakin on mahdollisuus samaan, mutta et käytä sitä
Olen eri, mutta itselleni ei tulisi edes mieleen lähteä ulkomaille tai yökerhoon, koska haluan tämän pandemian päättyvän joskus. Eli en ole kateellinen. T. Rokottamaton
Et sinä halua pandemian päättyvän. haluat lisää variantteja - allekirjoituksesi kertoo sen !
Vierailija kirjoitti:
Most of the 43 COVID-19 cases caused by the Omicron variant identified in the United States so far were in people who were fully vaccinated, and a third of them had received a booster dose, according to a US report published on Friday.
The US Centers for Disease Control and Prevention (CDC) said that of the 43 cases attributed to the Omicron variant, 34 people had been fully vaccinated. Fourteen of them had also received a booster, although five of those cases occurred less than 14 days after the additional shot before full protection kicks in.
JerusalemPost.com (https://www.jpost.com/health-and-wellness/coronavirus/most-reported-us-…)
Mikset linkkaa suoraan CDChen vaan johonkin jpostiin ?
Pysy luolassasi yksin seuraavat viisi vuotta niin olet turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin rokotuksen, koska en voisi elää sen tiedon kanssa että sairastun ja vien joltain sairaalapaikan. Ja sitten rokottamattomat vielä syyttävät minua. Ei tunnu kivalta.
Minun ajatukseni on se jos otan ne piikit itseeni ja jotain pahempaa tulee, tulen syyttämään ikuisesti itseäni kun sitä ainetta en ikinä saa pois kehostani. Mielummin annan henkeni ilman piikkiä mennä kuin piikin kanssa. Samoin jos sairastun vakavasti kuolen mielummin kotona rauhassa, kuin menisin sairaalaan. En muutenkaan tykkää sairaaloissa olosta. 5pv kerran olin se oli jo liikaa minulle. Kotona olosta pidän kaikista eniten. Jos kuolema korjaa ni se korjaa, tämä on elämää. Synnyttään, eletään ja kuollaan. Mutta lähipiirissäni en yhtään alle 30v tiedä jotka edes olisivat saaneet tätä tautia, eivät ole kaikki edes ottaneet tuota piikkiä. Kuulun itsekin alle 30v joukkoon. Muutenkin itselläni huono ääreisverenkierto mitä ei tosin ole tutkittu, mutta tiedostan itse sen. Jos otan voi käydä huonosti, sitä en halua. Muutamilta henkilöitä olen kuullut että piikin oton jälkeen tullut rytmihäiriöitä ja muuta vastaavaa. Siksi olen myös päätynyt vahvasti että en halua ottaa suurempaa riskiä ja alkaa pelleillä terveydelläni.
Miten on mahdollista, että minä (suht) nuori kolmekymppinen helsinkiläinen en tunne yhtäkään vakavia sivuoireita saanutta? Tuttavapiirini on todella laaja ja lähes tulkoon kaikki ovat ottaneet rokotteet.
Sinulla on käynyt hyvä tuuri onneksi. Itse asun kehä kolmosen ulkopuolella, on myös laaja tuttavapiiri.
Niin että kehä kolmosen ulkopuolelle jaettaisiin sitä huonompaa rokotettako ? Mieti väestötiheyttä, tavallinen jamppa kehäkolmosen sisäpuolella tuntee todennäköisesti pikkukaupungillisen verran porukkaa, sen sijaan pikkukaupungissa et välttis tunne kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä on tämä koronahysteria. Miksi ihmiset jotka ovat saaneet kaksi rokotetta-ottaneet siksi että ovat turvassa koronalta-hyökkäävät meidän rokottamattomien kimppuun. Uusin tieto suomalaisista sairaaloista kertoo, että 90% kuolleista on ollut yli 80 vuotiaita. Melkein kaikki ylipainoisia-osa jopa massiivisen ylipainoisia.
Minä olen terve, normaalipainoinen, olen liikkunut aktiivisesti. Mutta nyt en pääse kunnalliseen kuntosaliin, en uimahalliin. Talvella nämä ovat olleet liikuntamuotojani.
Saanko alennusta kunnallisverosta.
Voi miten väsynyttä tämä rokottamattomien "minä minä minä", huoh.
Vierailija kirjoitti:
- Ihmiset käyttävät kaikenlaisia lääkkeitä, kemikaaleja, suolaa, rasvaa, ja kaikenmaailman tappavaa skedua ilman huolen häivää, mutta rokote on nyt sitten maailman vaarallisin asia?
- Ns. rokotekriittiset auktoriteetit ovat useimmiten jotain (tai useampaa) näistä: mielenterveysongelmaisia, kaunaisia, itänaapurin palkkalistoilla, ä ärioikeistoa, new age -hörhöjä, tai tekevät humpuukilla ihan pikku tiliä. Ja te apukoululaiset uskotte 👉👌
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Älä ole nolo pelle ja apukoulainen, vaan ota rohkeasti rokote 🙂
Ihminen tarvitsee suolaa ja rasvaa voidakseen hyvin ja ollakseen terve. Lääkkeille on tarve. Tosin lääketeollisuuden vaikutuksesta jotkut syövät niitä turhaankin, se on valitettavaa.
Ja rokotteita ei ole todettu vielä turvallisiksi ja tehokkaiksi, koska ne eivät ole saaneet myyntilupaa. Lupaan harkita vakavasti rokotteen ottamista siinä vaiheessa, kun se lupa on myönnetty.
"Euroopan komissio myöntää myyntiluvan vasta kun Euroopan lääkeviraston arviointi osoittaa, että rokote on sekä turvallinen että tehokas."
https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/safe…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todelliset ongelmat tulevat kohdistumaan rokotettuihin, sillä he sairastuvat virusvariantteihin.
