Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö tunnette joitain jotka eivät ole ottaneet rokotetta?!?

Vierailija
09.12.2021 |

Itse en tunne oikeassa elämässä, hyvä näin. Valitettavasti netti on täynnä qanonpellejä ja onhan niitä näköjään 20% suomalaisista... 🤦‍♂️🤦‍♂️😒

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen canonpelle ja ylpeä!

Veri Sharp joge!

Vierailija
42/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin, pahimmat on pari vanhusta jotka muun kuin isänkin puolesta täyttä riskiryhmää. Jos ja kun saavat koronan, ovat teholla mikäli heille paikkoja enää on. Eivät varmaan ole etupäässä hoitolistalla, jos tarjoa tarvitsee nuoremmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa jaetaan kolmansia jo 40-kymppisille, ellei kaikille.

Vierailija
44/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sairaanhoitaja jakaa jatkuvalla syötöllä kaikkea salaliittop*skaa ja itkee jatkuvasti, kun ihmiset on pistänyt välejä poikki, koska hänen käytöksensä somessa on loukkaavaa ja osoittelevaa.

puutteellisilla päättelykyvyillä varustettuna, se jakaa kaikkea häröä bulshittiä, jolle me akateemiset nauretaan.

Välillä tulee Q Anonia ja välillä Putinin trollitehtaan kamaa.

Se, että on selvinnyt lukemalla sairaanhoitajaksi, ei tarkoita sitä että on lääkäri tai immunologi tai mediakriittisesti valveutunut.

Säälittää toinen, kun se ei ymmärrä, että ihmiset todella kaikkoaa lähipiiristä jakamalla moista huttua somessa!

Vierailija
45/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä

Vierailija
46/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi.

Vierailija
47/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en puolestaan tiedä kuin muutaman ihmisen jotka ovat rokotukset ottaneet.

Eikä se minulle, eikä kenelle muullekkaan pitäisi edes kuulua kuka on mitäkin piikkiä ottanut tai olla ottamatta.

Yksikään tuttavistani ei tietääkseni ole koronaa sairastanut. Pientä flunssaa on välissä itsellä ollut, mutta testit on näyttänyt negatiivista.

Vierailija
48/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihmisten rokotetilannetta. En kysy. Joitakin tiedän jotka eivät ole ottaneet ja kaikki heistä sairastivat koronan keväällä 2020.

Vierailija
49/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri naapuria ja yksi muu tuttu.

Vierailija
50/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en puolestaan tiedä kuin muutaman ihmisen jotka ovat rokotukset ottaneet.

Eikä se minulle, eikä kenelle muullekkaan pitäisi edes kuulua kuka on mitäkin piikkiä ottanut tai olla ottamatta.

Yksikään tuttavistani ei tietääkseni ole koronaa sairastanut. Pientä flunssaa on välissä itsellä ollut, mutta testit on näyttänyt negatiivista.

Niin ja toimin siivoojana isossa teollisuuden tehtaassa että ei se kovin tarttuva virus ainakaan itseeni ole ollut.

Vierailija
51/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hyvin pitkälle pistäneet välit jäihin niihin, jotka eivät ottaneet rokotetta. Yksinkertaista ja kätevää. Jos pyytävät tapaamaan, olemme aina kipeitä tai altistuineita. Lopettavat soittelun kyllä.

Vierailija
52/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa rokottamattomat 40-49 vuotiaat ovat kuormittaneet vähiten teho-osastoja jo muutaman kuukauden ajan.

Vierailija
53/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mieheni, lapseni, äitini, siskoni ja veljeni.

Muista en tiedä.

Anoppi otti ainakin yhden rokotteen kesällä. Tiedän, koska asia tuli silloin ohi mennen puheeksi. Sen jälkeen emme ole asiasta keskustelleet.

On muutakin sisältöä elämässä.

Vierailija
54/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mieheni, lapseni, naapurini, 69.v ja 74.v vanhempani, lisäksi lähes koko kaveriporukkani. Kavereissa paljon yrittäjiä ja korkeakoulutettuja eri aloilta.

Emme ole kukaan miestä sairastelleet koko syksynä yhtään lapsien nuhaa lukuunottamatta ja olen todella ihmeissäni kun rokotetut tuntuvat yhtenään olevan kipeänä ja vieläpä todella pitkään.

Vierailija
55/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Itseni, lapseni, exäni, anoppi ja monet muut ollaan rokottamattomia. Vaihtakaa jo levyä ja keksikää muita aiheita kuin iänikuinen korona sitä korona tätä. Jos se korona tappaa niin mitä sitten. Ei voi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
56/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän yhden ja valitettavasti työskentelee henkilökohtaisena avustajana korkeaan riskiryhmään kuuluvalle. Olen itsekin avustaja enkä voi ymmärtää tällaista.

Tällä palstalla rokotevastaiset myös näyttävät olevan enemmistönä.

Vierailija
57/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofisesti ajatellen välillä tuntuu, että tunnenko itseäni laisinkaan, mutta tunnen kuitenkin itseäni sen verran, että en ole rokotepiikillä käynyt.

Vierailija
58/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannissa rokottamattomat 40-49 vuotiaat ovat kuormittaneet vähiten teho-osastoja jo muutaman kuukauden ajan.

Tuossa ikäryhmässä ero näkyy.

Vierailija
59/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tunnen useampiakin, koska aika harvan tuntemani ihmisen kanssa edes puhutaan koronarokotteista. Mutta muutaman rokottamattoman kanssa olen asiasta jutellut eli tiedän, että eivät ole ottaneet rokotetta.

Vierailija
60/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki, kukaan ei ole tätä ottanut.

Kuten veljeni, lääkäri.

En ota todellakaan tätä ”rokotetta”

Sen verran meidän ruokapöydän äärellä keskusteltu ja luotan kyllä veljeni järkevyyteen.

Itse ihan olin kiikunkaakun, mutta kun sain eteeni asioita ja ”mukamas faktoja” mitä meille syötetään mediassa muuttui min ääni kellossa. Se, mitä maailmalla puhutaan ja täällä ei edes siitä uutisoida, on pöyristyttävää!

Milloin ihmiset avaa silmät tälle hulluudelle! ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi