Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rankaiseeko teidän miehet tunneilmaisusta mykkäkoululla?

Vierailija
08.12.2022 |

Miten miehenne vastaanottavat negatiiviset tunteet? Anoppi on maailman suurin marttyyri ja uhriutuja, jolle ei voi ilmaista ikäviä tunteitaan ilman että mököttää kuukausikaupalla.
Ei hän iloakaan osaa jakaa, mutta pahinta on jos kerrot että on paha mieli jostain hänen toiminnastaan.
Miehellä olen huomannut ihan saman kaavan, käydään terapiassakin, mutta mies ei näytä muuttuvan.
Kun kerron että mulle tuli paha mieli jostain hänen toiminnastaan, seuraus on aina vastareaktiona huuto ja uhriutuminen ja päivän kestävä mökötys.
Mikään ei tunnu muuttavan tuota kuviota.
Esim. mies toi kännisen työkaverinsa meille pikkujoulujensa jatkoilta ja herätti lapset, kun kännikaveri kaatui eteisessä.
Olin tästä tosi vihainen, mutta mies suuttui mulle?? Mies tietää että suojelen lapsia alkoholin haitoilta ja etten hyväksy tuota, en ollut edes itse kotona vaan nuorimman lapsen kanssa siskoni luona.
Mies oli siis aamuyöllä tuonut tänne lapsille ventovieraan miehen kännissä mölisemään.
Mies ei kestä yhtään asiasta puhumista ja huutaa heti, kun koitan siitä keskustella.
Just nyt on menossa riita, jossa mies mököttää.
Voiko tollanen muuttua kun ei terapiassakaan näytä oppivan, että toistaa äitinsä toksista käyttäytymismallia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omit lapset pelkästään itsellesi, niin älä pidä miestä vahtina ja kuljettajana. 

Vierailija
2/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omit lapset pelkästään itsellesi, niin älä pidä miestä vahtina ja kuljettajana. 

Mitä vittua selität

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vanhemmat lapset ovat ilmeisesti jo vanhoja? Kun yksin olivat kotona, vai eihän mies vaan jättänyt heitä yksin kun lähti juhlimaan?

Mulla on samanlainen mies joka ei kylläkään suostu terapiaan. En siis osaa auttaa mutta jään seuraamaan..

4/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin erilaiset käsitykset siitä mitä on turvallinen perhe-elämä ja hyvä arki, niin ei siinä keskustelut auta. Teillä on liian erilaiset elämänarvot.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on vähän sama kaava. Ei harrasta varsinasiesti mykkäkoulua, mutta ei siedä erimieltä olemista tai mitään negatiivista palautetta. Pienestäkin asiasta voi tulla viikkojan riitä, sohvalla nukkumista ja ero uhkauksia. 

Vierailija
6/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo vanhemmat lapset ovat ilmeisesti jo vanhoja? Kun yksin olivat kotona, vai eihän mies vaan jättänyt heitä yksin kun lähti juhlimaan?

Mulla on samanlainen mies joka ei kylläkään suostu terapiaan. En siis osaa auttaa mutta jään seuraamaan..

Tätä minäkin jäin ihmettelemään. Olisi outoa jättää lapset yksin ilman vanhempia. Riippuu toki iästä. 

En kuitenkaan omassa perhe-elämässä hyväksyisi, että kotiin tuodaan ennalta sopimatta vieraita ihmisiä YÖLLÄ, vaikka eivät olisi edes kännissä. Siinä sitten lähdet alusvaatteisillasi vessaan ja törmäät johonkin tuntemattomaan tyyppiin kotonasi. 

Vierailija
7/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä teki tota. Vaihtamalla parani

Vierailija
8/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäminen ei vähene iän myötä, se vain pahenee. Olin liki 15 vuotta yhdessä mököttäjän kanssa, ja se meni loppua kohden jo todella pahaksi. Heräsi ihan vaan randomisti pahalla tuulella ja jos erehdyin puhumaan, tuli huutoa ja selitys että totta kai mökötän loppupäivän kun joku aamulla kysyy onko pahalla tuulella.

Lopulta pistin äijän kävelemään. Paras. Päätös. Ikinä. Ja suosittelen kaikille mököttäjien puolisoille samaa.

Mököttäminen on henkistä väkivaltaa, jolla toinen yrittää viedä sinulta tilan olla omassa kodissasi.

Vierailija
9/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi toiminta on haitallista lastesi kehitykselle. Suosittelen vakavasti harkitsemaan eroa.

Oma mieheni osaa ottaa vastaan negatiivisetkin tunteet. Tosin olen sanonut, että jos minulla tulee itku (reagoin kaikkiin negatiivisiin tunteisiin itkulla), niin haluan puhua asiat selviksi vasta, kun itku loppuu ja olen ehtinyt miettiä asian läpi, ettei tule sanottua mitään harkitsematonta puolin ja toisin. Näitä tilanteita on kymmenessä vuodessa ollut noin kolme eli mielestäni ei hälyttävän usein. Useimmiten on kyse ollut huonosta kommunikaatiota ja jos jompi kumpi onkin mokannut, niin anteeksi osataan pyytää.

Mitään tuollaista känniörvellystä ei meillä kyllä ole - itse kun olen alkoholistiperheessä traumatisoitunut, niin en pystyisi olemaan noin toimivan ihmisen kanssa.

Vierailija
10/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule muuttumaan eikä ala puhumaan. Ota etäisyyttä ja muuta muualle.

Vierailija
11/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua selität

Tuollaisia kiroilevia femakkoja on Suomi naiset nykyään 😂

Vierailija
12/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua selität

Siellä Suomi nainen kiukkuaa menkkaraivoissaan 😂

Mikä kielenkäyttö 😂

Vierailija
13/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jokaisesta aasiasta valittaja ja näet vain oman toimintatapasi oikeana. Kun miehesi ei sitten jaksa tyhjästä jauhamista (kuten tämä työkaverin tuonti pikkujoulujen jatkoille), niin parempi sitten vaan olla hiljaa. Et vaikuta muutenkaan siltä että sinun kanssasi voisi asioista keskustella vaan purat vaan omaa pahaa oloasi ja syyllistät toista. Miehesi on jo likasankonasi, onkos niitä muitakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän