Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kotona naisten "man cave"?

Vierailija
15.03.2015 |

Parveke kukkaruukkuineen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotalli! harrastan veekaseja, mies ei ymmärrä autoista mitään. Mieheni ei harrasta mitään, eikä ole koskaan halunnutkaan harrastaa.

Vierailija
2/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nojatuoli nurkassa, vieressä jalkalamppu ja pieni kirjahylly.

Vierailija
4/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitohuone

Vierailija
5/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyamme

Vierailija
6/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö tietenkin!

Vierailija
7/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sisustetaan yhdessä. Alunperin se on ollut lähinnä mun kiinnostuksen kohde, mutta kun heti yhteenmuutosta alkaen sisällytin miehen kaikkiin valintoihin, niin kummasti niitä mielipiteitä ja ehdotuksia on alkanut tulla. Mies muutti siis mun asuntoon ja mielestäni oli tärkeää tehdä siitä hänenkin kotinsa, siksi muutettiin sisustusta melko paljon. Ja jouduin muuten luopumaan tietokonepöydästäni. Joskus, kun on varaa, niin työhuoneet molemmille olisivat ihan kivat. Toisaalta olen kaivannut omaa rauhaa yllättävän vähän

Vierailija
8/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva ja sohvapöytä on mun woman cave, usein meikkaan, teen manikyyrit ja pedikyyrit tässä, katon telkkarista hömppäohjelmia, luen rakkausromaaneja ja mussutan karkkia ja juon viiniä.... Miehellä on työhuoneessa oma cavensa, jossa hän pelaa tietokoneella ja konsolilla jne

Vierailija
9/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan oma huone. Kirjasto-pukeutumishuone.

Vierailija
10/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko kämppä on vain ja ainoastaan mun(+kissan) luola. Kivaa asua yksin. Silloin kun mies tulee kylään niin yleensä se tekee oman man cavensa mun sänkyyn, siellä on sitten kaikki hänelle elintärkeät pelit ja vehkeet ja hän saa sopivasti maata samalla. Miehen luona en tee itselleni luolaa, vaan levittelen omat tavarani sinne sun tänne ja hengaan missä mahtuu. :(

Vierailija
11/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö ja kodinhoitohuone tilanteen mukaan, joskus myös lastenhuone.

Vierailija
12/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhden naisen ja kolmen miehen valtakunnassa se minun oma tilani on kylpyhuone: siellä on amme, kynttilöitä sen reunalla, hajuvesipulloja kauniisti peilin edessä ja mikä tärkeintä: puhdas pönttö ja pöntön ympäristö! Miehet saavat sotkea omaa pikkuvessaansa niin paljon kuin sielu sitää, kunhan  ymmärtävät sulkea oven kun lähtevät - vieraat ohjataan luonnollisesti aina sinne kylppärin vessaan! ;)

Vierailija
13/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on meidän makuuhuoneessa oma iso meikkauspöytä, mulla on siinä iso peili ja pöydillä telineissä koruja ja kynsilakat ja huulipunat ja hajuvedet järkättynä. Se on ihan vaan mua varten. Miehellä on kellarissa pannuhuoneessa punttipenkki ja muut härpäkkeet. Koti ollaan aika lailla sisustettu yhdessä, minä ehkä enemmän kun miestä Se kiinnostaa vähemmän.

Vierailija
14/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko asunto on kummankin reviiriä. Ei ole tarvetta mitään erillisille luolille, kun osaamme antaa toisillemme tilaa muutenkin.

Vierailija
15/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koko asunto on vaimon , joten man cave on jotta miehellä olisi edes jotain omaa kotona.

Vierailija
16/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummallakaan omaa kotiluolaa tässä kaksiossa. Tai no joskus mies joutuu sohvalle, jotta mun lady cave saa olla ihan rauhassa makuuhuoneessa :D

Vierailija
17/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja koko pieni asuntoni on oma luolani. Lisätilana keväästä syksyyn parveke.

Vierailija
18/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö

Vierailija
19/19 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä kotona läppäri sohvan käsinojalla. Miehellä on autotalli, punttihuone, kellarillinen työkaluja ja rakennustarvikkeita.

Minä onneton olin laittanut punttihuoneen nurkkaan puolikuutiollista lasten pieneksi menneitä vaatteita oottamaan kierrätystä, kuulemma koko talon olin vallannut rojuillani.

Vedin täydeltä laidalta kommentin jälkeen, on pitänyt aiheesta turpansa kiinni. Mutta jäihän tuo vituttamaan.