Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö tunnette joitain jotka eivät ole ottaneet rokotetta?!?

Vierailija
09.12.2021 |

Itse en tunne oikeassa elämässä, hyvä näin. Valitettavasti netti on täynnä qanonpellejä ja onhan niitä näköjään 20% suomalaisista... 🤦‍♂️🤦‍♂️😒

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä ja nuorempi aviomies, yhtäkään piikkiä emme ota ja nyt kun menee hulluuden rajan yli, alkaa moni piikitetty miettiä mihin oikein on päänsä lykännyt. Ei päätä ei häntää tässä pakko rokotus/passipakko hysteriassa!

Vierailija
82/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sillon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki, kukaan ei ole tätä ottanut.

Kuten veljeni, lääkäri.

En ota todellakaan tätä ”rokotetta”

Sen verran meidän ruokapöydän äärellä keskusteltu ja luotan kyllä veljeni järkevyyteen.

Itse ihan olin kiikunkaakun, mutta kun sain eteeni asioita ja ”mukamas faktoja” mitä meille syötetään mediassa muuttui min ääni kellossa. Se, mitä maailmalla puhutaan ja täällä ei edes siitä uutisoida, on pöyristyttävää!

Milloin ihmiset avaa silmät tälle hulluudelle! ?

Näin on. Ei tästä saa tietoa ellei jokin taho paljasta tai itse ole alkanut tutkia.

Taisi olla että Suomessa 97% lääkäreistä ovat rokotettuja. Veljesi kuuluu varmasti näihin 3% fiksuimpaan! Vai oisko toiste päin...

Vierailija
84/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen nykyään valehtelee ottavansa rokotuksen. Jos et "tunne" ketään rokottamatonta, joko et yksinkertaisesti tunne montaakaan ihmistä tai sitten jostain syystä osa tuntemistasi ei ole kertonut totuutta sulle rokottamattomuudestaan.

Tämä on siis tilastollisesti väkisinkin näin, koska 20 % ihmisistä ei ole rokotettuja.

Ei tulisi mieleenkään kertoa niille, joilla vaahto pursuaa suupielistä ja silmät pyörivät päässä koronahulluuden merkkinä.

Outoja ihmisiä sulla ympärillä. Minun lähelläni ei ole yhtäkään suu vaahdossa rokotteista puhuvaa, tuskin monella muullakaan. Täysin neutraali asia puhua siitä montako snnosta kelläkin on, se nyt tulee esiin jo matkustaessa yhdessä. Miksi kenellekään nousisi tarve valehdella rokotteestaan? En ymmärrä. Ja tuo ”tilastollisesti väkisin”-soopa on typerää. Tilastollisesti väkisin on nimenomaan niin päin, että niitä 20% ihminen ei tunne.

Tässä puhuu nyt ihminen, joka ei ymmärrä tilastomatematiikkaa ja jolla on kova kieltodefenssi.

Joka viides ihminen jokaisen meidän tuntemista ihmisistä Suomessa on rokottamaton. Usko tai älä.

Vierailija
85/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten veljeni, lääkäri.

Sen verran meidän ruokapöydän äärellä keskusteltu ja luotan kyllä veljeni järkevyyteen.

Itse ihan olin kiikunkaakun, mutta kun sain eteeni asioita ja ”mukamas faktoja” mitä meille syötetään mediassa muuttui min ääni kellossa. Se, mitä maailmalla puhutaan ja täällä ei edes siitä uutisoida, on pöyristyttävää!

Näin on. Ei tästä saa tietoa ellei jokin taho paljasta tai itse ole alkanut tutkia.

Taisi olla että Suomessa 97% lääkäreistä ovat rokotettuja. Veljesi kuuluu varmasti näihin 3% fiksuimpaan! Vai oisko toiste päin...

92 %, liiton kovan painostuskampanjan tuloksena.

Vierailija
86/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm tiedän useita alle 40 vuotiaita ketkä ei ole rokotusta ottanut. Varmaan 50% tuntemistani ihmisistä ei ole rokotusta ottanu kun taas vanhemmista taas melkein jokainen.

Täytyy muistaa että suomen väestöpyramidi on väärinpäin ja iäkkäistä lähes jokainen on rokotettu joten 12-40 vuotiaissa on rokottamattomia todella paljon.

Vierailija
87/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itseni lisäksi mieheni, veljeni, yhden ystävän joka ei ole ottanut rokotetta eikä kukaan ole ottamassakaan. Monen muun ystävän kanssa välit on viilentyneet koska olen avoimesti kertonut etten aio ottaa rokotetta. Taustalla varmasti muitakin syitä mutta tuo on ollut se vikatikki sitten. Muista kavereista en tiedä ja kylään tulleille sukulaisille olen kertonut ettei täällä olla rokotettuja. Saavat siten itse tehdä valinnan tuleeko syntisten ja tautisten luokse kylään.

Vierailija
88/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme akateeminen nelikymppinen pariskunta. Emme ole ottaneet covid-rokotusta ja tutuista noin puolet on samoilla linjoilla. Tauteihin, jotka ovat aiheuttaneet niin vähän haittaa kuin virallisten tietojen mukaan covid-19 on aiheuttanut, ei pitäisi ottaa ainakaan viime vuonna käyttöönotettuja hoitoja, jollainen mRNA-piikki on. Olisi eri asia, jos tauti olisi vaarallisempi, ja jos tarjolla olisi tutkitusti turvallinen ja tehokas rokote.

