Eri-ikäiset ihmiset maistuvat erilaiselta
Siis kun heitä pussaa suulle. Pussatessa: ikäero = makuero. Erimakuiset suut.
Varmaan myös muilla tavoin erilaiset ihmiset maistuvat erilaiselta. Siis kenties tytöt maistuvat erilaiselta kuin pojat. Kenties valkoiset ihmiset maistuvat erilaiselta kuin keltaiset ihmiset. Jne. Mutta minulla ei ole niin paljon kokemusta monilla eri tavoilla erilaisten ihmisten maistelemisesta että tietäisin varmasti meneekö se todella noin.
PS. Tuo kirjoittamani lause "minulla ei ole niin paljon kokemusta monilla eri tavoilla..." Käytin siinä sanaa "paljon". Arvelen että siinä olisi myös voinut käyttää muotoa "paljoa". En käyttänyt muotoa "paljoa" koska en näe mitään syytä käyttää sitä, en varmaan koskaan missään tilanteessa käytä sitä, mielestäni on paljon yksinkertaisempaa käyttää muotoa "paljon" jos ei ole mitään jättimäistä syytä käyttää mitään muuta. Onko sillä merkitystä kumpaa muotoa käyttää? Tai siis ovatko molemmat muodot tuossa kieliopillisesti oikein? Vai onko "paljoa" pelkkää puhekieltä?
Kommentit (4)
Lisää keittoaikaa ja mausteita. Mureaa sen pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Huh, jo luulin että ollaan saatu palstakannibaali.
Minä olen kiltti ihminen. Ihan aidosti tarkoitan ihan vain ihmisten suun makua. Elävien ihmisten jotka ihan vapaaehtoisesti suostuvat pussaamaan.
Palstapervoilija taas saattaisi alkaa kirjoittaa myös muiden ruumiinosien mausta.
ap
Slurps... saisipa... kypsempää... piirakkaa... maistettavaksi... ;p
Huh, jo luulin että ollaan saatu palstakannibaali.