Katso lähde: JerusalemPost
Rokottamattomien keskuudessa variantit kehittyvät (Intia, Brasialia, E-A)
Lähde : Intternet
Jos rokottamattomat ei kerta matkusta kuka niitä variantteja tuo? Koska passi ja lupa matkustaa ja tartuttaa. 😉
Oletko kateellinen ? Sinullakin on mahdollisuus samaan, mutta et käytä sitä
Olen eri, mutta itselleni ei tulisi edes mieleen lähteä ulkomaille tai yökerhoon, koska haluan tämän pandemian päättyvän joskus. Eli en ole kateellinen. T. Rokottamaton
Et sinä halua pandemian päättyvän. haluat lisää variantteja - allekirjoituksesi kertoo sen !
Millä perusteella? Variantit ovat rokotetut tänne tuoneet ja variantit on todettu kahdesti rokotetuissa ensimmäiseksi ympäri maailman. Miten rokottamattomat siihen liittyvät? Mehän ei edes päästä mihinkään enää vapaa-ajalla, paitsi ruokakauppaan ja metsään ulkoilemaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteenottajat kertokaa rehellisesti ja ystävällisesti, miksi rokotteen ottamat henkilöt teitä niin ottaa päähän? Miksi melkein suututte tai väheksytte kun toinen ei ota? Se on erittäin lapsellista alkaa heti väheksymään asiaa. Minulle on ihan ok että otatte rokotteita, mutta toisinpäin se ei ole teille ok? Miksi?
Siksi koska jos sinä rokottamattomuutesi vuoksi joudut sairaalaan, joku toinen joka tarvitsee hoitoa mistä tahansa muusta syystä, ei välttämättä saa hoitoa. Nytkin sydänleikkauksia ja muita lykätään jatkuvasti tämän takia. Rokottamattomat kuormittavat vapaaehtoisesti terveydenhuoltoa enemmän kuin rokotetut, siinä on se syy. Jos tämä ei vaikuttaisi muihin, ei minuakaan kiinnostaisi pätkääkään.
Ihan yhtä lailla jokainen alkoholisti ja narkkari kuormittaa terveydenhuoltoa ja omavalintainen yliannostus vie joltain toiselta sairaalapaikan. Tai nuoret kuskit, jotka kaahaavat itsensä ja kaverinsa teholle. Tai epäonnistuneet silikonileikkaukset, joita korjaillaan Suomessa kiireellä. Tai väkivaltaiset ihmiset, jotka hakkaavat puolisonsa tai tuntemattoman ihmisen henkihieveriin. Tai lihavuutensa takia sairaalaan päätyneet. Tai tai tai.
Tuntuu kuin olisitte unohtaneet kaiken muun maailmasta, paitsi rokottamattomien olemassaolon.
Huonoja esimerkkejä:
- alkoholismi ei tartu
- kaahaus tarttuu vain harvoissa tapauksissa
- väkivaltaisuus ei tartu (tai tarttui se ainakin Hollannin rokotevastaisissa mielenosoituksissa)
- lihavuus ei tartu
Voisko tää joku lopettaa videoiden spämmäämisen? Alkaa olla lähellä, että videoupotemahdollisuus jää pois, jos sitä käytetään näin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Pakottaminen rokotteen ottamiseen tuntuu kuin yritettäisiin pakottaa esim. johonkin seksuaaliseen tekoon mitä en halua tehdä. Jos en halua niin en halua. Älkää painostako.
Voi hyvänen aika sentään. Rokote sama kuin pakotettaisiin johonkin seksuaaliseen tekoon? Älä nyt sentään tämmösiä toisiinsa vertaa. Tai niin, vertaathan sinä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Älä ole nolo pelle ja apukoulainen, vaan ota rohkeasti rokote 🙂Ihminen tarvitsee suolaa ja rasvaa voidakseen hyvin ja ollakseen terve. Lääkkeille on tarve. Tosin lääketeollisuuden vaikutuksesta jotkut syövät niitä turhaankin, se on valitettavaa.
Ja rokotteita ei ole todettu vielä turvallisiksi ja tehokkaiksi, koska ne eivät ole saaneet myyntilupaa. Lupaan harkita vakavasti rokotteen ottamista siinä vaiheessa, kun se lupa on myönnetty.
"Euroopan komissio myöntää myyntiluvan vasta kun Euroopan lääkeviraston arviointi osoittaa, että rokote on sekä turvallinen että tehokas."
Tuolle lauseelle suurin osa rokotetuista sulkee silmänsä. On kuulemma meidän foliohattujen keksimä lause. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Älä ole nolo pelle ja apukoulainen, vaan ota rohkeasti rokote 🙂Ihminen tarvitsee suolaa ja rasvaa voidakseen hyvin ja ollakseen terve. Lääkkeille on tarve. Tosin lääketeollisuuden vaikutuksesta jotkut syövät niitä turhaankin, se on valitettavaa.
Niin että myyntilupaa ei ole mutta myydään kumminkin - tarkista logiikkasi
Niinhän minä torjunkin. En ole kohta 2 vuoteen käynyt juuri muuta kuin töissä, ruokakaupassa ja ystävieni kotona. Eli kontaktit on ollut hyvin minimissä ja maski aina kasvoilla kaupassa. Rokottamaton olen.
Samaan aikaan rokotetut bailaa yökerhoissa ja festareilla, käy ulkomailla lomailemassa ja järjestää tapahtumia. Ja tartuntaluvut sen kun kasvaa...