Vierailija
89/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä peukutetaan näin paljon rokotemyönteisyydestä? Siis ihmettelen vain kuin kuitenkin 80% suomalaisista on rokotteet ottanut, av palstaa lukiessa voisi kuvitella ihan päinvastaista. :D

Itse olen ottanut yhden ja toista en ota kun en nää siihen suurtakaan hyötyä. Ensimmäisenkin otin "painostuksesta". Tunnen muutaman ketkä ei ole ottanut, mutta lähes kaikki lähipiirissäni ovat tuplarokotettuja.

Jos kuvittelet että tämä lääkkeensä hukanneiden avohoitopotilaiden temmellyskenttä jotenkin edustaisi keskivertoa kansaa, niin olet joko suuren luokan hölmö tai ensimmäistä kertaa netissä.

Vierailija
90/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen nykyään valehtelee ottavansa rokotuksen. Jos et "tunne" ketään rokottamatonta, joko et yksinkertaisesti tunne montaakaan ihmistä tai sitten jostain syystä osa tuntemistasi ei ole kertonut totuutta sulle rokottamattomuudestaan.

Tämä on siis tilastollisesti väkisinkin näin, koska 20 % ihmisistä ei ole rokotettuja.

Ei tulisi mieleenkään kertoa niille, joilla vaahto pursuaa suupielistä ja silmät pyörivät päässä koronahulluuden merkkinä.

Outoja ihmisiä sulla ympärillä. Minun lähelläni ei ole yhtäkään suu vaahdossa rokotteista puhuvaa, tuskin monella muullakaan. Täysin neutraali asia puhua siitä montako snnosta kelläkin on, se nyt tulee esiin jo matkustaessa yhdessä. Miksi kenellekään nousisi tarve valehdella rokotteestaan? En ymmärrä. Ja tuo ”tilastollisesti väkisin”-soopa on typerää. Tilastollisesti väkisin on nimenomaan niin päin, että niitä 20% ihminen ei tunne.

Tajuathan, että 20 % on joka viides kohtaamasi ihminen?

Vierailija
91/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten veljeni, lääkäri.

Tilastollisesti saattavatpa nuo kuuluakin.

Vierailija
92/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo puhutaan ja hyvinkin tarkkaan päivämäärien kera. Tunnen puolenkymmentä kieltäytyjää.

Vierailija
93/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä peukutetaan näin paljon rokotemyönteisyydestä? Siis ihmettelen vain kuin kuitenkin 80% suomalaisista on rokotteet ottanut, av palstaa lukiessa voisi kuvitella ihan päinvastaista. :D

Itse olen ottanut yhden ja toista en ota kun en nää siihen suurtakaan hyötyä. Ensimmäisenkin otin "painostuksesta". Tunnen muutaman ketkä ei ole ottanut, mutta lähes kaikki lähipiirissäni ovat tuplarokotettuja.

Kai sä tiesit, että se rokote on kaksi annosta?

Olen ottanut yhden rokotteen ja tehosterokotusta en aio ottaa, onko tämä selkeämpi. :)

Eli kaksi annosta. Jos olet ottanut yhden annoksen, et ole rokotettu. Tehoste on vasta kolmas annos.

Vierailija
94/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuathan, että 20 % on joka viides kohtaamasi ihminen?

Tunnetko sä kaikki kohtaamasi ihmiset?

Vierailija
95/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koko laaja suku on rokottamattomia, eikä kenellekkään ole tätä tautia tullut. Työkavereista ja muista tuttavista valtaosa on rokottamattomia, enkä tiedä näidenkään sairastuneen koronaan.

Itselle koko korona ei ole näyttäytynyt kuin sen verran että hetken oli töissä maskipakko ja käsidesiä olen aina kauppojen aulassa käsiini laittanut.

Ihan samanlaista, normaalia elämää elämäni on ollut muuten kuin vaikkapa 5 vuotta sitten.

En oikein ymmärrä miten se korona koskettaa joitakin ihmisiä niin paljon ettei nukutuksi edes saa.

Vierailija
96/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut yhden rokotteen ja tehosterokotusta en aio ottaa, onko tämä selkeämpi. :)

Eli kaksi annosta. Jos olet ottanut yhden annoksen, et ole rokotettu. Tehoste on vasta kolmas annos.

Sitten kun omikroni leviää niin kahdella rokotuksella et ole enää rokotettu vaan se vaatii kolme piikkiä että sinut luokitellaan rokotetuksi.

Vierailija
97/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään rokottamatonta.

Vierailija
98/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme akateeminen nelikymppinen pariskunta. Emme ole ottaneet covid-rokotusta ja tutuista noin puolet on samoilla linjoilla. Tauteihin, jotka ovat aiheuttaneet niin vähän haittaa kuin virallisten tietojen mukaan covid-19 on aiheuttanut, ei pitäisi ottaa ainakaan viime vuonna käyttöönotettuja hoitoja, jollainen mRNA-piikki on. Olisi eri asia, jos tauti olisi vaarallisempi, ja jos tarjolla olisi tutkitusti turvallinen ja tehokas rokote.

Vai oikein akateeminen. Jännä juttu kun akateemiset ihmiset usein osaa lukea tutkimuksia ja on juuri eri mieltä kuin te. Mutta ei siinä, senkun vaan jätätte väliin.

Vierailija
99/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten veljeni, lääkäri.

Voisitko kertoa näistä asioista joista olette puhuneet? En kysy pahalla, en itsekään ole ottanut koronarokotetta. Kiinnostaisi vain.

Vierailija
100/114 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun omikroni leviää niin kahdella rokotuksella et ole enää rokotettu vaan se vaatii kolme piikkiä että sinut luokitellaan rokotetuksi.

Ihan samalla tavalla se on tehoste, vaikka se passiin vaadittaisiinkin. Vasta-aineet ei painu nolliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi