Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruuden rakkaudet jää usein kokematta rumuuden takia?

Vierailija
15.03.2015 |

Kyllä se niin on, että nuoruuden rakkaudet jää usein kokematta jos on ruma tai ei kovin hyvännäköinen. Rumana miehenä ei ollut toivoakaan saada tytöiltä rakkautta, koska aina ne jääkiekkojoukkueiden komeat kovikset tai hiphop fruittarit veivät kaikki tytöt. Nyt on mahdollista saada sitä rakkautta kun on hankkinut hyvän ammatin ja tehdä rahaa. Nuoruudessa vain ulkonäöllä oli väliä. Menetettyjä vuosia ei saa enää takaisin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:47"]

Ai. Oon kyllä törmännyt ilmiöön, että hyvännäköisillä muijilla ei todellakaan välttämättä ole mikään erityisen komea poikaystävä. Esim. Meidän koulussa suurin osa tytöistä (3/4) on luokiteltavissa hyvännäköisiksi, kun taas pojista hyvännäköisiä on korkeintaan 1/4, ehkä jopa 1/5. Loput on suht koht tavallisen näköisiä ja tietenkin osa on niitä "rumia". Mutta kyllä "rumatkin" pojat saavat tyttöjä siinä missä muutkin jos etsivät oman tasoisensa tytön.

[/quote]

Joo, melkein kaikki naiset hyvännäköisiä ja melkein kaikki miehet rumia tai taviksia. Nyt jotain tolkkua näihin viesteihin.

Vierailija
42/43 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:52"]Rumalle miehelle voi tehdä seksuaalisen palveluksen, naiselle ei.

Seksuaalisen palveluksen tekeminen kaikille naisille on erittäin vaikeaa, koska naisten halut ovat vähäiset ja naisia on vaikeampi hyväillä kuin miehiä. Mies voisi hyvää hyvyyttään hyväillä rumaa naista käsin tai suun avulla, mutta naisen alapää on paljon tunnottomampi ja hitaampi reagoimaan positiivisesti kuin miehen, joten yhdyntä on erityisen tärkeää naiselle. Mies voisi ehkä esittää kiihottuvansa naisesta ja sitten tarjota yhdyntäpalveluksen, mutta naisen rumuuden takia miehellä ei vain jäykisty ja kun mies ei ole kiihottunut, ei nainen tunne pääsevänsä objektin asemaan. Mies taas ei odota tai vaadi naiselta kiihottumista.

-Mies 29v-
[/quote]

Paljastit oman kokemattomuutesi, taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:29"]

No, minulla oli aika ristiriitaiset fiilikset sitten, kun elämäni "oikeasti alkoi". Tunsi vain katkeruutta entisestä elämästään ja sitä ihmistä kohtaan, joka silloin oli. Sitten myöhemmin hämmensi, koska olin itse asiassa nätimpi ja hoikempi aikana, jolloin pidin itseäni maailman vastenmielisimpänä ihmisenä. Nykyään olen melkolailla sinut sen kanssa, ettei minulle kertynyt muuta kuin surkuhupaisia rakkauskokemuksia (toisin sanoen typerryksensekaisia pakkeja)... mutta sen verran asia vaikuttaa, että minua ahdistaa tavata tuon ajan ihmisiä, ja tuon ajan muistelu ahdistaa.

Olen nykyään suhteessa, mutta ehkäpä noiden vanhojen kokemusten vuoksi aloitteentekokyky on lähellä nollaa, ja vieläkin saa tehdä paljon työtä sen eteen, ettei vetäydy jo valmiiksi tilanteesta kuin tilanteesta sillä oletuksella, että "eihän tällaisen ruman kanssa...". 

Vähän surkeaa tekstiä, mutta menköön yhden ruman kokemuksesta.

[/quote]

mulla samanlaisia kokemuksia paitsi etten ole ruma, vaan ihan kaunis. Olin pelimiesten,vedätettävänä, häpeän omaa naiviuttani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi